Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Kasteel Erenstein (Hotel Kasteel Erenstein)

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  3. Topper 2014
  4. 77% Duurzaam

Restaurant Kasteel Erenstein (Hotel Kasteel Erenstein)

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  3. Topper 2014
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0347 750 454

Proever68993

Bij binnen komst in een leeg restaurant verzocht om een andere tafel dan die voor de ingang van de keuken, dit was zeker niet mogelijk(de gehele avond was er een tafel vrij ver van de deur weg)en huis aperitief die naar kurk rook ! en smaakte! maar dat kon niet volgens de kelner, het ging zo maar door laten we het maar niet hebben over het eten waar op geen enkel vlak iets van klopte uit eindelijk gewoon zonde van ons geld

Gegeten op 14 maart 2014

FotoRein

Gegeten op 29 juni 2014

HansHeier

Het begon al met het klassenonderscheid dat wordt gemaakt bij aankomst. We werden niet verwacht in het restaurant maar in een kamer ernaast met een ander 3 gangen menuutje. Bloedheet en ongezellige tafelopstelling. maar met bijbetaling van € 10,= p.p. mochten we in het restaurant plaatsnemen, waarvoor we hebben gekozen. Helaas is de tijd (van de Nouvelle Cuisine) daar stil blijven staan. De wachttijden tussen de gangen door waren absurd lang. Na 3 kwartier werd de (magere) amuse geserveerd. Het voorgerecht was een salade met Limburgs varkensvlees en bestond uit 2 smalle reepjes vlees en een enkel blaadje sla. Bizar. Het hoofdgerecht was ossehaas, maar helaas 2 kleine stukjes (restjes van de trouwpartij daags tevoren?), totaal ca 75 gram met een asperge en likje aardappelpure. En het desert met een toefje yoghurtijs en een drup zus en likje zo vulde evenmin. De kunstbloemen op tafel passen evenmin. Bediening vriendelijk maar vergeetachtig. Tijdens de lunch aldaar geen servetten en peper en zout. Daaar moest om gevraagd worden. Nee, hier gaan wij nooit meer terug.

Gegeten op 25 mei 2014

Joycemeertens

Vandaag via social deal bij kasteel erenstein gegeten, speciale behandeling gehad, niet in het sfeervolle restaurant, maar in de kelder een veel en veel te droog stukje varkenshaas gegeten. Zowel de locatie als ook het menu was aangepast voor deze deal.
Zeer teleurstellend

Gegeten op 5 april 2014

martinschoon

Heerlijk gegeten in het kasteel restaurant. Mooie gerechten en smaakvol bereid.
Voor, hoofd en nagerecht erg mooi opgemaakt.
Vriendelijke bediening.
De wijn smaakte ook goed.
De amuse van een mousse van onder andere kervel was vlak, koud en smaakloos. Jammer.
Wat zeer erg slecht is dat het toilet op de eerste etage is en dat sommige traptreden schuin aflopen. Voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn is dit een kwelling. Dit kan absoluut niet!!!! Ik zou bij de garderobe beneden een klein toilet maken die voor deze mensen toegankelijk is.

Gegeten op 25 maart 2014

truus7

We hadden via GroupDeal een Voucher gekocht voor een driegangenmenu voor 2 personen.
Aan het begin van de avond kregen we de keus het menu op te waarderen voor € 10,00 pp Omdat we altijd goede ervaringen hadden met de Vouchers hebben we er vanaf gezien. De sekt bevatte nauwelijks koolzuur, het leek erop dat de fles al enkele dagen open was. Het voorgerecht was lekker en veelbelovend. Het hoofdgerecht was kabeljauw met "bijlage" krielaardappeltjes die te lang gebakken waren en een gemengde salade die zo uit de supermarkt op tafel gezet leek er waren ook stukjes wortel en een streepje bietjespuree. Het was een hele kleine portie. Het nagerecht was lekker, dat maakte het teleurstellende hoofdgerecht een beetje goed. Dit was het eerste restaurant waar ze een goedkoper menu voor klanten met een Voucher hadden. We vonden ondanks de mooie entourage het eten zeer teleurstellend en we zullen er zeker niet meer terug gaan

Gegeten op 1 februari 2014

sschotman

Een weekend overnachting met een diner in het kasteel. Het kasteel ziet er prachtig uit en de aanloop er naar toe is mooi. In het kasteel worden we vriendelijk ontvangen. Helaas worden we naar een andere ruimte gebracht. De ruimte is ook wel mooi maar haalt het niet bij de andere ruimte. Het geeft een vervelend onderscheid in klasse. Het menu bestaat uit drie gangen. Het 1e gerecht is erg mooi opgediend en smaakt heerlijk. De verwachting voor het hoofdgerecht is groot. Dit is misschien dan ook wel de oorzaak van de teleurstelling want de vis is redelijk maar de 2 dunne schijfjes aardappel en een kleine eetlepel aubergine mousse maken het tot een teleurstellend hoofdgerecht. Het dessert maakt wel weer wat goed maar al met al viel het ons wel wat tegen.

Gegeten op 5 oktober 2013

diederik6

Een erg mooie locatie we werden vriendelijk ontvangen. We kozen voor een drie gangen menu de huiswijn als aperitief was een sauvignon blanc lekker! vriendelijke bediening. Als voorgerecht livar met salade en kleine portie maar wel erg lekker. Als hoofdgerecht eend met erg weinig bijlagen. De eend was te gaar en het vet rond de eend was niet meer knapperig, te lang in de oven gestaan? De rode huiswijn nero di Tavola was ook erg lekker. Als toetje een grand dessert met creme brulee pistache ijs en een mango bavarois. Wij vonden de porties te klein. en het hoofdgerecht beneden de maat van zo'n mooi restaurant met zo'n enviance

Gegeten op 21 september 2013

vanhekken

geweldige ervaring om in het kasteel te dineren. tijdens ons verblijf in het hotel op zondag was het helaas volgeboekt dus zijn we op dinsdag speciaal terug gekomen om in het kasteel te kunnen eten.dat was een uitstekende beslissing! wij kozen voor het 5 gangen menu en elk gercht was de moeite meer dan waard en daarbij genoten wij ook nog eens van de ambiance. Het wijnarragement was ook een voltreffer. de aansluitende terugreis naar Amsterdam was na dit diner een feest van nagenieten.
gaan we zeker nog een keer terug komen

Gegeten op 27 augustus 2013

peterfk

Dit kasteel is een absolute topper, wanneer je op niveau wilt dineren. De gerechten werden uitstekend uitgelegd en er werd een leuk verrassingsmenu gemaakt, rekening houdend met de wensen van ons. Extra leuk: na het uitgebreide diner nog een koffie op het terras.

Gegeten op 31 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Kasteel Erenstein (Hotel Kasteel Erenstein) in Kerkrade

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Kasteel Erenstein (Hotel Kasteel Erenstein). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.