Hotel Restaurant Kasteel Erenstein

2. Wereldkeuken
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0347 750 454

Yarovi

We hebben hier gegeten met een bon van vakantieveilingen. Wij hebben 10 euro extra betaald voor het luxere menu en dat was echt de moeite waard. We hebben heerlijk gegeten van de amuse tot het nagerecht toe echt genoten!!
Voor ons toch wel bijna sterwaardig.

Gegeten op 28 februari 2015

joycepeters88

Wij hebben heerlijk gegeten in het kasteel. We hebben gebruik gemaakt van een voucher via vakantieveilingen, en konden (ondanks wat we in eerdere reviews lazen) gewoon in het kasteel plaatsnemen. Zowel de soep, het hoofdgerecht en het nagerecht waren heerlijk. De ruimte heeft een chique ambiance. De service kon af en toe iets attenter.

Gegeten op 15 februari 2015

Judith1408

Een heerlijke Bongo high tea gehad op een prachtige locatie! Bediening was prima en heerlijke gevarieërde hapjes, zowel zoet als hartig voor ieder wat wils.

Gegeten op 8 februari 2015

dickertjedap

Helaas de laatste twee keren niet goed gegeten. Te veel aandacht voor de presentatie op het bord, maar duidelijk minder voor de bereiding. Soep was goed, maar de hoofdgerechten verre van dat. Zalm was veel te zout en vlees, die ik rood besteld had, was bijkans niet doorheen te komen. dessert was o.k. De eetzaal blijft fraai, nu nog wat meer aandacht voor het koken.

Gegeten op 7 januari 2015

Annie en Aad

Afgelopen dinsdag lekker gegeten in een mooie setting en vriendelijke goede bediening.
Gerechten als reecarpaccio, canneloni met krab gevuld, heilbot, hertebout. Lekker maar niet top. De combinatie met groenten en vlees niet altijd even gelukkig. Bediening prima, goed wijn arrangement.

Gegeten op 14 oktober 2014

Proever68993

Bij binnen komst in een leeg restaurant verzocht om een andere tafel dan die voor de ingang van de keuken, dit was zeker niet mogelijk(de gehele avond was er een tafel vrij ver van de deur weg)en huis aperitief die naar kurk rook ! en smaakte! maar dat kon niet volgens de kelner, het ging zo maar door laten we het maar niet hebben over het eten waar op geen enkel vlak iets van klopte uit eindelijk gewoon zonde van ons geld

Gegeten op 14 maart 2014

FotoRein

Gegeten op 29 juni 2014

HansHeier

Het begon al met het klassenonderscheid dat wordt gemaakt bij aankomst. We werden niet verwacht in het restaurant maar in een kamer ernaast met een ander 3 gangen menuutje. Bloedheet en ongezellige tafelopstelling. maar met bijbetaling van € 10,= p.p. mochten we in het restaurant plaatsnemen, waarvoor we hebben gekozen. Helaas is de tijd (van de Nouvelle Cuisine) daar stil blijven staan. De wachttijden tussen de gangen door waren absurd lang. Na 3 kwartier werd de (magere) amuse geserveerd. Het voorgerecht was een salade met Limburgs varkensvlees en bestond uit 2 smalle reepjes vlees en een enkel blaadje sla. Bizar. Het hoofdgerecht was ossehaas, maar helaas 2 kleine stukjes (restjes van de trouwpartij daags tevoren?), totaal ca 75 gram met een asperge en likje aardappelpure. En het desert met een toefje yoghurtijs en een drup zus en likje zo vulde evenmin. De kunstbloemen op tafel passen evenmin. Bediening vriendelijk maar vergeetachtig. Tijdens de lunch aldaar geen servetten en peper en zout. Daaar moest om gevraagd worden. Nee, hier gaan wij nooit meer terug.

Gegeten op 25 mei 2014

Joycemeertens

Vandaag via social deal bij kasteel erenstein gegeten, speciale behandeling gehad, niet in het sfeervolle restaurant, maar in de kelder een veel en veel te droog stukje varkenshaas gegeten. Zowel de locatie als ook het menu was aangepast voor deze deal.
Zeer teleurstellend

Gegeten op 5 april 2014

martinschoon

Heerlijk gegeten in het kasteel restaurant. Mooie gerechten en smaakvol bereid.
Voor, hoofd en nagerecht erg mooi opgemaakt.
Vriendelijke bediening.
De wijn smaakte ook goed.
De amuse van een mousse van onder andere kervel was vlak, koud en smaakloos. Jammer.
Wat zeer erg slecht is dat het toilet op de eerste etage is en dat sommige traptreden schuin aflopen. Voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn is dit een kwelling. Dit kan absoluut niet!!!! Ik zou bij de garderobe beneden een klein toilet maken die voor deze mensen toegankelijk is.

Gegeten op 25 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Hotel Restaurant Kasteel Erenstein in Kerkrade

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Restaurant Kasteel Erenstein. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.