a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 91

2. 7,0

3. 8,2

Slotgracht, kasteeltuin en vijverpartijen

Welkom bij “De parel van de Anstelvallei”. In het puntje van Limburg, tegen de Duitse grens, straalt dit restaurant een vorstelijke allure uit. Je kunt hier prachtige fiets- en wandeltochten maken door het Zuid-Limburgse landschap. Des te verdiender is daarna een uitgebreide lunch, maar ook de dinerkaart is om je vingers bij af te likken. Het kasteel wordt omringd door een slotgracht en beschikt over een schitterende barokke kasteeltuin met vijverpartijen en fonteinen. Need we say more?

llef

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Via AH actie: verrassings- 3 gangen menu. Eten in orde, net als de wijn. Opmaak verzorgd, ingrediënten niet heel spannend, maar wel lekker. Wijn idem.
Bediening erg wisselend. In aantal voldoende, maar er wordt veel vergeten en dubbel gevraagd. Wij hadden bij ons menu een wijnarrangement, maar er werd telkens pas ingeschonken nadat de gang opgediend werd. Bij het dessert moesten we zelfs halverwege de bediening herinneren aan de bijpassende wijn. Bestelde Spa rood werd in eerste instantie vergeten, terwijl het flink warm was. De gebruikte glazen (oa aperitief) en olijven/boter werden pas tijdens het dessert opgehaald. Tip: koppel bediening 1 op 1 aan een tafel, dat werkt efficiënter en persoonlijker.
Het decor van het kasteel in een park is prachtig. Wij hadden echter de pech dat de vijver schoongemaakt werd, er lag op weg naar de ingang zichtbaar opgevist afval en twee mannen waren zichtbaar (dode?) vissen in een kliko aan het gooien.

Gegeten op 25 augustus 2016

maraperquinjenny

Via online reservering

heerlijk eten, Amboise geweldig,bediening ondanks het warme weer zeer professioneel,,,echt een aanrader.het verrassing diner was inderdaad een verrassing heerlijk en goed uitgekozen,we raden dit fam. en vrienden zeker aan,,, en wij komen zeker terug

Gegeten op 24 augustus 2016

bach_freak

Via online reservering

Het eten viel tegen. Het voorgerecht met de eend was lekker.
Het hoofdgerecht met slibtong viel tegen magere vis en vlug in elkaar gestoomd.
Het toetje was zoveel als niks.
De 2e persoon moet dan veel te veel betalen voor weinig smaakvol eten.

Gegeten op 24 augustus 2016

djmaters

Via online reservering

Het voor en hoofdgerecht onden wij het beste. Ook de wijn was zeer smaakvol en dat in een smaakvolle en gezellige ambiance.

Gegeten op 22 augustus 2016

pietnotten

Via online reservering

Mooie compositie gerechten, goed van smaak, net iets te lang onder de salamander waardoor het niet meer optimaal vers uitzag.
Leuke en vooral spontane bediening, zou iets gedistingeerder mogen.
Fraaie entourage.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 18 augustus 2016

chrstl

Via online reservering

Het was jammer dat je geen keuze had, je kreeg een verrassingsmenu zoals iedereen dat kreeg, slim want iedereen kreeg hetzelfde dus makkelijk inkopen.
De porties waren klein maar wel lekker. Het leek mij een aangepast menu voor deze actie.
Ik heb eerder daar gegeten en moet eerlijk zeggen dat ik het toen beter vond. Had ik dit keer de volle prijs moeten betalen was ik teleurgesteld geweest want het diner zelf ging snel, oude glazen en de flesjes bleven staan en je moest zelf vragen of je nog wat kon drinken.

Nogmaals lokatie prima maar niet geschikt voor gehandicapten, eten lekker maar niet zo veel.
Bediening vriendelijk maar zeer gericht op alles (te) snel te laten verlopen met wat weinig oog voor de behoeften van een tafel.

Gegeten op 16 augustus 2016

magda3

Via online reservering

Vanaf amuse tot nagerecht was het zeer smakelijk. De bediening was vriendelijk en kon ook uitleggeven over de gerechten. Het decor was schitterend.

Gegeten op 13 augustus 2016

pedikit

De entourage is keizerlijk, de bediening was heel vriendelijk, het eten was heel verfijnd het leek in eerste instantie weinig maar uiteindelijk hadden we er genoeg aan. we hadden ons laten verrassen door de chef en zouden dit de volgende keer zo weer doen. Chappeau !

Gegeten op 28 juli 2016

hanskamerling

Via online reservering

De entourage is geweldig. Mooie eetzaal in het kasteel. Het diner was samengesteld vanwege de AH restaurant actie en had een beperkte keuze. Het was lekker maar ook niet uitgesproken.
Fraaier was het als we hadden kunnen kiezen van de menu kaart. Iets, wat in veel restaurants welke meedoen aan de actie, mogelijk is. Nu hadden we deze keuze niet.
Drankjes waren aan de hoge kant. De twee Prosecco's en glazen wijn waren net zo duur als de prijs van de maaltijd uit het voorgelegde menu.

Gegeten op 8 augustus 2016

f.beijloos

Via online reservering

Het eten was goed. Alleen jammer dat op de website de indruk wordt gewekt dat het een keuzemenu is. Bij aankomst blijkt dat het een vastgesteld verassingsmenu is. Als hoofdgerecht wordt bv. diamanthaas genoemd terwijl dit nu een voorgerecht is. Als voorgerecht wordt op de website salade met zalm/ Pulled Pork genoemd en dit is ook niet aan de orde. Verder prima gegeten in een mooie ambiance.

Gegeten op 7 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Kasteel Erenstein in Kerkrade

Schrijf hieronder je recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Kasteel Erenstein. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.