a TripAdvisor company

Lunchcafe Fabels

Lunchcafe Fabels

1. Toon telefoonnummer 026 44 53 892

AnneBe

Op een zaterdagmiddag met een aantal vrienden geluncht bij Fabels. Wat een aanfluiting! Het was erg druk, zowel binnen als op het terras. Er liepen drie serveersters rond. Allereerst vroeg ik of de tafel waar ik naast stond nog vrij was. Er kwam een kortaf antwoord met een geërgerde blik van de serveerster; ik voelde me niet welkom. Toch zijn we gaan zitten, omdat er een bord hing met 'de lekkerste broodjes van Arnhem', daar waren we wel benieuwd naar. Ons drinken werd vrij vlot gebracht, ons eten liet echter veel te lang op zich wachten. Het trekken van de aandacht van de bediening was al een hele klus 'an sich', maar dat is uiteindelijk gelukt. Onze broodjes werden (na een uur wachten) gebracht. Reden voor de vertraging: 'een te kleine keuken'. De broodjes waren oké, maar niet bijzonder. Ik zou hier zeker niet nog eens naartoe gaan. De bediening liep constant met een chagrijnig gezicht rond, zo jammer! Als het erg druk is kan ik me voorstellen dat het soms wat langer duurt, en dat je hard moet werken om gasten tevreden te houden. Probeer dan tenminste te lachen en je gasten een welkom gevoel te geven. Deze dames vonden wij niet geschikt voor de horeca.

Gegeten op 23 mei 2015

Daphnoes

Vandaag samen met een vriendin op het terras bij Fabels in Arnhem geluncht. Het was heerlijk weer en we hadden een tafel in het zonnetje. Prima plek! Ook van binnen ziet het er leuk uit bij Fabels, ingericht met steigerhout, ook de trap naar boven! Het eten was redelijk goed, niet heel bijzonder. Maar het was dan ook erg goed betaalbaar. Ik had een Italiaanse bol met Filet American voor maar €4,75. Mijn vriendin had een broodje kroket. Ze kreeg twee boterhammen met kroketten en een klein zakje mosterd. Ze vroeg om extra mosterd, maar dat leek een hele lastige vraag. Ze kreeg als antwoord: 'Ja euhm, dan moet ik achter kijken!'. 5 minuten later nog steeds geen mosterd. Opnieuw de vraag gesteld. Enigszins geïrriteerd zei de dame: 'Ja dan moet ik nog een keer naar achter!'. Even later kwam iemand anders ons vertellen dat de mosterd op was. Kan gebeuren natuurlijk, maar jammer van de reactie.
Al met al wel een prima prijs-kwaliteit verhouding! Lekker in het zonnetje gegeten.

Gegeten op 2 mei 2015

kim115

Vandaag heerlijk gegeten bij Fabels. Alles op de kaart zag er heerlijk uit! Uiteindelijk toch maar voor het broodje Rome gegaan. Nog nooit zo'n overheerlijk broodje gegeten! Het decor zag er knus uit en je kon er heerlijk bijkomen wat ook wel nodig was in het regenachtige weer. De bediening was uiterst vriendelijk en is meerdere malen aan de tafel gekomen om te vragen of alles naar wens is. Hier ga ik zeker terug komen!

Gegeten op 1 april 2015

Leonaspijk

Ik was afgelopen zondag samen met mijn moeder gaan eten bij Fabels. Ik had er al vaker goede verhalen over gehoord. We bestelde samen een visplank. Het was superlekker. Alle vis was vers en de sausjes en kruidenboter was allemaal zelfgemaakt. We kregen er ook geroosterd brood bij. De bediening was top. Er werken leuke spontane meiden. Ik kom hier zeker vaker terug!

Gegeten op 29 maart 2015

YanA33

Lunchcafé Fabels ziet er leuk uit.
Maar wat een slechte zaak.
Vanuit de keuken kwamen er scheldpartijen naar het personeel omdat er 1 portie kroket teveel was besteld, en meer van dat soort geluiden, we zaten vrijwel naast de open keuken, dus echt rustig zit je dan niet meer.
De salade gerookte kip was slecht, een handje rauwkost en wat plakjes kipfilet.
Toen ik hierover wat zei, kreeg ik erg onvriendelijk te horen:"Tja mevrouw, dat is nu eenmaal een maaltijdsalade hè"
Verder werd er niks mee gedaan of over gesproken, kortom, nooit meer,slechte salade en nare sfeer.
Jammer, want op zich ziet het er gezellig uit.

Gegeten op 28 maart 2015

Fieri

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met goede attente service. De gerechten zijn zeer verschillend wat de keuze ook leuk maakt..
Een heerlijke hamburger, salade, en pittige kip gegeten.
Absoluut een aanrader en we komen zeker nog een keer terug ..

Gegeten op 29 maart 2015

Bettievv

Gister even snel wat gegeten bij fabels, tentje ziet er super leuk uit en is erg stijlvol ingericht, de bediening was vriendelijk en prima, het eten ik had een pasta met zalm en mijn vriend een mixed grill was heerlijk en meer dan genoeg een ding is zeker hier krijg je echt waar voor de toch al betaalbare prijs ik zeg prima voor elkaar!

Gegeten op 19 maart 2015

melissajansen

Samen met mijn vriendin ergens een hapje willen gaan eten, we kwamen terecht bij fabels in arnhem. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door een meisje van de bediening en zij bracht ons naar onze tafel ( tegenwoordig wordt dat bijna nergens meer gedaan ! ) drankjes werden opgenomen en snel gebracht, we hadden gekozen voor hun beste lunchbroodje en een broodje parijs. Allebij hebben we in tijden niet zo lekker ergens gezeten, alles klopt bij fabels bediening / eten / service ! Wij zijn zeer tevreden en vinden het een echte aanrader!

Gegeten op 17 maart 2015

Peter Klevering

Een beetje extra aandacht en attentie kan van een gewoon lekker etentje een top-ervaring maken, helaas bewijst Fabels in Arnhem dat het omgekeerde ook waar is. Met als doel even vlot te eten in dit gezellig uitziende restaurantje stapten wij vol goede moed binnen. De bediening was in handen van 2 overigens vriendelijke dames zonder merkbare horeca-ervaring. Veel erger dan dat was dat de dames absoluut geen belangstelling konden opbrengen voor de gasten. Wij hebben extreem lang gewacht op ons eten, waarbij we herhaaldelijk hebben aangegeven dat we het wel erg lang vonden duren. Het kon de dames allemaal niet deren en ons wachten werd uiteindelijk beloond met een zeer matig hoofdgerecht, waarbij de biefstuk ongevraagd volledig doorgebakken was. Nadat we 45 minuten naar onze lege glazen hadden gestaard werden de drankjes geserveerd werden de drankjes geserveerd toen het hoofdgerecht op was. We hebben vriendelijk aangegeven niet helemaal tevreden te zijn over de kwaliteit en de service, maar ook daarop werd schouderophalend gereageerd. Zoals we konden zien was het erg druk, zo was de reactie. Er zaten welgeteld 16 gasten in het restaurant. Het volledige gebrek aan ambitie, interesse en gastvrijheid maakt van het matige diner een erg slechte ervaring. Wat ons betreft mag deze fabel zo snel mogelijk de wereld uit.

Gegeten op 14 maart 2015

mervyll

Aan de buitenkant n leuke tent, maar heeft de verwachting niet waar weten te maken. De pasta pesto was volgens mij bereid met pesto uit n potje en de penne was wel heel erg gaar. Een overdossis olijfolie maakt n gerecht niet beter of meer italiaans en je kan n bord pasta aankleden met wat rucola maar n complete garnituur aan sla was voor mij niet nodig geweest. Op de terugweg kwamen weber ook nog eens achter dat ons voorgerecht duurder bleek dan op de kaart stond. Bediening was verder aardig en ok.

Gegeten op 13 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Lunchcafe Fabels in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Lunchcafe Fabels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.