Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lunchcafe Fabels

Lunchcafe Fabels

1. Toon telefoonnummer 026 44 53 892

sabrinajansen14

Het tentje ziet er super leuk uit als je het gezellige pleintje Jansplaats op komt lopen, de kaart zag er goed uit dus wij zijn er gaan zitten ( ik en mijn vriendin ). we werden snel en vriendelijk geholpen door de bediening, ik had een verse muntthee en mijn vriendin een verse j'dorange. als lunch bestelde ik een bourgondische omelet die trouwens goed was gevuld met allemaal verse groenten, en mijn vriendin een baguette warmvlees. wat we allebei heel erg fijn vonden is dat er aan ons tafeltje werd afgerekend en we mochten blijven zitten nadat we hadden afgerekend. zeker voor herhaling vatbaar !

Gegeten op 25 augustus 2014

siimone

Heerlijk gelunchf bij Fabels! Het ziet er gezellig uit! De service is altijd super! Er is altijd een glimlach te vinden bij het personeel! Het eten smaakt heel goed

Gegeten op 20 augustus 2014

Babbel4ever

Samen met mijn vriendin daar wat willen gaan eten. Bij binnenkomst werd ons verzocht om een zeer klein 2 persoonstafeltje te nemen. Voor het geval hij een partij mensen zou krijgen. Zaak was half leeg dus ruimte zat volgens mij.

Wilde wat eten bestellen. Rond een uur of 3 en de patat was op. Ook werd er geen alternatief geboden!!!

De kok hield ons steeds in de gaten, vond hem ook irritant aanwezig.

Serveersters zijn goed en aardig. Wij komen er nooit meer.

Gegeten op 17 augustus 2014

BerndN

Baby's zijn niet welkom. Tijdens een dagje winkelen met mijn vrouw en 6 maanden oude baby geluncht bij Fabels. Bediening op het terras was vriendelijk. Mijn vrouw had een broodje met saté en ik een broodje "Parijs" (brie walnoten en honing uit de oven). De saté was wel oké. Mijn broodje was wat karig belegd. De walnoten waren waarschijnlijk op want er zaten zonnebloempitten en pijnboompitten op. Na de lunch wilde ik onze baby verschonen. Toen ik naar binnen liep met de vraag waar ik dit kon doen was het antwoord dat dit niet kon. Het toilet was hier niet voor ingericht. Op een andere plek binnen kon het ook niet en buiten ook niet. De boodschap was dat ik zelf maar buiten een oplossing moest zoeken. Maar niet op hen terras. Of dat ik weg wilde gaan.
Ik kan begrijpen dat niet ieder cafe een ingerichte babykamer heeft maar een beetje behulpzaamheid en inlevingsvermogen had ik wel mogen verwachten vind ik. In mijn beleving is een baby namelijk ook gewoon een volwaardig mens en heeft ook recht op een schone broek. Ik heb mijn dochter maar op de grond midden op het terras verschoond. De volgende keer gaan we maar naar een ander cafe waar wel ieder mens welkom is.

Gegeten op 5 juli 2014

Smullen23

Op een mooie zonnige dag met 4 meiden lekker winkelen in Arnhem...daar krijg je dorst én honger van. Het terras van Fabels zag er erg gezellig uit en de kaart vonden we ook oké.
We bestelden 2 maal carpaccio, 1 maal kip sandwich en oerbrood met geitenkaas, spek en honing.
Frisdrank uit een flesje en niet van de "tap" So far so good...
Maar toen kwam het eten op tafel!
De kok had zich volledig uitgeleefd met de bus paprikapoeder! Over/rondom alle gerechten zat een zéér royale portie paprikapoeder. De combinatie van het poeder en de carpaccio, geitenkaas en kipsandwich ontging ons volledig. Hebben het poeder, wat op de rand van het bord, lag eraf geblazen. Maar eigenlijk zat op álles op het bord lag een beetje poeder! Erg apart. Ook de salade was best nat. Toen er gevraagd werd of alles naar wens was, en wij vertelden wat we ervan vonden, werd er vrij nonchalant gereageerd: "Dat vindt de kok leuk"
Hier komen wij NIET meer terug.

Gegeten op 13 juni 2014

Gijsen82

Sfeervolle ambiance, dat zeker! Oogt knus en warm. Helaas was de rest van de ervaring minder.

- bestellen duurde veel te lang;
- gerechten bleken niet beschikbaar;
- friet bestellen bij gerecht kon niet;
- friet stond wel op de rekening;
- eigenaresse/ bedrijfsleidster erg onsympathiek tegen dames serveersters.

Overigens bij binnenkomst al een bijzondere gebeurtenis toen het stel naast ons vriendelijk verzocht werd om de aan hen toegewezen tafel moest verlaten omdat deze zou zijn gereserveerd. Kwam niet erg klantvriendelijk over. Jammer!

Gegeten op 29 mei 2014

kisskarin_41

Ik heb vandaag met mijn vriend op het teras gezeten. Het zag er super gezellig uit met de plantjes en het stijgerhout. De bediening was beleefd en erg prettig, niet te opdringerig! Heb een waldcorn carpaccio gegeten en mijn vriend een broodje parijs. Ik vond het lekker, broodjes goed gevult en lekker vers. Zeker een aanrader!

vacantie51

kwamen op zaterdag binnen zat lekker vol werden keurig naar een tafeltje gebracht.
of we eerst vast wat wilde drinken lekkere koffie
later werd onze bestelling opgenomen ik had een heerlijke waldcorn carppaccio erg lekker en me partner een madrid we hebben goed gegeten vriendelijke bediening echt een aanrader

Gegeten op 1 maart 2014

Djasmin75

Afgelopen maandag samen met mijn man hier gegeten. We kwamen binnen en het was al goed druk we werden naar een tafeltje begeleid wat ik heel netjes vind dat ze dat doen. We bestelden een verse munt thee en een smoothie. Als eten namen we een Bourgondische omelet en een broodje Rome de omelet was groot en goed gevuld en was heel lekker het broodje Rome was om te smullen vond echt heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en het interieurs is echt mooi vooral de stenen muren en houten tafeltjes geeft een warme huiselijk gevoel. Het ligt in hartje centrum dus makkelijk te vinden en ik kom hier zeker terug

ilja79

Dit verhaal is te bijzonder om niet te delen.. We hebben gelucht bij Fabels met een broodje carpaccio en een broodje brie. Het broodje carpaccio was bruin, rook raar en smaakte raar. We hebben het terug gegeven aan de (uiterst vriendelijke) serveerster. Binnen een minuut stond de eigenaar naast ons tafeltje. Hij schreeuwde dat er niets mis was met de carpaccio, dat wij vast alleen gewend waren aan nep carpaccio en dat hij het wel op zou eten. Met deze woorden stak hij een stuk in zijn mond. We waren perplex en wisten niet goed hoe te reageren. De serveerster kwam haar excuses aanbieden voor het gedrag van haar baas. Ze gaf aan het broodje van de rekening te halen en vroeg of we wat anders wilden eten. We wisten het niet goed maar bestelde een broodje kaas. Weer stond de baas uit de keuken aan onze tafel en dit keer met de mededeling dat hij helemaal geen broodjes meer wilde maken voor ons omdat hij al genoeg 'verlies' geleden had.. We zijn met stille trom vertrokken maar zijn nog nooit zo schofterig behandeld. Verder is het zaakje klein, de tafeltjes te klein voor twee fatsoenlijke borden, mijn broodje brie (wat ik uiteindelijk niet meer opgegeten heb) was zeer karig. Alleen de koffie was goed. Ik heb medelijden met het personeel van die tent. Een absolute afrader!!!!

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Lunchcafe Fabels in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Lunchcafe Fabels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.