Lunchcafe Fabels

• 6.2

• 7.3

kisskarin_41
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb vandaag met mijn vriend op het teras gezeten. Het zag er super gezellig uit met de plantjes en het stijgerhout. De bediening was beleefd en erg prettig, niet te opdringerig! Heb een waldcorn carpaccio gegeten en mijn vriend een broodje parijs. Ik vond het lekker, broodjes goed gevult en lekker vers. Zeker een aanrader!

vacantie51
  • Recensies in de laatste twee jaar

kwamen op zaterdag binnen zat lekker vol werden keurig naar een tafeltje gebracht.
of we eerst vast wat wilde drinken lekkere koffie
later werd onze bestelling opgenomen ik had een heerlijke waldcorn carppaccio erg lekker en me partner een madrid we hebben goed gegeten vriendelijke bediening echt een aanrader

Gegeten op 1 maart 2014

Djasmin75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag samen met mijn man hier gegeten. We kwamen binnen en het was al goed druk we werden naar een tafeltje begeleid wat ik heel netjes vind dat ze dat doen. We bestelden een verse munt thee en een smoothie. Als eten namen we een Bourgondische omelet en een broodje Rome de omelet was groot en goed gevuld en was heel lekker het broodje Rome was om te smullen vond echt heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en het interieurs is echt mooi vooral de stenen muren en houten tafeltjes geeft een warme huiselijk gevoel. Het ligt in hartje centrum dus makkelijk te vinden en ik kom hier zeker terug

ilja79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit verhaal is te bijzonder om niet te delen.. We hebben gelucht bij Fabels met een broodje carpaccio en een broodje brie. Het broodje carpaccio was bruin, rook raar en smaakte raar. We hebben het terug gegeven aan de (uiterst vriendelijke) serveerster. Binnen een minuut stond de eigenaar naast ons tafeltje. Hij schreeuwde dat er niets mis was met de carpaccio, dat wij vast alleen gewend waren aan nep carpaccio en dat hij het wel op zou eten. Met deze woorden stak hij een stuk in zijn mond. We waren perplex en wisten niet goed hoe te reageren. De serveerster kwam haar excuses aanbieden voor het gedrag van haar baas. Ze gaf aan het broodje van de rekening te halen en vroeg of we wat anders wilden eten. We wisten het niet goed maar bestelde een broodje kaas. Weer stond de baas uit de keuken aan onze tafel en dit keer met de mededeling dat hij helemaal geen broodjes meer wilde maken voor ons omdat hij al genoeg 'verlies' geleden had.. We zijn met stille trom vertrokken maar zijn nog nooit zo schofterig behandeld. Verder is het zaakje klein, de tafeltjes te klein voor twee fatsoenlijke borden, mijn broodje brie (wat ik uiteindelijk niet meer opgegeten heb) was zeer karig. Alleen de koffie was goed. Ik heb medelijden met het personeel van die tent. Een absolute afrader!!!!

Gegeten op 15 februari 2014

Juud78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het tentje ziet er best leuk uit. Zodra je echter binnen bent, komt de kok de keuken uit rennen om je op vrij woeste wijze naar je plek te wijzen. (Dit terwijl er 2 serveersters rondlopen) Als je graag een bruin broodje wilt ipv wit dan is dit niet mogelijk. En wanneer je een vraag stelt aan de serveerster komt steeds de kok met zijn hoofd over de rand van de keuken heen om zich ermee te bemoeien. Hij doet dit op een erg onprettige manier. De broodjes waren karig belegd en 13 in een dozijn. Wij waren een weekendje in Arnhem en hebben veel leuke tentjes met vriendelijk personeel en lekker eten gezien maar dit was er geen van. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 21 februari 2014

nicoleenjeroen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten, sate (Iets te zout) en spareribs (erg groot). Bediening was vlot en erg vriendelijk, ze kwam ook een paar keer vragen of alles naar wens was.
Gezellig ingericht, leuke zitjes. Het liep goed door.

Gegeten op 3 januari 2014

jhbouman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede locatie in het centrum van Arnhem. Het restaurant ziet er ook gezellig uit, kortom handig voor een lunch tijdens het winkelen. Helaas was de bediening echt slecht. Dat maak je gelukkig niet vaak mee. Bestellingen worden niet genoteerd, bij de verkeerde tafel bezorgd en lang wachten tot er uberhaupt besteld kan worden. Hopelijk komt er snel wat beter gemotiveerd en vooral meer ervaren personeel. De lunch zelf, een boerenomelet, was namelijk helemaal niet verkeerd. Nog een puntje is wel de buitendeur die telkens 5 centimeter open blijft staan. In de winter niet prettig, zodat de gasten aan tafel 1 telkens op konden staan om de deur dicht te gaan doen.

Gegeten op 23 december 2013

Rosalindaz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren gaan lunchen bij Fabels, buiten op het terras. De ligging is alleraardigst, aan een gezellig pleintje. De bediening was goed, we werden aardig vlot geholpen terwijl het terras best vol zat. We bestelden een broodje met zalm, met pompoen en mais, stond op de menukaart. Nou er zat helaas geen pompoen op mijn broodje, wel een heleboel garnituur. Helaas was deze zuur, en hoewel zuur soms best lekker kan zijn, was het dat in dit geval niet. Er werd coctailsaus bij het broodje geserveerd. Heel zonde van de zalm, die naar mijn mening totaal niet tot zijn recht kwam. Het interieur binnen zag er mooi uit trouwens, gezellige plek om een drankje te doen op het terras ook, maar dit gerecht heeft me niet overtuigd.

Gegeten op 11 augustus 2013

pbderuiter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mochten niet buiten dineren, geen idee waarom het was goed weer. 4 x sateh besteld, maar niet gaar. Kok kwam er bij. "Alleen het eerste stukje". Ja, mijnheer de kok, ook het eerste stukje moet gaar! Kwestie van goede grootte snijden en beter bakken. Later bleek dat 1 x sateh in zijn geheel niet gaar was. Als goedmaker een bakje losje stukjes sateh erbij. Die waren VERBRAND! keurig verborgen onder de satehsaus. Daarnaast hygiène toiletten zeer slecht. Ranzig handdoekje naast wastafeltje met smerig zeeppompje. Een meisje bediening aardig. Anderen niet. Ik zeg: gezakt.

Gegeten op 13 april 2013

Alex1977
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Het restaurant was erg leeg wat de sfeer niet te goede kwam. Restaurant wel smaakvol ingericht en met meer andere eters was het zeker leuker geweest.

Gegeten op 9 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Lunchcafe Fabels in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Lunchcafe Fabels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!