Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Gio's Cucina Casalinga

1. Italiaans

Gio's Cucina Casalinga

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 043 325 62 75

Feeder05

Eten was lekker, ossenhaas lekker mals. Vond het best wel prijzig, tussengerecht was penne, stelde niet veel voor. Kan ik thuis ook in een handomdraai op tafel zetten. Bediening was aardig en de sfeer goed maar dat komt ook door mijn gezelschap.

Gegeten op 8 november 2014

marc115

Top Italiaans restaurant met authentieke Italiaanse gerechten en een vriendelijke bediening die je nog zelden vind. En zeker niet duur voor hetgeen je krijgt. Het restaurant was ons aanbevolen door hotel Botticelli in de nabijgelegen Papestraat en daar is het ook heel gezellig en comfortabel.
Twee goede adressen in Maastricht

Gegeten op 13 september 2014

Will_1990

Als nieuwe klant bij Gio's weet je absoluut niet waar je aan toe bent qua prijs of inhoud van het menu. En daar kom je pas achter als het eerste glas drinken voor je staat. Er blijkt geen menukaart te zijn; gebrekkig Nederlands sprekende bediening geeft door dat je een vast voorgerecht krijgt, daarna heb je keuze uit twee tussengerechten en drie hoofdgerechten. De keuze komt exact overeen met recensies van juni en maart, dus kan ik aannemen dat ze dagelijks deze zelfde zeer beperkte 'kaart' hanteren. Alle gerechten zijn doordrenkt met olijfolie en knoflook, wat sterk afdoet aan de smaak. Het vlees (ossenhaas) was wel goed mals. Prijs-kwaliteit verhouding sterk uit verband. Het was voor ons volstrekt onverwacht dat we voor 2 personen 90 euro moesten afrekenen. Bediening afstandelijk, behalve naar klanten die duidelijk vaste klant zijn. Geen aanrader!

Gegeten op 27 augustus 2014

cpulleman

Zaterdag 7 juni hebben we met een groep van 8 gegeten bij Gio. We zouden gebeld worden als de tafel vrij was. Om 21.00 uur was het zover. Inrichting is waanzinnig leuk, veel decoratie en kaarslicht, heel sfeervol. Er is bij Gio's geen kaart. We konden steeds kiezen tussen een aantal gerechten. Penne of ravioli als voorgerecht en of we ossenhaas, zeevruchten of lamsrack als hoofdgerecht wilde. Het eten werd met schalen aan de tafel geserveerd en het bord werd daar ter plaatsen opgemaakt. Tijdens het opmaken van de borden werd verteld wat er geserveerd werd. Het eten was allemaal erg lekker!
We kregen drie gangen te eten. Als eerste gerecht kregen we bruschetta, meloen met ham, caprese, en een salade van rucola en parmezaanse kaas. Hierna werd de verse ravioli in tomatensaus of de penne geserveerd. De hoofdgerechten werden geserveerd met verschillende bijgerechten zoals witlof met kwarteleitjes, een salade met haricot verts, asperge met kaassaus en moot kabeljauw. De porties die geserveerd werden, waren erg groot. We hebben hierdoor ook het desert maar overgeslagen. Koffie hebben we weer buiten gedronken op het terras. Een zeer goede ervaring die het vakantiegevoel zeer versterkte.

Gegeten op 7 juni 2014

emotion

Geen reservering gemaakt en konden een tafel krijgen in de serre. Hier wordt een formule gehanteerd waaruit keuze is uit een menu. Lekkere pasta vooraf en goed klaargemaakte lamskoteletten. Er wordt goede wijn geschonken. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 14 april 2014

kayleigh1991

Op advies van kennissen naar Gio's gegaan. We hadden niet van te voren gereserveerd. Er was gelukkig nog één tafel voor twee personen vrij. Onze jassen werden aangenomen en er werd meteen gevraagd wat we wilde drinken. Er is bij Gio's geen kaart. We konden enkel kiezen of we penne of ravioli als voorgerecht wilde, en of we ossenhaas, zeevruchten of lamsrack als hoofdgerecht wilde. Wij kozen voor ravioli en zeevruchten. Het eten werd met schalen aan de tafel geserveerd en het bord werd daar ter plaatsen opgemaakt. Tijdens het opmaken van de borden werd verteld wat er geserveerd werd. Het eten was allemaal erg lekker!
We kregen drie gangen te eten. Als eerste gerecht kregen we bruschetta, meloen met ham, caprese, en een salade van rucola en parmezaanse kaas. Hierna werd de verse ravioli in tomatensaus met kaas geserveerd. Als laatste gerecht kregen we het gerecht met zeevruchten, geserveerd verschillende bijgerechten zoals witlof met kwarteleitjes, een salade met haricot verts, asperge met kaassaus en moot kabeljauw. De porties die geserveerd werden, waren erg groot. We hebben hierdoor ook het desert maar overgeslagen.
De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. De huiswijn was erg lekker maar wel vrij prijzig!

Gegeten op 7 maart 2014

bram26

Hier gegeten met de concerten van André Rieu op het Vrijthof. Heerlijk gegeten, al waren de porties iets klein. Leuk concept met verschillende groepen eters aan een lange tafel. Vriendelijke service en ons ontbrak niks.

jasperpjw

Uiteraard weten ook hier mensen wat over te melden wat in hun ogen minder goed zou zijn.
Wij komen al 40 jaar in Italië en nu nog steeds met enige regelmaat. Zelfs in Italië zou Gio's, terecht, niet misstaan.
Super gegeten, goede wijn en dito advies en een hele leuke ambiance.
Echt een avondje uit !
Ritorneremo sicuramente (we komen zeker nog eens terug). Saluti.

Gegeten op 12 december 2013

katarina12

We gingen sinds lange tijd bij Gio's eten.
We kregen het gevoel dat we blij mochten zijn dat we binnen werden gelaten.
We zaten achter in de serre dicht bij de drukke keuken. Regelmatig roken we sigarettenrook.
Er wordt met twee standaard hoofdgerechten gewerkt. Al het eten wordt overgoten met olijfolie. De olie is goed, maar niet als het eten er mee doordrenkt is.
De bediening bestond uit diverse mensen en was afstandelijk.

Gegeten op 23 oktober 2013

BIESSIE7

Voor het eerst een bezoek gebracht aan Gio's. Had op voorhand al goede berichten vernomen van dit restaurant. Top gegeten, prima prijs / kwaliteit verhouding. Het eten werd aan tafel op de voorverwarmde borden sierlijk opgediend. Verder veel (4) verschillende groenten bij het vleesgerecht (Ossenhaas). Lekker!

Gegeten op 10 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Gio's Cucina Casalinga in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gio's Cucina Casalinga. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.