Gio's Cucina Casalinga

• 7.4

• 8.1

kayleigh1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op advies van kennissen naar Gio's gegaan. We hadden niet van te voren gereserveerd. Er was gelukkig nog één tafel voor twee personen vrij. Onze jassen werden aangenomen en er werd meteen gevraagd wat we wilde drinken. Er is bij Gio's geen kaart. We konden enkel kiezen of we penne of ravioli als voorgerecht wilde, en of we ossenhaas, zeevruchten of lamsrack als hoofdgerecht wilde. Wij kozen voor ravioli en zeevruchten. Het eten werd met schalen aan de tafel geserveerd en het bord werd daar ter plaatsen opgemaakt. Tijdens het opmaken van de borden werd verteld wat er geserveerd werd. Het eten was allemaal erg lekker!
We kregen drie gangen te eten. Als eerste gerecht kregen we bruschetta, meloen met ham, caprese, en een salade van rucola en parmezaanse kaas. Hierna werd de verse ravioli in tomatensaus met kaas geserveerd. Als laatste gerecht kregen we het gerecht met zeevruchten, geserveerd verschillende bijgerechten zoals witlof met kwarteleitjes, een salade met haricot verts, asperge met kaassaus en moot kabeljauw. De porties die geserveerd werden, waren erg groot. We hebben hierdoor ook het desert maar overgeslagen.
De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. De huiswijn was erg lekker maar wel vrij prijzig!

Gegeten op 7 maart 2014

bram26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met de concerten van André Rieu op het Vrijthof. Heerlijk gegeten, al waren de porties iets klein. Leuk concept met verschillende groepen eters aan een lange tafel. Vriendelijke service en ons ontbrak niks.

jasperpjw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uiteraard weten ook hier mensen wat over te melden wat in hun ogen minder goed zou zijn.
Wij komen al 40 jaar in Italië en nu nog steeds met enige regelmaat. Zelfs in Italië zou Gio's, terecht, niet misstaan.
Super gegeten, goede wijn en dito advies en een hele leuke ambiance.
Echt een avondje uit !
Ritorneremo sicuramente (we komen zeker nog eens terug). Saluti.

Gegeten op 12 december 2013

katarina12
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen sinds lange tijd bij Gio's eten.
We kregen het gevoel dat we blij mochten zijn dat we binnen werden gelaten.
We zaten achter in de serre dicht bij de drukke keuken. Regelmatig roken we sigarettenrook.
Er wordt met twee standaard hoofdgerechten gewerkt. Al het eten wordt overgoten met olijfolie. De olie is goed, maar niet als het eten er mee doordrenkt is.
De bediening bestond uit diverse mensen en was afstandelijk.

Gegeten op 23 oktober 2013

BIESSIE7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst een bezoek gebracht aan Gio's. Had op voorhand al goede berichten vernomen van dit restaurant. Top gegeten, prima prijs / kwaliteit verhouding. Het eten werd aan tafel op de voorverwarmde borden sierlijk opgediend. Verder veel (4) verschillende groenten bij het vleesgerecht (Ossenhaas). Lekker!

Gegeten op 10 oktober 2013

Marpap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een aanrader! Volgens afspraak kregen wij rond 20.00 een telefoontje dat er een tafeltje voor ons vrij was.
Na een heerlijke antipasto volgde het voorgerecht,een verrukkelijke pasta en daarna een schotel vol heerlijke zeevruchten.
Komen zeker terug!!

Gegeten op 4 oktober 2013

rwt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant is werkelijk waar een parel voor Nederland. Iedere keer weer geniet ik van de authentieke sfeer en de Italiaanse keuken op topniveau.

Gegeten op 16 augustus 2013

eheusschen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lang niet meer zo lekker gegeten! Afgelopen week hebben we heerlijk gegeten bij Gio's. Geen kaart en een beperkte keuze maar daarom des te lekkerder. Het voorgerecht konden we niet kiezen. Achteraf gelukkig want dit hadden we ook nooit gekozen. Het was echt super! Vervolgens een heerlijke pasta en ossenhaas als hoofdgerecht! Niet normaal zo lekker!
De bediening is een beetje vreemd maar erg vriendelijk. Kortom, echt een aanrader!

volkanxl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben vaker op vakantie geweest in Italië en ben een grote liefhebber van de Italiaanse keuken. Echter viel Gio's wat tegen. Wat maakt Gio's goed: authentieke gerechten, verse ingrediënten en het manier van opdienen.

Minpunten: gerechten zijn vaak te eenvoudig voorbereid waardoor ze weinig smaak hebben. De Italiaanse keuken kent weinig poespas, maar door de juiste kooktechnieken kan je veel smaak uit een product halen. Bij Gio's snappen ze dit niet. Zo was het tomatensaus op mijn ravioli gewone gepelde tomaten, verwarmd met wat zout...dit hoort anders als je het echt goed wil doen.

Voor wat je krijgt zijn de prijzen veels te hoog. De kazen op je salade waren daarentegen wel heel goed. De tiramisu is niet verrassend. Heb betere gehad in zowel NL als Italie.

Wil je echt lekker Italiaans eten, kan je Gio's overslaan. Er zijn zat goede en betaalbare Italiaanse restaurants in Nederland. Wil je graag een elite uitstraling en hou je van eenvoud? Dan is Gio's vast iets voor jou.

Gegeten op 14 januari 2013

PimK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zich best lekker gegeten hier, beetje jammer van de poeha. Op de bonnefooi binnengegaan (je kunt niet reserveren), was geen plaats. Later nog eens geprobeerd bij het zien van lege tafels. Wederom moeilijk doen, onder het mom van wachtlijst, terwijl de tafels leegbleven. We zijn gewoon gaan zitten. Eten was ok, niet geweldig. had er meer van verwacht. Voelden ons ook niet heel welkom, inderdaad dat je blij mag zijn dat je er mag eten. Dan moet je het qua eten ook waarmaken, dat is niet gebeurd. ik zou hier niet zo snel nog eens gaan eten.

Gegeten op 8 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Gio's Cucina Casalinga in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Gio's Cucina Casalinga. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!