Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 215 43 02

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

Zeer gezellige tapasbar. Je merkt dat de kok het eten met liefde klaarmaakt.
Inktvis super. Eigenlijk alle hapjes overheerlijk. Misschien iets minder de rode peper met geitenkaas. Maar dat komt misschien dat je deze overal kunt krijgen.
Verder alles uitstekend. Huiswijn zondermeer goed. Ook een karaf water erbij was geen probleem.gewoon gastvrij. Aan te raden.

Gegeten op 12 september 2014

z3mrunner

Afgelopen week lekker buiten kunnen eten terwijl de kok Paella aan het maken was in een grote. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen door een dame met een ontwapenende grote glimlach. Dat begint dan goed. De tapas was van bijzonder goede kwaliteit. Met name de gegrilde inktvis ringen. Echt minder was de patatas bravas. Gewoon gekookte piepertjes in tomatensaus. Patatas bravas hoort gebakken/crispy te zijn. Dat zou ik dus maar niet nemen. De rest daarentegen was bijzondere kwaliteit. We hebben een bijzonder aangename middag gehad en komen zeker snel weer terug. Een echte aanrader.

Gegeten op 7 september 2014

thomas74

Via online reservering

Ik begin bij het eind, het toetje. Een heerlijke chocoladetaart met warme zachte vulling geserveerd met vanille-kokos ijs: heel erg lekker! De overige tapas gerechten waren goed met uitzondering van de lams koteletten, deze waren wat droog en smakeloos helaas. De sfeer was prima, het zat lekker vol op donderdagavond. Lekker gegeten dus al blijft tapa's eten over het algemeen duur gezien de prijs/hoeveelheid verhouding.

Gegeten op 21 augustus 2014

EvanLeeuwen

Voor de tweede keer heb ik hier met mij partner gegeten en we waren weer erg tevreden. De tapas hier zijn erg lekker. We hadden gevraagd om verrast te worden door de chef (voor de helft vegetarisch) en dat was geen probleem. Vooral de lamskoteletjes en de portabello waren heerlijk. We hadden een kan sangria erbij die misschien iets te zoet was maar lekker wegdronk. Wat we ook erg prettig vonden was dat we heel lang konden blijven tafelen en zelfs een gratis likeurtje kregen omdat we de laatste tafel waren ipv ons weg te werken.

Gegeten op 12 juli 2014

ray5

Leuk restaurantje in stil zijstraatje van het noordeinde, kwaliteit van het eten was niet slecht maar de bediening was echt vreselijk slecht ( met groepje van 9 man), men liep er al kip zonder kop te rennen ( te weinig personeel??) En ging regelmatig verkeerd, als je koffie met sambuca besteld hoor je de sambuca apart in een glaasje erbij te krijgen en niet in de koffie!! Kortom, geen aanrader en nooit meer. Zonde

Gegeten op 19 juli 2014

rob_83

Bijzonder goed tapas restaurant. In Nederland komt het nogal eens voor dat je in een tapas restaurant voornamelijk knoflook eet. Bij Triana is dat anders. De gerechtjes zijn heerlijk, niet vettig en goed op smaak. Vooral de gambas en de huisgemaakte kroketjes waren erg lekker. De topper vonden wij allebei de Jamón Serrano. Zeker een aanrader!

Mijn vriendin en ik hadden samen 7 tapas. De tapas zijn wel iets duurder dan gemiddeld, maar dat is het zeker waard.

De service is top. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Op verzoek kregen we een grote karaf kraanwater naast onze rode wijn. Toch fijn zo'n extraatje.

Ook de atmosfeer is goed. Het restaurant is mooi aangekleed en loopt in een soort lagen wat het een gezellige uitstraling geeft.

Zeker een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2014

plaer

Een uitstekend tapas restaurant voor een gezellige avond: goede sfeer, gezellig druk, goede bediening en goede tapas niet spectaculair en de kwaliteit is goed maar soms wat wisselde. Tapas eten is vooral een feest, door de kleine porties en de diversiteit in de gerechten is er voor iedereen iets wat hij of zij lekker vind.

Gegeten op 29 april 2014

Elektra_eet

Het is heel druk als wij bij Triana eten. Mensen zitten aan de bar te wachten op een tafel. Terecht, vind ik. Het klopt allemaal bij Triana. Met zijn tweeën eten we vijf tapas: zalmrolletjes met spinazie en ricotta, gamba's, ossenhaaspuntjes, eendeborst met sinaasappelschijfjes en een soort balsamico en een spaanse variant op melanzane: aubergine, tomaat, kaas en mozzarella uit de oven. Alles is heel goed en met aandacht klaargemaakt en ontzettend lekker. Je eet geen verzameling 'hapjes': ieder gerechtje smaakt als een volwaardige gang. De volkomen hartelijke en zorgzame bediening maakt het helemaal af. Door de vele mensen is het mij net iets te druk in de zaak dus we kiezen niet ook nog voor een toetje. Voor de vijf tapas, twee bier en twee tinto de verano's reken ik exclusief fooi 63 euro af. Ik vind de kwaliteit de prijs waard, maar we hebben niet zo heel veel verschillende gerechten gegeten. Wil je iets uitgebreider eten is het misschien net een tikje aan de prijs. Maar ik raad Triana van harte aan iedereen aan.

Gegeten op 19 april 2014

AndrewL

Stumbled upon this homely Spanish Tapas restaurant while on a business trip. Tapas portions were substantial, international and very friendly service staff, and a warm and relaxed ambience. I had the Serrano Jamon, Tortilla tradicional de patatas, Puntitas de Atun and Gambas; my favorite being the Serrano Jamon and the Gambas! If you're looking for a little Spanish in Den Haag, check this place out.

a.massing

Tien jaar geleden kwam ik hier regelmatig, vanwege het goede eten: de tapas. Maar op een gegeven moment vond ik de kwaliteit achteruit gaan en bezocht ik deze eetgelegenheid niet meer. Ik hoorde er ook niemand meer over. Tot de afgelopen maanden. Toen kreeg ik steeds meer positieve signalen over Triana. En sinds afgelopen zondag ben ik weer helemaal overtuigd: dit is een goede Spaanse keuken met lekkere tapas: pittige chorizoworstjes, verse tortilla, zalige champignons in wittewijnsaus, malse varkenshaas, goede gebakken feta en voortreffelijke kroketjes (jammer dat de pulpo uitverkocht was). En de huisrosé was van prima kwaliteit. Net als de bejegening door de bediening. Ik ga weer vertellen hoe goed het hier is !

Gegeten op 6 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.