a TripAdvisor company

foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 1 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 2 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 3 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 4 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 5 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 6 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 7 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 8 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 9 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 10 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 11 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 12
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,5 10 1 159

2. 8,3

3. 7,7

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

ivar15

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

We hebben diverse Tapas restaurants bezocht in het centrum van Den Haag maar dit is wat ons betreft de beste. Elk gerechtje heeft zijn eigen identiteit en smaak. Persoonlijke hoogtepunten: de gebakken Chorizo, de Portabello en de ossenhaaspuntjes. Bediening is erg vriendelijk en vlot ondanks de drukte.

Gegeten op 9 juli 2016

jackbeugelsdijk1

Via online reservering

Vriendelijk en servicegericht personeel. We werden met een glimlach ontvangen en adequaat bediend. Tapas zijn iets prijzig maar de kwaliteit was uitstekend. Prima tapasbar die een beetje verstopt zit op het chique Noordeinde

Gegeten op 5 juli 2016

judith229

Via online reservering

Na de goede recensies gelezen te hebben had ik echt zin om bij Triana te gaan eten. Het eten was echt heel lekker, maar het jammere was de service. We werden voor ons gevoel maar aan ons lot over gelaten. De bediening is geen één keer langs gekomen om te vragen of we meer wilden bestellen of nog een drankje wilden. We hebben er wat over gezegd en toen werd er gezegd: ja, maar het is druk. Heel erg jammer, maar wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 7 juli 2016

misspoes

Via online reservering

We kwamen aan, een klein restaurantje wat vol zat. We hadden online gereserveerd, de gastheer zei al dat er wat problemen waren met de online reserveringen, of het erg was om eerst aan de bar te zitten. Daar van een glas heerlijke wijn genoten en na een 10 minuten naar de tafel gebracht.

De menukaart bood voor ons veel lekkers. Totaal hebben we van 7 tapas genoten, het smaakte allemaal erg goed. Ik waande me even in Spanje. De bediening ging vrij vlot, ondanks de drukte.
Lekker eten, goede wijn, smaakvolle sangria en aardig personeel met ervaring..
We komen hier graag nog eens terug

Gegeten op 1 juli 2016

JvanMierlo

Via online reservering

Een eerste kennismaking met Triana is ons goed bevallen. Oké, het decor is wat gedateerd en toen we binnen kwamen stonden sommige tafeltjes wel wat dicht bij elkaar maar we hebben bij nader inzien geen last van de 'buren' gehad, voldoende 'prvacy'. Het personeel is zeer voorkomend en vriendelijk. Het eten is heerlijk; de spinaziekroketjes en tonijnpuntjes krijgen een 10 met een griffel. Hier komen we zeker terug. Aanrader.

Gegeten op 25 juni 2016

Anne987

Vanavond gezellig bij dit leuke restaurant gegeten. Een dikke pluim voor de bediening, want wat een geweldige service! Anita, de serveerster, is een lust voor het restaurant met haar uitstraling en we zijn de hele avond dan ook op onze wenken bediend. Dank daarvoor!!

Het eten was lekker, maar niet zo lekker als wij aan de hand van de recensies verwacht hadden. De albondigas waren naar onze smaak te zacht en tevens zaten er nog hele takjes in van de kruiden.. Niet zo fijn als je dat door slikt. De aubergine klonk op de kaart heel bijzonder, maar was een nogal smakeloos hapje. Echter de ossenhaas was dan weer wel heerlijk.. Al met al lekker gegeten, echter kennen wij betere tapasbarren in den haag.

Desalniettemin een aanrader!

Gegeten op 24 juni 2016

Little_Chef

Via online reservering

Eten was erg lekker, met een hele brede keuze aan tapas. Vriendelijke en behulpzame bediening. Het was niet zo druk, wat de sfeer niet zo ten goede kwam. Enige minpuntje was dat iemand van het personeel bij de deur stond te roken en die rook dreef vervolgens het restaurant binnen. We gaan zeker een keer terug.

Gegeten op 23 juni 2016

Andrejk

Via online reservering

Al om 17 uur op dinsdag aanwezig en als enige. Zeer hartelijke en vriendelijke ontvangst en een ontspannen en gezellige bediening. Eten geweldig, de ossenhaas is een aanrader. Als toetje de crema Catalana, deze werd vers gemaakt en warm opgediend, met een likeurtje gratis erbij vanwege de vertraging. Had natuurlijk niet gehoeven, zo'n vers gemaakt toetje is de perfecte afsluiting van een uitstekend etentje.

Gegeten op 14 juni 2016

carjo

Via online reservering

Voor de 3 in een jaar tijd, heerlijk gegeten, veel variatie waardoor je bijna niet weet wat je miet kiezen. Top. Tip opscheplepels bij de gerechtjes.

Gegeten op 17 juni 2016

RH123

Super tapas lekkere kleine gerechtjes, smullen!
Mooi en leuk restaurant.
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
Prima Prijs/kwaliteit verhouding

Gegeten op 9 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.