Tapasbar en Restaurant Triana

• 8.1 10 44

• 8.2

• 8.0

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

AndrewL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Stumbled upon this homely Spanish Tapas restaurant while on a business trip. Tapas portions were substantial, international and very friendly service staff, and a warm and relaxed ambience. I had the Serrano Jamon, Tortilla tradicional de patatas, Puntitas de Atun and Gambas; my favorite being the Serrano Jamon and the Gambas! If you're looking for a little Spanish in Den Haag, check this place out.

a.massing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tien jaar geleden kwam ik hier regelmatig, vanwege het goede eten: de tapas. Maar op een gegeven moment vond ik de kwaliteit achteruit gaan en bezocht ik deze eetgelegenheid niet meer. Ik hoorde er ook niemand meer over. Tot de afgelopen maanden. Toen kreeg ik steeds meer positieve signalen over Triana. En sinds afgelopen zondag ben ik weer helemaal overtuigd: dit is een goede Spaanse keuken met lekkere tapas: pittige chorizoworstjes, verse tortilla, zalige champignons in wittewijnsaus, malse varkenshaas, goede gebakken feta en voortreffelijke kroketjes (jammer dat de pulpo uitverkocht was). En de huisrosé was van prima kwaliteit. Net als de bejegening door de bediening. Ik ga weer vertellen hoe goed het hier is !

Gegeten op 6 april 2014

eindhovensekookgek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens weekend in Den Haag gezocht naar een plek voor tapas en hier uitgekomen. Avond gevuld met mooie kruidige witte wijn en vegatarisch en vistapas. Allemaal erg goed van smaak. Bruchetta's hadden wel flinke dosis knoflook en tonijnbolkjes waren iets te gaar. Decor voelt Spaans: knus en alsof je in een oud kroegje zit. Service erg vriendelijk en behulpzaam, ondanks stampvolle tent

Lizzl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst in tien jaar terug naar de meest romantische Spanjaard van Den Haag. Het is hier nog steeds gezellig, al is de verlichting beneden wel een tikkie fel geworden. Natafelen doe je beter op de mezzanine.
Op deze vrijdagavond was het goed druk en de bediening was stuk voor stuk super vriendelijk.
Alle gerechten varieerden van goed tot heerlijk (de puntita de atunas en brocheta de cerdo) maar met een gemiddelde tapasprijs van 8,50 moet je wel rekening houden.
Bestel de sangria alleen als je van mierzoet houdt.

Gegeten op 28 februari 2014

Eric D.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst hier met vrienden wezen eten en het is een uitstekend restaurant voor een gezellige avond: knusse sfeer, altijd gezellig druk, goede bediening en prima wijnen. Het eten was goed maar niet spectaculair en de kwaliteit wisselde vooral per gerecht: De ossenhaas en artisjokken zijn erg lekker maar de garnalen en inktvis laten bijvoorbeeld weer te wensen over. Gelukkig is dat met tapas altijd prima op te vangen door een tweede ronde te bestellen dus wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 18 januari 2014

Blerim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed smaakvolle en verse producten. Heel vriendelijk en gastvrij personeel.
Een leuke en gezellige sfeer voor zowel vrienden gezelschap als gezin.
Wij gaan er zeker snel weer eten hier.

Gegeten op 24 januari 2014

Patgeta
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige toko in de buurt van het artistieke Noordeinde. De sfeer is gezellig en inderdaad Spaans, het eten is heerlijk en goed gekruid, en de bediening is zeer vriendelijk en attent. Tapas rules! Alleen als je een grote eter bent zoals ik, dan moet je wel minimaal 5 tapasgerechtjes per persoon bestellen… Yum!

Gegeten op 18 januari 2014

mwvanderhav
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had een tafel voor zes gereserveerd; de ontvangst was erg vriendelijk en we hadden een leuke tafel achterin op de begane grond. Gezellige huiskamersfeer en mediterraan gevoel.
We namen het menu van de chef en alles was even lekker. De gerechtjes kwamen achter elkaar en waren meest warm. Begonnen met brood met aioli, daarna ibericoham en kaas, olijven en gevulde pepers, en dan champignons, verschillende warme groenten, lapje ibericovarken met sinasappel, garnalen. En dan heb ik nog niet alles genoemd.
Erg aardige bediening, prima huiswijn, lekkere desserts.
Last but not least: prima prijs-kwaliteit verhouding.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 12 januari 2014

moxy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op kerstavond naar dit mooie tapasrestaurant. We waren een van de eerste gasten en werden op de eerste verdieping naar een tafeltje geleid. Voor onze kinderen (7 en 8 jaar) is wachten aan tafel een lange zit dus ze mochten van ons boven rondlopen, aangezien er nog geen andere gasten waren. De bediening reageerde daar vrij paniekerig op vonden we.
Er werd geadviseerd om 3 tapas per persoon te bestellen. Wij bestelden er c.a. 12 en hoopten dat de tapas in etappes werden geserveerd maar binnen een half uur stond alles op tafel. Hierdoor heb je de neiging om alles snel te eten omdat je warme tapas niet koud wilt laten worden. Hierdoor werd het avondje uit eten wat korter dan gehoopt.
De Berenjenas rellenas waren heerlijk en dat geldt ook voor Boquerones Aliñados, Croquetas de Triana, Plato de pan “Triana”, Albondigas con Tomate en alle desserts. Wat minder vonden wij de Tortilla Tradicional de patatas en Patatas Bravas.
Verhouding prijs-kwaliteit is prima.

Gegeten op 24 december 2013

lionking
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst bij Triana gegeten, met z'n drietjes. De cijfers en de prijzen in de recensies tot nu toe kloppen heel aardig. Het eten is uitstekend. Gewoon prima. niets op aan te merken, lekker. De bediening is ontspannen, prettig en vriendelijk. En het decor is ook gewoon relaxed en passend. Zonder alcohol en zonder toetje, en goed gegeten hebben rekenden we € 30,- p.p. af. Lekker kleinschalig.

Gegeten op 20 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!