a TripAdvisor company

foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 1 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 2 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 3 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 4 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 5 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 6 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 7 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 8 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 9 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 10 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 11 foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 215 43 02

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

carla221

Een knus en authentiek tapas restaurant. Heerlijk gegeten, alle gerechten waren subliem van smaak, evenals de wijnen.
Bediening was goed, erg aardig en geinteresseerd.
Erg genoten en we komen snel weer terug..
Topavond gehad!

Gegeten op 20 mei 2016

Michaelvld

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Bediening was vriendelijk, oplettend en werkten hard. Ondanks dat ze met te weinig personeel stonden (waarvoor ze hun excuses aanboden) hebben we er weinig van gemerkt. Een echte aanrader als je van lekker eten en een rumoerige sfeer houd.

Gegeten op 15 mei 2016

gelahan

Via online reservering

De tapas waren allemaal heerlijk. We werden heel correct en prettig bediend. Velen zaten lekker buiten. We kozen voor binnen, waar we rustig zaten. Gezellig ingericht. Prima om hier te eten.

Gegeten op 8 mei 2016

carolien_B_carolien

Via online reservering

Buiten gezeten met heerlijk weer echt een beetje Spaanse sfeer in het kleine straatje. Bediening is enthousiast en uiterst vriendelijk en gezellig op heel open en authentieke manier, wat je ook het gevoel geeft bijna een beetje in Spanje te zijn!
Eten niets op aan te merken, zeer lekker. Aanrader is de Crema Catalana als toetje.

Gegeten op 8 mei 2016

afkatja

Via online reservering

Zeer vriendelijke en behulpzame personnel, die iets over de menukaart vertelde (die is trouwens niet te uitgebreid, maar dan denk ik dat wat erop staat, zou van een goede kwaliteit zijn). We hebben met z'n 4en prima gegeten, met een sangria erbij, heerlijk! Alleen de champignons waren aan de te zoute kant. Porties zeker niet te groot, maar alles bij elkaar toch genoeg. Een aanrader van de chef (en het bleek absoluut waar te zijn) - pulpo (salade van octopus en aardappelen) - enorm lekker!

Gegeten op 5 mei 2016

ssw

Via online reservering

Het was druk deze zaterdag wat er voor zorgde dat we iets langer moesten wachten op de menukaarten. Maar de bediening was prima en reageerde vlot op verzoeken. De kwaliteit van het eten is erg goed, er staat een kok in de keuken die weet wat hij doet! Wel was het wat warm op de 1e etage door de drukte maar een echt bezwaar is dit zeker niet. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 april 2016

samantha_87

Via online reservering

Heerlijke tapasgerechtjes. De porties zijn groot genoeg om met 4 personen te delen. Wij zaten vlak bij de keuken en de service was super snel. Zeker een aanrader!

Gegeten op 30 april 2016

Chocodraak

Heerlijk Spaans gegeten hier. Goede kaart met lekkere gerechten. We hebben genoten van bijv. de ossenhaaspuntjes, champignons, buffermozzarella met tomaat, croquet, en lekkere worstjes. Er was wel 1 kleine tegenvaller: de scampi's waren op. Dat vonden we wel een beetje gek in een Spaans restaurant. Maar er was genoeg keus om dat leed te verzachten. Bediening: we waren soms "onzichtbaar", maar dat was wisselend door wie je geholpen wordt. De een heeft meer aandacht voor zijn klanten dan de ander. De inrichting ziet er mooi uit, knus, ook doordat het zo smal is daar. Als het druk is, wel wat kabaal door weerkaatsing van geluid.

Gegeten op 6 november 2015

mhkeppel

Via online reservering

Het eten was erg lekker, de croquetes waren heerlijk, als ook de salade met geitenkaas, de gehaktballetjes in tomatensaus. De sfeer was prima en de bediening was zeer vriendelijk. Kortom een heel prettig etentje in een prima omgeving. Zeker een aanrader voor vrienden.

Gegeten op 20 april 2016

BPeterW

Via online reservering

Heerlijke tapa's gegeten, vooral de gamba's, de patatas bravas en de croquetes waren yummie! Verder vriendelijke bediening en in leuke, levendige zaak!

Gegeten op 15 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.