• foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 215 43 02

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

MaartjeMG

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijke tapas! Beetje rommelige ontvangst en bediening aan het begin van de avond (doordat er telkens nieuwe mensen binnen kwamen waar de aandacht dan naar toe ging), maar de tapas zijn echt heerlijk en we komen dan ook zeker terug om nog meer van de kaart te proberen!

Gegeten op 27 maart 2015

nikki38

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Slecht restaurant, snap niet waar de goede recenties vandaan komen, het is geen goede Spaanse tapas, goedkope chorizo, taaie inktvis en smaakloze kroketjes..

Gegeten op 28 maart 2015

rengelipp

De koude tapas waren awesome! Ook de lamskoteletjes en de rest zijn een aanrader! Het is een klein restaurant waar maximaal gebruik wordt gemaakt van DD ruimte. Maar het is knus! De bediening is zeer vriendelijk!

Gegeten op 21 maart 2015

Jorisinthehouse

Al bij binnenkomst hangt er al een lekkere geur. Dat is al een goed begin. We mochten kiezen tussen een hoog tafel tegenover de bar of een laag tafel. We zijn voor de hoge tafel gegaan, je hebt meer uitzicht en het zit lekker. Het werd ons geadviseerd om elk 3 tapas uit te kiezen, samen 6 tapas.
Nou, dat was uitstekend. Allereerst namen we de plank iberico, daarna aubergine gevuld met spinazie, gamba's, ossenhaas, bravas en de dadels in spek. Stuk voor stuk lekker. Als toetje nog de crema catalana. We hebben heerlijk gegeten en enorm van de gastvrijheid genoten. Hier kom ik zeker terug al is het alleen voor de iberico ham!

Gegeten op 10 maart 2015

dyonne1

Gisteren hier gegeten met een vriendin. De bediening was echt top! Ook het eten was heerlijk. Verse ingrediënten en een goede bereiding. Eventjes moeten wachten op de sangria, maar dat was het zeker waard!

Gegeten op 12 maart 2015

daphne56

Super ervaring gehad bij Triana!
Wat dit restaurant zo top maakt is de vriendelijkheid van het personeel en de gezellige warme sfeer die er hangt! Hiermee steekt dit restaurant hoog boven alle andere tapas restaurants uit en dit maakt een avondje uiteten een unieke ervaring. Het personeel komt uit Spanje en Griekenland en de warmte van hun cultuur is goed te voelen in het restaurant.
Daarnaast hebben we heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!

Dit restaurant is een echte aanrader voor mensen die naast goede kwaliteit van tapas ook een gezellig en warm restaurant zoeken waar je gegarandeerd met een lach aan het einde van de avond het restaurant verlaat!!

Gegeten op 28 februari 2015

Lindanieuwproever

Tot onze verbazing hebben we toch lekker gegeten bij Triana. De service was uitermate vriendelijk en de sfeer zeer aangenaam. Verder niets op aan te merken. Wat ons betreft zullen we zeker terug komen!!

Gegeten op 4 maart 2015

leo_les

Via online reservering

Bediening en ontvangst waren vriendelijk.
Eten echt te zout en niet bijzonder.
het is is er erg krap door de grove tafels en stoelen en kleine oppervlakte.
wij zaten met de neuzen naar de muur, erg gezellig natuurlijk.
een frisse wind door het decor en zeker de toiletten zou geen overbodige luxe zijn,
jammer want we zijn hier jaren geleden geweest en waren toen erg enthousiast...

Gegeten op 15 februari 2015

Test123456789

Via online reservering

De tapas viel in de smaak. Gebrek aan gastvrijheid gooide roet in het eten.
9 Tapas en een dessert p.p. in aanzienlijk minder dan 2 uur was ons te snel. Daar grepen we zelf te laat in. Maar het had niet uitgemaakt, want om 20.00, nog tijdens de koffie, werden we botweg gevraagd plaats te maken voor nieuwe gasten. Zo zonde!

Wanneer ze je ook daadwerkelijk laten genieten van het eten en het avondje uit, zouden we graag nog eens terugkomen.

Gegeten op 7 februari 2015

Isa51971

Wat een geweldige ontdekking! We hebben hier op zondagavond gegeten. De bediening was supervriendelijk (vooral het Spaanse meisje van Menorca met haar geweldige gevoel voor humor), het eten was zalig, de wijn voortreffelijk en de entourage echt spaans. Ik kan niet kiezen wat ik het lekkerste vond: de manchego en iberico ham (wel eens ham geproefd die smelt op je tong?) bij het aperitief, de licht gebakken stukjes tonijn, de ossenhaaspuntjes in kruiden, de chorizo etc. Het was allemaal even lekker. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 15 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.