Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 215 43 02

De zonnige Spaanse keuken

Vernoemd naar een wijk in Sevilla, een idyllische plek met die typische mediterrane sfeer. Geniet van de lekkerste tapas, gemaakt van de meeste verse en biologische seizoensproducten. Neem een hap en de zon gaat schijnen. Je proeft de liefde en passie die in elk gerecht wordt gestopt. Spaans genieten in hartje Den Haag.

tommydanger22

Afgelopen zaterdag hier met zn 4en heerlijk gegeten. We hadden een grote variatie aan tapas van zalm, lamskoteletten, tortilla, gehaktballen, salade en meer. Elke tapas was heerlijk en met 3 gerechtjes pp ruim voldoende. Erg mooie spaanse sfeer, absoluut een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2014

FayB

Vorige week een zeer genoeglijke avond doorgebracht in dit intieme tapasrestaurant. De bediening is alleraardigst en put zich uit in service: op een bepaald moment stonden er zelfs drie bij onze tafel om ons water in te schenken. Bij het brood hadden we liever échte allioli gekregen in plaats van de kruidenmayonaise met knoflookaroma. De tapas zelf waren heel uiteenlopend van kwaliteit: de pulpo was veel te gekruid (de paprikapoeder lag er als een rode waas overheen) waardoor je de pulpo zelf niet meer proefde, de dadels in pancetta waren niet vers gemaakt maar opgewarmd, wat de pancetta taai maakte en de smaken vermengde, en wat erger was: ze werden geserveerd in een schaaltje met sinaasappelschijfjes, wat de smaak helemaal verpestte. De gevulde portobello was daarentegen weer overheerlijk, net als de gevulde artisjokjes, de gamba's en de lamskoteletjes. De laatste vier in combinatie met de bijzondere vriendelijke bediening trokken het gemiddelde weer een heel eind omhoog - maar niet voldoende voor de prijs, die kan wel ietsjes minder. Maar nog steeds een aanrader voor een leuke avond!

Gegeten op 16 oktober 2014

angel2

Heerlijk gegeten, leuke lokatie en een uiterst charmante ober. Service with a smile. Alles smaakte uitermate smaakvol en hoe tapas moeten zijn.

Gegeten op 12 oktober 2014

keesfred

We zijn hier op 3 oktober gaan eten mede op uitnodiging van Triana zelf en het was voortreffelijk.
De gerechten zijn zeer gevarieerd en zijn van een hoog niveau. Ook het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Wij gaan ook zeker weer een keer. Triana bedankt en tot een volgende keer

Gegeten op 3 oktober 2014

Zeer gezellige tapasbar. Je merkt dat de kok het eten met liefde klaarmaakt.
Inktvis super. Eigenlijk alle hapjes overheerlijk. Misschien iets minder de rode peper met geitenkaas. Maar dat komt misschien dat je deze overal kunt krijgen.
Verder alles uitstekend. Huiswijn zondermeer goed. Ook een karaf water erbij was geen probleem.gewoon gastvrij. Aan te raden.

Gegeten op 12 september 2014

z3mrunner

Afgelopen week lekker buiten kunnen eten terwijl de kok Paella aan het maken was in een grote. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen door een dame met een ontwapenende grote glimlach. Dat begint dan goed. De tapas was van bijzonder goede kwaliteit. Met name de gegrilde inktvis ringen. Echt minder was de patatas bravas. Gewoon gekookte piepertjes in tomatensaus. Patatas bravas hoort gebakken/crispy te zijn. Dat zou ik dus maar niet nemen. De rest daarentegen was bijzondere kwaliteit. We hebben een bijzonder aangename middag gehad en komen zeker snel weer terug. Een echte aanrader.

Gegeten op 7 september 2014

thomas74

Via online reservering

Ik begin bij het eind, het toetje. Een heerlijke chocoladetaart met warme zachte vulling geserveerd met vanille-kokos ijs: heel erg lekker! De overige tapas gerechten waren goed met uitzondering van de lams koteletten, deze waren wat droog en smakeloos helaas. De sfeer was prima, het zat lekker vol op donderdagavond. Lekker gegeten dus al blijft tapa's eten over het algemeen duur gezien de prijs/hoeveelheid verhouding.

Gegeten op 21 augustus 2014

EvanLeeuwen

Voor de tweede keer heb ik hier met mij partner gegeten en we waren weer erg tevreden. De tapas hier zijn erg lekker. We hadden gevraagd om verrast te worden door de chef (voor de helft vegetarisch) en dat was geen probleem. Vooral de lamskoteletjes en de portabello waren heerlijk. We hadden een kan sangria erbij die misschien iets te zoet was maar lekker wegdronk. Wat we ook erg prettig vonden was dat we heel lang konden blijven tafelen en zelfs een gratis likeurtje kregen omdat we de laatste tafel waren ipv ons weg te werken.

Gegeten op 12 juli 2014

ray5

Leuk restaurantje in stil zijstraatje van het noordeinde, kwaliteit van het eten was niet slecht maar de bediening was echt vreselijk slecht ( met groepje van 9 man), men liep er al kip zonder kop te rennen ( te weinig personeel??) En ging regelmatig verkeerd, als je koffie met sambuca besteld hoor je de sambuca apart in een glaasje erbij te krijgen en niet in de koffie!! Kortom, geen aanrader en nooit meer. Zonde

Gegeten op 19 juli 2014

rob_83

Bijzonder goed tapas restaurant. In Nederland komt het nogal eens voor dat je in een tapas restaurant voornamelijk knoflook eet. Bij Triana is dat anders. De gerechtjes zijn heerlijk, niet vettig en goed op smaak. Vooral de gambas en de huisgemaakte kroketjes waren erg lekker. De topper vonden wij allebei de Jamón Serrano. Zeker een aanrader!

Mijn vriendin en ik hadden samen 7 tapas. De tapas zijn wel iets duurder dan gemiddeld, maar dat is het zeker waard.

De service is top. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Op verzoek kregen we een grote karaf kraanwater naast onze rode wijn. Toch fijn zo'n extraatje.

Ook de atmosfeer is goed. Het restaurant is mooi aangekleed en loopt in een soort lagen wat het een gezellige uitstraling geeft.

Zeker een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar en Restaurant Triana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar en Restaurant Triana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.