De Herberg

2. Hollands
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 888 8788

Bsarider

We waren met vier personen voor het 3 gangen menu, waarbij we de keuze hadden uit 5(!) hoofdgerechten.
Voorgerecht een carpaccio zoals het hoort, mooi opgemaakt en fijn van smaak.
Ook de tonijnsalade viel erg in de smaak.
Als hoofdgerecht had ik de gegrilde biefstuk, malser dan menige tournedos die ik gegeten heb. Zeer goed bereid, echt medium en de heerlijke portsaus maakte het af.
De anderen hadden een bourgondisch beenhammetje en de malse kipsaté, ook deze waren erg lekker.
Als dessert namen we een klassieke Dame Blanche.
Daarna bleek de koffie ook bij het menu inbegrepen, dus 4 gangen ;-)
We komen zeker weer terug om al het andere heerlijks van de menukaart te proeven.
Oh ja en als je van Belgische biertjes houdt, ben je in de Herberg ook aan het goede adres.

l

Gegeten op 21 februari 2015

patricia26

We zijn er gisteravond met z'n drieën wezen eten n.a.v. de goede recensies op Iens. Ook wij zijn er erg tevreden over.
We kozen alle drie voor de spareribs die botermals waren, genoeg vlees aan het bot en de smaak was top. Verse salade erbij en zowel frietjes als aardappelpartjes en sausjes erbij.
Wij vonden het een gezellig restaurant/eetcafé met een goede bediening.
Een 7 voor het decor omdat er misschien nog wat met knusse accesoires gestoeid zou kunnen worden om het nóg gezelliger te maken, al is de sfeer al lekker knus met de balken en lantaarns (verlichting). Wij komen er zeker nog eens terug!

Gegeten op 25 januari 2015

roxyfoxy

Afgelopen zondag hier heerlijk onbeperkt spareribs gegeten met zijn vijven en we zijn allemaal van mening dat je hier de lekkerste spareribs van leiden kunt eten, heerlijk mals en gemarineerd, ook de bijgerechten waren ruim voldoende en lekker ! Wij komen hier op zeker terug

Gegeten op 18 januari 2015

aldo3

Goed restaurant met een sfeervolle inrichting. Voor een vrijdagavond misschien iets te rustig. Bediening is goed.
We kwamen voor de spareribs en deze zijn goed maar helaas niet heel
erg gekruid of gemarineerd. Voor een sparerib liefhebber iets te mals. Ook de sausjes zijn niet spannend. Chilisaus en knoflooksaus uit de knijpfles is erg makkelijk. Bij gerechten zoals sla en frietjes zijn prima! Nagerecht is goed evenals de koffie. Wat we van andere gerechten konden zien op andere tafels was dat het er goed uitzag. Al met al lekker gegeten en we komen zeker terug voor een ander gerecht van de kaart!

Gegeten op 16 januari 2015

Rvrieze

We kwamen binnen en kregen een tafel toegewezen en dat is dan ook alles wat wij van de bediening hebben mogen meemaken. Een zelfbedieningsrestaurant is een betere benaming voor dit restaurant.
We hebben zelf de menukaarten van een andere tafel moeten pakken. Na lang wachten werd het eten eindelijk opgenomen. Dit terwijl het niet druk was. Het eten was verder prima (gamba's en spareribs) naar prijs kwaliteit. Het afruimen van de tafel duurde lang en toen wij uiteindelijk wilden afrekenen gaf niemand thuis. De dame die net klaar was met werken stond aan de bar, maar weigerde ons te helpen met het afrekenen. Uiteindelijk is het toch gelukt om af te rekenen, maar wel met moeite. Er kon geen glimlach vanaf. Ze kwamen erg ongeïnteresseerd over.

Gegeten op 4 november 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

beste heer/mevrouw, tot mijn verbazing las ik u recensie en ondanks dat het hier een bezoek van 4 november betrof ben ik ervan overtuigd dat deze recensie overdreven is, als er 1 punt is in mijn bedrijf waar wij heel scherp opletten is het wel onze gastvrijheid, meer dan 30 recensies gingen u voor en nog nooit kregen wij een onvoldoende op dit vlak, en aangezien u bij andere recensie ook iedere keer klachten of opmerkingen heeft over de bediening ben ik niet van plan dit serieus te nemen.

marja64

Prettig restaurant. Prima eten. Smakelijk gegeten: mooi mals vlees ossehaas. Een aangename verrassing was de bediening: attent en vriendelijk. Prijs kwaliteit is goed.

Gegeten op 16 oktober 2014

saartjuhhh87

Pas met een groep gegeten. Het eten was erg lekker, vooral de spareribs waren favoriet en gleden zo van het bot af. Ook de desserts vielen goed in de smaak. Het personeel was erg vriendelijk en geduldig. Voor een avondje lekker en betaalbaar eten ben je hier zeker op het goede adres.

Gegeten op 28 september 2014

hedzer1

Prima plek om lekker te eten als je geen zin in koken hebt, verwend wil worden en ruimte wilt voor een goed gesprek. Ruime plek rond tafel, rustige sfeer. Vriendelijke bediening en smakelijk eten

Gegeten op 20 augustus 2014

Petradh

We hebben hier vanavond echt heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs. Personeel erg vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 18 juli 2014

Alfaman

Vriendelijke ontvangst en prima bediening gedurende de avond. Geen haute cuisine, maar ollandse gerechten voor zeer schappelijke pijzen, dagschotels onder 10 euro. Spare ribs waren goed, maar mochten iets meer gemarineerd worden. Super dat wijn in mooie grote glazen geschonken wordt. Restaurant straalt ook beetje sfeer van oude herberg uit. Ik kom hier vaker terug.

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.