De Herberg

• 8.2

• 7.9

Alfaman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijke prijzen. Ze hebben hier de 'bekende gerechten' als spareribs, sate, biefstuk, victoriabaars, T-bone enz. De sfeer is prettig en inderdaad een beetje herberg-achtig. De bierkeuze is beperkt. Het personeel is echt super. Hier kom ik nog eens terug.

chelsea1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten smaakte super. Niet duur voor zo iets lekkers. Service was helemaal goed. Het had een heel gezellig sfeertje. Zeker aan te raden voor mensen die niet van hele grootte eetzalen houden. Lekker eten en knus!. (Toilet was zeer schoon)

Gegeten op 24 januari 2014

bobmeut
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren hier heerlijk gegeten met zijn vijven, scampis, carpaccio en stokbrood voorag gevolgd door een heerlijke entrecote, varkenshaas en spareribs ! geweldige bijgerechten knapperige groentes en vooral grote porties voor een betaalbare prijs. voor ons ook volgend jaar weer een topper

Gabriellasandra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hier met vier personen diner gegeten.
Een ouderwets knus eetcafé met naar ons idee restaurant kwaliteit.
Mijn gasten gingen voor de onbeperkt spareribs en ondanks dat deze al met drie grote stukken op het bord kwamen hebben zij allebei nog twee stukken nabesteld, ook mijn gerecht de gegrilde gamba's waren heerlijk van smaak en tot mijn verbazing zaten er vijf in een portie.
Mijn partner nam gewoon lekker Hollands de dagschotel voor maar € 8,50 at hij een heerlijk gegrilde kipfilet gevuld met buffelmozarella en pesto en al deze gerechten werden omringd door verse groentes, salade, frites en gekruide aardappeltjes. Hier komen wij zeker nog eens terug ga zo door Herberg

Gegeten op 3 november 2013

vHinsbergh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag met 6 een zeer goede avond gehad in de Herberg Leiden. We waren opzoek naar een betaalbare zaak waar je als klant alsnog kan genieten van een goede maaltijd. Een culinair hoogstandje vind je in een sterren restaurant maar om eerlijk te zijn was er niks negatiefs aan te merken op het eten. Een betaalbare prijs, een goede hap en dan nog die groenten... vers en knapperig. Gezellig personeel allom en uitzicht op de historische poort. De naam Herberg staat dan ook voor wat het is. Gezellig eten voor een schappelijke prijs.

peekluts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondagavond met zijn vieren wezen eten bij de Herberg vanwege zijn mooie locatie en de goede recensies op Iens. Het was een beetje een tegenvaller.
De vegetarische wrap was zeer matig, een van de vleesschotels was lauw en de vis was te droog. Vooral jammer omdat de bijgerechten: de groenten, de frieten en de wedges juist wel lekker waren. Net als de nagerechten: een prima creme brulee en een goddelijke chocolademousse.
De bediening was vriendelijk maar niet zo professioneel en, ongetwijfeld goed bedoeld, te vaak onnodig aan tafel. Verder was de timing van de gerechten niet goed; zo kreeg een tafelgenoot zijn koffie (als nagerecht bedoeld) ruim voordat de anderen hun nagerecht kregen.
De ambiance van de Herberg hebben we als gemoedelijk ervaren.

Gegeten op 18 augustus 2013

HuubSneek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen woensdag wederom op het terras van De Herberg mogen genieten van een gastvrij ontvangst. De bediening was weer uitermate top en vriendelijk. Ditmaal gegaan voor de Italiaanse kip met mozzarella en pesto voor de zomerse Italiaanse sferen. Vakantie in eigen land lijkt zo toch nog op vakantie! Complimenten voor de mooie zaak, de lekkere gerechten en het buitengewoon vriendelijke en snelle personeel! Een aanrader in Leiden!

Gegeten op 21 augustus 2013

Kirsten90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met zn 4en bij de Herberg gegeten. De helft nam de onbeperkte spare ribs. Lekker mals, veel smaak, grote porties. Top! De andere 2 namen de varkenshaas en de vangst van de dag. Was ook prima op smaak.
Ook de bediening deed t goed. Ondanks het volle terras waren ze snel en hielden ze alles goed in de gaten. Ze waren ook erg vriendelijk.

PeteW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke en attente bediening, leuke sfeer. Eten was echter zwaar onder de maat. Smakeloze spareribs met een vreemde nasmaak. De geitenkaaswrap was al niet veel beter. De restaurants van de studentenverenigingen in Leiden zijn kwalitatief vergelijkbaar, alleen betaal je daar minder dan de helft van wat je hier betaalt.

Gegeten op 1 juni 2013

Luckygirl3a2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij eetcafe de Herberg ben ik afgelopen zaterdag met mijn vriend wezen eten na een dagje winkelen. Wat is dit een gezellig eetcafetje zeg! Bediening was bijvoorbeeld erg attent om te zeggen dat er leukere plekjes om te zitten zijn dan waar we voor hadden gekozen. Ook de prijs-kwaliteit is prima in orde. Voor weinig geld (€ 15,-) krijg je veel op je bord geschoteld, en had ik nog het 'duurste' gerecht gekozen! De reuze gamba's is dus een aanrader als je daar van houdt. Ook na het eten kun je hier nog even naborrelen. Dat maakt het suppergezellige plek om samen met je partner of vrienden een goede avond te hebben. Als je dus niet te veel wil uitgeven en wel een gezellige avond wil hebben, dan is dit dus een aanrader.

Gegeten op 20 april 2013

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!