a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 888 8788

Nielsvngldrp

Heerlijk gegeten. Beenham was goed gemaakt. Leuke informele sfeer. Voor een snelle hap of lekker lang na-tafelen. Kom hier Eker nog eens. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gr NVG

Gegeten op 14 april 2015

mariekos

Met een kleine van 3,5 hier gegeten op mijn verjaardag.
Fijne ontvangst ondanks dat we een uur later waren dan doorgegeven. Was geen probleem.
Brood en sausjes als voorgerecht lekker knapperig en een goede portie met lekkere olijfjes, kruidenboter en knoflook majo.
Voorgerecht huisgemaakte tonijnsalade erg lekker! partner had de geitenkaas salade eveneens zeer smaakvol en zag er allemaal heel smaakvol uit.
Als hoofdgerecht had ik de tongfilet en mijn partner de biefstuk. Wederom goed verzorgd, groentes lekker vers, biefstuk heerlijk mals en de vis lekker krokant. Friet lekker knapperig. De kleine "kenner" was ook erg in zijn nopjes.

Als dessert een dame blanche voor mijn partner en voor mij een crème brûlée met sterretjes en verjaardags muziek erbij. Was een zeer geslaagde verassing.

Gastvrij en deskundig personeel en zeer aardige eigenaar die achter zijn producten staat.
Als wij weer richting Leiden gaan, komen we zeker terug.

Gegeten op 5 april 2015

ruudhend

Vanwege een theateravondje in Leiden met 4 personen hier gegeten via social deal. We hadden de keuze uit drie voorgerechten, vier hoofdgerechten en twee nagerechten en ook koffie en thee zaten bij deze deal in.
Een persoon koos de rundercarpaccio en de andere drie de salade met geitenkaas als voorgerecht, waarna twee personen kozen voor biefstuk met rode portsaus en twee personen voor een bourgondisch beenhammetje. Een en ander vergezeld van heerlijke verse groenten op het bord, een goede salade en knapperige frieten en gekruide lekkere krokante aardappeltjes. Als nagerecht kozen twee personen de creme brulee en twee personen de dame blanche. Wij hebben alle vier echt genoten van deze heerlijke gerechten. De rode huiswijn (cabernet sauvignon Chili) is een smakelijke makkelijke wijn. Ook is er een zeer vriendelijke en vlotte bediening. Deze eetgelegenheid heeft de uitstraling van een erg gezellig eetcafé. Ook moet gezegd worden dat de stoelen hier heerlijk zitten. Wij kunnen De Herberg van harte aanbevelen!

Gegeten op 3 april 2015

RiekevdBosch

De service is echt geweldig, de bediening is snel en super klantvriendelijk. We waren wel in twijfel of de rekening onze kant op kwam, maar hebben uiteindelijk bij de bar betaald. Het eten is ontzettend lekker. De varkenshaas was heerlijk mals en de groenten waren goed gegaard. Ook de kipsaté was heerlijk. Het is een echte Herberg, een gemoedelijk sfeertje.

Gegeten op 28 maart 2015

rick93

Gisteren het menu gegeten, vriendelijke en attente bediening,maar de kok moet zich alleen met vleesgerechten bezig houden en niet met "slip"tong filets. Helaas zou dit een" slib of de tong "kunnen zijn maar volledig doorgeslagen en verbrand,ik zat met jaloerse blik naar de uitstekend rood/rose biefstukken van de anderen te kijkken. Jongens let op in de keuken wij
hebben geleerd in de keuken dat als je vis op de kachel staat hem niet uit het oog te verliezen
Verder een leuke zaak.

Gegeten op 28 maart 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Rick, wat vervelend om te moeten lezen dat u niet tevreden was met uw gerecht.
Aan uw recensie te zien bent u zelf ook werkzaam (of geweest) in de horeca en daarom verbaas ik mij dat u niets tegen de dames van de bediening gezegd heeft over uw vis dan hadden wij uiteraard met liefde een nieuw of ander gerecht voor u bereid.
toch wil ik u hartelijk danken voor uw recensie want hier kunnen we weer van leren en ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt, vriendelijke groet, De Herberg

Bsarider

We waren met vier personen voor het 3 gangen menu, waarbij we de keuze hadden uit 5(!) hoofdgerechten.
Voorgerecht een carpaccio zoals het hoort, mooi opgemaakt en fijn van smaak.
Ook de tonijnsalade viel erg in de smaak.
Als hoofdgerecht had ik de gegrilde biefstuk, malser dan menige tournedos die ik gegeten heb. Zeer goed bereid, echt medium en de heerlijke portsaus maakte het af.
De anderen hadden een bourgondisch beenhammetje en de malse kipsaté, ook deze waren erg lekker.
Als dessert namen we een klassieke Dame Blanche.
Daarna bleek de koffie ook bij het menu inbegrepen, dus 4 gangen ;-)
We komen zeker weer terug om al het andere heerlijks van de menukaart te proeven.
Oh ja en als je van Belgische biertjes houdt, ben je in de Herberg ook aan het goede adres.

l

Gegeten op 21 februari 2015

patricia26

We zijn er gisteravond met z'n drieën wezen eten n.a.v. de goede recensies op Iens. Ook wij zijn er erg tevreden over.
We kozen alle drie voor de spareribs die botermals waren, genoeg vlees aan het bot en de smaak was top. Verse salade erbij en zowel frietjes als aardappelpartjes en sausjes erbij.
Wij vonden het een gezellig restaurant/eetcafé met een goede bediening.
Een 7 voor het decor omdat er misschien nog wat met knusse accesoires gestoeid zou kunnen worden om het nóg gezelliger te maken, al is de sfeer al lekker knus met de balken en lantaarns (verlichting). Wij komen er zeker nog eens terug!

Gegeten op 25 januari 2015

roxyfoxy

Afgelopen zondag hier heerlijk onbeperkt spareribs gegeten met zijn vijven en we zijn allemaal van mening dat je hier de lekkerste spareribs van leiden kunt eten, heerlijk mals en gemarineerd, ook de bijgerechten waren ruim voldoende en lekker ! Wij komen hier op zeker terug

Gegeten op 18 januari 2015

aldo3

Goed restaurant met een sfeervolle inrichting. Voor een vrijdagavond misschien iets te rustig. Bediening is goed.
We kwamen voor de spareribs en deze zijn goed maar helaas niet heel
erg gekruid of gemarineerd. Voor een sparerib liefhebber iets te mals. Ook de sausjes zijn niet spannend. Chilisaus en knoflooksaus uit de knijpfles is erg makkelijk. Bij gerechten zoals sla en frietjes zijn prima! Nagerecht is goed evenals de koffie. Wat we van andere gerechten konden zien op andere tafels was dat het er goed uitzag. Al met al lekker gegeten en we komen zeker terug voor een ander gerecht van de kaart!

Gegeten op 16 januari 2015

Rvrieze

We kwamen binnen en kregen een tafel toegewezen en dat is dan ook alles wat wij van de bediening hebben mogen meemaken. Een zelfbedieningsrestaurant is een betere benaming voor dit restaurant.
We hebben zelf de menukaarten van een andere tafel moeten pakken. Na lang wachten werd het eten eindelijk opgenomen. Dit terwijl het niet druk was. Het eten was verder prima (gamba's en spareribs) naar prijs kwaliteit. Het afruimen van de tafel duurde lang en toen wij uiteindelijk wilden afrekenen gaf niemand thuis. De dame die net klaar was met werken stond aan de bar, maar weigerde ons te helpen met het afrekenen. Uiteindelijk is het toch gelukt om af te rekenen, maar wel met moeite. Er kon geen glimlach vanaf. Ze kwamen erg ongeïnteresseerd over.

Gegeten op 4 november 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

beste heer/mevrouw, tot mijn verbazing las ik u recensie en ondanks dat het hier een bezoek van 4 november betrof ben ik ervan overtuigd dat deze recensie overdreven is, als er 1 punt is in mijn bedrijf waar wij heel scherp opletten is het wel onze gastvrijheid, meer dan 30 recensies gingen u voor en nog nooit kregen wij een onvoldoende op dit vlak, en aangezien u bij andere recensie ook iedere keer klachten of opmerkingen heeft over de bediening ben ik niet van plan dit serieus te nemen.

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.