Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Herberg

2. Hollands
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 888 8788

hedzer1

Prima plek om lekker te eten als je geen zin in koken hebt, verwend wil worden en ruimte wilt voor een goed gesprek. Ruime plek rond tafel, rustige sfeer. Vriendelijke bediening en smakelijk eten

Gegeten op 20 augustus 2014

Petradh

We hebben hier vanavond echt heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs. Personeel erg vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 18 juli 2014

Alfaman

Vriendelijke ontvangst en prima bediening gedurende de avond. Geen haute cuisine, maar ollandse gerechten voor zeer schappelijke pijzen, dagschotels onder 10 euro. Spare ribs waren goed, maar mochten iets meer gemarineerd worden. Super dat wijn in mooie grote glazen geschonken wordt. Restaurant straalt ook beetje sfeer van oude herberg uit. Ik kom hier vaker terug.

roos93

Hier in maart wezen eten en als voorgerecht verse tomatensoep genomen en als hoofdgerecht gamba's en onbeperkt spareribs. Goed eten en goeie service!

Alfaman

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijke prijzen. Ze hebben hier de 'bekende gerechten' als spareribs, sate, biefstuk, victoriabaars, T-bone enz. De sfeer is prettig en inderdaad een beetje herberg-achtig. De bierkeuze is beperkt. Het personeel is echt super. Hier kom ik nog eens terug.

chelsea1

Het eten smaakte super. Niet duur voor zo iets lekkers. Service was helemaal goed. Het had een heel gezellig sfeertje. Zeker aan te raden voor mensen die niet van hele grootte eetzalen houden. Lekker eten en knus!. (Toilet was zeer schoon)

Gegeten op 24 januari 2014

bobmeut

gisteren hier heerlijk gegeten met zijn vijven, scampis, carpaccio en stokbrood voorag gevolgd door een heerlijke entrecote, varkenshaas en spareribs ! geweldige bijgerechten knapperige groentes en vooral grote porties voor een betaalbare prijs. voor ons ook volgend jaar weer een topper

Gabriellasandra

Afgelopen zondag hier met vier personen diner gegeten.
Een ouderwets knus eetcafé met naar ons idee restaurant kwaliteit.
Mijn gasten gingen voor de onbeperkt spareribs en ondanks dat deze al met drie grote stukken op het bord kwamen hebben zij allebei nog twee stukken nabesteld, ook mijn gerecht de gegrilde gamba's waren heerlijk van smaak en tot mijn verbazing zaten er vijf in een portie.
Mijn partner nam gewoon lekker Hollands de dagschotel voor maar € 8,50 at hij een heerlijk gegrilde kipfilet gevuld met buffelmozarella en pesto en al deze gerechten werden omringd door verse groentes, salade, frites en gekruide aardappeltjes. Hier komen wij zeker nog eens terug ga zo door Herberg

Gegeten op 3 november 2013

vHinsbergh

Vrijdag met 6 een zeer goede avond gehad in de Herberg Leiden. We waren opzoek naar een betaalbare zaak waar je als klant alsnog kan genieten van een goede maaltijd. Een culinair hoogstandje vind je in een sterren restaurant maar om eerlijk te zijn was er niks negatiefs aan te merken op het eten. Een betaalbare prijs, een goede hap en dan nog die groenten... vers en knapperig. Gezellig personeel allom en uitzicht op de historische poort. De naam Herberg staat dan ook voor wat het is. Gezellig eten voor een schappelijke prijs.

peekluts

Zondagavond met zijn vieren wezen eten bij de Herberg vanwege zijn mooie locatie en de goede recensies op Iens. Het was een beetje een tegenvaller.
De vegetarische wrap was zeer matig, een van de vleesschotels was lauw en de vis was te droog. Vooral jammer omdat de bijgerechten: de groenten, de frieten en de wedges juist wel lekker waren. Net als de nagerechten: een prima creme brulee en een goddelijke chocolademousse.
De bediening was vriendelijk maar niet zo professioneel en, ongetwijfeld goed bedoeld, te vaak onnodig aan tafel. Verder was de timing van de gerechten niet goed; zo kreeg een tafelgenoot zijn koffie (als nagerecht bedoeld) ruim voordat de anderen hun nagerecht kregen.
De ambiance van de Herberg hebben we als gemoedelijk ervaren.

Gegeten op 18 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.