Parapara Sushi & Grill Café

• 7.5

• 7.8

Bruinvis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net terug van een lange vakantie en dan is het toch fijn om bij Para Para te eten
er zijn weer verschillende nieuwe gerechte bij gekomen,
en dat smaak uitsteken Kunsei Salmon heerlijk de Tamaki handroll met rauwe tonijn prima,
leuke bediening, en de eigenaar maakt toch even tijd voor ons vrij om te praten over de vakantie, goed ga zo door Jun

Gegeten op 3 maart 2014

paul102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant, heerlijke sushi. Deze is echt vers en heel smaakvol. Voldoende variatie, er staan regelmatig nieuwe soorten op het menu. De Sushi met lichtgegrilde warme zalm is echt heerlijk. De grillhapjes zijn over het algemeen ook erg lekker evenals de ruime porties bami.

De frituurhapjes zijn niet bijzonder.

Bediening is verschillend, soms erg goed soms zeer ongeinteresseerd. Maar de prima kwaliteit sushi maakt het dat je toch terugkomt.

Gegeten op 27 februari 2014

3T
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten met ons vijfen (2 volw; 3 kids) redelijk vaak in Para Para; dat komt omdat het eten heel erg lekker is voor die 15 tot 20 euro die je moet betalen. Daarnaast zijn de mensen (vooral ook de eigenaar, die zelf bedient) zeer aardig. Wij hebben in verschillende restaurants met dit concept gegeten, maar Para Para springt er wat ons betreft echt uit vanwege vorenstaande.
Sowieso is het concept zeer aan te raden met kinderen; je kunt ze dingen laten proeven/proberen, want het zijn kleine hapjes en er is voor ieder wat wils.

Gegeten op 30 december 2013

elwin-albert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voldoende keuze, diverse gerechten uitgeprobeerd. Alleen de gerechten met rijst in een soort van klein patatzakje (weet niet hoe dat heet) was slecht, dat eten was niet uit het 'zakje' te krijgen, de plakrijst deed zijn naam eer aan.
Maar de andere gerechten waren prima, zeker de diverse vleees gerechten. Ook de warme saké was lekker. De bediening was vriendelijk en attent.
Eén verbeterpunt: Je kunt bij ParaPara geen nieuwe gerechten bestellen als tafelgenoten nog niet alles hebben opgegeten. De één eet nu eenmaal sneller dan de ander en/of kan meer op dan de ander.

Gegeten op 26 februari 2013

Johanwaal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst gegeten en het eten was redelijk tot goed al heb ik betere sushi gehad. Alles zag er verzorgd uit maar de bediening was ronduit slecht! Lijkt of ze rechtstreeks van straat geplukt zijn zonder enige ervaring. In verwacht en eis hier gewoon meer van! Uit eten is voor mij meer dan eten alleen!

erwin16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk vaak eten wij hier en ben erg tevreden over het aanbod en de kwaliteit van de sushi. Soms is de bediening niet al te snel maar wel erg geïnteresseerd en positief. Zeker de moeite waard.

Gegeten op 7 december 2012

valentin
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor de derde keer gegeten en wederom op alle fronten de moeite waard. is een echte aanrader voor degenen die van dit soort eten houdt.

Gegeten op 8 december 2012

Kokosmelk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier een paar keer gegeten maar de sushi viel steeds weer tegen. De gunkan met tonijnsalade zag er al niet smakelijk uit daar de tonijn wit en melig eruit zag en ook niet lekker was. Erg jammer, want daardoor ontbrak de lust om de andere sushi op te eten. De bediening was niet erg enthousiast maar ook niet slecht.

hansie04
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorafgaand aan een theatervoorstelling hier voor hetb eerst gegeten. En zeker niet voor het laatst! Na een vriendelijke ontvangst kregen we het concept uitgelegd. En toen begon het feestje. Nou ja, ik moet niet overdrijven want voor 20 Euro krijg je geen sterrendiner maar we hebben genoten van heerlijke gerechten. De bediening was vriendelijk en accuraat. De kwaliteit van de geboden gerechten prima. De ambiance is OK. Er hangt een relaxte sfeer, aankleding mag nog wat uitgebreid worden. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 november 2012

Mark941
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas een minder goede ervaring, het eten op zich smaakt goed en is keurig opgemaakt, echter als het druk is gaat er toch teveel fout, gerechtjes welke besteld zijn worden soms helemaal niet gebracht of wellicht bij een andere tafel geserveerd, dus is het lang wachten totdat het duidelijk wordt dat je deze niet meer zult krijgen, op deze manier is de beschikbare tijd snel om,dit zal toch echt beter moeten worden geregeld

Schrijf zelf een recensie over Parapara Sushi & Grill Café in Lelystad

Schrijf hieronder je recensie over Parapara Sushi & Grill Café. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!