Parapara Sushi & Grill Café

Parapara Sushi & Grill Café

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 0320 415937

IL2006

Voor het eerst hier gegeten. Mooi restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
Meer dan genoeg keuze, gerechten zeer warm/heet geserveerd. Bediening was prima.
Komen hier zeker nog terug!! Aanrader!!!

Gegeten op 27 februari 2015

k_pluss

Eten prima te doen.

Veel tijd tussen de verschillende rondes, wordt niet gevraagd of je nog drinken wil. Sfeer in t restaurant werd steeds grimmiger bediening loopt maar wat rondjes eten word gebracht zonder alstublieft of eetsmakelijk wat dan ook.

All you can eat bestaat dus uit 5 rondes en 5 hapjes pp nadat we 5 rondes hebben gehad werd er verder niets meer gevraagd of nog wat willen eten of wat te drinken dus we hebben er om gevraagd daaruit blijkt dat we dan klaar moeten zijn na 5 rondes, we zitten ons tijd uit of we betalen en weg wezen dat is jullie service.

De manager zei ook jullie mogen nog 1 ronde ten kosten van mij, hallo we zijn geen zwervers als het zwart op wit staat dat je klaar bent na 5 rondes hebben we rekening mee gehouden met onze bestellingen

goed koop zijn ze zeker maar betaal liever 10 euro meer voor betere service waar ze wel normaal Nederlands kunnen praten want deze mensen kon je amper begrijpen.

Gegeten op 13 februari 2015

Melodyngo

Wij hadden al een keer eerder bij parapara gegeten en tja wat kan ik zeggen. Leuk als je goedkoop sushi wilt eten en in de buurt bent, maar zeker geen aanrader. De service is zo slecht, ik heb het nognooit meegemaakt. Het was ongemakkelijk om met onze ober te praten. Wij zijn niet vies van een babbeltje, maar de ober had er duidelijk geen zin in. Wanneer wij wat zeiden mompelde hij maar wat terug, we verstonden hem niet eens. Ook geen eetsmakelijk of alsjeblieft. Maargoed, het eten is er okay.. de sushi tenminste, de lamskotelet was taai en de kip niet goed gaar(!). Voor de sushi kunnen wij, door de prijs, 15.80 pp ayce, misschien wel terugkomen, maar als ze die verhogen, echt niet! Zonde, want het decor is prachtig.

Gegeten op 9 januari 2015

karlinka

Wat een heerlijke avond hebben we gehad bij para para! Goede en gezellige ambiance, vriendelijk personeel, zeer vriendelijke prijs, verrassende en zeer smaakvolle gerechten! Een echte aanrader!

Gegeten op 28 november 2014

tispeeters1

Gisteren bij Para in Lelystad gegeten om eens te vergelijken met onze andere favouriete sushi-eetgelegenheden.
Men heeft de prijs verlaagd naar 15,90 voor onbeperkt eten met een limiet van 2 uur en 15 minuten. Dat is een lage prijs vergeleken met anderen.
De bediening is goed, snel en attent. Het was zondagavond en toch zat het restaurant vol, ook met ouders en kinderen. Enigszins lawaaïg dus, maar niet echt storend. Decor is simpel, veel rood en zwart. Het eten heeft een voldoende maar niet het raffinement van een Japans restaurant zoals wij dat b.v. elders hebben ervaren. Enkele gerechten waren enigszins smakeloos, geen bite en er worden veel dezelfde sauzen gebruikt. Af en toe werden de gerechten lauw geserveerd. Pluspunt is de vriendelijke bediening. Men vroeg ons bij vertrek en afrekenen niet of alles goed bevallen was. Kortom: een voldoende maar niet meer.

Gegeten op 19 oktober 2014

claudia50

Afgelopen zondag op vaderdag 15 juni 2014 uit eten geweest bij parapara met 5 volwassenen en een kind van 1,5 jaar wat een drama, de hapjes die we bestelden kregen we elke ronde maar een aantal van, de laatste ronde vergaten ze meer dan de helft zelfs. De soja en de gember was op we hebben tot 5 keer toe een serveerster aan moeten schieten om het einelijk weer te krijgen, we hebben met moeite 2 keer drinken kunnen bestellen. Er zijn 2 kinderstoelen in de hele zaak en ja die waren bezet dus kregen we een kussen waar we ons 1,5 jaar oude kleinzoon op moesten zetten, een aanfluiting voor zo'n flinke zaak. Ook was de speciale aanbieding voor vaderdag 5 euro duurder en dit zou echt niet erg zijn geweest maar de bediening was zo onderbezet dat dit het absoluut niet waar was. Sorry maar na deze ervaring zal Parapara ons niet zo snel meer terug zien.

Gegeten op 15 juni 2014

sphyrnidus

Susi te vet, saus "Chinees" Drie rondes werd niet het bestelde gebracht. Het personeel weet niet welk gerecht ze serveren, ze vroegen aan elkaar: weet jij welk gerecht dit is?

Bruinvis

Net terug van een lange vakantie en dan is het toch fijn om bij Para Para te eten
er zijn weer verschillende nieuwe gerechte bij gekomen,
en dat smaak uitsteken Kunsei Salmon heerlijk de Tamaki handroll met rauwe tonijn prima,
leuke bediening, en de eigenaar maakt toch even tijd voor ons vrij om te praten over de vakantie, goed ga zo door Jun

Gegeten op 3 maart 2014

paul102

Prima restaurant, heerlijke sushi. Deze is echt vers en heel smaakvol. Voldoende variatie, er staan regelmatig nieuwe soorten op het menu. De Sushi met lichtgegrilde warme zalm is echt heerlijk. De grillhapjes zijn over het algemeen ook erg lekker evenals de ruime porties bami.

De frituurhapjes zijn niet bijzonder.

Bediening is verschillend, soms erg goed soms zeer ongeinteresseerd. Maar de prima kwaliteit sushi maakt het dat je toch terugkomt.

Gegeten op 27 februari 2014

3T

Wij eten met ons vijfen (2 volw; 3 kids) redelijk vaak in Para Para; dat komt omdat het eten heel erg lekker is voor die 15 tot 20 euro die je moet betalen. Daarnaast zijn de mensen (vooral ook de eigenaar, die zelf bedient) zeer aardig. Wij hebben in verschillende restaurants met dit concept gegeten, maar Para Para springt er wat ons betreft echt uit vanwege vorenstaande.
Sowieso is het concept zeer aan te raden met kinderen; je kunt ze dingen laten proeven/proberen, want het zijn kleine hapjes en er is voor ieder wat wils.

Gegeten op 30 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Parapara Sushi & Grill Café in Lelystad

Schrijf hieronder je recensie over Parapara Sushi & Grill Café. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.