Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Parapara Sushi & Grill Café

1. Sushi

Parapara Sushi & Grill Café

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 0320 415937

claudia50

Afgelopen zondag op vaderdag 15 juni 2014 uit eten geweest bij parapara met 5 volwassenen en een kind van 1,5 jaar wat een drama, de hapjes die we bestelden kregen we elke ronde maar een aantal van, de laatste ronde vergaten ze meer dan de helft zelfs. De soja en de gember was op we hebben tot 5 keer toe een serveerster aan moeten schieten om het einelijk weer te krijgen, we hebben met moeite 2 keer drinken kunnen bestellen. Er zijn 2 kinderstoelen in de hele zaak en ja die waren bezet dus kregen we een kussen waar we ons 1,5 jaar oude kleinzoon op moesten zetten, een aanfluiting voor zo'n flinke zaak. Ook was de speciale aanbieding voor vaderdag 5 euro duurder en dit zou echt niet erg zijn geweest maar de bediening was zo onderbezet dat dit het absoluut niet waar was. Sorry maar na deze ervaring zal Parapara ons niet zo snel meer terug zien.

Gegeten op 15 juni 2014

sphyrnidus

Susi te vet, saus "Chinees" Drie rondes werd niet het bestelde gebracht. Het personeel weet niet welk gerecht ze serveren, ze vroegen aan elkaar: weet jij welk gerecht dit is?

Bruinvis

Net terug van een lange vakantie en dan is het toch fijn om bij Para Para te eten
er zijn weer verschillende nieuwe gerechte bij gekomen,
en dat smaak uitsteken Kunsei Salmon heerlijk de Tamaki handroll met rauwe tonijn prima,
leuke bediening, en de eigenaar maakt toch even tijd voor ons vrij om te praten over de vakantie, goed ga zo door Jun

Gegeten op 3 maart 2014

paul102

Prima restaurant, heerlijke sushi. Deze is echt vers en heel smaakvol. Voldoende variatie, er staan regelmatig nieuwe soorten op het menu. De Sushi met lichtgegrilde warme zalm is echt heerlijk. De grillhapjes zijn over het algemeen ook erg lekker evenals de ruime porties bami.

De frituurhapjes zijn niet bijzonder.

Bediening is verschillend, soms erg goed soms zeer ongeinteresseerd. Maar de prima kwaliteit sushi maakt het dat je toch terugkomt.

Gegeten op 27 februari 2014

3T

Wij eten met ons vijfen (2 volw; 3 kids) redelijk vaak in Para Para; dat komt omdat het eten heel erg lekker is voor die 15 tot 20 euro die je moet betalen. Daarnaast zijn de mensen (vooral ook de eigenaar, die zelf bedient) zeer aardig. Wij hebben in verschillende restaurants met dit concept gegeten, maar Para Para springt er wat ons betreft echt uit vanwege vorenstaande.
Sowieso is het concept zeer aan te raden met kinderen; je kunt ze dingen laten proeven/proberen, want het zijn kleine hapjes en er is voor ieder wat wils.

Gegeten op 30 december 2013

elwin-albert

Voldoende keuze, diverse gerechten uitgeprobeerd. Alleen de gerechten met rijst in een soort van klein patatzakje (weet niet hoe dat heet) was slecht, dat eten was niet uit het 'zakje' te krijgen, de plakrijst deed zijn naam eer aan.
Maar de andere gerechten waren prima, zeker de diverse vleees gerechten. Ook de warme saké was lekker. De bediening was vriendelijk en attent.
Eén verbeterpunt: Je kunt bij ParaPara geen nieuwe gerechten bestellen als tafelgenoten nog niet alles hebben opgegeten. De één eet nu eenmaal sneller dan de ander en/of kan meer op dan de ander.

Gegeten op 26 februari 2013

Johanwaal

Voor het eerst gegeten en het eten was redelijk tot goed al heb ik betere sushi gehad. Alles zag er verzorgd uit maar de bediening was ronduit slecht! Lijkt of ze rechtstreeks van straat geplukt zijn zonder enige ervaring. In verwacht en eis hier gewoon meer van! Uit eten is voor mij meer dan eten alleen!

erwin16

Redelijk vaak eten wij hier en ben erg tevreden over het aanbod en de kwaliteit van de sushi. Soms is de bediening niet al te snel maar wel erg geïnteresseerd en positief. Zeker de moeite waard.

Gegeten op 7 december 2012

valentin

voor de derde keer gegeten en wederom op alle fronten de moeite waard. is een echte aanrader voor degenen die van dit soort eten houdt.

Gegeten op 8 december 2012

Kokosmelk

Heb hier een paar keer gegeten maar de sushi viel steeds weer tegen. De gunkan met tonijnsalade zag er al niet smakelijk uit daar de tonijn wit en melig eruit zag en ook niet lekker was. Erg jammer, want daardoor ontbrak de lust om de andere sushi op te eten. De bediening was niet erg enthousiast maar ook niet slecht.

Schrijf zelf een recensie over Parapara Sushi & Grill Café in Lelystad

Schrijf hieronder je recensie over Parapara Sushi & Grill Café. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.