Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 88 88 884

joopvinke

Via online reservering

Het menu van Brasserie Jansen is verassend veelzijdig en de gerechten zijn erg lekker.
We waren aangenaam verrast door het feit dat je, ondanks de drukte, alle tijd kreeg om gezellig te praten en te eten, zonder dat er door het personeel continue werd gevraagd of we nog wat wilden. Hierdoor werd ons etentje een heerlijk ontspannen avondje uit.
Gaan we zeker vaker heen.

Gegeten op 13 september 2014

ulbetolner

Via online reservering

Brasserie Jansen heeft een gemoedelijke sfeer, waar je kunt eten en drinken wat en wanneer jij het wilt.
Bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Het lekkere eten laat niet lang op zich wachten.
We hadden broodplankje met die heerlijke basilicum mayonaise, daarna lamskoteletten met lekkere aardappelsalade, en tiramisu en roomijs met caramel als nagerecht. Als afsluiter latte macchiato met Bailey's. De Zuid Afrikaanse wijn smaakte goed bij het hoofdgerecht.
We komen zeker terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

JWW11

we hadden hier lunch: verrukkelijke egg benedikt, goede omelet met truffel. witte wijn erg matig, niet in verhouding met het eten. terrasje buiten heel prettig. binnen mooi maar erg lawaaiig toen het vol begon te lopen. bediening heel prettig en attent.

Gegeten op 27 augustus 2014

michiel93

Super eten, degelijke bediening, scherpe prijs. Op maandagavond hier gegeten, was niet vol, maar er waren wel aardig wat tafeltjes bezet. Decor hier is leuk met grote ruimte en relaxte sfeer. Begonnen met een heerlijk broodje en groenten met dips. Daarna heeft iedereen 2 halve gerechten besteld, om van meerdere walletjes te kunnen eten.

Gerechten zijn simpel, maar goed bereid en gewoon lekker. Uiteindelijk inclusief 2 drankjes, een broodje en 2 halve hoofdgerechten 26 euro per persoon kwijt. Het kan dus wel; goed eten tegen een goede prijs. We zijn hier al vaker geweest, na al die keren verdient Brasserie Jansen wel een keer een recensie. Aanrader dus!

Gegeten op 18 augustus 2014

Peternel

Prima restaurant, Brasserie Jansen. De keren dat ik in Zwolle ben en daar neerstrijk, word ik nooit teleurgesteld. De prosecco met limoen en vlierbessen is heel verfrissend en apart. De marinade van de olijven is top. Aanvankelijk wilden we na een drankje weer vertrekken, maar uiteindelijk deelden we samen de mooie dunne pizza's (met een niet te scherpe gorgonzola en met coppa di Parma). Mijn partner nam vervolgens de koude komkommersoep ( een tikje flauw van smaak) en we eindigden met de lamsburger, die iets pittiger van smaak zou kunnen, en een halve portie (ideaal die formule) heerlijke Saltimpollo. Hele attente bediening. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Gegeten op 16 augustus 2014

Sophieee

Gister heerlijk geluncht op het terras van Brasserie Jansen. Leuk concept dat je alles van de kaart de hele dag door kunt bestellen, ook fijn dat ze sommige dingen in kleinere porties aanbieden. Ik had de saltimpollo. Kip met parmaham en risotto. Echt een heerlijk gerecht voor een heel mooie prijs. Mijn tafelgenoten hadden pancakes met banaan, broodje met tonijnsalade en de pizza en die zijn ook allemaal zeer goed bevallen. Het enige minpuntje vond ik dat de bediening nogal lang op zich liet wachten toen we eenmaal uitgegeten waren. Ook het interieur ziet er leuk uit! Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 augustus 2014

savonije

Heerlijke pizza gegeten, lekker dunne onderlaag bedekt met gegrilde groenten en geitenkaas.
Karaf water werd direct gebracht. Vriendelijke snelle bediening.
Het was heel warm, dus we wilden buiten zitten, maar hadden daar graag een parasol bij gehad.
Verder niets dan lof en ook nog aantrekkelijk geprijsd.

Gegeten op 22 juli 2014

ahulzebo

Goede brasserie. Fijn om te zijn! Iets meer keuze in groenten zou het nog beter maken. Zowel lunch en diner is prima te doen hier! Of gewoon koffie met een taartje.

Gegeten op 2 juli 2014

eter100

Een erg aangename plek om te vertoeven. Met lekker eten. Wat fijn dat je de hele kaart de hele dag door kunt gebruiken en dat er grote en kleine porties zijn. De bediening was gisteren geweldig attent. We hadden bloemen die zonder vragen in het water werden gezet en toen we weggingen was ik ze al vergeten maar de ober niet! Ook heel handig: we hadden geen tijd meer voor een toetje, maar konden wel een lekkere reep chocola meenemen.

Gegeten op 13 juni 2014

Silke-ingeborg

Een stukje Frankrijk in Zwolle. Precies wat je van een brasserie verwacht. We hebben heerlijk geluncht. Je kunt ook verschillende broodjes van de kaart met elkaar combineren, dat vinden ze geen probleem. Je kunt hier heerlijk zitten, ook als je je lunch op hebt word je niet de zaak uitgekeken, dat vind ik erg prettig. Ook het gebak en de koffie is hier goed. Zeker een aanrader!

Gegeten op 21 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Jansen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Jansen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.