a TripAdvisor company

foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 1 foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 2 foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 3 foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 4 foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 5

1. Brasserie

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 88 88 884

r1992

Brood en dip vooraf was prima. Hierna hebben we langer dan een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Volgens mij was er iets misgegaan, aangezien ze na een half uur met de verkeerde gerechten naar onze tafel kwamen, die voor de buren bleken te zijn. Geen excuses, niks. In de tussentijd hadden wij al lang onze drankjes op, maar ze zijn geen enkele keer komen vragen of we nog wat wilden drinken. Dit werd pas weer gevraagd toen we na lang wachten toch onze hoofdgerechten kregen. De burger was prima, maar mijn risotto was verschrikkelijk zout. Zo zout dat ik, ondanks de flinke trek die ik intussen had opgebouwd, mijn bord niet leeg heb gegeten. Het toetje hebben we maar achterwege gelaten, we zijn zo snel mogelijk weggegaan. Erg teleurstellend!

Gegeten op 31 mei 2015

Restaurant - 1 dag geleden

beste r1992

heel erg dat dit is gebeurd, ik zou heel graag willen weten wanneer en hoe laat ongeveer dit was èn natuurlijk maak ik het graag goed!
als je me je een reactie laat weten wil ik jullie graag een dinerbon aanbieden!
nogmaals mijn oprechte excuus!

met vriendelijke groet,
andrea de lange
eigenaar brasserie jansen

Proever in spe - 13 uur geleden

Hoi Andrea,
Bedankt voor je reactie en excuses.
Het gaat om afgelopen zondagavond 31 mei, we zijn rond 6 uur aan tafel gegaan en rond half 8 weer vertrokken (krap 10 min nadat we ons eten kregen). Een dinerbon is niet nodig, ik waardeer het gebaar, maar wij komen niet/nauwelijks in Zwolle en ik denk dat je wel kunt begrijpen dat als we nog een keer in Zwolle uit eten gaan, we dan toch de keus zullen maken voor een ander restaurant.
Mvg.

LEH1987

Via online reservering

Gezellig tentje, goed bereikbaar. Leuke kaart met keuze uit halve of hele porties. Heerlijke smaakcombinaties! Wat mij betreft een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2015

NMJ

Altijd weer blij dat we reserveren bij jansen, zelfs door de week is het druk! De dame in de bediening was erg vriendelijk en attenteerde ons op de gerechten die op een krijtbord stonden. heerlijk roergebakken asperges met geitenkaas gegeten.

Gegeten op 27 mei 2015

gast06

Vandaag hier willen gaan lunchen. Bij binnenkomst werden wij niet begroet. Wij moesten zelf vragen of er nog plek was. Het was druk, maar dit mag geen reden zijn. Na 15 min. gezeten te hebben, waren wij nog steeds niet geholpen dus hebben wij besloten om weg te gaan. Erg jammer. De vorige keer dat wij hier waren duurde het ook erg lang voordat wij geholpen werden. Naar mijn idee wordt er niet efficiënt gewerkt. Hier kan nog aardig wat aan gedaan worden.

Gegeten op 25 mei 2015

timmermanpeter

Via online reservering

Heerlijk gegeten, ruime porties. Leuke gezellige plek om te eten, beetje eetcafe-achtige setting. Bediening is vriendelijk, vooral niet opdringerig. Restaurant goed gevuld, zeker voor de maandagavond!

Gegeten op 18 mei 2015

mariët11

Via online reservering

De kaart is verrassend anders dan anders, geen standaard brood-met-kroketten. Erg geslaagd, vooral ook de mogelijkheid om kleine porties te bestellen. De bediening was buitengewoon vriendelijk en attent en geen moeite was te veel, opvallend vriendelijk. We hebben er gezellig buiten kunnen zitten maar binnen kijk je ook je ogen uit naar het prachtige interieur.

Tip: ik zou persoonlijk niet kiezen voor de foto van een kind op de bierkaart nu er zoveel aandacht is voor jeugd en alcohol.

Gegeten op 10 mei 2015

petra243

Via online reservering

We zijn 3x verplaatst ivm (mooi) weer en dat werd zonder blikken of blozen aangenomen! super bediening zoals altijd en t eten idem!! grtz

Gegeten op 10 mei 2015

MM1964

Via online reservering

De sfeer bij Brasserie Jansen is informeel, gezellig, ongedwongen. De bediening is juist zeer professioneel en attent. Dat maakt dat wij hier graag met vrienden eten. De kaart heeft voldoende keus en bij veel gerechten kan voor een halve of normale portie worden gekozen. Onze ervaring is dat voor, hoofd en nagerecht in 'normale' porties erg veel is en het daarom voldoende is om bv. het voorgerecht 'half' te bestellen. Het eten is van zeer goede kwaliteit en komt vlot uit de keuken. Groentes, friet en brood moeten wel apart worden bijbesteld, maar de prijs/kwaliteit verhouding is bij Jansen gewoon goed.

Gegeten op 9 mei 2015

K_Haar

Wij hebben hier op koningsdag met onze vier kinderen geluncht. De kaart is veelbelovend. Ook voor de kinderen staan er leuke dingen op de kaart. Mooi ook dat je alle gerechten in halve porties kan bestellen. Onze oudste van 10, kon daardoor een 'volwassen' gerecht bestellen, maar op haar maat. Ze nam de kip met parmezaan en vond het heerlijk!

Ik had zelf de brasplak, rosbief op zuurdesembrood. Prima, alleen een beetje veel mayonaise.

Decor is super. Het ziet er erg mooi uit, leuke plek om te zitten.

Bediening is zeer wisselend. Een aantal van de gastheren zijn echt aardig, attent. De dame die ons bediende was jammer genoeg erg kortaf, zozeer dat je je bijna bezwaard voelt om iets te vragen.

Gegeten op 27 april 2015

diane15

Via online reservering

Heerlijk in het zonnetje op het terras. Ik had meer verwacht van het eten: meer fingerfood dan een volledige maaltijd. Twee halve gerechten genomen, leuke optie om meer te kunnen proeven. Personeel is vriendelijk.

Gegeten op 4 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Jansen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Jansen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.