• foto's van Brasserie Jansen in Zwolle - 1

• 7.6 10 32

• 7.4

• 8.1

Brasserie Jansen over zichzelf

Vanaf 1 april maakt BrasserieJansen het leven een stukje aangenamer. In het hart van Zwolle sfeervol genieten. Van eenvoudig, maar lekker eten en een goed glas wijn. Het gemak van onze “take away”. En een prachtig uitzicht op de Nieuwe Markt. Een zonovergoten terras.
Elke dag, van 10 tot 10, ben je welkom.

Silke-ingeborg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een stukje Frankrijk in Zwolle. Precies wat je van een brasserie verwacht. We hebben heerlijk geluncht. Je kunt ook verschillende broodjes van de kaart met elkaar combineren, dat vinden ze geen probleem. Je kunt hier heerlijk zitten, ook als je je lunch op hebt word je niet de zaak uitgekeken, dat vind ik erg prettig. Ook het gebak en de koffie is hier goed. Zeker een aanrader!

Gegeten op 21 februari 2014

Judith1979
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met een aantal collega's gegeten na werktijd. Prijs/kwaliteit is goed. Je kan kiezen voor halve porties en zo meerdere dingen proeven. Ik had een salade van tomaat met buffelmozzarella en een zalmfilet met ravioli. Het eten is niet uitzonderlijk maar wel gewoon lekker. Echt wat je van een brasserie verwacht. Je kan er leuk en gezellig zitten in een informele sfeer.

Gegeten op 23 januari 2014

lekker361
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke plek om te zijn. Bediening is altijd vriendelijk. Het decor is sfeervol en warm. Het desembrood met geitenkaas en tuinbonensalade is verrukkelijk. Prijs/kwaliteit is perfekt.

Gegeten op 13 februari 2014

Leo89
  • Recensies in de laatste twee jaar

WE hadden allebei het lunchgerecht Old Skool: champignons met een spekje op toast. Het bleek echter spek met een enkele champignon te zijn. De spekjes waren veel te hard gebakken, en de olie waarin ze waren gebakken had een zeer vervelende smaak, die nog uren in de mond bleef hangen. Gewoon ranzig. Niet meer eten bij deze brasserie, dus

Gegeten op 4 januari 2014

Rucola
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geluncht op een drukke vrijdagmiddag bij deze brasserie op een mooi plein in de Zwolse binnenstad. De rosbief met de truffelmayonaise op heerlijk brood smaakte prima. De salade van geitenkaas en stoofpeertjes van mijn tafelgenote viel ook erg in de smaak. De brasserie is sfeervol aangekleed en heeft fijne stoelen. Een eigentijdse eetgelegenheid met veel karakter.

Gegeten op 27 december 2013

erik b
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier een broodje rosbief gegeten met heerlijke muntthee . De bediening liet een paar steekjes vallen. Goede prijs/kwaliteit. Verhouding.

JZijffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor ons de plek om op zondag heerlijk de dag te beginnen met een verlaat ontbijt/vroege lunch die zomaar kan overlopen in een relaxte zondagmiddag. Omdat je alle gerechten de hele dag door kan bestellen bestond mijn ontbijt/lunch naast de Egg Benedict en een ouderwets kadetje met ei uit een paar dikke frieten, heerlijk na een stevige zaterdagavond. De aankleding past erg goed bij het concept, wellicht dat het voor het diner iets te 'los' is. Voor ons een plek waar we erg graag blijven komen!

Gegeten op 13 oktober 2013

Suikerhartje1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldig eten, niet alleen mooi geserveerd maar ook puur en heerlijk van smaak voor een zeer goede prijs! De sfeer is goed, inrichting mooi en goede wijnen. Hier kom ik terug. Complimenten aan de koks

Gegeten op 21 september 2013

miekelaer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geborreld met collega's en daarbij vrijwel alle hapjes en voorgerechten op de kaart uitgeprobeerd. Conclusie; aardig maar niet waanzinnig. Een antipasti bijv. is gewoon een bord met drie soorten broodbeleg, erg fantasieloos en aan de dure kant voor wat je krijgt. Hoewel de friet wel erg lekker is en de wijn prima. Ook de bediening is vriendelijk, niet erg vlot, maar wel sympathiek en de setting is mooi. Kortom, geen toppertje, wel aardig, maar aan de dure kant, een beetje een 'zesjes cultuur'.

Gegeten op 22 augustus 2013

Djoke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een aantal collega's hier gegeten van onze secretaressedagbon! Mooie zaak met heerlijk eten. Steak met friet en daarbij de waldorfsalade. De kleine zalm vooraf gehad, om te smullen! Leuke zaak met leuk personeel. De eerst volgende vergadering komen we allemaal!

Gegeten op 3 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Jansen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Jansen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!