• foto's van Eetcafé Eigen Schuld in Utrecht - 1

• 7.2 10 8

• 7.2

• 7.2

Eetcafé Eigen Schuld over zichzelf

WIJ HEBBEN EEN RESTYLING GEHAD!

Frisser, mooier, lekkerder en nog leuker!

We hebben ons uiterste best gedaan de sfeer van het verleden te behouden, en volgens velen is dit gelukt!
U bent van harte welkom om te borrelen of een lekker hapje te eten.

Reserveren voor diner kan t/m 14 personen, voor borrels kunt u reserveren tot maximaal 50 personen.

liesbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke tent om voor of na schouwburgbezoek iets te eten of te drinken. Onze ervaringen waren dezelfde als van de proever hieronder. Prima hamburger, lekker biertje, vriendelijke bediening, leuk decor, maar smerig toilet. Dat probleem moet toch makkelijk opgelost kunnen worden?

Gegeten op 6 februari 2014

stan1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is lang geleden dat ik in een eetcafé gegeten heb. Eigen Schuld heeft duidelijk gemaakt dat het toch écht geen straf hoeft te zijn.

Alles in perspectief natuurlijk en verwacht geen culinaire hoogstandjes. Maar voor Euro 12.50 heb ik gisteren een super lekkere hamburger gehad en de fles Pinot Griogio (Barefoot) smaakte daar prima bij. Vlaamse frieten ernaast en ik ben tevreden.

De bediening was vlot en vriendelijk; de inrichting zoals ik van een eetcafe verwacht (gezellig rommelig). Eén puntje van kritiek dan, de toiletten waren vies en daarvoor is nimmer een excuus.

Gegeten op 21 januari 2014

kls72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig bruin eetcafe waar we als student al kwamen en met de kinderen nog steeds. Goede sfeer en altijd aardige bediening. Goede prijs- kwaliteitverhouding, soms moet je wel wat lang op je bestelling wachten.

Gegeten op 28 juni 2013

Pat_Amsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Omdat er deze avond schijnbaar maar 1 kok in de keuken stond duurde het ruim 1,5 uur voor wij onze (eenvoudige) hoofdgerechten kregen. Daarbij was de varkenshaassaté te droog, de biefstuk te doorbakken, de cheeseburgers te rauw en het brood te hard. Doordat de postmix stuk was smaakte ook de cola slecht. Misschien pech vanwege de onderbezetting in de keuken, maar wij komen hier niet nog een keer...

Gegeten op 15 juni 2013

bas34
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig café leuke sfeer zeker op een koude winternacht.
de sfeer houdt het midden tussen een bruin cafe, een kerk en je oma's huiskamer. eten is prima en de service ook.

Gegeten op 28 november 2012

LeGim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een eetcafé zoals een eetcafé moet zijn. Geen hogere wiskunde op de kaart, gewoon goed geprijsd lekker eten! Redelijk uitgebreide bierkaart en altijd een goede sfeer. Altijd een extra voordelige daghap.

ivo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed eetcafé met dito eten. Het eten is van prima eetcafé-kwaliteit. Niets meer, niets minder. Het personeel is vriendelijk en staat je graag te woord. Wel lijkt het erop alsof het wat onderbezet is waardoor het wat langer kan duren tot je aandacht krijgt. In dit kleine eetcafé hangt een prettige sfeer.

Gegeten op 13 oktober 2012

blupblup
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke tent om spontaan een hapje te gaan eten. Behoorlijk uitgebreide keuze in zowel voor- als hoofdgerechten, allemaal voor een zeer schappelijke prijs. Tajine en saté waren erg smakelijk. Jammer dat frietjes/brood bij de gerechten nog wel eens wordt vergeten of pas na 10 minuten wordt gebracht. Extra pluspunten: uitgebreide keuze in bier en altijd vriendelijk personeel.

WouterUtrecht

• Goed

Gisteren lekker gegeten tegen een hele goede prijs! Vlotte en vriendelijke bediening. Ik kon moeilijk kiezen tussen de gerechten omdat er een hoop lekkers op de kaart staat. Ik kom hier zeker nog een keertje terug!

Evelien84xx

• Goed

Afgelopen vrijdag heb ik gegeten in dit leuke cafeetje. prijs/kwaliteit verhouding was prima! Het eten (saté en een salade) was heerlijk, en dat voor die prijs! Over het personeel gemengde gevoelens over gehouden. We hebben we ons wat geïrriteerd aan de opdringerigheid van de wat kleinere jongeman in de bediening maar dit werd gelukkig ruimschoots goedgemaakt door de goede service en vriendelijkheid van het meisje. Al met al komen we zeker nog wel een keer terug!

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Eigen Schuld in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Eigen Schuld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!