Notting Hill

• 7.4

• 7.2

Dirtsa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n drieën op een zondagavond hier een hoofdgerecht gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding voor het eten is dik orde en vandaar onze 8 als waardering hiervoor. We hebben 48 euro neergeteld voor: risotto met groene asperges en kip, biefstuk met krieltjes, rode wijnsaus, stukje mais, courgette en tomaat en extra frites (niet hoeven te betalen!), spinazie-aardappelstamppotje met tongscharfilet en een bakje salade (los te bestellen), voldoende voor ons alle drie. Een prima restaurant waar je voor relatief weinig geld originele gerechten, zowel vegetarisch als met vlees, vis of gevogelte, en ruime porties krijgt voorgeschoteld. Minpuntje voor ons was dat we alle gerechten wel wat aan de zoute kant vonden. Het zout werd veelal in de keuken ter plekke toegevoegd. Dus dat probleem zou een volgende keer voor ons wel opgelost kunnen worden.
We vonden de zaak uitnodigend, lekker dicht in het centrum en bij de parkeergarage gelegen en ongedwongen ingericht met originele verlichting boven de bar. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was erg druk en dus zit je zeer dicht bij de buurman of -vrouw. Aan de muur veel moderne schilderijen, litho's en werken in andere druktechnieken. Een open keuken maakt de entourage nog levendiger, net als de klanten die naar het krijtbord lopen om te kijken wat het menu is. Het personeel is jong, vriendelijk en attent. Een eetgelegenheid waar we zeker nog eens naar terug zouden kunnen keren.

Gegeten op 13 april 2014

R-en-R
  • Recensies in de laatste twee jaar

Notting Hill is weer eens wat anders! Ontspannen sfeertje, vriendelijk personeel en lekker eten. Wij hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en risotto met kabeljauw als hoofdgerecht (gerechten wisselen steeds). Vooral deze laatste was erg lekker. Op de carpaccio zat erg veel saus, maar verder smaakte hij goed. We waren gelukkig op tijd, want om kwart voor 7 zat het al bomvol.

Gegeten op 4 februari 2014

PaulineBuijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 3 personen op een zaterdagavond bij dit sfeervolle restaurantje gegeten. Van de prijs/kwaliteitverhouding kan menig restaurant iets leren. Het eten was vers en ik vond de kaart niet groot (hoeft ook niet) maar wel verrassend. Het personeel is enthousiast en klantgericht. We hebben een erg leuke avond gehad!

Gegeten op 15 maart 2014

MeisjeNijmegen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het stonk hier wat naar riool! Suggestie: achterin gaan zitten, dan merk je er minder van. Maar dit bedierf de sfeer wel enigszins. Het eten was bijzonder lekker (ik at ravioli en een brownie toe), vooral gezien de prijs. Verder is het restaurant leuk en modern ingericht, en kun je hier een fijne avond hebben. Leuk alternatief voor een eetcafé!

Gegeten op 3 maart 2014

Dubbeldik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het restaurant is niet groot en de zitplaatsen zijn een beetje krap. Het eten is lekker en de porties voldoende groot. Op vrijdagavond was het al vroeg (18.00) vol, je kunt er niet reserveren dus wachten op een tafeltje.
Kabeljauw op risotto met kreeftensaus mooi op smaak!

Gegeten op 31 januari 2014

vanS
  • Recensies in de laatste twee jaar

super prijs-kwaliteitverhouding! Wij hadden beiden carpaccio vooraf en biefstuk als hoofdgerecht, erg lekker! We vonden het wel een beetje vreemd dat er tafeltjes leeg waren en we toch een kwartier aan de bar moesten wachten...

Gegeten op 2 januari 2014

Knolletje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een studentikoos restaurantje. Lage prijzen en acceptabel eten. Het is krap en dus ook rumoerig maar wel sfeervol door de vele schilderijen aan de muren. Gezellig om even met een vriendin wat te eten voor weinig geld. Het menu staat op een schoolbord aan de muur. Niet handig want vanaf verschillende tafels is dit niet te zien. Dus ofwel een tweede bord, of toch menu's op tafel. Bediening is aardig maar niet allert op lege glazen. Zonde, want daarmee kunnen ze gemakkelijk meer geld verdienen en wel zo prettig voor de gasten om geen dorst te hebben. Maar al met al een leuk restaurantje waar prijs kwaliteit verhouding klopt.

evijftigschild
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig, sfeervol restaurantje met een ongedwongen sfeer. Je kunt niet reserveren en het zit vaak goed vol, maar het is het wachten aan de bar zeker waard. Het eten is prima, zeker voor de prijs is het goed.

Gegeten op 30 november 2013

BasN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Reserveren is er niet bij, maar blijkbaar is dat ook niet nodig, want het zit flink vol bij Notting Hill, voornamelijk met vrij jong publiek. We beginnen daarom aan de bar waar we een zeer matige witte wijn drinken (de rode wijn blijkt later beter te zijn). Het is er krapjes: een pijpenla waar de tafels dicht op elkaar staan en waar het (zeker achterin) vrij warm is. De muren hangen vol met schilderijen en de bank waarop wij mogen plaats nemen ligt vol met kussens: een beetje druk naar onze smaak, maar aan de andere kant hangt er wel een aardige en ongedwongen sfeer. Het menu staat op een schoolbord achterin, hetgeen niet erg handig is gezien de krappe behuizing. We beginnen met een iets te koud voorgerecht bestaande uit bietjessalade en haring. Het is orgineel, maar de uitvoering overtuigt niet helemaal. Het hoofdgerecht is ronduit een tegenvaller: de zalm met pasta is overgoten met een of andere aziatische saus die te overheersend is, waardoor het geheel erg eentonig wordt. Zonde van de moot zalm. De stoofpeertjes met chocolade is niet heel bijzonder maar wel een aardig afsluiting. De bediening is jong, maar bekwaam en doet haar best, al is het niet zo charmant om met een halve hoofdknik je gasten hun tafel te wijzen. Mede gezien de prijs die we uiteindelijk betalen mogen we alles bij elkaar niet klagen, maar we zien nog wel ruimte voor verbetering.

Gegeten op 13 december 2013

mirjam50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. De bediening is vlot en netjes, de aankleding van het restaurant vind ik geweldig. Ik kom hier zeker vaker terug voor een hapje eten.

Gegeten op 26 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Notting Hill in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Notting Hill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!