Notting Hill

1. Eetcafé
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 024 767 65 40

proever es

Op uitnodiging gaan eten bij Notting hill in Nijmegen, een duidelijk populaire plek voor studenten. De prijzen zijn vriendelijk, maar dat heeft ook z'n consequenties. Het eten is redelijk. Het als mals aangeprezen vlees bleek toch wat taaier dan verwacht, maar wel voorzien van lekkere en tamelijk veel gegrilde groenten. Het dessert, de cheesecake, is wat zoetig maar best aardig. Gezien de prijs / kwaliteitsverhouding begrijp ik de populariteit bij studenten wel. Waar ik meer moeite mee heb is de gehaaste sfeer van de bediening. Alles gaat snel en het komt over alsof ze graag willen dat je snel eet en dan weer vertrekt. Prima om een keer gegeten te hebben, maar als ik rustig en lekker wil eten betaal ik liever iets meer en kies voor een andere plek.

Gegeten op 21 maart 2015

aamsmits

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij dit eetcafé in het Nijmeegse centrum.
Wij waren vroeg waardoor er nog ruim voldoende plaats was. Het liep echter snel vol op zaterdagavond.
We hebben een hoofd- en nagerecht genomen. Beiden van prima kwaliteit.

Gegeten op 10 januari 2015

Kinop

echt een goed eetcafé. Je hebt de indruk dat je in een grote woonkamer zit. lekker huiselijk. we hadden als voorgerecht carpaccio en een flamkuchen met zalm. allebei heerlijk. als hoofdgerecht de biefstuk en fish & chips gegeten. voldeden allebei prima aan onze verwachtingen. Bediening is prima. kortom: alles wat we van een eetcafé verwachten.

Gegeten op 29 december 2014

Anke24

Enorm populair en erg druk restaurant. Na even aan de bar een wijntje te drinken, konden we gelukkig snel aan tafel, waar mijn tafelgenoot en ik beide genoten van de asperges met ham en botersaus, die uitstekend was bereidt. Erg lekker!

Gegeten op 1 juli 2014

maaikeo

Bij Notting Hill kun je heerlijk ongedwongen genieten van een lekker hapje eten. Het eten is goed en smaakvol maar niet al te spannend. Juist erg leuk om met een groepje vrienden te zitten. De cheese cake als nagerecht zou ik iedereen aanbevelen!

Gegeten op 21 augustus 2014

harm_verbiesen

Erg lekker gegeten. Aardige bediening, leuke menukaart. Geen poespas. Gewoon goed! We hadden carpaccio en biefstuk. Erg lekker!

Gegeten op 29 mei 2014

Dirtsa

Met z'n drieën op een zondagavond hier een hoofdgerecht gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding voor het eten is dik orde en vandaar onze 8 als waardering hiervoor. We hebben 48 euro neergeteld voor: risotto met groene asperges en kip, biefstuk met krieltjes, rode wijnsaus, stukje mais, courgette en tomaat en extra frites (niet hoeven te betalen!), spinazie-aardappelstamppotje met tongscharfilet en een bakje salade (los te bestellen), voldoende voor ons alle drie. Een prima restaurant waar je voor relatief weinig geld originele gerechten, zowel vegetarisch als met vlees, vis of gevogelte, en ruime porties krijgt voorgeschoteld. Minpuntje voor ons was dat we alle gerechten wel wat aan de zoute kant vonden. Het zout werd veelal in de keuken ter plekke toegevoegd. Dus dat probleem zou een volgende keer voor ons wel opgelost kunnen worden.
We vonden de zaak uitnodigend, lekker dicht in het centrum en bij de parkeergarage gelegen en ongedwongen ingericht met originele verlichting boven de bar. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was erg druk en dus zit je zeer dicht bij de buurman of -vrouw. Aan de muur veel moderne schilderijen, litho's en werken in andere druktechnieken. Een open keuken maakt de entourage nog levendiger, net als de klanten die naar het krijtbord lopen om te kijken wat het menu is. Het personeel is jong, vriendelijk en attent. Een eetgelegenheid waar we zeker nog eens naar terug zouden kunnen keren.

Gegeten op 13 april 2014

R-en-R

Notting Hill is weer eens wat anders! Ontspannen sfeertje, vriendelijk personeel en lekker eten. Wij hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en risotto met kabeljauw als hoofdgerecht (gerechten wisselen steeds). Vooral deze laatste was erg lekker. Op de carpaccio zat erg veel saus, maar verder smaakte hij goed. We waren gelukkig op tijd, want om kwart voor 7 zat het al bomvol.

Gegeten op 4 februari 2014

PaulineBuijs

Met 3 personen op een zaterdagavond bij dit sfeervolle restaurantje gegeten. Van de prijs/kwaliteitverhouding kan menig restaurant iets leren. Het eten was vers en ik vond de kaart niet groot (hoeft ook niet) maar wel verrassend. Het personeel is enthousiast en klantgericht. We hebben een erg leuke avond gehad!

Gegeten op 15 maart 2014

MeisjeNijmegen

Het stonk hier wat naar riool! Suggestie: achterin gaan zitten, dan merk je er minder van. Maar dit bedierf de sfeer wel enigszins. Het eten was bijzonder lekker (ik at ravioli en een brownie toe), vooral gezien de prijs. Verder is het restaurant leuk en modern ingericht, en kun je hier een fijne avond hebben. Leuk alternatief voor een eetcafé!

Gegeten op 3 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Notting Hill in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Notting Hill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.