Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Notting Hill

1. Eetcafé
  2. Wereldkeuken

Notting Hill

1. Eetcafé
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 024 767 65 40

Anke24

Enorm populair en erg druk restaurant. Na even aan de bar een wijntje te drinken, konden we gelukkig snel aan tafel, waar mijn tafelgenoot en ik beide genoten van de asperges met ham en botersaus, die uitstekend was bereidt. Erg lekker!

Gegeten op 1 juli 2014

maaikeo

Bij Notting Hill kun je heerlijk ongedwongen genieten van een lekker hapje eten. Het eten is goed en smaakvol maar niet al te spannend. Juist erg leuk om met een groepje vrienden te zitten. De cheese cake als nagerecht zou ik iedereen aanbevelen!

Gegeten op 21 augustus 2014

harm_verbiesen

Erg lekker gegeten. Aardige bediening, leuke menukaart. Geen poespas. Gewoon goed! We hadden carpaccio en biefstuk. Erg lekker!

Gegeten op 29 mei 2014

Dirtsa

Met z'n drieën op een zondagavond hier een hoofdgerecht gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding voor het eten is dik orde en vandaar onze 8 als waardering hiervoor. We hebben 48 euro neergeteld voor: risotto met groene asperges en kip, biefstuk met krieltjes, rode wijnsaus, stukje mais, courgette en tomaat en extra frites (niet hoeven te betalen!), spinazie-aardappelstamppotje met tongscharfilet en een bakje salade (los te bestellen), voldoende voor ons alle drie. Een prima restaurant waar je voor relatief weinig geld originele gerechten, zowel vegetarisch als met vlees, vis of gevogelte, en ruime porties krijgt voorgeschoteld. Minpuntje voor ons was dat we alle gerechten wel wat aan de zoute kant vonden. Het zout werd veelal in de keuken ter plekke toegevoegd. Dus dat probleem zou een volgende keer voor ons wel opgelost kunnen worden.
We vonden de zaak uitnodigend, lekker dicht in het centrum en bij de parkeergarage gelegen en ongedwongen ingericht met originele verlichting boven de bar. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was erg druk en dus zit je zeer dicht bij de buurman of -vrouw. Aan de muur veel moderne schilderijen, litho's en werken in andere druktechnieken. Een open keuken maakt de entourage nog levendiger, net als de klanten die naar het krijtbord lopen om te kijken wat het menu is. Het personeel is jong, vriendelijk en attent. Een eetgelegenheid waar we zeker nog eens naar terug zouden kunnen keren.

Gegeten op 13 april 2014

R-en-R

Notting Hill is weer eens wat anders! Ontspannen sfeertje, vriendelijk personeel en lekker eten. Wij hadden beiden de carpaccio als voorgerecht en risotto met kabeljauw als hoofdgerecht (gerechten wisselen steeds). Vooral deze laatste was erg lekker. Op de carpaccio zat erg veel saus, maar verder smaakte hij goed. We waren gelukkig op tijd, want om kwart voor 7 zat het al bomvol.

Gegeten op 4 februari 2014

PaulineBuijs

Met 3 personen op een zaterdagavond bij dit sfeervolle restaurantje gegeten. Van de prijs/kwaliteitverhouding kan menig restaurant iets leren. Het eten was vers en ik vond de kaart niet groot (hoeft ook niet) maar wel verrassend. Het personeel is enthousiast en klantgericht. We hebben een erg leuke avond gehad!

Gegeten op 15 maart 2014

MeisjeNijmegen

Het stonk hier wat naar riool! Suggestie: achterin gaan zitten, dan merk je er minder van. Maar dit bedierf de sfeer wel enigszins. Het eten was bijzonder lekker (ik at ravioli en een brownie toe), vooral gezien de prijs. Verder is het restaurant leuk en modern ingericht, en kun je hier een fijne avond hebben. Leuk alternatief voor een eetcafé!

Gegeten op 3 maart 2014

Dubbeldik

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het restaurant is niet groot en de zitplaatsen zijn een beetje krap. Het eten is lekker en de porties voldoende groot. Op vrijdagavond was het al vroeg (18.00) vol, je kunt er niet reserveren dus wachten op een tafeltje.
Kabeljauw op risotto met kreeftensaus mooi op smaak!

Gegeten op 31 januari 2014

vanS

super prijs-kwaliteitverhouding! Wij hadden beiden carpaccio vooraf en biefstuk als hoofdgerecht, erg lekker! We vonden het wel een beetje vreemd dat er tafeltjes leeg waren en we toch een kwartier aan de bar moesten wachten...

Gegeten op 2 januari 2014

Knolletje

Een studentikoos restaurantje. Lage prijzen en acceptabel eten. Het is krap en dus ook rumoerig maar wel sfeervol door de vele schilderijen aan de muren. Gezellig om even met een vriendin wat te eten voor weinig geld. Het menu staat op een schoolbord aan de muur. Niet handig want vanaf verschillende tafels is dit niet te zien. Dus ofwel een tweede bord, of toch menu's op tafel. Bediening is aardig maar niet allert op lege glazen. Zonde, want daarmee kunnen ze gemakkelijk meer geld verdienen en wel zo prettig voor de gasten om geen dorst te hebben. Maar al met al een leuk restaurantje waar prijs kwaliteit verhouding klopt.

Schrijf zelf een recensie over Notting Hill in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Notting Hill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.