Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Shabu Shabu Dordrecht

1. Sushi

Shabu Shabu Dordrecht

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 078 6390715
  2. www.shabushabu.nl

drechtenaar

Laatst hier weer gegeten op een zaterdag. Eten erg lekker, service zeer goed. Ze werken tegenwoordig ook met tablets wat heer erg leuk is. Kortom ik kom gauw weer terug ;)

Gegeten op 11 oktober 2014

MvanderVlist

Twee keer hier gegeten, maar ze zijn niet de beste.
Service altijd super! Snel, vriendelijk, attent, niets op aan te merken.

Prima indeling, geen last van geluidsoverlast of meeluisterende medebezoekers.
Mooi gedecoreerd ook, lichte kleuren, rustige decoratie.

Sushi's de eerste keer voorzien van kolossaal veel rijst. De rijst smaakt heerlijk, maar zou de vis ook graag willen proeven.
De vis / vulling en rijst seperaat gegeten en de kwaliteit van de vis / vulling is prima

Na het eerste bezoek dit ook omschreven op hun recensieformulier en dit is de tweede keer ook opgepakt.

Minder rijst, maar wel te lauwwarm, jammer! De rauwe vis gaarde licht aan. Het verpestte de smaak van alle vullingen. Heb tussendoor veel gember gegeten.

In de warme gerechten zijn ze consequent een kei!! Geweldig gegaard, lekkere sausjes, prima, prima, prima!
Zou bijna voor alleen de warme gerechten terug komen!

Een van de toppers zijn Gyu Niku en Gyu Tataki!

Tot slot valt de presentatie tegen. Het ziet er nogal standaard en inspiratieloos uit. Supermarkt sushi doet er niet aan onder.
Dat sushi ooit een delicatesse was, is hier niet meer terug te vinden.
Ook structuursensaties in de mond blijven hierdoor ver uit.

Voor hetzelfde geld eet ik liever ergens anders.

Gegeten op 25 september 2014

michiel96

Geen top sushi maar gewoon goede sushi, vers klaar gemaakt. Tuurlijk, het kan altijd beter maar voor de prijs hier is het gewoon goed. Service is prima (alleen een keer extra moeten vragen om de lege sojassaus aangevuld te krijgen). Ook de zaak is goed genoeg om nog eens terug te komen.

Voor een all-you-can-eat zaak gewoon goed.

Gegeten op 23 mei 2014

Proever75181

Ik moet het gewoon nooit meer doen. Als je eenmaal geproefd hebt hoe sushi echt moeten smaken, dan is eten bij een ketenbedrijf als shabu shabu gewoon vies.
maar we wilden het 1 x proberen, gewoon omdat we iets wilden eten emn een vriend van mijn zoon hoog opgaf over shabu shabu.
Kwaliteit gaat ook hier gebukt onder kwantiteit. De rijst is droog, de vis taai, de salade smoezelig, en de tempura drijft in t vet. Nog meer er over zeggen is eigenlijk al zonde van mijn tijd. De bediening slecht, geen gember erbij geserveerd en pas na 2 x vragen gekregen. anders had ik geen hap door mijn keel kunnen krijgen, nu misschien 2. bAH, echt nooit, nooit meer. Ik schaam me dat ik ben geweest.

Gegeten op 19 juli 2014

hannekejansen1

Wij hebben tijdens het Big Rivers Festival hier gegeten. Zaten heerlijk buiten op een bankje. Prima plek, hele vriendelijke bediening. Mijn vriend vond de echte (koude) sushi-gerechten nét niet geweldig, ze lagen waarschijnlijk tevoren al klaar. Dit is op 'normale' dagen waarschijnlijk niet het geval (nu met het festival was het extra druk waarschijnlijk). Biefstuk was volgens hem heerlijk. Mijn warme gerechtjes waren best oke, maar niet bijzonder. Wel lekkere sausjes maar gebakken banaan, visrolletjes en kaas/aardappelkoekjes waren bijvoorbeeld gewoon echt niet smaakvol.

Gegeten op 19 juli 2014

Yomina

Gisteren voor de tweede keer gegeten hier. Opnieuw erg lekker gegeten. veel keuze. Helaas hebben ze geen verse jus d' orange meer. Bediening is vriendelijk, niet meer en niet minder. Ze werken hier nog niet met tablets om je bestelling door te geven.
Geen airco, was wel wat warm.

Gegeten op 23 juli 2014

petra133

Eten smaakt prima, bediening vind ik waardeloos. Geen enkele interesse of concessie en eerlijk gezegd veel te duur. Maak voor de kinderen een andere prijs
Met attente bediening zou je er een prima tent van kunnen maken.
Wij komen hier niet meer.

Gegeten op 12 juni 2014

KevinKoolmees

Deze Shabu is erg goed, omdat het niet extreem massaal is zoals sommige anderen. Ik eet hier minstens 1x per 2 weken en de sushi is altijd goed en vers. De bediening is vriendelijk en snel.

Gegeten op 4 mei 2014

smulpaap64

Wij komen regelmatig bij Shabu, maar de kwaliteit gaat achteruit. De bediening wordt steeds minder attent, er wordt regelmatig een gerecht vergeten met name de eendeborstfilet vaak bestellen we die nog maar een keer omdat hij vergeten wordt. Jammer was één van onze favoriete restaurants in Dordrecht.

Gegeten op 14 maart 2014

Xstreamer

Voorheen had ik dit restaurant een hoger cijfer gegeven. Ik heb hier nu een keer of 6 gegeten.
De laatste keer hadden ze echter veel vliegjes bij de bar waar de sushi gemaakt wordt. Dat gaf toch niet echt een fris gevoel.

De service is snel, maar niet altijd even professioneel, doch vriendelijk.

Decor is netjes. Vrij donker wel, maar de sfeerverlichting geeft het een fijna ambiance. Prijs/kwaliteit technisch, afgezien van de bovenstaande punten, erg goed.

Gegeten op 11 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.