Shabu Shabu Dordrecht

2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 078 6390715
  2. www.shabushabu.nl

acprins

Weer eens heerlijk gegeten met z'n allen. Ik twijfelde of het wel zou gaan met mijn kleine in zo'n zaak, maar gelukkig ging het goed. Ze kreeg haar eigen stoeltje en had beetjes meegegeten, aangezien ze nog een baby was. Het personeel was vriendelijk en besteedde zelfs aandacht aan de kleine, haar te laten lachen etc. (is niet hun taak, maar wel erg leuk). Het eten werd snel geserveerd en het was wederom erg lekker. Voor het eerst met een tablet gewerkt. Het was erg eenvoudig aangezien ik er nooit 1 in mijn handen heb gehad. Het decor oogt prima.

Gegeten op 14 december 2014

Wendy1984

Op sinterklaasavond, niet gereserveerd, gelukkig een tafeltje vrij voor 2 personen. We kregen een tablet met duidelijke uitleg en we konden makkelijk onze sushi bestellen. Bediening was vriendelijk en snel. De sushi was heerlijk! Kom graag nog eens terug!

Gegeten op 4 december 2014

TJproeft

Het bestellen met tablets werkt prima. Jammer alleen van de 7 minuten cooling down tussen het bestellen. Je kan niet meteen als je wat proeft alvast de volgende bestelling uitzoeken. Ik vind het prima dat er een verplichte tussenpoze tussen de bestelling is alleen waarom kan ik niet alvast uitzoeken/klaarzetten wat de volgende bestelling wordt? De eventuele optie om met de tablets ook de drankjes te bestellen zou ik ook verwelkomen. De persoonlijke bediening werkte Aziatisch, goed, gedegen, hard maar niet bijzonder vriendelijk of open.

Verbazingwekkend hoe snel sommige dingen geserveerd worden. Van mij mogen ze er net iets langer over doen om alleen maar de illusie te wekken dat niet alles allang klaar staat. Zoals anderen ook al zeggen de warme gebakken dingen zijn soms heel erg smakelijk, alhoewel ik bij alle vleessoorten altijd afvraag wat ik nou eigenlijk proef: de smaak van eend/lam/ossehaas/zalm of een smakelijk sausje. Vaak het laatste. Kwalitatieve ingredienten in een All you can eat restaurant kan ook bijna niet natuurlijk. Voor koude sushi ongeveer hetzelfde verhaal, de sashimi zelf is redelijk, met rijst erbij zwak. De ingewikkelde combo rolls & maki's soms zeer smakelijk door alle toevoegingen. Tenslotte jammer van de valse marketing, sommige gerechten lijken niet eens op de foto...

De oude bank in Dordrecht is een bijzonder pand, best groot en toch intiem met alle nisjes en hoeken, niet heel Japans maar wel een comfortabele ruimte. Al met al, lekker voor een keer

Gegeten op 7 januari 2015

missdiane

Gewoon goeie sushi
Ene bediening is leuk andere heeft er niet zo'n zin in. Kom wel terug. Aangepaste prijs voor kinderen zou niet verkeerd zijn, die eten lang niet zoveel

Gegeten op 8 oktober 2014

drechtenaar

Laatst hier weer gegeten op een zaterdag. Eten erg lekker, service zeer goed. Ze werken tegenwoordig ook met tablets wat heer erg leuk is. Kortom ik kom gauw weer terug ;)

Gegeten op 11 oktober 2014

MvanderVlist

Twee keer hier gegeten, maar ze zijn niet de beste.
Service altijd super! Snel, vriendelijk, attent, niets op aan te merken.

Prima indeling, geen last van geluidsoverlast of meeluisterende medebezoekers.
Mooi gedecoreerd ook, lichte kleuren, rustige decoratie.

Sushi's de eerste keer voorzien van kolossaal veel rijst. De rijst smaakt heerlijk, maar zou de vis ook graag willen proeven.
De vis / vulling en rijst seperaat gegeten en de kwaliteit van de vis / vulling is prima

Na het eerste bezoek dit ook omschreven op hun recensieformulier en dit is de tweede keer ook opgepakt.

Minder rijst, maar wel te lauwwarm, jammer! De rauwe vis gaarde licht aan. Het verpestte de smaak van alle vullingen. Heb tussendoor veel gember gegeten.

In de warme gerechten zijn ze consequent een kei!! Geweldig gegaard, lekkere sausjes, prima, prima, prima!
Zou bijna voor alleen de warme gerechten terug komen!

Een van de toppers zijn Gyu Niku en Gyu Tataki!

Tot slot valt de presentatie tegen. Het ziet er nogal standaard en inspiratieloos uit. Supermarkt sushi doet er niet aan onder.
Dat sushi ooit een delicatesse was, is hier niet meer terug te vinden.
Ook structuursensaties in de mond blijven hierdoor ver uit.

Voor hetzelfde geld eet ik liever ergens anders.

Gegeten op 25 september 2014

michiel96

Geen top sushi maar gewoon goede sushi, vers klaar gemaakt. Tuurlijk, het kan altijd beter maar voor de prijs hier is het gewoon goed. Service is prima (alleen een keer extra moeten vragen om de lege sojassaus aangevuld te krijgen). Ook de zaak is goed genoeg om nog eens terug te komen.

Voor een all-you-can-eat zaak gewoon goed.

Gegeten op 23 mei 2014

Proever75181

Ik moet het gewoon nooit meer doen. Als je eenmaal geproefd hebt hoe sushi echt moeten smaken, dan is eten bij een ketenbedrijf als shabu shabu gewoon vies.
maar we wilden het 1 x proberen, gewoon omdat we iets wilden eten emn een vriend van mijn zoon hoog opgaf over shabu shabu.
Kwaliteit gaat ook hier gebukt onder kwantiteit. De rijst is droog, de vis taai, de salade smoezelig, en de tempura drijft in t vet. Nog meer er over zeggen is eigenlijk al zonde van mijn tijd. De bediening slecht, geen gember erbij geserveerd en pas na 2 x vragen gekregen. anders had ik geen hap door mijn keel kunnen krijgen, nu misschien 2. bAH, echt nooit, nooit meer. Ik schaam me dat ik ben geweest.

Gegeten op 19 juli 2014

hannekejansen1

Wij hebben tijdens het Big Rivers Festival hier gegeten. Zaten heerlijk buiten op een bankje. Prima plek, hele vriendelijke bediening. Mijn vriend vond de echte (koude) sushi-gerechten nét niet geweldig, ze lagen waarschijnlijk tevoren al klaar. Dit is op 'normale' dagen waarschijnlijk niet het geval (nu met het festival was het extra druk waarschijnlijk). Biefstuk was volgens hem heerlijk. Mijn warme gerechtjes waren best oke, maar niet bijzonder. Wel lekkere sausjes maar gebakken banaan, visrolletjes en kaas/aardappelkoekjes waren bijvoorbeeld gewoon echt niet smaakvol.

Gegeten op 19 juli 2014

Yomina

Gisteren voor de tweede keer gegeten hier. Opnieuw erg lekker gegeten. veel keuze. Helaas hebben ze geen verse jus d' orange meer. Bediening is vriendelijk, niet meer en niet minder. Ze werken hier nog niet met tablets om je bestelling door te geven.
Geen airco, was wel wat warm.

Gegeten op 23 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.