a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 25

2. 7,4

3. 7,1

Claassen64

Het eten was erg lekker en de bediening was vlot en vriendelijk.
Vergeleken met de vorige keer een verbetering aangezien het toen wat langer duurde voor we ons eten kregen.

Gegeten op 30 juni 2016

kapsalon

Bij binnenkomst vonden wij de verschillende drempels en hoogteverschillen in de vloer lastig, ambiance zag er verouderd uit en n nieuw verfje zou o.a. alle etensspetters van de muur wegwerken en het pand van binnen weer netter uit laten zien.
We werden naar een tafel gebracht maar er werd vriendelijk op mijn verzoek een beter plekje gezocht.
Via de Ipad besteld maar de verstreken tijd werd ruim overschreden en toch maar na 30 minuten aangegeven dat we iets sneller onze bestelling zouden krijgen. De andere tafeltjes werden nl wel continue bediend. Ook hier werd op ons vriendelijk verzoek netjes gereageerd en werden daarna alle bestellingen keurig geleverd.
We hebben heerlijk gegeten en vinden de kwaliteit heel erg goed.
Met geduld en vriendelijkheid hele fijne avond gehad tegen redelijke prijs kwaliteit.

Gegeten op 1 juni 2016

Joey80

Leuk sushi vreettentje waar het menu helaas elke keer weer minder wordt. Porties kleiner, meer rijst, minder vlees en verse garnalen met tempura worden vervangen door goedkope fabriekshappen met oliebollendeeg. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is oké, maar ik hoop dat ze de volgende keer het menu beter en lekkerder maken ipv meer winstgevend.

Gegeten op 20 april 2016

M---en---M

Lekker sushi eten voor een vriendelijke prijs. Sommige ruimtes in het restaurant zijn gezelliger dan de andere. 5 Rondes en ruim voldoende eten.

Gegeten op 24 oktober 2015

ellen313

Ik weet niet meer precies wanneer ik hier voor het laatst was. All you can eat. Hier ga je naar toe voor de prijs. Goedkoop veel eten. Sushi is erg lekker en vers en de prijs zeer aantrekkelijk maar voor de service zit je hier niet natuurlijk. Alles gebeurd per tablet. Eten is erg goed voor de prijs!

Gegeten op 12 oktober 2015

MARIGOT

een flinke vreetschuur is het, maar eerlijk is eerlijk het is niet slecht. de sushi is prima, de frituur hapjes ook, en t vlees is opzicht ook niet slecht, alleen zo jammer is dat op elk gerechtje de zelfde saus gaat, alles smaakt t zelfde. daar zouden ze iets aan moeten doen, verder is het er prima, komen we zeker nog eens terug

Gegeten op 22 maart 2016

Curly

Ondanks dat het massa productie is voelt het toch niet zo en is de smaak erg goed en lekker. Tot zo ver altijd aardige bediening gehad (ook met buitenlandse gasten) en decor is strak. Ruime keuze voor ieder wat wils. Het schiet op dus je zit niet eindeloos te wachten. De tablet werkt goed omdat je kan doorgeven wanneer jij dat wilt.
Ik kom er graag.

Gegeten op 21 februari 2016

Kiiim

Je bestelt met een tablet, dat is altijd leuk. Verder komt het eten allemaal erg snel. Vond het wel een beetje veel rijst in verhouding tot de vis af en toe. Service was wel prima. Decor was niet heel gezellig. We zaten wel in de buurt van de bar, dan zie je nog enigszins hoe de sushi's 'vers' gemaakt worden.

Gegeten op 2 januari 2016

Dc10dennis

Ach t is massa he, de porties zijn groot en t is opzich niet slecht
Wat ik jammer vindt is dat er 1 basis tol wordt gebruikt waar vervolgens paling, zalm of andere visjes over heen worden gehangen, de sushi was steen koud wat ten koste van de smaak gaat
Cola zonder prik, bediening opzich prima we zullen vast nog wel eens gaan

Gegeten op 5 januari 2016

Marjon510

Zoals altijd heel fijn gegeten. Lekker, snel en goed geprijsd. Vriendelijke bediening, komen hier regelmatig en het is altijd fijn!

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.