Shabu Shabu Dordrecht

• 7.9

• 7.8

ASBL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Keuze uit een hele uitgebreide kaart met sushi, groente-, vis- en vleesgerechtjes, rijst, noedels en bijna alles is even lekker. Ook goed is dat er nu en dan gerechtjes op de kaart worden vervangen door nieuwe gerechtjes. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De bediening loopt gesmeerd.
Wij zijn heel blij met Shabu in onze stad.

ASBL

Gegeten op 20 maart 2014

Karelverlinden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontvangst prima we hadden niet gereserveerd en toch een prima tafel aan het raam gekregen. Sushi en vlees en vis gerechtjes smakelijk zoals altijd bij Sjabu Sjabu. Je kan en mag niet meer verwachten voor die prijs. De bediening echt top zeer vriendelijke mensen. Zelfs de wijn werd tijdig bijgeschonken.

Gegeten op 1 maart 2014

iestougi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verse sushi's, vriendelijke bediening en een mooi restaurant! 2 Weken geleden wezen eten samen met mijn vriend, en was echt heel erg naar wens. Aangenaam verrast door de versheid van de sushi's/sashimi en de lekkere soepen!

Gegeten op 7 maart 2014

Tulan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammer dat er een slechte recensie tussen staat over de dag voor oud en nieuw. Wij waren er die dag ook met een zeer grote groep en wij hebben genoten. De service is bijzonder goed, alles wordt vlug opgediend.
De manager doet ontzettend zijn best.

Het eten is er ook veel beter dan in de andere Shabu shabu restaurants. Rustige sfeer en je hebt niet het idee dat je in een ' vreetschuur' zit.

Enige minpuntje is dat ik de kaart voor vegetariers van Shabu Shabu beperkter vind dan bijvoorbeeld die van Sumo.

Gegeten op 30 december 2013

birdynumnum
  • Recensies in de laatste twee jaar

dit restaurant staat absoluut bovenaan op onze lijst ! super kwaliteit sushi en alle grill gerechten heerlijk vers en mals . een absolute aanrader voor diegene die eens echt japans wil proberen. we hebben in de afgelopen twee jaar vele Japanse restaurants bezocht in Breda,Rotterdam,Denhaag,Arnhem,Amsterdam,maar die komen absoluut niet in de buurt van dit restaurant .

rob

Gegeten op 25 januari 2014

jhvanliefland
  • Recensies in de laatste twee jaar

De formule is bekend en je kunt lekker eten bij Shabu Shabu. Helaas moet je voor 6 euro een fles water kopen als je wat water naast je wijn wilt drinken, wat m.i. een hondse vorm van ongastvrijheid is. Welk restaurant weigert zijn gasten nu een glas water?

Gegeten op 3 januari 2014

smulpaap88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Maandagavond voor oud en nieuw gebeld of er nog plek was voor twee. Dat was geen probleem. Helaas hebben we een uur op onze eerste ronde moeten wachten en ontbraken er gerechten. Ook de overige rondes lieten lang op zich wachten en kwamen gerechten niet aan. Helaas werden we weggekeken tegen 10 uur (nog voordat we uitgegeten waren omdat alles zolang duurde en zonder ijs/koffie). Wel voor de volle mep moeten betalen (all u can eat). Men was blijkbaar onderbezet de dag voor oud en nieuw. Dan had er gewoon aangegeven moeten worden dat er geen plek meer was. Men was ook niet in staat om te gaan met de situatie Door bijvoorbeeld de keuken iets langer open te houden voor de gasten welke dankzij het lange wachten niet klaar waren. Nee, betalen en wegwezen! Wij komen er nooit meer!

Gegeten op 30 december 2013

floortje6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi, bediening was goed, prijzen redelijk, en met goeie temperaturen kun je lekker buiten zitten. Ik wilde graag nog een keertje terug. en nog een keer. en nog een keer.

Gegeten op 16 oktober 2013

Alberto03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldig concept toch! Heerlijke gerechten, uiterst snel geserveerd, met 10 gerechten meer dan voldoende, terwijl je nog 10 gerechten kunt nemen....kwaliteit goed, bediening veel, maar zeer vriendelijk en adequaat. Goede manager, die altijd de persoonlijke aandacht geeft, indien nodig. Voor sushi in west Nederland ga ik naar Shabu Shabu!

Gegeten op 6 december 2013

HKBVteD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Correcte en zeer vlotte bediening, wat opvallend is voor een restaurant van dit kaliber en een bevestiging voor anderen dat het dus wel degelijk kan. In no time staat de sushi op tafel, allemaal even smakelijk, overigens de warme gerechtjes zijn ook prima. Geen restaurant om gezellig lang uit eten te gaan want all you can eat concept, maar wel meer dan prima om in je sushi behoefte te voorzien, en die heb ik wekelijks.

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!