a TripAdvisor company

2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 078 6390715
  2. www.shabushabu.nl

warduitwillemstad

Bediening en ontvangst is heel vriendelijk en goed. De bediening is wel wat jong en onervaren maar is wel enthousiast. Het eten en de sushi is gewoon zoals je verwacht bij elke vestiging van Shabu dus goede kwaliteitsbehoud in de keten. Ik houd absoluut altijd vd sushi rolls die hier heel smeuïg en zacht waren. Heel lekker en waar voor je geld

Gegeten op 30 mei 2015

youngwildfree

Lang niet meer geweest bij shabu shabu dord, maar wat was het weer lekker. De lekkerste shabu van allemaal. Bediening is zeer goed. Bediening was ons niet eens vergeten. Aardige mensen. Complimenten aan de jongeman. Speciaal voor ons nog macarons geserveerd voor ons jubileum. Toppie! Tot snel

Gegeten op 18 mei 2015

raphaelle1

Afgelopen dinsdag hier geweest met een grote groep van 9pers. Het begon al met de wijn die ik echt super slecht vond.. En met de sfeer in het restaurant.. Ik vind het erg kill en geen sfeer hebben heeft beetje weg van een wegrestaurant. Toen moesten we erg lang wachten op de sushi een paar mensen hadden hun eten en de andere hebben zeker een kwartier langer moeten wachten. Toen wij dat vertelde aan een dame in de bediening keek zij heel erg geïrriteerd en boos naar ons.. Wat ik zelf echt niet vind kunnen. Ik werk zelf al 6 jaar in de bediening en vind echt oprecht dat jullie wat moeten doen aan jullie bediening wat een sacherijnige dames en heren.. Erg jammer... Ik kom hier zeker nooit meer terug!!! Rotterdam heeft nu echt mij voorkeur!! Ik zou vast niks van jullie horen.. Maar zou het wel opprijs stellen...

Gegeten op 5 mei 2015

Dk1908

Van de verschillende shabu shabu restaurants vind ik Shabu Shabu Dordrecht de beste. Persoonlijke aandacht van de bediening wat bij andere Shabu restaurants mist.

Kwaliteit van het eten is goed en het leuke is dat je de chef's de sushi vers ziet maken (mits je een tafeltje naast de bar hebt).

De krab salade is erg lekker net als de eenden borst. Zeker leuk om te proberen.

Gegeten op 14 november 2014

acprins

Weer eens heerlijk gegeten met z'n allen. Ik twijfelde of het wel zou gaan met mijn kleine in zo'n zaak, maar gelukkig ging het goed. Ze kreeg haar eigen stoeltje en had beetjes meegegeten, aangezien ze nog een baby was. Het personeel was vriendelijk en besteedde zelfs aandacht aan de kleine, haar te laten lachen etc. (is niet hun taak, maar wel erg leuk). Het eten werd snel geserveerd en het was wederom erg lekker. Voor het eerst met een tablet gewerkt. Het was erg eenvoudig aangezien ik er nooit 1 in mijn handen heb gehad. Het decor oogt prima.

Gegeten op 14 december 2014

Wendy1984

Op sinterklaasavond, niet gereserveerd, gelukkig een tafeltje vrij voor 2 personen. We kregen een tablet met duidelijke uitleg en we konden makkelijk onze sushi bestellen. Bediening was vriendelijk en snel. De sushi was heerlijk! Kom graag nog eens terug!

Gegeten op 4 december 2014

TJproeft

Het bestellen met tablets werkt prima. Jammer alleen van de 7 minuten cooling down tussen het bestellen. Je kan niet meteen als je wat proeft alvast de volgende bestelling uitzoeken. Ik vind het prima dat er een verplichte tussenpoze tussen de bestelling is alleen waarom kan ik niet alvast uitzoeken/klaarzetten wat de volgende bestelling wordt? De eventuele optie om met de tablets ook de drankjes te bestellen zou ik ook verwelkomen. De persoonlijke bediening werkte Aziatisch, goed, gedegen, hard maar niet bijzonder vriendelijk of open.

Verbazingwekkend hoe snel sommige dingen geserveerd worden. Van mij mogen ze er net iets langer over doen om alleen maar de illusie te wekken dat niet alles allang klaar staat. Zoals anderen ook al zeggen de warme gebakken dingen zijn soms heel erg smakelijk, alhoewel ik bij alle vleessoorten altijd afvraag wat ik nou eigenlijk proef: de smaak van eend/lam/ossehaas/zalm of een smakelijk sausje. Vaak het laatste. Kwalitatieve ingredienten in een All you can eat restaurant kan ook bijna niet natuurlijk. Voor koude sushi ongeveer hetzelfde verhaal, de sashimi zelf is redelijk, met rijst erbij zwak. De ingewikkelde combo rolls & maki's soms zeer smakelijk door alle toevoegingen. Tenslotte jammer van de valse marketing, sommige gerechten lijken niet eens op de foto...

De oude bank in Dordrecht is een bijzonder pand, best groot en toch intiem met alle nisjes en hoeken, niet heel Japans maar wel een comfortabele ruimte. Al met al, lekker voor een keer

Gegeten op 7 januari 2015

missdiane

Gewoon goeie sushi
Ene bediening is leuk andere heeft er niet zo'n zin in. Kom wel terug. Aangepaste prijs voor kinderen zou niet verkeerd zijn, die eten lang niet zoveel

Gegeten op 8 oktober 2014

drechtenaar

Laatst hier weer gegeten op een zaterdag. Eten erg lekker, service zeer goed. Ze werken tegenwoordig ook met tablets wat heer erg leuk is. Kortom ik kom gauw weer terug ;)

Gegeten op 11 oktober 2014

MvanderVlist

Twee keer hier gegeten, maar ze zijn niet de beste.
Service altijd super! Snel, vriendelijk, attent, niets op aan te merken.

Prima indeling, geen last van geluidsoverlast of meeluisterende medebezoekers.
Mooi gedecoreerd ook, lichte kleuren, rustige decoratie.

Sushi's de eerste keer voorzien van kolossaal veel rijst. De rijst smaakt heerlijk, maar zou de vis ook graag willen proeven.
De vis / vulling en rijst seperaat gegeten en de kwaliteit van de vis / vulling is prima

Na het eerste bezoek dit ook omschreven op hun recensieformulier en dit is de tweede keer ook opgepakt.

Minder rijst, maar wel te lauwwarm, jammer! De rauwe vis gaarde licht aan. Het verpestte de smaak van alle vullingen. Heb tussendoor veel gember gegeten.

In de warme gerechten zijn ze consequent een kei!! Geweldig gegaard, lekkere sausjes, prima, prima, prima!
Zou bijna voor alleen de warme gerechten terug komen!

Een van de toppers zijn Gyu Niku en Gyu Tataki!

Tot slot valt de presentatie tegen. Het ziet er nogal standaard en inspiratieloos uit. Supermarkt sushi doet er niet aan onder.
Dat sushi ooit een delicatesse was, is hier niet meer terug te vinden.
Ook structuursensaties in de mond blijven hierdoor ver uit.

Voor hetzelfde geld eet ik liever ergens anders.

Gegeten op 25 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.