Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Shabu Shabu Dordrecht

1. Sushi

Shabu Shabu Dordrecht

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 078 6390715
  2. www.shabushabu.nl

michiel96

Geen top sushi maar gewoon goede sushi, vers klaar gemaakt. Tuurlijk, het kan altijd beter maar voor de prijs hier is het gewoon goed. Service is prima (alleen een keer extra moeten vragen om de lege sojassaus aangevuld te krijgen). Ook de zaak is goed genoeg om nog eens terug te komen.

Voor een all-you-can-eat zaak gewoon goed.

Gegeten op 23 mei 2014

Proever75181

Ik moet het gewoon nooit meer doen. Als je eenmaal geproefd hebt hoe sushi echt moeten smaken, dan is eten bij een ketenbedrijf als shabu shabu gewoon vies.
maar we wilden het 1 x proberen, gewoon omdat we iets wilden eten emn een vriend van mijn zoon hoog opgaf over shabu shabu.
Kwaliteit gaat ook hier gebukt onder kwantiteit. De rijst is droog, de vis taai, de salade smoezelig, en de tempura drijft in t vet. Nog meer er over zeggen is eigenlijk al zonde van mijn tijd. De bediening slecht, geen gember erbij geserveerd en pas na 2 x vragen gekregen. anders had ik geen hap door mijn keel kunnen krijgen, nu misschien 2. bAH, echt nooit, nooit meer. Ik schaam me dat ik ben geweest.

Gegeten op 19 juli 2014

hannekejansen1

Wij hebben tijdens het Big Rivers Festival hier gegeten. Zaten heerlijk buiten op een bankje. Prima plek, hele vriendelijke bediening. Mijn vriend vond de echte (koude) sushi-gerechten nét niet geweldig, ze lagen waarschijnlijk tevoren al klaar. Dit is op 'normale' dagen waarschijnlijk niet het geval (nu met het festival was het extra druk waarschijnlijk). Biefstuk was volgens hem heerlijk. Mijn warme gerechtjes waren best oke, maar niet bijzonder. Wel lekkere sausjes maar gebakken banaan, visrolletjes en kaas/aardappelkoekjes waren bijvoorbeeld gewoon echt niet smaakvol.

Gegeten op 19 juli 2014

Yomina

Gisteren voor de tweede keer gegeten hier. Opnieuw erg lekker gegeten. veel keuze. Helaas hebben ze geen verse jus d' orange meer. Bediening is vriendelijk, niet meer en niet minder. Ze werken hier nog niet met tablets om je bestelling door te geven.
Geen airco, was wel wat warm.

Gegeten op 23 juli 2014

petra133

Eten smaakt prima, bediening vind ik waardeloos. Geen enkele interesse of concessie en eerlijk gezegd veel te duur. Maak voor de kinderen een andere prijs
Met attente bediening zou je er een prima tent van kunnen maken.
Wij komen hier niet meer.

Gegeten op 12 juni 2014

KevinKoolmees

Deze Shabu is erg goed, omdat het niet extreem massaal is zoals sommige anderen. Ik eet hier minstens 1x per 2 weken en de sushi is altijd goed en vers. De bediening is vriendelijk en snel.

Gegeten op 4 mei 2014

smulpaap64

Wij komen regelmatig bij Shabu, maar de kwaliteit gaat achteruit. De bediening wordt steeds minder attent, er wordt regelmatig een gerecht vergeten met name de eendeborstfilet vaak bestellen we die nog maar een keer omdat hij vergeten wordt. Jammer was één van onze favoriete restaurants in Dordrecht.

Gegeten op 14 maart 2014

Xstreamer

Voorheen had ik dit restaurant een hoger cijfer gegeven. Ik heb hier nu een keer of 6 gegeten.
De laatste keer hadden ze echter veel vliegjes bij de bar waar de sushi gemaakt wordt. Dat gaf toch niet echt een fris gevoel.

De service is snel, maar niet altijd even professioneel, doch vriendelijk.

Decor is netjes. Vrij donker wel, maar de sfeerverlichting geeft het een fijna ambiance. Prijs/kwaliteit technisch, afgezien van de bovenstaande punten, erg goed.

Gegeten op 11 april 2014

Yomina

Vrijdag 18 april voor het eerst een Shabu Shabu bezocht. Ik ben geen liefhebben van sushi, maar de diversiteit is zo enorm dat dit niet nodig is. We werden vriendelijk ontvangen, hadden een leuke tafel aan het raam. Op de kaart kon je per ronde 5 hapjes aankruisen die dan gebracht werden. Niet allemaal tegelijkertijd, dan kwam het ene hapje, dan het andere. Was geen probleem. Er waren soepen, salades, sushi, gebakken banaan (aanrader) en vleesgerechten. Met de bediening heb je verder niet zo veel van doen. De Japanse bieren gingen er bij de mannen goed in, vooral die met groene thee. Op vrijdag kost het 24,95 euro pp. Het is niet onbeperkt, maar na vier volle rondes heb je echt voldoende. Als nagerecht krijg je nog een bolletje ijs naar smaak aangeboden.

Gegeten op 18 april 2014

ASBL

Keuze uit een hele uitgebreide kaart met sushi, groente-, vis- en vleesgerechtjes, rijst, noedels en bijna alles is even lekker. Ook goed is dat er nu en dan gerechtjes op de kaart worden vervangen door nieuwe gerechtjes. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De bediening loopt gesmeerd.
Wij zijn heel blij met Shabu in onze stad.

ASBL

Gegeten op 20 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Dordrecht in Dordrecht

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Dordrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.