Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Brasserie

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 844 30 64

17chocolaatje27

Via online reservering

Het eten was uitstekend/overheerlijk ! De service was wel goed, het was echter véél te druk / té vol en dientengevolge heel lawaaierig. Kon mijn vriendin en de "bediening" nauwelijks verstaan. Er was geen menu aanwezig, ons werd mondeling verteld wat er op het bord lag. De bediening deed erg z'n best en was beslist vriendelijk. Het was gewoon veel te druk voor de beschikbare ruimte.

Gegeten op 9 januari 2015

Thijs_H

Heerlijk gegeten! We hadden twee keer het vijf gangen verrassingsmenu met daarbij een wijnarrangement voor 1 en koffie en thee. Het eten was erg lekker, en ook ruim voldoende als je er een mandje brood bij neemt. Het vijfgangen menu bestond uit twee voorgerechten (tonijnsashimi met garnaaltjes en eendeborst met truffelmayo en rode kool), een kreeftensoep, als hoofdgerecht sukade met champignons, gele biet en zoete aardappelpuree. Het nagerecht was brownie met kersen, ijs en iets knapperigs. Allemaal heerlijk en goed uitgevoerd! De glazen werden ruim ingeschonken, en (met de AH actie) viel de rekening absoluut mee. Er werd ook goed rekening gehouden met onze wensen qua ingredienten. Het enige verbeterpuntje was het tempo, de eerste gangen kwamen wel erg snel achter elkaar. Daarna gelukkig wat rustiger.

Gegeten op 14 januari 2015

maartenenpetra

Via online reservering

De ontvangst was….er niet. Er stond niemand klaar om ons te ontvangen. het duurde zeker 2 minuten voor er een bediende naar ons toe kwam. De gastheer vonden we zeer overdreven en niet „echt”, maar eerder gladjes te noemen. We hadden een cadeaucheque van NPL en kregen geen menukaart maar „ ze hadden een verrassingsmenu in gedachten”. Verrassend was bij het afrekenen dan ook de prijs, Van den Berg moet er natuurlijk wel wat op verdienen. De glazen wijn werden te leeg geschonken, heb het bijgehouden (niet bij mezelf…:-)), maar een fles past zeker in 8 glazen, terwijl 5 a 6 glazen gangbaar is.
Het eten daarentegen was prima in orde, kleine porties, waardoor ik niet echt met een voldaan gevoel van tafel ging. De kreeftensoep was aan de zoute kant. De rest van de gerechten was qua smaak, zoals ik al zei, prima in orde.
Al met al is Van den Berg geen etablissement waar wij een keer terugkomen en dat is jammer, want qua eten en inrichting is het een aardig tentje.

Gegeten op 10 januari 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Ik krijg het idee dat u er op uit bent om negatief te schrijven. Vooral de zin: "van den berg moet ook wel wat verdienen" slaat alles.....
Ik ga verder niet in op uw negatieve bevindingen, en put vertrouwen uit de duizenden gasten die wél graag terugkomen omdat ze het een fijne plek vinden, en die het normaal vinden dat een restaurant iets moet verdienen.

Familie3

Via online reservering

Prima brasserie! Lekker eten, vriendelijk personeel, geen bijzonderheden verder. 5 gangenproeverij gehad en dat beviel goed!

Gegeten op 10 januari 2015

yvonne167

Via online reservering

Heerlijk gegeten. De proeverij is fijn concept. Voorgerechtjes met tonijn en garnaaltjes, de eendenborstfilet en de kreeftensoep waren geweldig lekker. Ook het malse stukje entrecote van het hoofdgerecht met de zoete aardappel was uitstekend. Het dessert vond ik minder. Walnotenijs goed, echter de brownie van pure chocolade vond ik te plakkerig. Verder vond ik het in het begin erg druk en door akoestiek wat lastiger om elkaar rustig te verstaan. Werd beter toen het minder druk werd. Het etentje is een zeker een aanrader en wij gaan nog een keer terug!

Gegeten op 8 januari 2015

joopput

Via online reservering

We hebben er nu twee keer echt lekker gegeten. De laatste keer was de bediening onvriendelijk/kortaf. Het hoofdgerecht mag wel wat meer zijn, bijvoorbeeld in de vorm van brood of friet. Er bleef beide keren toch wel wat hongergevoel over en dat lijkt ons nergens voor nodig. Zeker omdat het eten op zichzelf voortreffelijk is.

Gegeten op 28 december 2014

Marietje23

Via online reservering

Geen keuze in het menu met de Restaurantactie. Maar we hebben veel afwisselende gerechtjes gehad, zeer smaakvol, mooi opgediend. Mooie ruimte, alleen de ruimte is wel erg optimaal benut, wat betekent dat je bijna bij de buren van het bord mee kan eten. Ook de entree is erg krap. Dat is eigenlijk het enige minpuntje.

Gegeten op 21 december 2014

Hanshuijbregts

Via online reservering

Leuke avond gehad, alles rustig aan, heerlijk. Heerlijk gegeten een 5 gangen verrassingsmenu.
Porties hadden wat mij betreft iets groter mogen zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening. Mijn echtgenote vond het precies goed.
Wij gaan nog eens terug.

Gegeten op 20 december 2014

lieke1601

Via online reservering

De naam brasserie doet verwachten dat het een eetcafe is, maar dat is het zeker niet! Sfeervolle zaak met een mooi vijfgangen verrassingsmenu met bijzondere gerechtjes. De bediening was niet helemaal op zijn best op de dag dat wij er waren, er werd het een en ander vergeten aan dieetwensen en bestellingen maar dat mocht de pret niet drukken. Aanrader om eens heen te gaan!

Gegeten op 16 december 2014

Jan van der Meer

Via online reservering

We hebben een vijf gangen proeverij gegeten, verrassend lekker, een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de kerrie-gember soep was erg lekker, evenals de sukade. Ook de bediening was prima: een paar charmante jongedames. Onze enige aanmerking betreft de tafeltjes die wel wat dicht bij elkaar staan. Overigens, het was onze eerste kennismaking met Brasserie van den Berg; we komen er zeker terug.

Gegeten op 15 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.