a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 333

2. 8,0

3. 7,7

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

vdvliet

Via online reservering

Brasserie van den Berg bezocht in de AH Restaurantactie - we zochten een restaurant in Eindhoven dicht bij het station voor drie personen. Het was warm terrasweer, dus buiten gegeten, het bij de actie behorende verrassingsmenu. Bediening was vriendelijk en met uitgebreide uitleg bij de gerechten. Gerechten waren creatief qua vorm en inhoud, niet te groot en uitstekend bereid. Wijnglazen zouden iets royaler gevuld mogen zijn, maar verder niets te wensen. Heel goede prijs / prestatie.

Gegeten op 20 juli 2016

kimnl

Via online reservering

Black angus, oesters, sashimi tonijn, gerookte eendenfilet allemaal aan te raden. Wel best prijzig maar eten is gewoon goed!

Gegeten op 15 juli 2016

mathieu16

Gewoon heerlijk!
Alhoewel niet op Diner kaart, 's-avonds gebruik gemaakt van lunch kaart met heerlijke truffel-pasta, wel even zelf naar vragen!

Gegeten op 8 juli 2016

larakooyman

Via online reservering

Prima gegeten, leuke gerechten bij het 4 gangen menu. Attent personeel, misschien iets te aanwezig ( "ik zie blije gezichtjes" als dat tegen mij (als midden veertiger) gezegd wordt door een twintiger, vind ik wel een tikje overdone .) Maar goed het was een maandag avond, dus niet al te druk.

Gegeten op 13 juni 2016

Kitying

Via online reservering

Geweldige omgeving, attente service! Eten zag eruit als een kunstwerk. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 31 mei 2016

wkappelle

Via online reservering

Met de tankbonnen met 2 personen op maandag heerlijk gegeten. was erg rustig, jammer, maar te verwachten op een maandag. Zeer vriendelijke bediening, niet opdringerig maar wel adviserend. Ook wij hebben genoten van het vaststaande menu met zalmtartaartje vooraf en de parelhoen als hoofdgerecht. Wij hebben ook het tussengerecht gepakt, een heerlijk stukje vis (de saus alleen naar onze mening iets te scherp). Toetje ook heerlijk en er werd prima rekening gehouden met mijn allergien. Tafels mooi gedekt, leuke sfeer in restaurant. Wij gaan zeker terug, prima ervaring.

Gegeten op 30 mei 2016

LoesK

Mooie, sfeervolle zaak met vriendelijke, correcte bediening. Met een Shell bon kregen we een vast menu, waarbij er goed rekening werd gehouden met de dieetwensen.
Vooraf heerlijk brood met olie en boter. Voorgerecht van zalm zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Hoofdgerecht met parelhoen bleek verrassend vullend te zijn. Nagerecht wederom mooi opgediend. De limoensmaak was goed verwerkt in ijs, kwark, cake en gelei waardoor het een heerlijke afsluiter was.

Gegeten op 26 mei 2016

roel136

Via online reservering

Waren hier al vaker geweest en toen was het ook erg goed Ook nu weer leuke bediening en super lekker eten! We gaan hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 28 mei 2016

freekcornelissen

Via online reservering

Leuke avond gehad. Goed 3 gangen Iens-Shell menu; attente & enthousiaste bediening. Komen zeker terug voor Tournedos van de speciale BBQ.

Gegeten op 24 mei 2016

petervdn1

Via online reservering

Met de Tankendineer-actie heerlijk gegeten bij Brasserie van den Berg. Ik had mijn beide ouders uitgenodigd en ook zij waren erg enthousiast. Er was een speciaal menu samengesteld (3-gangen) maar ook een 4e gang kon als optie gekozen worden. Daarnaast een prima bediening. De gerechten waren heerlijk en heel mooi opgediend. Kortom, een aanrader en zeker om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 21 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.