a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 354

2. 8,1

3. 7,8

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Jolandevdeurzen

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten van de ah zegels.
Het was een 3 gangen menu lekkere smaak mooi opgediend.
Mijn man nam nog een tussen gerechtje extra bij betalen 6 euro zag er mooi uit en smaakte erg lekker.
We hadden een lekker flesje huiswijn uit Spanje erbij het was een geslaagde avond. Jolande

Gegeten op 26 augustus 2016

apjmmatthee

Via online reservering

We vonden het eten erg lekker en het zag er prachtig uit. De service was goed. We zaten buiten op het terras, wat omringd was met glas. Doordat het zo warm was, leek het wel een sauna.

Gegeten op 25 augustus 2016

peterger

Via online reservering

echt heel lekker eten maar als je veel honger hebt is het te weinig, we kregen een drie gangen menu zonder keuze met een amuse, en we hebben er een vierde gang en brood met smeersel en koffie complet bij besteld. en konden alles makkelijk op. het restaurant met open keuken ziet er gezellig verzorgt en schoon uit , ook leuk om de koks aan het werk te zien, alles even netjes. de leiding gevende van de bediening was ook zeer Allert en zag alles meteen , echt een vak man ik vind het restaurant niet zo geschikt voor kinderen, alles staat wat dicht bij elkaar, maar het is zeer zeker een aanrader voor kleine eters die van echt lekker eten houden.

Gegeten op 25 augustus 2016

jgvangeel

Via online reservering

heerlijk gegeten, bediening een 10, ambiance 9. tafellinnen smetteloos wit .
heerlijke rosé wijn, kortom alles top.
Jan en mieke van Geel.

Gegeten op 23 augustus 2016

chateaubriand

Lunchje geprobeerd bij deze zaak op het terras. De witte trespa tafeltjes zijn niet mijn associatie die bij een brasserie horen, maar soit. Het interieur is daarentegen veel vlotter en past beter bij de witte betonkolos waarin het gehuisvest is. Een alleraardigste bediening en bestellen gaat vlot. Het eten is lekker en goed evenals de Sauvignon Blanc (het is immers vakantie). Geen uitschieter, maar zeker wel een plek om terug te komen.

Gegeten op 19 augustus 2016

drewes55

Na de goede ervaring van de vorige ahrestaurantactie stond Brasserie Van der Berg uiteraard weer op mn lijstje. Het afgeschermde buitenterras is absoluut een verrijking voor het restaurant en nodigt uit ook 's middags eens neer te strijken. Het menu is bijzonder uitgebalanceerd, gegrilde tonijn en een garnalenbitterbal, hoofdgerecht gelderse parelhoenderfilet en langzaamgegaard sukade? en een verrukkelijk nagerecht. Uitstekende en kundige bediening en flexibel toen m'n oudste dochter ook nog even aanschoof. Fijne avond gehad!

Gegeten op 22 augustus 2016

hmjvandeven

Via online reservering

Verrassende lekkere gerechten; geen standaardmenu. Er werd goed rekening gehouden met allergieën, heel goede bediening, topavond!

Gegeten op 20 augustus 2016

AnkyV

Via online reservering

Het was een heerlijk en mooi verrassingsmenu met fijne en verrassende smaken! De wijn was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk.

Gegeten op 20 augustus 2016

mariƫlla8

Via online reservering

Heerlijk gegeten, prima op elkaar afgestemd menu en vriendelijke bediening. Echt verwend daar. Complimenten aan de chef zijn sous chef.

Gegeten op 17 augustus 2016

Hendrikse0

Via online reservering

De flexibiliteit van het personeel is hoog!Aanvakelijk was een personeelslid vergeten om onze bestelling door te geven aan de keuken waardoor we erg lang moesten wachten.Toen ze erachter kwamen dat er iets mis was,hebben ze alle zeilen bijgezet om onze avond toch geslaagd te laten zijn.Het eten was top en ook dus de bediening!!

Gegeten op 14 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.