Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Brasserie

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 844 30 64

Ronaldh86

Via online reservering

Afgelopen zaterdag een leuke avond gehad bij Brasserie van den Berg! Op basis van de AH-actie een 5 gangen menu met kleine gerechten geproefd. Erg mooi restaurant, een net ontvangst en vriendelijke bediening! De eerste 4 gangen waren erg lekker! Gang 4 (hoofdgerecht) was erg weinig, dat is dan wel jammer. Gang 5 (dessert) vond ik erg eenvoudig voor een restaurant op dit niveau. Al met al een erg leuke / lekkere avond gehad. De prijs / kwaliteit verhouding was goed! Echter zou mijn mening hierin anders zijn wanneer het normale tarief gehanteerd zou worden.

Gegeten op 18 oktober 2014

debora123

Via online reservering

Heerlijk 5 gangen diner gegeten. Er hangt een leuke sfeer en goede bediening. Wat we vooral fijn vonden was dat je elkaar goed kon verstaan zonder harder te hoeven praten, ondanks dat het restaurant vol zat!

Gegeten op 9 oktober 2014

dirk63

Via online reservering

leuke avond gehad. Alleen de witte outfit van het bedienend personeel is niet meer van deze tijd. Ook jammer dat er maar één open rode wijn is.

Verder was het eten super! bedienend personeel liep er ontspannen bij wat zeer prettig is wanneer je gezellig wil dineren

Gegeten op 14 oktober 2014

pjcouwenberg

Via online reservering

Wij hebben gebruik gemaakt van de stickeractie van Albert Heijn, 2 diners voor de prijs van 1.
Brasserie van den Berg serveert in dat kader een 5-gangen proeverij.
Het waren afwisselende, zeer smakelijke gerechten. Zachte tonijntartaar, een salade met eend, een oosters soepje, een heerlijk bereidde bavette en een mooi dessert met o.a. mokkaijs.
De service was zeer vriendelijk, maar door de drukte werd er iets te weinig aandacht besteed aan de drankjes. Dit was jammer, ook voor hen, want ze hadden hierop zeker meer omzet kunnen draaien.
Het decor is uitnodigend en heeft een tikkeltje chique uitstraling. De stoffen servetten en fris wit tafellinnen passen goed in de omgeving en alles ziet er schoon en zeer verzorgd uit. De 'open' keuken wordt afgeschermd door een grote glazen wand, waardoor alles wel zichtbaar blijft, maar geen storende keukengeluiden of geuren het restaurant binnendringen.
Al met al voor herhaling vatbaar, ook zonder aanbieding!

Gegeten op 3 oktober 2014

gedi

Via online reservering

Gebruik gemaakt van de restaurantbon. Bij aankomst bleek onze reservering niet bekend bij Brasserie v.d. Berg. E-mail laten zien en het was verder geen probleem. Het was ook erg rustig in de zaak i.v.m. de maandagavond. We wilden graag een ronde tafel bij het raam maar dat mocht helaas niet omdat we met twee personen waren. De hele avond bleef die tafel (naast vele andere tafels) leeg dus dat was wel jammer. We konden niet uit gerechten kiezen maar kregen een 5-gangen verrassingsmenu. Het eten was over het algemeen goed bereid, mooi opgemaakt en smakelijk. Bij het hoofdgerecht waren de boontjes echter hard en er werd slechts een halve gebakken aardappel bij geserveerd. Het was al met al niet veel, ondanks de vijf gangen. We hebben een fles rode huiswijn besteld en vroegen daar een karaf (kraan)water bij. Dit was niet mogelijk. Een halve liter water uit de fles kon wel voor 3,95. De bediening is redelijk. Men vertelt wat er op het bord ligt maar er is geen ruimte voor een vriendelijk woord of een praatje. Geen gastvrije uitstraling. Het komt formeel en onpersoonlijk over. Het restaurant is netjes ingericht, gedekte tafels, mooi bestek en glazen. De muren zijn onafgewerkt in een minimalistische stijl. Aan de wand hangen mooie grote foto's met een knipoog naar eten. Vanuit het restaurant kun je de keuken zien maar het is goed afgeschermd met een glazen wand. De toiletten zijn netjes.

Gegeten op 13 oktober 2014

Marieke000

Vandaag een erg lekker vijf gangen menu gegeten, zeker een aanrader. Helaas was de bediening wat minder attent. Met de Iens bon een goede deal.

Anke-

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Wij hadden de AH actie, 5 kleine gerechtjes (34,95 2e menu gratis). Dit waren bijzondere gerechtjes, aparte combinaties en alles heerlijk! Mooi opgemaakt, elk bord is een plaatje. Onze kinderen (18 en 15) vonden het ook allemaal even heerlijk, en heel leuk om eens zo uitgebreid en apart te dineren. Drank is naar verhouding wat duurder mn. koffie (is incl. friandises) en fles water (terwijl we wijn dronken). Maar overall was het -mede door de AH actie en het prima eten- uiteindelijk een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gegeten op 8 oktober 2014

JokeB

Via online reservering

Brasserie van den Berg serveerde een uitstekend, uitgebalanceerd menu, bestaande uit 5 verschillende kleine gerechtjes. Prima manier om een indruk te krijgen van de kaart en de kwaliteit. Jammer dat we met dit prachtige nazomerweer niet buiten konden eten.

Gegeten op 3 oktober 2014

luukm91

Met z'n tweeën met de AH actie gegeten op aanraden van anderen. Erg goed bevallen, heel lekker eten en precies genoeg. De bediening hielt rekening met het opdrinken van de witte wijn alvorens we bij het hoofdgerecht (heerlijke entrecote) rode wijn kregen, hierdoor kregen we ietsje later het hoofdgerecht wat op zich wel prettig was. Het enige minpuntje was dat we niet te horen kregen wat voor wijn het was, iets wat ik zelf altijd wel interessant vind. Door de ah actie voor erg weinig geld gegeten. Je krijgt meer dan waard voor je geld. Zeker een restaurant om een keertje terug naar toe te gaan.

Gegeten op 1 oktober 2014

Jeta

Via online reservering

Op zich prima gegeten, maar raar dat in de menuprijs geen brood zit, dat dit extra werd berekend. Niet netjes. Ook de koffie 'compleet' voor €4,75, was veel te duur voor gewoon een koffie met 2 miezerige bonbonnetjes. Ik zou er niet nogmaals terug gaan, dan ga ik liever naar een van de vele andere restaurants van hetzelfde kaliber.

Gegeten op 18 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.