a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 844 30 64

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

irene132

Via online reservering

Heerlijk eten met als hoogtepunt het sukadelapje en aspergesoep. Het wijnarrangement was perfect afgestemd op de 5 gangen, lekker en zeer betaalbaar. Goede en vriendelijke bediening en leuk ingericht.

Gegeten op 2 mei 2015

BasJansen

Ik heb hier tijdens lunch heerlijke bospaddestoelen soep gedronken met als hoofdgerecht een eendsalade en ganzenlever. Heel rijkelijk gevulde salade en meer dan voldoende voor een maaltijd. Bij de soep en de salade zat versgebakken bruinbrood die er ook makkelijk in ging! De zaal is klein, dus de bediening ziet je altijd goed zitten. Makkelijk ook om aandacht te krijgen. Decor vind ik zelf minder. Het is een hoog pand, grof afgewerkt AKA "industrial look", maar de kleurencombinaties vond ik zelf niet top.

Gegeten op 5 maart 2015

fb106

Heerlijk gegeten, wat een lekkere tournedos !!
Lekkere wijn & een geweldig smaakvol menu .
We komen hier graag weer terug .

Gegeten op 28 maart 2015

Sailorman

Helaas stonden de tafeltjes zo dicht op elkaar dat het voor zowel bediening als voor gasten erg lastig was om je door het restaurant te bewegen. Elke keer wanneer de bediening tussen onze tafel en de tafel achter ons door moest om bij een andere rij tafels te komen moest er iemand naar voren schuiven om dit mogelijk te maken.

Het voorgerecht had een wat bittere nasmaak, maar de soep van rivierkreeft hierna was erg lekker, jammer dat er alleen nog een stukje schaal van de kreeft in zat. De sukade als hoofdgerecht was lekker en het nagerecht had wat meer uitgesproken smaken mogen hebben.

Helaas kwam de wijn tot 3 keer toe pas wanneer het gerecht bijna geheel opgegeten was en moest er actief contact gezocht worden met de bediening wanneer de glazen leeg waren, zelfs wanneer er een nieuwe gang werd geserveerd. Ook kwam het bestelde water helaas niet door. Onderlinge communicatie tussen de bediening had wat beter gekund zodat er niet meerdere keren dezelfde vraag wordt gesteld.

Gegeten op 14 maart 2015

ReaHagen

heerlijke soep gedronken bij deze brasserie. je komt binnen in een grote ruimte, waarbij 2 verdiepingen samen smelten. De bovenste verdieping, waar tevens de toiletten zich bevinden, kan je bereiken via een trap die gedecoreerd is met schilderijen. Voor de rest is de brasserie industrieel en nostalgisch aangekleed.

Gegeten op 19 februari 2015

mm0093

Via online reservering

Voor de eerste keer gegeten hier. Eerste indruk positief, tafels wel dicht bij elkaar waardoor minder privacy. Lekker gegeten icm prima fles huiswijn. Met name de tournedos Black Angus was top! Een opmerking over de omschrijving op de kaart van de kreeft bij het menu. Je verwacht dan toch iets wat lijkt op kreeft maar je krijgt dan wat stukjes kreeft icm de langoustine. Dekt niet de lading. Bediening erg vriendelijk maar geven je niet het thuis gevoel wat je hier wel zou verwachten. Jammer. Desalniettemin zeker voor herhaling vatbaar! Jan en Hariëtte.

Gegeten op 28 februari 2015

swrtbb

Het is eten is kwalitatief prima, de porties zijn echter aan de kleine kant. De bediening is weinig attent en heeft onvoldoende verstand van zaken. Op de vraag welke kazen er werden geserveerd en in welke volgorde ze te eten was het antwoord: ´dat weet ik niet en wij leggen ze gewoon willekeurig op het bord´.

Gezien de hoeveelheden zijn de prijzen aan de stevige kant. Als je daarnaast 5 euro in rekening brengt voor water, 4 euro voor vier sneden brood en ganzenlever aanbiedt zonder erbij te vertellen dat dit supplement extra kosten met zich meebrengt dan bekruipt mij het gevoel dat men er een slaatje uit probeert te slaan. Jammer!

Gegeten op 6 februari 2015

cberg1973

Via online reservering

We hebben vorige week zaterdag heerlijk gegeten (verrassingsmenu), goede wijnen erbij, prima bediening, altijd een feestje!

Gegeten op 24 januari 2015

17chocolaatje27

Via online reservering

Het eten was uitstekend/overheerlijk ! De service was wel goed, het was echter véél te druk / té vol en dientengevolge heel lawaaierig. Kon mijn vriendin en de "bediening" nauwelijks verstaan. Er was geen menu aanwezig, ons werd mondeling verteld wat er op het bord lag. De bediening deed erg z'n best en was beslist vriendelijk. Het was gewoon veel te druk voor de beschikbare ruimte.

Gegeten op 9 januari 2015

Thijs_H

Heerlijk gegeten! We hadden twee keer het vijf gangen verrassingsmenu met daarbij een wijnarrangement voor 1 en koffie en thee. Het eten was erg lekker, en ook ruim voldoende als je er een mandje brood bij neemt. Het vijfgangen menu bestond uit twee voorgerechten (tonijnsashimi met garnaaltjes en eendeborst met truffelmayo en rode kool), een kreeftensoep, als hoofdgerecht sukade met champignons, gele biet en zoete aardappelpuree. Het nagerecht was brownie met kersen, ijs en iets knapperigs. Allemaal heerlijk en goed uitgevoerd! De glazen werden ruim ingeschonken, en (met de AH actie) viel de rekening absoluut mee. Er werd ook goed rekening gehouden met onze wensen qua ingredienten. Het enige verbeterpuntje was het tempo, de eerste gangen kwamen wel erg snel achter elkaar. Daarna gelukkig wat rustiger.

Gegeten op 14 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.