a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 327

2. 7,9

3. 7,7

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

freekcornelissen

Via online reservering

Leuke avond gehad. Goed 3 gangen Iens-Shell menu; attente & enthousiaste bediening. Komen zeker terug voor Tournedos van de speciale BBQ.

Gegeten op 24 mei 2016

petervdn1

Via online reservering

Met de Tankendineer-actie heerlijk gegeten bij Brasserie van den Berg. Ik had mijn beide ouders uitgenodigd en ook zij waren erg enthousiast. Er was een speciaal menu samengesteld (3-gangen) maar ook een 4e gang kon als optie gekozen worden. Daarnaast een prima bediening. De gerechten waren heerlijk en heel mooi opgediend. Kortom, een aanrader en zeker om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 21 mei 2016

woolej

Via online reservering

Gezellig restaurant. Eten met tank en dineer was goed, maar niet bijzonder. De gegrilde parelhoen was wat gewoontjes. Daarentegen was het dessert obv groene thee verassend

Gegeten op 20 mei 2016

AdBoxtel

Heerlijke aspergesalade.
Maar: bouillabaisse werd half lauw opgedoken. Op verzoek opgewarmd. Met rouille geserveerd volgens de kaart, maar het werd opgediend met dragonmayonaise. En dat werd niet raar gevonden....

Gegeten op 14 mei 2016

fgoudsmit

Via online reservering

Erg lekker gegeten en ook lief bediend. Het kwam af en toe een beetje gehaast over. Je hebt als gast niet het gevoel dat ze de tijd nemen, om naar je te luisteren en je te bedienen. Hiermee moet je af en toe ze aan dingen helpen herinneren. De bediening was wel behulpzaam en aardig.

Gegeten op 7 mei 2016

BabetteK

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, we hadden het Iens menu, zalmtartaar vooraf en een ontzettend malse hoenderfilet als hoofdgerecht. De hoenderfilet was zo mals dat hij bijna smolt op je tong en de ganzenlever zorgde voor dat kleine beetje meer. Ook het dessert was uitmuntend. Sfeer was goed, bediening ontzettend vriendelijk. We komen zeker een keer terug.

Gegeten op 3 mei 2016

hansbrugmans

Via online reservering

Leuk restaurant in het midden van Eindhoven. Door de iens bon voor een redelijke prijs gegeten. Het iens menu bestond uit maar een gerecht parelhoender maar achteraf bleek dat je met een bijbetaling wat anders kon nemen. Alleszins redelijk

Gegeten op 30 april 2016

gerardbauman56.gb

Via online reservering

Tussengerecht vis was heerlijk en de parelhoen hadden we voor de tweede maal als " Iens-menu". Hier mag meer variatie.we hadden weinig tijd en daar werd keurig rekening mee gehouden.

Gegeten op 29 april 2016

dy_utami

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Van den Berg! Verse producten, gebalanceerde smaak en goede porties. We hadden met de Shell actie daar gegeten. Het menu was al bepaald, maar dat kon je als je allergisch was voor iets laten aanpassen en voor €6 p/p kon je het menu uitbreiden van een drie- naar viergangen. Wij hebben hiervoor gekozen en geen spijt van gehad. De witvis (schelvis) is een aanrader, maar eigenlijk alles wat wij voorgeschoteld kregen: zalmtartaar met wasabi-mayo, frisse appeltjes, super malse parelhoen met een heerlijke saus en dito zoete aardappelpuree. Yummy! En ten slotte het dessert dat uit ijs bestond, stukjes brownies, merengue en chocolade mousse.
Het was ook mede hoe het gepresenteerd werd op het bord een feestje. Onze €50 voor twee was geen verspilling, in tegendeel!
Van den Berg is een brasserie met restaurant waardige gerechten. Zo jammer dat wij buiten Brabant wonen. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Gegeten op 27 april 2016

Marloesschrijft

Lekker geten. Niet heel bijzonder. Een beetje vreemd dat een medewerkster met de tasjes van de AH binnen kwam met daarin diepvries friet die mensen vervolgens op hun bord hadden liggen. Voor zo'n restaurant als dit verwacht je wel verse frietjes.

Gegeten op 1 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Brasserie van den Berg in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie van den Berg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.