Zappa's

• 8.0

• 7.5

Terencew47
  • Recensies in de laatste twee jaar

3 pasta's afgehaald op zaterdagavond omstreeks 21.30 uur. Nette zaak met een ala minute bereiding. Speciale wensen worden netjes uitgevoerd. Heerlijke pasta's in een net meeneembakje. Lekkere zalm bij de penne al salmone, zoals het hoort te zijn. Pasta hoeft zoals andere al opmerken geen minuut langer in de pan. Prima keuze

Jonna1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs! Ik vond het prettig dat je door de open keuken kon zien dat het eten ter plekke werd bereid en met verse ingredienten.
Wij waren er op een moment dat het erg rustig was, waardoor de locatie wat op een lunchroom leek, maar de zeer kundige en vriendelijke bediening maakte dat meer dan goed.

Gegeten op 24 december 2013

simonescholten22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuke zaak met vriendelijke personeel, maar het eten (pasta) is niet zoals ik verwacht had. Ze zouden een kookcursus moeten volgen in Italie. Heb een arabiata gegeten, pasta was te zacht, teveel saus waardoor het op een pittige tomatensoep leek.

Gegeten op 18 april 2013

rapunzel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier samen met een vriendin heerlijk gegeten! We hadden allebei een pasta, ik bolognese en zij met groene pesto. Wat me opviel is dat het eten echt vers klaargemaakt wordt en dat het allemaal home made is. Lekkere rode huiswijn erbij en daarna nog Illy's koffie gedronken. Inrichting is fris en gezellig en personeel heel vriendelijk, daardoor leuke sfeer. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 februari 2013

Jackpietersen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pasta niet al-dente, teveel doorgekookt. Ik moest het wel opeten omdat ik een erge honger had, totdat er een lange haar in mijn mond terecht kwam. Heb er niets van gezegd en ben meteen vertrokken.

Gegeten op 4 januari 2013

visje78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Heerlijke pasta gehad na een dagje winkelen. Vriendelijk en vlotte bediening, gezellig sfeertje.

Gegeten op 24 november 2012

Deri

• Uitstekend

Nu meerdere keren gegeten. Zowel pasta's en pizza's. Ze gebruiken verse producten dit proef je ook. Een open keuken je kan zien wat ze doen. Prijs kwaliteit is prima in verhouding. Het is leuk ingericht en ze hebben leuk en vlot personeel. Ze zien mij zeker terug.

RIZ

• Uitstekend

Hier een salade en een pasta gegeten. De gebruikte producten in de salade waren erg vers, en was samen met de pasta erg goed van smaak. Hier ga ik vaker eten.

RIZ uit Driel

MF

• Goed

Lekker en goedkoop. Frisse uitstraling. Hebben er 's avonds een pizza gegeten, maar lijkt me ook ideaal om tussen de middag een keer een broodje of een pastaschotel te halen.

Schrijf zelf een recensie over Zappa's in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Zappa's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!