Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Zappa's

1. Restaurant
  2. Italiaans

Zappa's

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 026 7503285

sujachen

Onze vaste tentje in Arnhem! Ik en mijn vriend komen hier minimaal eens of twee keer in de maand hier eten. Ik bestel standaard de pasta gamberetti. Heerlijke pittige pasta met garnalen, peterselie, knoflookolie en pepers, mijn favoriet. Vooraf brood met pesto. Het brood is altijd warm en zacht, vers uit de oven. De zelfgemaakte pesto is ook erg goed. Als ik een theetje bestel krijg ik er altijd een lekker Italiaans koekje erbij. Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval. Iets minder dan 30 euro hebben we gegeten voor twee drankjes, twee pasta's en een schaaltje stokbrood met pesto. De service is snel en vriendelijk.

Gegeten op 23 september 2014

salva

Na de bridge to bridge hebben we hier gegeten. Ik had eerst een pasta met garnalen en daarna een halve pizza. Het eten was erg lekker of ik had erg honger. De bediening was lekker informeel en erg vriendelijk. Wel moeten ze nog wat doen aan de sfeer, het terras ziet er best kaal uit. Verder leuke prijzen en erg lekker gegeten.

Gegeten op 14 september 2014

agnes26

De bediening is vriendelijk, de service echter een heel stuk minder. Toen onze naaste buren, die een stuk later waren gekomen dan wij, hun pizza kregen, ging de bediening eens informeren waar onze pizza bleef. En die zat kennelijk net in de oven. Vervolgens bleek 1 van de 2 pizza's met champignons ipv de bestelde pijnboompitjes. Een nieuwe pizza werd direct gemaakt en ook aardig wat excuses. Maar een extra drankje voor alle ongemak was een beter service geweest. Nadat de borden waren weggehaald, kwamen ze ook niet meer terug om te vragen of we nog iets wilden. Wel kregen we de pizzastukken die over waren, mee in een doosje.
Iets anders is dat er op deze website staat dat ze biologisch eten serveren, maar dat is in z'n geheel niet waar en de eigenaar was dan ook verbaast dat dat hier vermeld staat.

Gegeten op 24 augustus 2014

Marjanca

Erg lekker gegeten! Je proeft echt dat het home-made producten zijn en geen kant-en klare sausen uit een potje. Ik had de pasta pesto en deze smaakt echt zoals het hoort; verse pasta met zelfgemaakte pesto, pijnboompitjes, rucola etc. Het wordt voor je neus vers klaargemaakt. De zaak ziet er trouwens ook mooi uit. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 21 juni 2014

Terencew47

3 pasta's afgehaald op zaterdagavond omstreeks 21.30 uur. Nette zaak met een ala minute bereiding. Speciale wensen worden netjes uitgevoerd. Heerlijke pasta's in een net meeneembakje. Lekkere zalm bij de penne al salmone, zoals het hoort te zijn. Pasta hoeft zoals andere al opmerken geen minuut langer in de pan. Prima keuze

Jonna1982

Erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs! Ik vond het prettig dat je door de open keuken kon zien dat het eten ter plekke werd bereid en met verse ingredienten.
Wij waren er op een moment dat het erg rustig was, waardoor de locatie wat op een lunchroom leek, maar de zeer kundige en vriendelijke bediening maakte dat meer dan goed.

Gegeten op 24 december 2013

krullenjip

Wat kan je hier heerlijk eten zeg, en wat een service!! Geweldig om te zien hoe ze alles voor je neus klaarmaken. Alles is vers en gezond. Ideaal want je kan het zo ook meenemen. Ze zijn ook snel en zeer vriendelijk in de bediening! Een topzaak.

Gegeten op 9 mei 2013

simonescholten22

Een leuke zaak met vriendelijke personeel, maar het eten (pasta) is niet zoals ik verwacht had. Ze zouden een kookcursus moeten volgen in Italie. Heb een arabiata gegeten, pasta was te zacht, teveel saus waardoor het op een pittige tomatensoep leek.

Gegeten op 18 april 2013

rapunzel

Ik heb hier samen met een vriendin heerlijk gegeten! We hadden allebei een pasta, ik bolognese en zij met groene pesto. Wat me opviel is dat het eten echt vers klaargemaakt wordt en dat het allemaal home made is. Lekkere rode huiswijn erbij en daarna nog Illy's koffie gedronken. Inrichting is fris en gezellig en personeel heel vriendelijk, daardoor leuke sfeer. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 februari 2013

Jackpietersen

Pasta niet al-dente, teveel doorgekookt. Ik moest het wel opeten omdat ik een erge honger had, totdat er een lange haar in mijn mond terecht kwam. Heb er niets van gezegd en ben meteen vertrokken.

Gegeten op 4 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Zappa's in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Zappa's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.