Het Wapen van Ermelo

• 6.8

• 7.8

JYDM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vaak gegeten bij dit restaurant, ziet er goed en gezellig uit van binnen. Het lunchen bevalt zeer goed. Het dineren is minder. Het personeel mag meer alert zijn, zeer vaak verkeerde drankjes gekregen. Verder spreekt het personeel klanten aan alsof het een stel kleuters zijn. Kan op den duur vervelend zijn.

Gegeten op 28 december 2013

hen27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdagavond voor de zoveelste keer de daghap gegeten bij het wapen van ermelo, het voormalig postkantoor. Gezellige sfeer. Je zit niet op elkaars lip zodat je niet hoeft mee te genieten van de gesprekken van de buren. Voor 9.95 serveren ze elke dag een daghap waarbij je de keus hebt uit vis of vlees. De bediening is attent en snel . Wij namen deze keer de vis: het werd een vispotje met tagliatelle. Lekkere malse stukjes vis in een heerlijk sausje wat niet overheerste. Met 2 glazen wijn en 2 biertjes waren we 32 euro kwijt. Een aanrader.

Gegeten op 29 november 2013

GMA3195
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, gezellig ontvangen. Eten was lekker maar toen we waren uitgegeten was het personeel ineens erg afwezig. We wilden nog koffie met likeurtje bestellen maar dat is helaas niet meer gelukt.

Gegeten op 22 oktober 2013

emmajo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hebben wij hier gegeten wij zaten een weekendje in een hotel hebben dit restaurant via internet gevonden. Het eten was heerlijk, goeie biefstuk met lekkere groente en heerlijke frites ook het toetje en de koffie waren heerlijk. Bediening was goed en vriendelijk personeel. En zeker niet duur!

Gegeten op 22 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Ermelo in Ermelo

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Ermelo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!