Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Wapen van Ermelo

1. Restaurant
  2. Hollands

Het Wapen van Ermelo

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0341 55 08 68

aapje01

Dit is ons favourite restaurant in Ermelo. Bijna wekelijks eten we hier en het is in principe altijd goed en gezellig. Bediening erg vriendelijk. Keuken (chef) varieert nog wel eens waardoor sommige gerechten opeens anders smaken echter dat is dan een verrassing. Prijzen zijn ook goed ten opzichte van andere restaurants. De ambiance is gezellig, soms wat rumoerig als het erg druk is, maar overall een uitstekend restaurant die wij iedereen aanraden!

Gegeten op 5 december 2014

avntp

All In menu genomen goede uitleg over wat e wel en niet bij hoorde. Smaakte allemaal prima, helaas is het restaurant kwa geluid onrustig. Verassing achteraf.... bij betalen moest mayo betaald worden... Niet besteld wel op tafel. Hierdoor toch uiteindelijk een slechte ervaring.

Gegeten op 22 november 2014

elfje1985

Tijdens een nachtje weg komen wij terecht bij Het Wapen van Ermelo, een gezellig bruin eetcafé. We kiezen voor het twee-gangen keuzemenu van €18,50. Als voorgerecht kiezen we voor het broodplateau en de vismarkt. De porties zijn groot. Met name het brood is veel en we krijgen het dan ook net niet op. Mijn partner kiest voor de mixed grill als hoofdgerecht en ik ga voor de varkenshaas met paddenstoelenroomsaus. Ook nu zijn de porties weer flink aan de maat, dus na 2 gangen heb je ook echt genoeg gehad. De gerechten zijn niet heel bijzonder en creatief, maar wel smakelijk. De bediening houdt zich op de achtergrond, maar is er wel wanneer nodig. Al met al een prima en betaalbaar eetcafé!

Gegeten op 22 oktober 2014

Kippetje04

Leuke tent om zo even een hapje te eten. Mooi pand. De kwaliteit van de keuken wisselt nog weleens, maar overall genomen prima. De geitenkaassalade is een aanrader, evenals de saté. Bij de borrel zijn de warme nacho's uit de oven met guacamole en crème fraiche heerlijk! Leuk terras om een avondje neer te strijken, mooie sfeervolle heaters. Wel jammer dat het terras 's zomers soms al rond half tien/tien uur sluit! Het Wapen is echt een aanwinst voor Ermelo!

Gegeten op 31 oktober 2014

ineke78

We hebben lekker gegeten, maar moesten lang wachten tussen de gangen door. Personeel was erg druk. Moesten extra betalen voor de mayonaise, beetje kinderachtig! Hadden minder consumpties besteld dan waar we recht op hadden bij een Menu all in voor 30 euro, maar moesten toch betalen voor verse jus! Jammer!

Gegeten op 18 oktober 2014

Sharita1973

Gisteren hier gegeten. All in menu genomen voor €30 inclusief drankjes. Ik raad het iedereen aan. Bediening was super. Als wij weer in Ermelo zijn gaan wij er zeker weer heen.

Gegeten op 9 september 2014

Proever49724

Wij hebben hier een voorgerecht en hoofdgerecht gegeten.
Carpaccio was goed en lekker. Steak tartare was niet zoals ik hem verwacht had.
Miste een beetje de kappertjes en was niet zoals ik hem uit Frankrijk ken.
Mosselen waren gewoon lekker , maar de eerste keer mixed grill was erg droog.
Bediening reageerde prima toen wij hier een opmerking over maakte en zorgde gelijk
voor een nieuwe mixed grill die wel lekker sappig was.

Kortom; Je kan hier prima eten voor een goede prijs.
een

Gegeten op 6 augustus 2014

JYDM

Vaak gegeten bij dit restaurant, ziet er goed en gezellig uit van binnen. Het lunchen bevalt zeer goed. Het dineren is minder. Het personeel mag meer alert zijn, zeer vaak verkeerde drankjes gekregen. Verder spreekt het personeel klanten aan alsof het een stel kleuters zijn. Kan op den duur vervelend zijn.

Gegeten op 28 december 2013

hen27

Vrijdagavond voor de zoveelste keer de daghap gegeten bij het wapen van ermelo, het voormalig postkantoor. Gezellige sfeer. Je zit niet op elkaars lip zodat je niet hoeft mee te genieten van de gesprekken van de buren. Voor 9.95 serveren ze elke dag een daghap waarbij je de keus hebt uit vis of vlees. De bediening is attent en snel . Wij namen deze keer de vis: het werd een vispotje met tagliatelle. Lekkere malse stukjes vis in een heerlijk sausje wat niet overheerste. Met 2 glazen wijn en 2 biertjes waren we 32 euro kwijt. Een aanrader.

Gegeten op 29 november 2013

GMA3195

Leuk restaurant, gezellig ontvangen. Eten was lekker maar toen we waren uitgegeten was het personeel ineens erg afwezig. We wilden nog koffie met likeurtje bestellen maar dat is helaas niet meer gelukt.

Gegeten op 22 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Ermelo in Ermelo

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Ermelo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.