a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 043 3216375

mirjam44

In Maastricht en ineens bedenken dat je die avond wel Indiaas wilt eten, is er nog ergens plaats op een woensdagavond?
Dat viel niet mee. Spice of India om 14.00 uur gebeld (geen gehoor) en gemaild met deze vraag.
Tja geen reactie in eerste instantie maar om 18.30 uur werd de telefoon wel opgenomen en konden we gelukkig nog terecht.
Niet meteen aan een goed tafeltje maar dat lukte even later wel. Vriendelijke ontvangst!
We besloten om geen menu maar een hoofdgerecht te nemen maar wel wat naanbrood vooraf. Keuze genoeg, van ons mag de kaart wel wat beperkter, het lijkt in onze leken-ogen ook wel op elkaar.
De een ging voor "een medium hot lam" gerecht en de ander voor een " spicy/hot kip gerecht.
Beide geserveerd met lekkere rijst, alles in koperen pannetjes op een rechaud.
Verder niet echt groenten toegevoegd, die kun je apart wel bestellen.
En dat spicy was echt hot: poe poe. Dat was wel lekker maar eigenlijk net iets te spicy.. (ja, eigen keuze).
We dronken spa bij het eten en moesten voor 2 personen wel meer dan 50 Euro afrekenen. Hoewel lekker gegeten en prettig bediend vinden we de prijs/kwaliteit verhouding, ook gerekend naar de geserveerde porties echt wel wat aan de hoge kant.
Lekker was het wel!
Denk dat het gunstiger is voor een menu te kiezen maar daar heb je niet altijd zin , geld of tijd voor. Mogelijk is daarom een dagschotel nog een tip.
Hoewel, het zat helemaal vol, klanten komen er altijd wel begreep ik.

Gegeten op 16 december 2015

JerS

Simpel klein restaurantje waar we bij toeval overdag langs liepen. Gelijk om 17:00 naar binnen en gelukkig was er nog een plekje, alles was gereserveerd. Hier staan we niet van te kijken. Zeer aardige en open gastheer die duidelijk hart heeft voor zijn zaak en eten. Eerst lekkere papadums met dips erbij gekregen. Vervolgens Tikka Masala, Madras lams, een groenten curry en naanbrood besteld. Fantastisch gegeten voor een prima prijs, volgende keer komen wij zeker terug!

Gegeten op 19 december 2015

annelies_voorthuizen

Als je ergens nog laat terecht wilt om te eten is dit restaurant een goede keuze. Erg gastvrij en niets is teveel. De sausjes waren heerlijk en zelf gemaakt. De Fish Korma was heerlijk en zo ook de vegetable thali. Kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 oktober 2015

erwin101

Heel erg goed. We houden van de Indiase keuken en hebben er vele bezocht. Service prima. Eten is erg goed. (Vooral de vindaloo) Echt aan te bevelen .

Gegeten op 17 juli 2015

Emely_vdb

Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. We hadden niet gedacht dat Indiaas eten zo heerlijk zou zijn. We vergeleken het met het spicy Thais eten wat ons niet bevallen was maar het Indiaas eten is zo spicy als je het zelf hebben wilt. We hadden het spice of india dinner, van alles wat uitproberen als je nog nooit Indiaas gegeten hebt. De Tandoori Chicken is echt een aanrader. Het zelfgemaakte kulfi ijs na was ook heerlijk. Bediening komt regelmatig langs om te kijken of alles ok is. Verder lijkt het een echt Indiaas restaurant met de kleuren en zo. Warm en gezellig.

Gegeten op 11 juni 2015

erwin88

Heerlijk Indiaas gegeten hier bij Spices of India. Qua gerechten was echt alles prima bereid, en je kon ook aangeven of je het gerecht iets pittiger of iets milder zou willen. De huiswijn paste goed bij de gerechten en de bediening (denk de eigenaar) was heel vriendelijk en correct. Hier gaan we zeker weer terug

Gegeten op 10 januari 2015

Saloni

Op aanraden van iemand hier gaan eten, en zeker niet voor het laatst!
Vriendelijke ontvangst (ondanks de drukte), heerlijk gegeten op advies van de eigenaar 3 verschillende curry's (vis kip en lam) ook de voorgerechten ( soep en samosa's waren overheerlijk!
Vriendelijke en zeer attente bediening!

Gegeten op 28 maart 2015

Anneliesdewit

We hebben hier heerlijk gegeten. Als hoofdmenu hadden we de Tandoori King Prawn Masala en Fish Dopiaza en als bijgerecht de Saag Paneer, spinazie met huisgemaakte kaas. Het was allemaal heerlijk. Je kon merken dat het eten vers bereid was en er veel aandacht aan was besteed. De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant zag er erg gezellig en druk uit.

Gegeten op 7 maart 2015

jacques3

Als bijna wekelijkse gast hoorde chef Chamim kennelijk dat ik al enkele weken niet mobiel genoeg ben hem te bezoeken. Vannacht, toen we op het punt stonden te gaan slapen, stond hij met een reuzen take-away voor onze huisdeur. Verwennerij! en wat een geste! Punten zijn hiervoor niet te geven!

Gegeten op 11 januari 2015

mcahendriks

Lekker en pittig gegeten, Indian madras was ook echt madras! Vriendelijke bediening en verse ingrediënten. Ruime porties dus ook zonder voorgerecht ga je niet met honger naar huis. Uitstekende keuze voor vegetariërs en hondjes welkom. Leuk ingericht, alleen in de winter zou een rond gordijn aan de binnenzijde van de buitendeur een hoop kou buiten houden.
Als we Maastricht weer bezoeken gaan we zeker terug!

Gegeten op 4 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Spice of India in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Spice of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.