a TripAdvisor company

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 055-5786283

Anmar1

We eten hier regelmatig.
Lekker eten voor een betaalbare prijs. Grote pizza's en zoveel keuze! Ik kan hier elke dag wel eten en telkens een lekker pizza bestellen.....
Grote zaal oogt inderdaad niet zo intiem, maar is niet overdreven vol gezet met tafels, dat het een echte vreetschuur wordt. De binnentuin leuk alternatief, wel reserveren vantevoren.
Service is wisselend, ene keer goed, andere keer hebben de vnl. meiden van de bediening het zo druk, dat ze je niet zien, andere keer prima en snel drankjes.

Gegeten op 3 juli 2016

nh85

Met een groep zijn wij toevalligerwijs terecht gekomen bij deze Italiaan. Daarbij gekozen voor pizza en pasta welke verrassend smakelijk waren. De pizza’s waren heerlijk (zowel bodem als beleg). De prijs-kwaliteitverhouding was daarbij ook goed te noemen. De bediening was vriendelijk maar zou iets alerter mogen. Sfeer en inrichting oogt wat massaal en wat minder gezellig. Wij komen zeker weer eens terug.

Gegeten op 6 mei 2016

harria

Eindelijk een heerlijke pizzeria in Apeldoorn
We wonen al geruime tijd niet meer in Apeldoorn dus we waren erg blij verrast met deze pizzeria
hij zit er al weer vier jaar begrepen we.
Eten heerlijk pizza, pasta, vleesgerechten met heerlijke spagetti olio aglio en lekkere salade
T was allemaal erg lekker.
Bediening heel vriendelijk en gezellig

Gegeten op 5 april 2016

NathanVeenstra

Ristorante Pibia in Apeldoorn is een mooi restaurant met uitstekend Italiaans eten. Helaas laat de bediening op drukke momenten nogal te wensen over. Op de drukke zaterdagavond dat we hier waren, moesten we herhaaldelijk om drankjes vragen en duurde het daarna nog lang voor we ze kregen. Het lijkt erop alsof er niet voldoende bezetting is of men de verkeerde prioriteiten stelt. Wat weer afdoet aan de kwaliteit van de rest. Ambiance en keuken zijn namelijk prima, daar hoort echter bediening bij die minstens net zo goed is.

Gegeten op 3 oktober 2015

Ellen1000

Hele vlotte en vriendelijke bediening. Ijs erg lekker (romig vanille ijs en heerlijke tartufo). Lasagna smaakte te vlak. Spaghetti met spek lekker. Waarom niet lekker brood erbij serveren zoals bij een Italiaan gebruikelijk? Ruimte geeft een beetje 'zaalgevoel' mag intiemer

Gegeten op 20 november 2015

Marlies_w

Niet een heel gezellig restaurant maar wel erg lekker eten. Het is geen duur restaurant maar de kwaliteit is er prima! Vooral de pizza's en pasta's zijn erg lekker.

Gegeten op 4 november 2015

Brinkies

Heerlijk gegeten in de binnentuin. Konden nog een fijne tafel buiten krijgen. Goede bediening, nette uitleg bij vragen, drankjes en voorafje werden vlot geserveerd. De pizza's waren heerlijk en royaal belegd met verse ingredienten.
Gewoon goed eten met vlotte service.

Gegeten op 8 augustus 2015

Love Food

Heerlijk gegeten, de pizzas waren lekker dun en knapperig. Ook de pasta's waren goed.
We waren met kleine kinderen, jammer dat ze geen kleurplaatje ofzo hadden of een klein speelhoek. Wel hadden we een invalide toilet lekker ruim en kun je de baby verschonen.

Gegeten op 11 juli 2015

Sophie055

Afgelopen week hebben we erg lekker gegeten bij Pibia! De sfeer was vanaf binnenkomst al erg goed. De bediening is erg vriendelijk, en ook het decor ziet er warm en gezellig uit. Vooraf hadden we alleen een mandje brood met kruidenboter besteld, maar we kregen gelukkig geen karige hoeveelheid. Ook toen we om nog wat extra brood vroegen, omdat het ons goed smaakte, werd dit direct gebracht. De bediening was erg attent en snel.
De pizza was echt lekker en origineel: parmaham, rucola, pijnpoompitjes, verse tomaat en parmezaanse kaas. Echt een aanrader! Ook de pasta carbonara van mijn vriend smaakte goed. We hebben allebei nog een tiramisu als desert genomen, die werkelijk verrukkelijk was! Al met al een erg leuke en ontspannen avond. De prijs kwaliteit verhouding is top: niet duur en toch heerlijk eten. We komen snel weer!

Gegeten op 11 juni 2015

Daphnoes

Afgelopen zondag met zijn vieren bij Pibia wezen eten. Het was er gezellig druk! Toch werden we heel snel en netjes geholpen. De spaghetti di mare was heerlijk; veel saus en vis. De pizza was prima, wel erg nat in het midden. Toetjes zijn niet heel bijzonder en er is maar weinig keus, jammer.
Prima prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 14 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Pibia in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Pibia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.