Pibia

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 055-5786283

mauritsapeldoorn

Het einige voordeel van Pibia is dat het niet te duur is, daarom zat het ook ontzettend vol. Maar al snel wordt duidelijk waarop bezuinigd wordt: mijn pizza was middelmatig en taai, de pizza frutti di mare was zelfs ranzig en besmeerd met een onbestemde vispasta. De service is slecht. Personeel is vriendelijk en welwillend maar weet niks van het assortiment, advies over ingredienten bleek onmogelijk. De toetjes zijn niet bijzonder: volgens mij komt de tiramisu uit een bakje, de slagroom uit een spuitbus en het hazelnoottaartje zo uit der verpakking. De koffie is een domper, automatenkoffie. De zaak is te groot en lawaaig om gezellig te zijn. Geen aanrader.

Gegeten op 21 februari 2015

mark163

Pibia is een heerlijke Pizzaria met een breed assortiment aan Pizza's, van de traditionele tot en met nieuwe en verrassende combinaties. Daarnaast eten we regelmatig de pasta of Lasagna (met name de vegetarische Lasagna is heerlijk). Na is de Tiramisu aan te raden, echt Tiramisu zoals die bedoelt is. Wij komen altijd graag bij Pibia, een mooie zaak, waar het ook als het druk is nog steeds goed zitten is.

Gegeten op 2 oktober 2014

mboerkamp

Hier kun je heerlijke pizza's en pasta's eten in een grote ruimte die misschien wat sfeervoller kan. Kaart heeft veel keuze maar je kan niet zo gemakkelijk een ingredient laten vervangen door een ander ingredient omdat dit te lastig zou zijn voor de kok. Wel leuk dat je de pizza's bereid ziet worden door de pizzabakker!

Gegeten op 12 april 2014

tonie1

Ruime sortering overheerlijke pizza's, lekkere pasta's en zalige vlees vis gerechten leuke vriendelijke bediening een mooi restaurant zeker een aanrader voor ons het beste italiaanse restaurant in deze regio

Gegeten op 5 mei 2014

Roxanne

Pasta pesto besteld (a 10 euro). Op mijn bord een aantal slierten pasta en wat pesto. Voor 10 euro heel erg karig en smakeloos.
Mijn eten was niet doorgegeven, en kwam pas toen een van mijn tafelgenoten haar eten al op had. Ik moest zelf aan de bediening vragen waar het bleef. Slordig.
Mijn drankjes hebben nooit op de rekening gestaan, mijn hoofdgerecht helaas wel 2 keer.
Al met al, geen succes.

Gegeten op 27 april 2014

degenieters

Erg druk en de bediening had de handen vol om alles bij te benen. Het eten was goed maar niet overtuigend waarschijnlijk door de drukte in de keuken. Wel erg lang moeten wachten op 2e drankje.

Gegeten op 30 april 2013

hjdewolde

Al een aantal keren bij Pibia lekker gegeten.
Vandaag was het koninginnedag en eigenlijk te druk. Hierdoor hebben we het bestelde stokbroodje met kruidenboter nooit gehad hebben. Ook was 1 van de hoofdgerechten vergeten wat overigens netjes opgelost werd door snel te handelen door de bediening. Als extra service kreeg de persoon een gratis Irish Coffee als compensatie. prima!

Sfeer was als vanouds goed, eten was weer lekker, bediening deed hun uiterste best de boel in de hand te houden.
Zeker een aanrader als je van echt Italiaans eten houdt.

HJDW

Gegeten op 30 april 2013

Deinert

nieuwsgierig door de verhalen zijn we hier naar binnen gestapt voor een dinertje.
Een overzichtelijke kaart met een divers aanbod, voor elk wat wils.

bij het stokbroodje met kruidenboter vooraf ging het mis. De structuur van de boter in het potje gaf ons de indruk dat deze uit andere potjes van voorgaande tafels bij elkaar gestopt wordt en wederom uitgeserveerd. Vanaf mijn plek had ik zicht op de snijtafel voor het brood en besloot dit in de gaten te houden. Ons vermoeden werd bevestigd door een serveerster die inderdaad vanuit andere potjes een 'nieuw' potje vulde.
Ik heb hierop de bedrijfsleidster aan onze tafel gevraagd, welke dit eerst ontkende, tot ik aangaf dit ook daadwerkelijk gezien te hebben. Vervolgens kreeg ik geen heldere verklaring meer. We hebben onze drankjes afgerekend en zullen hier niet meer komen. Dit kan je je écht niet veroorloven als restaurant!

Zonde!

Gegeten op 21 april 2013

Stegerman

Een van de betere Italiaanse restaurants uit Apeldoorn. Goed eten voor een goede prijs/kwaliteits verhouding. Bediening kan iets beter. Komt soms iets te passief over. Echter smaken de gerechten die wij hier hebben gegeten allemaal even lekker (meerdere keren geweest). Voor mensen die een leuk Italiaans restaurant zoeken, is dit zeker een aanrader.

Gegeten op 19 november 2012

Inget

Verschillende keren al bij pibia geweest. De entourage is erg groot maar desondanks heb je niet het gevoel in een massaal restaurant te zitten. In de zomer kan je ookgoed buiten zitten.
Het personeel is erg vriendelijk en attent.
De pizza's en de pasta's smaken erg goed. Voor de kinderen is een kleinere pizza te bestellen.

Gegeten op 23 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Pibia in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Pibia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.