a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0384227803

Amberjasmijn

Oké heel leuk, die jubileumactie (all you can eat met € 3,- korting p/p)... NOT. Als je 's middags een werknemer vraagt of de actie ook geldt op hemelvaart (vandaag) en dit dan bevestigd wordt, verwacht je ook voor € 20,80 te eten. Toch? Wel nee. Bij het afreken kregen we met een vriendelijke glimlach te horen dat de actie niet op feestdagen geldt en dat zijn collega's zich vergist hadden. Gewoon betalen dus. Maar we konden nog wel de twee kopjes thee 'van het huis krijgen'. Nou GE-WEL-DIG.

Daarnaast hebben we ook nog eens ruim een half uur op ons dessert moeten wachten, omdat ze ons vergeten waren. De tafels werden niet goed afgeruimd en er werd geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, zéér slechte service! Dit was mijn laatste bezoek aan dit restaurant.

Gegeten op 14 mei 2015

charlotte38

Heerlijk gegeten! De sushi was fantastisch en zeer divers, de tonijn was boterzacht, en volgens mij was de wasabi legitiem (ipv de veel voorkomende nepperds). Ook de inrichting zag er prachtig uit.

Minder was de iets te luide popmuziek (in een sushi-restaurant?) en de service. Tijdens het eten werden we prima bediend, maar uiteindelijk wilden we cash betalen en draaide het meisje dat onze tafel bediende lang om ons heen, duidelijk vermijdend wisselgeld te moeten geven. We zijn maar zelf naar de kassa toegelopen om af te rekenen.

Gegeten op 15 maart 2015

mirjam121

Zojuist een afhaal 1 persoons sushi box gegeten van Itoshii!
Heel erg lekker! Soms kan het bij afhaal sushi het geval zijn dat kant en klare boxen
al uren klaar staan in de koelkast. Dat was bij Itoshii niet het geval! Sushi was erg vers.

Enige minpunt... als ik er 1 zakje soja saus extra bij had gekregen dan was het een 10 geworden.
(5 zakjes per box is volgens mij precies genoeg!)

Gegeten op 25 januari 2015

bastiaan26

Eten was niet op temperatuur. Alle vleesgerechten hadden zelfde (overheersende) saus. Sushi was wel oké. We ontvingen gerechten die we niet besteld hadden. Andere gerechten nooit gekregen. Verder is nooit gevraagd of alles naar wens was. Ongepelde garnalen werden geserveerd zonder een kommetje met citroenwater voor de handen. De resten van de garnalen hebben we op ons eigen bord gelegd dat vervolgens werd meegenomen, maar een nieuw bord kregen we niet. De grote lampen zijn dermate onhandig opgehangen, dat serveerster met dienblad in mijn nek zat om ons te kunnen bedienen. Zeer slechte ervaring met dit restaurant.

Gegeten op 24 januari 2015

morwarid

Ik eet hier regelmatig sushi! Heerlijk vers en een gezellige sfeer. Ook leuk dat je het via de ipad kan bestellen. Zeker een aanrader voor mensen in Zwolle of omgeving

Gegeten op 20 november 2014

fadi2

Met twee personen wezen lunchen vandaag. Eten was lekker maar niet bijzonder, eten smaakte goed en erg goed! Enige minpunt: het ging allemaal een beetje langzaam.

Gegeten op 18 november 2014

Inky1985

Ik kom regelmatig hier sushi eten. Er is veel keuze en erg gemakkelijk bestellen met de IPad. Het is elke keer weer een feest! Heerlijke smaak! Slecht van de 10x dat ik er ben geweest, 1x gehad dat het iets minder vers (iets taaier) was dan anders. Maar de smaak was er niet minder om!

Gegeten op 30 september 2014

jelmer16

Wij hadden met een groep collega's een uitgebreide bestelling gedaan. Ondanks goede recensies bleek het eten zwaar tegenvallen. Boontjes waren nog rauw en eten was lauw. Alles smaakte hetzelfde. Dit was een gedeelde mening.
Wij hebben allereerst een klacht ingediend maar hier nooit een reactie op gehad. Dit is de reden waarom we nu besloten hebben deze negatieve recensie te plaatsen.

Gegeten op 8 juli 2014

gerritenwendy

Sushi gegeten volgens concept dat je een kaart invult en 5 rondes kan eten. Prima eten . Niet super. Maar ook niet slecht

Gegeten op 10 juli 2014

bouke4

Voor het eerst (en laatst) hier op bezoek geweest. We hadden gehoopt op lekkere sushi, echter de sushi was erg taai. Het had er dus alle schijn van dat de sushi al een tijdje had gestaan, misschien zelfs in de koelkast/ vriezer was bewaard. We waren ook aan het begin van de avond hier gaan eten dus het was nog niet erg druk.

Melding gemaakt bij de bediening dat de sushi niet vers smaakte. Als antwoord kwam dat ze het zou doorgeven aan de keuken. Bij de tweede ronde kwam ze alleen vragen of het nog steeds zo was, toen we daar ontkennend op antwoorden gaf ze aan dat vervelend te vinden. Verder gebeurde er niks.

Volgende keer dus weer gewoon naar een ander restaurant.

Gegeten op 7 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Itoshii in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Itoshii. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.