a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0384227803

fiien91

Na 2 jaar wilde ik weer een poging wagen. Helaas zonder succes.

Personeel kan het volle restaurant niet aan. 20 minuten moeten wachten op onze gereserveerde tafel. Daarna heeft mijn vriendin nog eens 40 minuten gewacht op eten wat niet kwam. Ikzelf heb in die 40 minuten 2 gerechtjes gekregen. Ongepelde garnalen werden geserveerd zonder een kommetje citroenwater voor de handen.

Het eten smaakt prima hoor, dat was de vorige keer ook zo, maar de service is gewoon slecht. We zijn maar ergens anders naartoe gegaan. Erg jammer.

Gegeten op 29 december 2015

Phijnproever

Prima gegeten bij Itoshii, eten was niet supergoed, maar ook weer niet slecht. Ik vond dat sommige smaken te extreem waren, bijvoorbeeld bij de Udon noodles. Verder was het eten prima in orde.

Omdat het een rustige dag is geweest snap ik dat je deze mogelijkheid neemt om nieuw personeel in te werken en ze bekend te maken met het kassasysteem. Ik vond dit zelf geen enkel probleem, maar ik snap dat andere gasten dit misschien wel als storend kunnen ervaren. Tevens was het personeel wel erg vriendelijk en snel!

Decor is precies wat je verwacht van een All-you-can-eat sushi restaurant

Gegeten op 5 januari 2016

monique512

Het eten was niet lekker. De sushi was lauw en het vlees smaakte alsof het de dag van tevoren was gebakken en daarna opgewarmd. De beefstukjes waren zelfs nog koud van binnen. De service was beroerd. Personeel was chagerijnig en keek niet op of om als we iets wilden drinken of ze bedankten voor het eten dat op tafel werd 'gekwakt'. Zelfs de rosé was niet koud. Inrichting is prima, maar het tochtte behoorlijk achterin en het personeel wilde desgevraagd de airco niet lager zetten. Eens maar nooit weer dus..

Gegeten op 30 december 2015

Os1984

Op tweede kerstdag een plekje gereserveerd bij Itoshii in Zwolle voor 4 personen. Tijdens reservering of bij aankomst is ons niet verteld dat er een speciaal kerstarrangement is die dag. Eten en service was verder goed.
Echter na de tijd kregen we een rekening van 29,80 per persoon excl drinken.
Normaal gesproken is het 23,80 per persoon excl drinken. Personeel hierop aangesproken dat dit ons niet verteld is. Zij zou dit aangegeven bij haar leidinggevende. Toen we weg gingen rond 20:00 uur, sprak zij haar personeel aan dat ze vanaf nu moesten aangeven bij klanten dat er een kerstarrangement is voor 29.80.
Ook 23.80 is veel te veel voor een etentje daar dus voor ons geen Itoshii meer.

Gegeten op 26 december 2015

txk

Wij hebben in de omgeving al bij veel sushi restaurants gegeten, maar Itoshii blijft ons favoriet. Het viel mij al enkele keren op dat de bediening erg oplettend en enthousiast is. Bij velen is de glimlach de gehele avond aanwezig, petje af hoor!

Gegeten op 12 oktober 2015

kaspar1

Ithoshi is en blijft een prima sushi restaurant in Zwolle. Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Prima voor elkaar!
Het bestellen gaat bijzonder soepel middels de tablet die op elke tafel aanwezig is.

Gegeten op 12 december 2014

Amberjasmijn

Oké heel leuk, die jubileumactie (all you can eat met € 3,- korting p/p)... NOT. Als je 's middags een werknemer vraagt of de actie ook geldt op hemelvaart (vandaag) en dit dan bevestigd wordt, verwacht je ook voor € 20,80 te eten. Toch? Wel nee. Bij het afreken kregen we met een vriendelijke glimlach te horen dat de actie niet op feestdagen geldt en dat zijn collega's zich vergist hadden. Gewoon betalen dus. Maar we konden nog wel de twee kopjes thee 'van het huis krijgen'. Nou GE-WEL-DIG.

Daarnaast hebben we ook nog eens ruim een half uur op ons dessert moeten wachten, omdat ze ons vergeten waren. De tafels werden niet goed afgeruimd en er werd geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, zéér slechte service! Dit was mijn laatste bezoek aan dit restaurant.

Gegeten op 14 mei 2015

charlotte38

Heerlijk gegeten! De sushi was fantastisch en zeer divers, de tonijn was boterzacht, en volgens mij was de wasabi legitiem (ipv de veel voorkomende nepperds). Ook de inrichting zag er prachtig uit.

Minder was de iets te luide popmuziek (in een sushi-restaurant?) en de service. Tijdens het eten werden we prima bediend, maar uiteindelijk wilden we cash betalen en draaide het meisje dat onze tafel bediende lang om ons heen, duidelijk vermijdend wisselgeld te moeten geven. We zijn maar zelf naar de kassa toegelopen om af te rekenen.

Gegeten op 15 maart 2015

mirjam121

Zojuist een afhaal 1 persoons sushi box gegeten van Itoshii!
Heel erg lekker! Soms kan het bij afhaal sushi het geval zijn dat kant en klare boxen
al uren klaar staan in de koelkast. Dat was bij Itoshii niet het geval! Sushi was erg vers.

Enige minpunt... als ik er 1 zakje soja saus extra bij had gekregen dan was het een 10 geworden.
(5 zakjes per box is volgens mij precies genoeg!)

Gegeten op 25 januari 2015

bastiaan26

Eten was niet op temperatuur. Alle vleesgerechten hadden zelfde (overheersende) saus. Sushi was wel oké. We ontvingen gerechten die we niet besteld hadden. Andere gerechten nooit gekregen. Verder is nooit gevraagd of alles naar wens was. Ongepelde garnalen werden geserveerd zonder een kommetje met citroenwater voor de handen. De resten van de garnalen hebben we op ons eigen bord gelegd dat vervolgens werd meegenomen, maar een nieuw bord kregen we niet. De grote lampen zijn dermate onhandig opgehangen, dat serveerster met dienblad in mijn nek zat om ons te kunnen bedienen. Zeer slechte ervaring met dit restaurant.

Gegeten op 24 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Itoshii in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Itoshii. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.