Itoshii

• 7.2

• 7.3

Ruben77
  • Recensies in de laatste twee jaar

de kaart biedt een grote keuze, bestellen gaat eenvoudig via de tablet en de bereiding en serveren van de bestellingen gaat snel. Bediening is helaas niet top.

Gegeten op 3 januari 2014

michel1234567891011
  • Recensies in de laatste twee jaar

Concept is leuk, met de tablet kan je je bestellingen nazien. We hebben lekker gegeten maar bij sommige sushi was de nori een beetje aan de harde kant, jammer. Een grote verscheidenheid aan gerechten, waaronder ook teriyaki.

Gegeten op 25 januari 2014

enemwee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Itoshi hebben ze heerlijke sushi en ook diverse lekkere grillgerechten. Er is heel veel keuze, die je kunt aangeven middels een tablet.
De bediening zet het eten op tafel, zonder te vermelden wat het is. Dat is jammer en ook niet echt vriendelijk. Daardoor aten we de Japanse bonen met schil. Tja, er was niet gezegd dat je ze eerst moet pellen...

Gegeten op 9 november 2013

Rheza
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben diverse keren bij Itoshii geweest en iedere keer vindt ik het heerlijk en gezellig. Ook mijn dochtertje van 20 maanden is gek op Japans! Als het haar te lang duurt kan ik haar rustig wat rond laten scharrelen op de grond, het bedienend personeel vermaakt haar wel. Aanrader vind ik zelf de inktvisringen en de Yakatori, overheerlijk! Sinds de invoering van de tablet loopt het uitserveren van het eten gestroomlijnd. En voor drinken kun je gewoon je hand opsteken. Enige minpuntje is dat geen verschoningsmogelijkheid voor baby's is. Voor mij niet zo'n probleem, ik leg net zo gemakkelijk een matje op de grond maar het levert soms vreemde blikken op!

Gegeten op 5 oktober 2013

MisteryFiend
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds kort beschikt Itoshii over I-pads, hierdoor heeft het 'All-you-can-eat'-restaurant een stap in de goede richting gemaakt. Geen gedoe meer met papiertjes en pen, niet hoeven wachten op de bediening die het papiertje moet komen ophalen, ontcijferen en dan weer terugleggen. Op de Ipad staat alles duidelijk uitgelegd en wordt de bestelling direct doorgestuurd naar de keuken. Ondanks dat dit de bediening een stuk gestroomlijnder maakt heeft het ook zo zijn nadelen: Het is een lastiger om drinken te bestellen omdat de bediening nu niet meer elke keer aan de tafel komt. De beschrijving van de gerechten staan nog niet in het systeem, dus moet de oude kaart erbij gepakt worden.
De bediening is jong, maar komen goed geïnstrueerd over. Het gaat nog wel eens fout waarbij mensen gerechten nogmaals moeten bestellen, maar met vijf rondes á vijf gerechten per persoon is dit geen ramp. Het is niet het Okura-hotel, maar de sushi is lekker en divers. Er is ook genoeg keuze voor de niet ervaren viseter, echter kan ik zelf de vleesgerechtjes niet aanbevelen, deze zijn vaker taai. De warme sake is lekker, maar wordt wel veel te warm geserveerd (kokend heet).
In het weekend is reserveren een must, maar de service blijft correct. Het decor is zeer sfeervol, al is er wel een groot verschil tussen de verschillende tafels. Voorin zit je in de loop, in het midden zitten de grotere tafels en is mooi uitgelicht, achterin is er kans om een tochtig plekje met uitzicht op centrale verwarming en stopcontact. Kortom is er een goede prijs-kwaliteit-verhouding en naast wat kleine minpuntjes is het vooral goed opletten niet tot buikpijn door te eten.

Gegeten op 29 augustus 2013

Yvonchen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik hou van sushi en Itoshii heeft een uitgebreid assortiment. De sushi is vers, de vis is heerlijk mals. De bediening is wat rommelig, maar uiteindelijk komt alles wel op tafel. De drankjes laten soms op zich wachten, maar de bediening is dan vriendelijk en opmerkzaam. Het restaurant is strak en modern ingericht. Ik kom hier regelmatig en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding erg goed!

SenSs
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden zin in sushi dus in Zwolle naar Itoshii gegaan. Vanwege onze hond een tafeltje bij de ingang, maar dit was geen probleem. De sushi was smakelijk, maar geen uitschieters. Na bestelling kwamen de gerechten snel op tafel. De bediening echter kan veel beter. Na het bestellen van een fles witte wijn, werd deze zonder koeling of uitleg gewoon op tafel gezet. De inrichting was simpel, niet bijzonder.

Gegeten op 23 juni 2013

man1987
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de zondag lekker wezen lunchen bij Itoshii in Zwolle. Hebben erg lekker gegeten en gedronken. Vooral de gefrituurde inktvis is een aanrader, erg lekker.

Verder zijn de nigiri sushis ook erg lekker en is er voldoende keus op de kaart om gevarieerd te bestellen.

Een aanrader om lekker rustig en ontspannen, lekker te eten voor een goede prijs.

Gegeten op 26 mei 2013

Noa78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb gisteravond bij Itoshii gegeten met mijn gezin en heb er echt van genoten. Het eten was heerlijk, vooral de Coco Tori Fry en de Mango Aloevera Gunkan. De bediening was jong, vlot en zeer vriendelijk. Vooral het meisje dat ALTIJD maar ook echt altijd lacht. Decor was ietsjes te standaard, maar dat maakt niet uit want de service was echt tof vanaf het ontvangst toen onze jassen werden opgehangen en wij naar onze tafel werden gebracht tot aan het afrekenen. Ik kom hier zeker vaker terug! Itoshii Zwolle is een echte aanrader.

Gegeten op 19 april 2013

JZijffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke zaak waar je op basis van 'all you can eat' verschillende warme en koude gerechten kan bestellen. Met name de Ebi tempura en de Spicy tuna roll zijn mijn favoriet! Bediening is jong maar kundig, kunnen de gerechten toelichten en bestelde gerechten worden redelijk vlot uitgeserveerd. De zwart/rode aankleding is typisch voor Japanse zaken in Nederland.

Gegeten op 21 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Itoshii in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Itoshii. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!