Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bistro De Baronie in Breda - 1

4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 076 56 58 000
  2. www.bistrodebaronie.nl

Genieten in het mooie Breda

In dit bijzondere restaurant proef je verfijning en kennis. Gerechten zonder toeters en bellen, de ingrediënten komen allemaal prachtig naar voren op je bord. De sfeer is ontzettend ontspannen, echt dat huiskamergevoel. De perfecte plek om heerlijk lang te tafelen onder het genot van een prachtige wijn.

HettyFFF

Prima gegeten, á la carte. Gastheer goed in de bediening, jongere bediende wat onhandig (nog?) maar goedbedoelend. Live piano muziek aangenaam, akoestiek goed. Gastheer denkt na over de alcoholvrije mens, uitstekend. Mooie huiskamerambiance. Het eten was goed al was er natuurlijk iets aan te merken. In het algemeen: waarom kom ik in geen éen (serieus) restaurant meer een lekkere gekookte aardappel tegen en altijd maar patat patat patat, hoe goed die hier ook was. Totaal wel enigszins aan de prijs maar als je dat er voor over hebt, is het voor een rustige en lekkere avond uit zeker een prettige plek,.

Gegeten op 5 december 2014

fvgessel

Via online reservering

Leuke avond uit. Het is een klein restaurant waar je zo voorbij zou lopen, gevestigd in een oud herenhuis. Tussen de tafels stond een vleugel waarop ook lekker gespeeld werd. Het eten was lekker, voldoende maar niet overdadig. De bediening was goed met persoonlijke aandacht voor de gasten.

Gegeten op 12 december 2014

Josje1981

Via online reservering

Hele gezellige zaak qua inrichting en uitstraling. Helaas waren er deze avond niet veel gasten. Dit terwijl de prijs/kwaliteit verhouding prima op orde is.

Gegeten op 12 december 2014

Helene53

Via online reservering

Het eten was heerlijk! We konden kiezen uit twee gerechten per gang. Mijn dochter had een speciale wens voor het voorgerecht en daar hebben ze uitstekend aan beantwoord. Een 10 voor de kok voor het maken van dit voorgerecht. De bediening, kon niet beter! Wat deed de gastheer het geweldig. Hij gaf uitstekende adviezen voor het aperitief, voor mij een glas heerlijke cava en voor mijn dochter jus d'orange met crodino, ze vond het erg smaakvol. De entourage, was ook geweldig. Wat willen we nog meer! We komen graag terug!

Gegeten op 11 december 2014

GolfYani

Vanuit Noord-Holland een Sinterklaas weekendje Breda met m'n zussen is een leuk uitje en dan bij toeval terecht komen bij Bistro De Baronie. Een aangename verrassing en voor de 1e keer gebruik gemaakt van mijn nieuwe Diningcity Unlimited card. Met de gastheer telefonisch afgestemd dat we met z'n 3-en waren en dat was geen enkel probleem (volgens de site minimaal 4 gasten op vrijdag om gebruik te kunnen maken van de card). Gezellige huiskamersfeer met live pianomuziek, goede service en lekker gegeten. Een echte aanrader! Bij de bestelling van water is ons gevraagd of een karaf tapwater okay was; deze stond (zoals 't hoort) niet op de rekening!

Gegeten op 5 december 2014

pietermini

Wij werden door de eigenaren vriendelijk ontvangen. Hoewel we met een kortingsbon bij ons hadden, werden we als echte gasten ontvangen. Het diner, het maandmenu, was van uitstekende kwaliteit, evenals de ambiance. Zeker een aanrader om nog naar terug te gaan.

Gegeten op 30 november 2014

RM59

Verrassende ambiance, enthousiaste bediening, live "jazzy" piano muziek en een goede maaltijd bij de AH aktie; een aanrader!

Gegeten op 29 november 2014

Generaal

Via online reservering

De ambiance is mooi, ontvangst vriendelijk. Het voorgerecht was goed. Hoofdgerecht kabeljauw slecht. Fish and chips kun je bij een cafetaria eten. Dit hoort niet op de kaart van een Franse bistro. Dit staat normaal ook niet op hun kaart. Speciaal voor ah actie. Kaasplankje heel weinig. Heel dun gesneden. Wel 3,50 extra betalen. Jammer dat je voor kraanwater betaalt. we gaan niet terugkomen.

Gegeten op 15 november 2014

19511942

De sfeer in dit restaurant was erg aangenaam. De bediening was vlot en gezellig. We konden alles vragen en hij nam de tijd.
wat ik jammer vond dat we bij de kaasplank 3.50 extra moesten betalen terwijl er niet zo veel op lag.
1 klein sneetje brood. Dunne plakjes kaas
Maar al met al toch dik voldoende.

Gegeten op 15 oktober 2014

gjvanegm

Via online reservering

In bistro De Baronie, weet de gastheer je vragen zowel op gebied van eten/diner, wijn/drank als omgeving en oorsprong van het restaurant adequaat en met aandacht voor detail te beantwoorden, De sfeer is huiselijk en comfortabel het diner is uitstekend en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben er genoten en afgesproken dat we terug komen omdat het zeker voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 2 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro De Baronie in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bistro De Baronie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.