a TripAdvisor company

foto's van Bistro De Baronie in Breda - 1 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 2 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 3 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 4 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 5 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 6 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 7 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 8 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 9 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 56 58 000

Genieten in het mooie Breda

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Breda, dan kan je zeker terecht in Bistro De Baronie.
Gasten kunnen er genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding en dit allemaal in een zeer ongedwongen sfeer.
Het vriendelijke personeel van Bistro De Baronie zorgen ervoor dat gasten zich onmiddellijk op hun gemak voelen. Naast lekkere gerechtjes kun je er ook genieten van een voortreffelijke wijnkaart.

dinsbach

Via online reservering

Leuke bistrot met heerlijk eten, live piano muziek maakte het een extra gezellige avond. Coquille en Bisque waren erg lekker.

Gegeten op 4 april 2015

juudje95

Pas geleden heerlijk gegeten bij Bistro de Baronie, gezellige sfeer en een prachtige opmaak van de gerechten! Leuk ook met op de achtergrond pianomuziek! De bediening was helemaal top, de gastheer maar ook de dames waren subliem! 10 10 10 is wat ik er voor geef!

Gegeten op 10 januari 2015

logowesley

Ik zocht een bijzonder restaurant om mijn ouders naar toe te nemen. Vooral mijn moeder kan kritisch zijn aangezien zij zelf ook goed kan koken (uiteraard als de beste) en mijn vader kan de ambiance wel eens bekritiseren mbt akoestiek. Ikzelf hou van mooie gerechten waarbij de kwaliteit boven kwantiteit staat. Bistro De Baronie had alles van dit. De lokatie was al perfect aangezien mijn ouders daar veel herinneringen hebben. De sfeer van het restaurant is huiselijk en warm. De service van de gastheer was subliem. Bijna onmogelijk voor de ondersteunende dames om naast deze heer uit te blinken. Het eten was smaakvol, mooi opgediend en de pianomuziek maakte de sfeer helemaal af. Als Amsterdammer viel het mij wel op dat het gros van de gasten geen schijn van kans maken op een schoonheidswedstrijd. Waarschijnlijk hebben ze een mooi beroep, een mooi huis en vooral een mooi restaurant in hun straat.

Gegeten op 17 januari 2015

HettyFFF

Prima gegeten, á la carte. Gastheer goed in de bediening, jongere bediende wat onhandig (nog?) maar goedbedoelend. Live piano muziek aangenaam, akoestiek goed. Gastheer denkt na over de alcoholvrije mens, uitstekend. Mooie huiskamerambiance. Het eten was goed al was er natuurlijk iets aan te merken. In het algemeen: waarom kom ik in geen éen (serieus) restaurant meer een lekkere gekookte aardappel tegen en altijd maar patat patat patat, hoe goed die hier ook was. Totaal wel enigszins aan de prijs maar als je dat er voor over hebt, is het voor een rustige en lekkere avond uit zeker een prettige plek,.

Gegeten op 5 december 2014

fvgessel

Via online reservering

Leuke avond uit. Het is een klein restaurant waar je zo voorbij zou lopen, gevestigd in een oud herenhuis. Tussen de tafels stond een vleugel waarop ook lekker gespeeld werd. Het eten was lekker, voldoende maar niet overdadig. De bediening was goed met persoonlijke aandacht voor de gasten.

Gegeten op 12 december 2014

Josje1981

Via online reservering

Hele gezellige zaak qua inrichting en uitstraling. Helaas waren er deze avond niet veel gasten. Dit terwijl de prijs/kwaliteit verhouding prima op orde is.

Gegeten op 12 december 2014

Helene53

Via online reservering

Het eten was heerlijk! We konden kiezen uit twee gerechten per gang. Mijn dochter had een speciale wens voor het voorgerecht en daar hebben ze uitstekend aan beantwoord. Een 10 voor de kok voor het maken van dit voorgerecht. De bediening, kon niet beter! Wat deed de gastheer het geweldig. Hij gaf uitstekende adviezen voor het aperitief, voor mij een glas heerlijke cava en voor mijn dochter jus d'orange met crodino, ze vond het erg smaakvol. De entourage, was ook geweldig. Wat willen we nog meer! We komen graag terug!

Gegeten op 11 december 2014

GolfYani

Vanuit Noord-Holland een Sinterklaas weekendje Breda met m'n zussen is een leuk uitje en dan bij toeval terecht komen bij Bistro De Baronie. Een aangename verrassing en voor de 1e keer gebruik gemaakt van mijn nieuwe Diningcity Unlimited card. Met de gastheer telefonisch afgestemd dat we met z'n 3-en waren en dat was geen enkel probleem (volgens de site minimaal 4 gasten op vrijdag om gebruik te kunnen maken van de card). Gezellige huiskamersfeer met live pianomuziek, goede service en lekker gegeten. Een echte aanrader! Bij de bestelling van water is ons gevraagd of een karaf tapwater okay was; deze stond (zoals 't hoort) niet op de rekening!

Gegeten op 5 december 2014

pietermini

Wij werden door de eigenaren vriendelijk ontvangen. Hoewel we met een kortingsbon bij ons hadden, werden we als echte gasten ontvangen. Het diner, het maandmenu, was van uitstekende kwaliteit, evenals de ambiance. Zeker een aanrader om nog naar terug te gaan.

Gegeten op 30 november 2014

RM59

Verrassende ambiance, enthousiaste bediening, live "jazzy" piano muziek en een goede maaltijd bij de AH aktie; een aanrader!

Gegeten op 29 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro De Baronie in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bistro De Baronie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.