a TripAdvisor company

foto's van Bistro De Baronie in Breda - 1 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 2 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 3 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 4 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 5 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 6 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 7 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 8 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 9 foto's van Bistro De Baronie in Breda - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 56 58 000

Genieten in het mooie Breda

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Breda, dan kan je zeker terecht in Bistro De Baronie.
Gasten kunnen er genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding en dit allemaal in een zeer ongedwongen sfeer.
Het vriendelijke personeel van Bistro De Baronie zorgen ervoor dat gasten zich onmiddellijk op hun gemak voelen. Naast lekkere gerechtjes kun je er ook genieten van een voortreffelijke wijnkaart.

Dinergasten

Via online reservering

Creatieve kok, gerechten waren prachtige composities, en alles smaakte uitstekend! Het aantal tafels is beperkt, er staat een grote vleugel binnen; dit alles draagt bij aan de ontspannen, intieme sfeer. We hebben echt genoten.

Gegeten op 26 juli 2015

Marliesxxx

Via online reservering

Het eten was heerlijk, alleen er werd ons een 3/4/5 gangen menu aangeboden. Wij kozen voor een 4 gangen menu voor 62,50, maar bij afrekenen rekende ze nog eens €8 voor een tussengerecht extra. Dat vimd ik raar, bereken dat dan door. Er was ook geen keuze menu, en als je niet van vis en schaaldieren houdt, had je een karige avond gehad. Het duurde bovendien heel erg lang.

Gegeten op 26 juli 2015

evdorst

Lekker gegeten in De Baronie. Keuze genoeg uit het eenvoudige Bistro menu, het luxe Baronie menu en het A la carte menu. Uit het Baronie menu namen we het Turf turf Spiesje en de Dorade, uit het A la carte menu de Kingcrab/Noordzeecrab en de Entrecote. Als dessert namen we de Kaas. Het spiesje was wat aan de zoute kant en de porties kaas hadden iets groter mogen zijn, maar verder was het heerlijk.
De service was vriendelijk en attent. De live pianomuziek was bijzonder aangenaam.

Gegeten op 25 juli 2015

5andra

Via online reservering

Met de restaurantactie van AH een verrukkelijk 4-gangen menu gegeten. Als voorgerecht een proeverij van kleine zowel warme als koude hapjes. Daarna volgde een hemels gerecht 'coquilles in beurre blanc'. Als hoofdgerecht kozen we voor een rijk gevulde bouillabaisse van garnalenbisque. Als nagerecht hadden we de keuze uit een kaasplankje en crêpe suzette. Beiden een aanrader. We hebben genoten!

Gegeten op 21 juli 2015

tippo

Met een groep collega's heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Bistro de Baronie zit ver buiten het centrum van Breda op een prachtige locatie aan de Baronielaan. Wij namen het bistro menu met keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Als voorgerecht nam ik een carpaccio met truffelcrème en Zwitserse Tetes des Moines, een zachte smaakvolle kaas, perfect passend bij het rundvlees van de carpaccio. Erg lekker. Ook het hoofdgerecht, Rumpsteak in rode wijnsaus was prima. Heel mooi rosé en heerlijk zacht van smaak. De bijgerechten, een salade en verse huisgemaakte frietjes completeerden dit smakelijke hoofdgerecht. Als nagerecht een heerlijk kaasplankje met 7! niet alledaagse kaasjes. Daarbij een stukje vijgenbrood. Heerlijk. Alle gerechten werden mooi gepresenteerd en uitgeserveerd door een zeer vriendelijke serveerster, die ook bij iedere gang vertelde wat er op de borden lag.
Als laatste nog de prijs. Voor bovengenoemd menu betaal je 32 euro en dat is het zeker waard. Mijn tafelgenoten en ik hebben heerlijk gegeten. Aanrader.

Gegeten op 9 juli 2015

Kaat64

Via online reservering

Heerlijk gegeten, het menu werd voor ons op onze wensen aangepast. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en attent. Helaas weinig gasten, waardoor de pianomuziek nogal overheersend was.

Gegeten op 8 mei 2015

dinsbach

Via online reservering

Leuke bistrot met heerlijk eten, live piano muziek maakte het een extra gezellige avond. Coquille en Bisque waren erg lekker.

Gegeten op 4 april 2015

juudje95

Pas geleden heerlijk gegeten bij Bistro de Baronie, gezellige sfeer en een prachtige opmaak van de gerechten! Leuk ook met op de achtergrond pianomuziek! De bediening was helemaal top, de gastheer maar ook de dames waren subliem! 10 10 10 is wat ik er voor geef!

Gegeten op 10 januari 2015

logowesley

Ik zocht een bijzonder restaurant om mijn ouders naar toe te nemen. Vooral mijn moeder kan kritisch zijn aangezien zij zelf ook goed kan koken (uiteraard als de beste) en mijn vader kan de ambiance wel eens bekritiseren mbt akoestiek. Ikzelf hou van mooie gerechten waarbij de kwaliteit boven kwantiteit staat. Bistro De Baronie had alles van dit. De lokatie was al perfect aangezien mijn ouders daar veel herinneringen hebben. De sfeer van het restaurant is huiselijk en warm. De service van de gastheer was subliem. Bijna onmogelijk voor de ondersteunende dames om naast deze heer uit te blinken. Het eten was smaakvol, mooi opgediend en de pianomuziek maakte de sfeer helemaal af. Als Amsterdammer viel het mij wel op dat het gros van de gasten geen schijn van kans maken op een schoonheidswedstrijd. Waarschijnlijk hebben ze een mooi beroep, een mooi huis en vooral een mooi restaurant in hun straat.

Gegeten op 17 januari 2015

HettyFFF

Prima gegeten, á la carte. Gastheer goed in de bediening, jongere bediende wat onhandig (nog?) maar goedbedoelend. Live piano muziek aangenaam, akoestiek goed. Gastheer denkt na over de alcoholvrije mens, uitstekend. Mooie huiskamerambiance. Het eten was goed al was er natuurlijk iets aan te merken. In het algemeen: waarom kom ik in geen éen (serieus) restaurant meer een lekkere gekookte aardappel tegen en altijd maar patat patat patat, hoe goed die hier ook was. Totaal wel enigszins aan de prijs maar als je dat er voor over hebt, is het voor een rustige en lekkere avond uit zeker een prettige plek,.

Gegeten op 5 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro De Baronie in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bistro De Baronie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.