Bistro De Baronie

• 8.7 10 23

• 8.9

• 8.5

Bistro De Baronie doet mee!

Reserveer nu!

corne8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Service is zeer attent en goed, entourage en sfeer helemaal prima. Maar toen wij er op donderdag avond waren, was er verder niemand. Eten is ok, maar niet bijzonder in vergelijking met de prijs. Een zeetong voor eur 31,50 is echt te duur. Net zoals eur 7,25 voor een glas Hungaria (Hongaarse champagne). En keuze op kaart is wel erg klein. Advies : houdt de service en inrichting zoals hij is, maar maak kaart wat uitgebreider en de prijzen wat leuker, dan kan dit zeker een topper worden en zal het ook wat voller worden.

Ald
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met uitstekende bijpassende wijn. Zeer goede en vriendelijke service. Sfeer is prima. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 24 januari 2014

diane3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren bij de Baronie gegeten. Dit was werkelijk een fantastisch verassing. Uiterst vakkundige service van de eigenaar die met veel passie zijn beroep uitoefent. We hebben het maandmenu gekozen en deze gerechten waren stuk voor stuk pareltjes op een bord. Hier wordt gekookt met veel gevoel voor smaak. Veel keuze in de wijn, voor ieder wel wat lekkers. en steeds weer uit een verrassende hoek. Kortom dit restaurant gaat het echt helemaal waar maken. Wij komen zeker terug! Chapeau.

Gegeten op 30 januari 2014

RMvE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met z'n tweeën gegeten bij bistro De baronie. Voor ons jeugdsentiment omdat de bistro is gevestigd in het vroegere pand van ijssalon La Capri.
We werden zeer hartelijk ontvangen. Het restaurant zat niet helemaal vol, maar met deze recensie hopen wij daar een positieve bijdrage aan te leveren.
Ik drink zelf niet maar mijn vriend koos als aperitief voor de Hongaarse mousserende wijn en verder bij ieder gerecht een passende wijn. Dit was steeds perfect passend bij het gerecht.
We kozen voor het drie gangen maandmenu. Voor mij werd het menu aangepast aangezien ik graag vegetarisch wilde eten. Hier wordt je al vegetariër niet afgescheept met een salade en een pastagerecht, maar ik kreeg heerlijk gevulde paddestoelen, daarna een ratatouille op een brioche toast met knoflook schuim. Zoals eerder door iemand beschreven had ook mijn vriend het piepkuiken en dit was inderdaad geweldig! Alles is huisgemaakt en er word gebruik gemaakt van producten uit de omgeving. En vooral met veel plezier en passie klaargemaakt, dat kan niet anders.
Wil je een avond uit eten, genieten van heerlijke wijnen, streekproducten een geweldige sfeer, goede bediening en ook nog eens fijne Franse muziek op de achtergrond, twijfel dan vooral niet. Laat de restaurants in het centrum eens links liggen en ga richting Mastbos, want daar op het einde van de Baronielaan zit een pareltje verborgen.

Gegeten op 25 januari 2014

MaartenBas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met de familie bij Bistro de Baronie gegeten. In een huiskamersfeer hebben we genoten van het 4-gangen menu en met zijn allen hebben we alle gerechten gehad. Het was heerlijk!

Het hoofdgerecht is mij het meest opgevallen, de piepkuiken met aardappelpuree. Ik wil graag een lans breken voor de aardappelpuree. Door de kastanje champignons en de zuurkool was de puree en daarmee het gerecht helemaal af. In plaats van dat het een bijgerecht was, was het echt een van de pijlers van het hoofdgerecht!

Een heerlijke beleving in zijn eenvoud!

Gegeten op 11 januari 2014

flavia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Social Deal hebben we hier van een 3-gangenmenu genoten. Het was de eerste keer dat we in dit restaurant waren en het zal niet de laatste keer zijn.
De bediening was vriendelijk en deskundig.
We kregen eerst vers stokbrood met een heerlijke eendenrillette. Daarna het lekkerste broodje dat we ooit in een restaurant kregen en een kruidige olijfolie om het brood in te dopen.
De eerste gang was een heerlijk soepje, de tweede een zalige Boeuf Bouguignon die gewoonweg in je mond smolt, geserveerd met frietjes en een salade. Alleen de saladedressing had beter gekund.
Als dessert een triootje van ijs, mousse en een zeer goede crème brulée.
Zeer grote eters zullen de porties misschien aan de kleine kant vinden, wij hadden er genoeg aan.
Al bij al een zeer geslaagde avond, sfeervol en met heerlijk eten.

Gegeten op 13 november 2013

RotterdamErik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag weer gegeten bij Bistro Baronie. Ik koos het viergangen menu en mijn partner koos a la carte. Begonnen met een Hongaars bruiswijntje; heerlijk! Vervolgens gang 1 zalm carpaccio, pesto, venkel, parmezaan. Dit combineerde ik met een glas Duitse riesling. Erg lekker en fris. Mijn partner had de Carpaccio met Truffelcrème, Lardo, Aardappel, rucolasalade. Ook erg lekker wat ik begreep. Vervolgens een tussengerecht: gamba met pasta. Wel lekker maar niet super. De derde gang was parelhoenrollade met een heerlijke Italiaanse rode wijn. Mijn partner had de Boeuf Bourguignon met frietjes en een spaanse rode wijn (shiraz). Het smaakte allemaal heerlijk. Als dessert had ik de kaas met een heerlijke sherry (Bristol cream) en mijn partner Crème Brûllée met steranijs en een muscat dessert wijn. Nog een koffie om het af te sluiten. Conclusie was een heerlijke avond met een heerlijk menu! Erg aan te raden. Het menu is 27,50 voor 3 gangen. Een zeer goede prijs voor deze kwaliteit!!

Gegeten op 4 oktober 2013

Fabe40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. Bediening en gastheer waren vriendelijk en attent. De asperges en de lamskotelletten waren heerlijk. En de hangup was verassend. We hebben hier met veel plezier gegeten. Wij komen zeker weer eens terug.

Gegeten op 2 juni 2013

GraafEngelbert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geborreld op het terras van de Baronie. Prima wijn, attente bediening en smakelijke borrelhapjes. Het terras is mooi opgezet, maar ook binnen ziet het er goed uit. Een aanrader in Breda Zuid.

Gegeten op 12 juli 2013

Marjoleinvh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hebben we heerlijk genoten van de zomerwijnproeverij bij Bistro de Baronie! Een gastvrij onthaal in een gezellige omgeving in combinatie met goede uitleg van de gastheer over diverse wijnen maakten dit tot een geslaagde avond! De bijgevoegde hapjes waren ook erg lekker en afgestemd op de wijn. Nogmaals bedankt!

Gegeten op 25 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Bistro De Baronie in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bistro De Baronie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!