Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Senora Rosa

3. Topper 2014
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 269 26 28

TerTafel

Dit restaurant is waar voor je geld. Vergeet alle andere zogenaamde tapa-restaurants in Eindhoven; meestal serveren zij niet meer dan kant en klaar spul van de Sligro. Niet van dit alles bij Senora Rosa. Hier wordt intens geprobeerd om authentieke & tradiontele, creatieve & moderne tapa's te serveren. Het zou van mij nog authentieker mogen (bijv pulpo con mojo verde, tortilla's van een smaakvolle aardappel) maar ik kan me voorstellen dat dit niet altijd even goed in de smaak valt bij het Nederlandse publiek. Maar toch, veelal zijn de gerechten kleine wondertjes op het bord voor een zeer billijke prijs.

De sfeer is prettig. Niet zo stil. Geen beklemmend fluisternivo. Ook fijn als je kinderen wilt meenemen. Daar zijn ze in Spanje aan gewend en zo ook Rosa (de uitbaatster). De bediening is vlot en de wijn is ok.

Gegeten op 26 september 2014

sandra200

Afgelopen vrijdag avond met een gezelschap van 6 personen heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen door Rosa. De hele avond door volgde het ene heerlijke gerecht het andere op. We komen zeker snel terug!

Gegeten op 3 oktober 2014

Atilla76

Gisteren zijn wij uiteten geweest bij restaurant Señora Rosa, we werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw tevens de eigenaresse. Ons avond begon met een lekkere glas cava en overheerlijke pata negra ham. Omdat we geen keuze konden maken uit de uitgebreide menukaart hebben we het aan mevr. Rosa overgelaten, zij zou er voor zorgen dat we lekker zouden eten en geloof me het was verrukkelijk. We hadden een fles Corte Real platinum besteld om samen met de vleesgerechten te benuttigen en een fles Don Albariño voor bij de visgerechten. Het eten was variërend van vegetarisch, vis en vlees die werd geserveerd in vier gangen. De bediening was goed alert, vriendelijk en gastvrij. Kortom het was een geweldige avond zeker voor een herhaling vatbaar.

fkn

Enkele weken geleden hebben wij in een groot en gemêleerd gezelschap dit gezellige restaurant bezocht. De gastvrouw geeft duidelijk de mogelijkheden aan, de wensen van hun kant en zij heeft ervoor gezorgd dat aan ieders wensen is voldaan.

De bediening was goed, maar kon qua gastvrijheid en klantgerichtheid nog wel ontwikkelen. Hiermee bedoel ik dus niet de gastvrouw.

Het eten was heerlijk en prijs en kwaliteit zijn in verhouding.

Gegeten op 28 augustus 2014

nietbekend

Weinig sfeer, eten erg prijzig voor tapas, bediening magertjes, geen bedankje voor fooi, bij verlaten geen tot ziens. Hier zien ze me niet meer terug!

Gegeten op 31 augustus 2014

arjen34

Wij hebben heerlijk gegeten bij Senora Rosa!! De tapas waren heerlijk van smaak en originele gerechtjes. Wij denken dat de spaanse kok het verschil maakt ten opzichte van andere tapas in eindhoven.
Lekkerste gerecht was het dessert (een soort taartje met vloeibare pistache erin) en de dorade filet.
Senora Rosa besteedt aan elk gezelschap persoonlijk aandacht. Een plus. Je voelt je gezien als gast.
Klein minpuntje: de bediening was soms al weer weg voordat je uitgepraat was. Maar dat was echt maar een detail.
Wij komen zeker terug!!

Gegeten op 30 augustus 2014

marks5335

Eten was ok. Niet echt Spaans maar meer gericht op de Nederlandse smaken.
We waren met het gezin en de serveerster gaf aan een compleet tapa menu te kunnen aanbieden tegen een bepaalde prijs. Bij de rekening bleek dat bv de desserts apart werden afgerekend waarbij de totale prijs een negatieve verassing was voor wat we hebben gegeten. Maw kijk uit want mijn inziens is dit geen eerlijke manier van werken. Daardoor is bij ons toch het gevoel gebleven dat we niet juist zijn bejegend en zullen hier niet teruggaan.

Gegeten op 4 juli 2014

GijsPeeters

Wij zijn afgelopen zondagavond 22-6-2014 wezen eten. Hoewel het rustig was in het restaurant hebben wij genoten van de sfeer , het eten en van Mevrouw Rosa zelf die ons af en toe met extra toelichting heeft verblijd. Daarnaast wist ze ook te melden dat er over twee weken een geheel nieuwe kaart te verwachten valt. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu met vooraf echte Jamón pata negra , dit bleek een hele goede keuze. Drie gangen met vis,vlees en groenten hebben ons niet teleurgesteld. Een echte aanrader voor iedereen die in Eindhoven 'echte' Tapas wil eten. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 juni 2014

Pucci

Het eten was heerlijk! Geen standaard tapas, maar tapas met een twist. Het is een echte aanrader. Señora Rosa heeft voor een super avond gezorgd!

Gegeten op 29 mei 2014

MarkTijsen

Beste tapas-restaurant van het zuiden!!
Het personeel is veelal Spaans en weet écht lekker eten te bereiden. Niet de standaard tapas, maar ieder gerechtje is verrassend en heerlijk... Weer eens wat anders en een echte aanrader!
En niet eens duur....

Gegeten op 25 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Senora Rosa in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Senora Rosa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.