Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Senora Rosa

2. Spaans
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 269 26 28

postlex

Señora Rosa in het centrum van Eindhoven is een uitstekend Spaans restaurant met een goede sfeer en bediening. De gerechten zijn vaak creatieve en mooi opgediende versies van klassieke gerechten en tapas. Aanrader.

Gegeten op 6 november 2014

Jaranero

Aangenaam verrast zijn wij vrijdag 24 oktober. Ongepland, onvoorbereid zo heerlijk genoten van onvervalste Spaanse smaken het ene gerecht nog lekkerder na het andere. Een woord HEERLIJK! Zoals gezegd oude tijden uit Spanje herbeleefd in sfeer, geuren en smaken die samen komen. Hartelijk dank!

Gegeten op 24 oktober 2014

MarcelVal

Met groep van 14 personen hebben we vrijdagavond 24 oktober overheerlijk gegeten. Nu wordt voor mij uit eten bepaald door kwaliteit eten, gezelschap waarmee je uit eten gaat en personeel van het restaurant waar je bent. Ondanks uitleg van bediening en sommige gevallen van de kok zelf, heb grotendeels geen idee wat ik gegeten heb, maar dat het lekker was is voor mij (en de 13 anderen) zeker. Simpel, mooi opgemaakt, kleine porties alleen gewoon heel veel en dus voldoende. Het nagerecht met ijs en mousse: niet normaal hoe lekker dat dat was. Wij zijn dan ook van mening dat je bij Senora Rosa je je moet laten verrassen (of je moet zelf heel goed weten wat je wil) in de menukeuze van Rosa en je krijgt waar voor je geld. Zeker ook door de manier van serveren door het personeel voel je je echt een avond (en geen avondje) uit.

Gegeten op 24 oktober 2014

TerTafel

Dit restaurant is waar voor je geld. Vergeet alle andere zogenaamde tapa-restaurants in Eindhoven; meestal serveren zij niet meer dan kant en klaar spul van de Sligro. Niet van dit alles bij Senora Rosa. Hier wordt intens geprobeerd om authentieke & tradiontele, creatieve & moderne tapa's te serveren. Het zou van mij nog authentieker mogen (bijv pulpo con mojo verde, tortilla's van een smaakvolle aardappel) maar ik kan me voorstellen dat dit niet altijd even goed in de smaak valt bij het Nederlandse publiek. Maar toch, veelal zijn de gerechten kleine wondertjes op het bord voor een zeer billijke prijs.

De sfeer is prettig. Niet zo stil. Geen beklemmend fluisternivo. Ook fijn als je kinderen wilt meenemen. Daar zijn ze in Spanje aan gewend en zo ook Rosa (de uitbaatster). De bediening is vlot en de wijn is ok.

Gegeten op 26 september 2014

sandra200

Afgelopen vrijdag avond met een gezelschap van 6 personen heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen door Rosa. De hele avond door volgde het ene heerlijke gerecht het andere op. We komen zeker snel terug!

Gegeten op 3 oktober 2014

Atilla76

Gisteren zijn wij uiteten geweest bij restaurant Señora Rosa, we werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw tevens de eigenaresse. Ons avond begon met een lekkere glas cava en overheerlijke pata negra ham. Omdat we geen keuze konden maken uit de uitgebreide menukaart hebben we het aan mevr. Rosa overgelaten, zij zou er voor zorgen dat we lekker zouden eten en geloof me het was verrukkelijk. We hadden een fles Corte Real platinum besteld om samen met de vleesgerechten te benuttigen en een fles Don Albariño voor bij de visgerechten. Het eten was variërend van vegetarisch, vis en vlees die werd geserveerd in vier gangen. De bediening was goed alert, vriendelijk en gastvrij. Kortom het was een geweldige avond zeker voor een herhaling vatbaar.

fkn

Enkele weken geleden hebben wij in een groot en gemêleerd gezelschap dit gezellige restaurant bezocht. De gastvrouw geeft duidelijk de mogelijkheden aan, de wensen van hun kant en zij heeft ervoor gezorgd dat aan ieders wensen is voldaan.

De bediening was goed, maar kon qua gastvrijheid en klantgerichtheid nog wel ontwikkelen. Hiermee bedoel ik dus niet de gastvrouw.

Het eten was heerlijk en prijs en kwaliteit zijn in verhouding.

Gegeten op 28 augustus 2014

nietbekend

Weinig sfeer, eten erg prijzig voor tapas, bediening magertjes, geen bedankje voor fooi, bij verlaten geen tot ziens. Hier zien ze me niet meer terug!

Gegeten op 31 augustus 2014

arjen34

Wij hebben heerlijk gegeten bij Senora Rosa!! De tapas waren heerlijk van smaak en originele gerechtjes. Wij denken dat de spaanse kok het verschil maakt ten opzichte van andere tapas in eindhoven.
Lekkerste gerecht was het dessert (een soort taartje met vloeibare pistache erin) en de dorade filet.
Senora Rosa besteedt aan elk gezelschap persoonlijk aandacht. Een plus. Je voelt je gezien als gast.
Klein minpuntje: de bediening was soms al weer weg voordat je uitgepraat was. Maar dat was echt maar een detail.
Wij komen zeker terug!!

Gegeten op 30 augustus 2014

marks5335

Eten was ok. Niet echt Spaans maar meer gericht op de Nederlandse smaken.
We waren met het gezin en de serveerster gaf aan een compleet tapa menu te kunnen aanbieden tegen een bepaalde prijs. Bij de rekening bleek dat bv de desserts apart werden afgerekend waarbij de totale prijs een negatieve verassing was voor wat we hebben gegeten. Maw kijk uit want mijn inziens is dit geen eerlijke manier van werken. Daardoor is bij ons toch het gevoel gebleven dat we niet juist zijn bejegend en zullen hier niet teruggaan.

Gegeten op 4 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Senora Rosa in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Senora Rosa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.