Senora Rosa

• 7.7

• 7.5

BartSmits
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend zijn we gezellig gaan uiteten met zn tweeën. Na een aanrader van een vriend hebben we besloten om bij Senora Rosa te dineren en gelukkig hebben we dat ook gedaan want het was zeker een geslaagde avond. Meteen toen we binnen waren werden we verwelkomt door een vriendelijke jongeheer die ons leidde naar onze tafel, gelukkig hadden we gereserveerd want het was bekant vol. We werden door de menukaart geleid door de vriendelijke eigenaresse die ook af en toe langs kwam om te vragen of alles naar wens was. De volle restaurant zorgde voor een gezellige sfeer,en natuurlijk met de mooie decoraties voelde ik me eventjes in Spanje. Mijn Spaanse vriendin die veel van de Spaanse keuken afweet was zeer tevreden over de kwaliteit, diversiteit en de smaak van de gerechten en ik zelf vond het natuurlijk ook prima en vooral de rode wijn Corte Real ging zeer goed samen met het eten. Het is een zeer goede restaurant met lekkere en kwalitatieve eten en zeer vriendelijke, gastvrije en behulpzame personeel.

genieter55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Senora Rosa heerlijk gegeten, we hadden gekozen voor Menu del Chef voor de fijnproevers a 32.50. Verrassende combinaties die goed bij elkaar pasten, niet de standaard tapas die je in veel restaurants krijgt.
Bediening prettig, maar niet helemaal op elkaar ingespeeld, echter het was niet storend. Er zijn tafeltjes die erg dicht op elkaar staan, echter ook tafeltjes met genoeg privacy.
Komen zeker terug.

Gegeten op 12 april 2014

Lisa101
  • Recensies in de laatste twee jaar

?Gisteren na advies van een vriendin toch maar is met mijn vriend een keer bij Señora Rosa gaan eten. Ondanks dat er een grote groep zat werd er genoeg aandacht aan ons geschonken en werden we ook snel na binnenkomst geholpen. In eerste instantie waren we van plan om de menu del chef te bestellen maar na wat advies van de serveerster zijn we toch overgegaan naar losse tapas en dat omdat we dan zelf konden bepalen wat we wouden en hun konden ons dan ook advieseren. We hebben alles tegelijk besteld en werd door de serveerster in drie rondes gebracht zodat niet heel de tafel vol stond met eten.Het eten was ontzettend lekker met veel verschillende smaken en kleuren. Ook hebben wij Iberico vlees gehad (het beste stuk vlees van het varken) en ook dat was heerlijk bereid met warme kersen en gedroogde lotusbloem. Wat betreft de wijnen werden wij ook prima geinformeerd. Ik heb erg genoten van deze avond en zeker een aanrader!!!

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze week zijn we getrakteerd op een etentje bij Senora Rosa. Volgens onze gastheer en -dame moest het eten er erg goed zijn, ik vond het echter tegenvallen. We zaten aan een mooie, grote tafel en hoewel het restaurant zelf best sfeervol is, is het uitzicht op de overvolle parkeerplaats niet bepaald idyllisch. De bediening was op z'n Spaans en dus onverschillig. Er werd niet netjes in- en uitgeruimd en de lach was - zeker bij de eigenaresse - ook ver te zoeken. De zogenaamde tapas waren behoorlijke happen, die ook weinig samenhang vertoonden en weinig spectaculair waren. Ik vind het geen aanrader en zou hier ook niet snel teruggaan.

Gegeten op 16 april 2014

marcel135

We zijn niet verwend of verwaand maar we zijn wel na 1uur vertrokken
Gerechtjes waren qua smaak prima maar echt veel te klein terwijl door de bediening word uitgelegd dat elk gerecht voor 4 personen zou zijn
De bestelde hamburger zou voor 2 personen zijn kostprijs 6,95 euro diameter ongeveer 4 centimeter en het gehakt was erg droog
Het opnemen van de bestelling duurde ook erg lang de jongeman was erg vriendelijk de dame was erg kortaf zeker toen we te kennen gaven dat we niet tevreden waren.
Het afrekenen was ook een aanfluiting de prijs was al erg hoog maar er zaten ipv pepermuntjes 3 koffiekoekjes bij beetje vreemd we waren met 4 personen
Al met al we zijn honger naar de snackbar gegaan.
Zeker geen aanrader!!!!!!!!!

Gegeten op 23 maart 2014

john110
  • Recensies in de laatste twee jaar

Señora Rosa is een leuk en vlot Spaans restaurant. Goede en aardige bediening. Aardige bijkomstigheid is dat het personeel daadwerkelijk uit Spanje afkomstig is. De gerechten zijn zorgzaam samengesteld.
Het restaurant is ideaal voor zowel grote groepen als voor met zijn tweeën. Zeker de moeite waard!

Gegeten op 31 januari 2014

Angelique1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Valentijnsdag en dan zonder reservering toch ergens binnen lopen. Het is te verwachten dat er nog wel een plaatje is als je vroeg bent omdat je naar een theatervoorstelling gaat na het eten, maar toch was de ontvangst niet helemaal goed. Toen we aangaven met een uurtje weer buiten te zullen staan werd er actie ondernomen, maar nog voor de serveerster terug was, kwam Rosa zelf zeggen dat we aan de bar konden plaatsnemen. Leuk!
Terwijl we ons settelden kwam de ober al vragen of we de Valentijnsaperitief wilden en hierna kwam weer iemand anders onze bestellingen opnemen. Begrijpelijk, gezien onze plaats in het restaurant en de drukte. Het gaf ons een mooi inzicht in hoe het hier werkt en er werden geen fouten gemaakt, buiten dat we zagen dat barman Jos minder blij werd van de manier van werken.
We hebben heerlijk gegeten, verrassende tapas die vlot genoeg geserveerd werden om ook nog onze voorstelling te kunnen halen. We waren graag nog teruggekomen voor het dessert, maar helaas blijft de keuken daar niet lang genoeg voor open. We moeten dus nog een keer terug :-)

Gegeten op 14 februari 2014

Venus7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 28 september 2013 heeft mijn verloofde een verrassingsdiner geregeld bij Senora Rosa in Eindhoven. Eten was super maar vooral de service en dat zij de verrassingen zo foutloos hebben verzorgd, dat verdient zeker een dikke applaus. Door het aanzoek van mijn vriend was mijn dag goed begonnen en door het etentje bij Senora Rosa is onze dag-avond helemaal onvergetelijk geworden.
Bij deze wil ik het team van Senora Rosa ook erg bedanken voor een perfecte avond!

Liefs,

A & G

Gegeten op 28 september 2013

Vlietje_711
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met in totaal 9 collega's gaan eten bij Rosa. Bij de reservering al aangegeven dat er twee collega's met een (meerdere) voedselallergie(n) in ons midden zijn en hier werd door zowel de bediening als de keuken zeer goed op ingespeeld. Alles werd vooraf tot 3x gecontroleerd om te voorkomen dat men iets zou missen. We werden geplaatst aan de grote hoge tafel midden in het restaurant. Ideaal wanneer je met een grotere groep bent.
We hebben gekozen voor het menu van de chef, de gerechten waren verrassend en van zeer goede kwaliteit. Voor de collega's met voedsel allergie werden aparte bordjes gebracht om kruisbestuiving te voorkomen. Het leuke van het menu van de chef is dat je net die gerechten krijgt die je normaal gesproken niet zou bestellen omdat je ze simpelweg niet kent. De porties waren ruim voldoende en de opmaak op de borden en schaaltjes was zoals dat bij tapas hoort simpel maar speels.
De bediening was speels, maar zeer attent en klantgericht.
Rosa bedankt voor je gastvrijheid, flexibiliteit en inzet, we komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 23 januari 2014

ilse1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn vriendinnen heb ik hier heerlijk gegeten. Gezellige ambiance, aardig personeel en een voortreffelijke kaart met originele tapas gerechten. Het menu van de chef was goed, verrassend en ruim voldoende. De porties zijn sowieso ruim, dus ook prettig om te delen. Ik ga zeker nog een keer terug.

Gegeten op 10 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Senora Rosa in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Senora Rosa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!