Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Senora Rosa

3. Topper 2014
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 269 26 28

nietbekend

Weinig sfeer, eten erg prijzig voor tapas, bediening magertjes, geen bedankje voor fooi, bij verlaten geen tot ziens. Hier zien ze me niet meer terug!

Gegeten op 31 augustus 2014

arjen34

Wij hebben heerlijk gegeten bij Senora Rosa!! De tapas waren heerlijk van smaak en originele gerechtjes. Wij denken dat de spaanse kok het verschil maakt ten opzichte van andere tapas in eindhoven.
Lekkerste gerecht was het dessert (een soort taartje met vloeibare pistache erin) en de dorade filet.
Senora Rosa besteedt aan elk gezelschap persoonlijk aandacht. Een plus. Je voelt je gezien als gast.
Klein minpuntje: de bediening was soms al weer weg voordat je uitgepraat was. Maar dat was echt maar een detail.
Wij komen zeker terug!!

Gegeten op 30 augustus 2014

marks5335

Eten was ok. Niet echt Spaans maar meer gericht op de Nederlandse smaken.
We waren met het gezin en de serveerster gaf aan een compleet tapa menu te kunnen aanbieden tegen een bepaalde prijs. Bij de rekening bleek dat bv de desserts apart werden afgerekend waarbij de totale prijs een negatieve verassing was voor wat we hebben gegeten. Maw kijk uit want mijn inziens is dit geen eerlijke manier van werken. Daardoor is bij ons toch het gevoel gebleven dat we niet juist zijn bejegend en zullen hier niet teruggaan.

Gegeten op 4 juli 2014

GijsPeeters

Wij zijn afgelopen zondagavond 22-6-2014 wezen eten. Hoewel het rustig was in het restaurant hebben wij genoten van de sfeer , het eten en van Mevrouw Rosa zelf die ons af en toe met extra toelichting heeft verblijd. Daarnaast wist ze ook te melden dat er over twee weken een geheel nieuwe kaart te verwachten valt. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu met vooraf echte Jamón pata negra , dit bleek een hele goede keuze. Drie gangen met vis,vlees en groenten hebben ons niet teleurgesteld. Een echte aanrader voor iedereen die in Eindhoven 'echte' Tapas wil eten. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 juni 2014

Pucci

Het eten was heerlijk! Geen standaard tapas, maar tapas met een twist. Het is een echte aanrader. Señora Rosa heeft voor een super avond gezorgd!

Gegeten op 29 mei 2014

MarkTijsen

Beste tapas-restaurant van het zuiden!!
Het personeel is veelal Spaans en weet écht lekker eten te bereiden. Niet de standaard tapas, maar ieder gerechtje is verrassend en heerlijk... Weer eens wat anders en een echte aanrader!
En niet eens duur....

Gegeten op 25 mei 2014

lola8

Via iens terecht gekomen bij Señora Rosa, gisteravond hier gegeten en het was heerlijk!
Goede uitleg bij het serveren van de tapas en er werden goede wijnen bij geserveerd. de sfeer was erg aangenaam. Het personeel was erg vriendelijk en ervaren! Ze hebben veel aandacht voor hun gasten, wat erg belangrijk is. Het eten was van zeer goede kwaliteit en een aangename prijs.
Ik heb een heerlijke avond gehad met een stel vrienden en kom zeker nog een keer terug!

Gegeten op 21 mei 2014

Romana94

Vanavond voor de derde keer bij Señora Rosa gegeten. Het was weer erg lekker. Erg lekkere tapas, mooi opgemaakte borden. Bij binnenkomst zijn we gelijk vriendelijk ontvangen. Personeel kijkt goed rond zodat je nooit wat tekort komt. Ook even een babbeltje gemaakt met Rosa, de eigenaresse. En zo was onze avond weer aan een einde gekomen.

Drago

Met zes personen gaan eten op een vrijdag avond. Het hele restaurant was vol toen wij binnen kwamen. Aangezien het tapas zijn hebben we veel verschillende gerechtjes gehad. De gerechtjes varieerde heel erg van kwaliteit. Dit is echt ontzettend jammer want, zo hebben we enkele heerlijke hapjes (zoals de combinatie van varkensvlees) gehad maar ook erg onsmakelijke hapjes (zoals de inktvis, absoluut niet zoals je hem mag verwachten in een tapas restaurant). De service was erg slecht. De dame die ons hielp had er zichtbaar geen zin in. We hadden de eerste ronde besteld, hiervan kwamen gespreid enkele hapjes op tafel. We wilde eigenlijk onze vorige ronde bestellen, maar we zouden nog twee hapjes krijgen, toen we na ruim drie kwartier hiernaar vroegen, zei de dame van de bediening dat ze het na ging vragen aan de keuken. Vervolgens kwam een andere medewerkster vertellen dat ze dat gerechtje al maanden niet meer serveren. Erg raar, zeker omdat het op de kaart staat en we het ook gewoon besteld hebben zonder dat er iets bij gezegd werd. Vervolgens wilden we de tweede ronde bestellen. Uiteraard kozen we de lekkerste gerechtjes uit de eerste ronde nogmaals. Helaas waren er toen twee al uitverkocht.
Decor is leuk, echt typisch spaans en mede door de drukte een gezellige sfeer.

Gegeten op 7 februari 2014

ebo2

Al weer een tijdje niet bij een Tapas restaurant geweest vanwege de vaak magere kwaliteit. Nog nooit hier geweest en ik was heugelijk verrast. Geen standaard tapas. Het was allemaal erg lekker. De bediening was leuk (Spaanse die 2 jaar in Nederland woont en al behoorlijk goed Nederlands spreekt). Ik kom zeker terug.
Enige minpunt... de huisgemaakt bonbons waren op (hoorden we achteraf) en de alternatieve waren zozo... Was geen match met het lekkere eigen gemaakte eten :)

Gegeten op 17 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Senora Rosa in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Senora Rosa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.