Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mio Girasole

1. Italiaans

Mio Girasole

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0342 418 075

ivo8

Heerlijk gegeten.
Ik had vissoep als vooraf genomen en carpaccio.
Goed gevulde vissoep en carpaccio met sla.
Enige minpunt was de sla bij de carpaccio. Had een aparte (niet echt lekkere bijsmaak),
maar verder smaakte de carpaccio goed en ook de vissoep was goed gevuld met zeevruchten
en een hele gamba.
Vervolgens daarna souvlaki genomen die erg lekker gekruid was.
Op het einde afgesloten met huisgemaakte tiramisu.
Ikzelf had de porties wel een beetje onderschat (normaal krijg ik altijd veel minder), maar
ondanks dat en de sla bij de carpaccio was het wel erg lekker.
Bediening was zeer vriendelijk en we hebben ook een fooi gegeven voor het personeel.
Het decor was voor een restaurant met Zuid-Europese keuken leuk ingericht, hoewel het op sommige plekken wel een beetje stoffig leek.
Al met al een leuke avond gehad.

Gegeten op 8 juli 2014

fred56

Met 2 gasten, die de nodige culinaire ervaring hebben, hier na een wandeling van 20 km hier neergestreken. Erg vriendelijke medewerker(st)ers. Kaart ziet er goed uit. Wij besloten allemaal hetzelfde te bestellen en dit werd snel en vakkundig geserveerd. Huiswijn werd door ons als zeer goed ervaren en de "mixed grill" was niet alleen perfect van smaak, maar ook nog eens smaakvol aangekleed op een fraaie schaal.
Kortom, als inwoners van Barneveld vinden wij dit restaurant een aanwinst voor onze gemeente en dat werd door onze gasten uit Noor Holland beaamd.

Gegeten op 15 juni 2014

budje1990

Afgelopen zaterdag bij toeval terecht gekomen bij dit restaurantje. Na het bekijken van de menukaart gekozen voor het tapas-menu, waarbij we verschillende gerechtjes zouden krijgen totdat we voldoende verzadigd waren. Het was aan ons om te bepalen of er nog een volgend gerecht zou komen.
Begonnen met rucola gerold in gerookte zalm, aansluitend een salade caprese, vervolgens een pasta met paddestoelen en truffelsaus, daarna gegrilde vis met paddestoelensaus en garnituur (hierna gaven we aan toch al aardig verzadigd te zijn, waarop de keuken zei dat de pizza al gereed stond) en aansluitend dus een pizza met verschillende toppings, afgesloten met een chocolade profiterole.
Leuk idee om een tapas-menu op te zetten, maar in de hoeveelheden waarin dit voorgezet wordt is het vrij snel overvloedig in de hoeveelheden. Daarnaast werden de gerechten bijzonder snel uitgeserveerd, waardoor we geen tijd hadden om de gerechtjes wat te laten zakken. Het eten is niet heel bijzonder, absoluut niet slecht, maar echt verrassend is het niet. Uitblinker in de reeks die we mochten proeven was de gevulde pasta met paddestoelen in een truffelroomsaus.

Al met al verlieten we met een aardig gevuld gevoel het restaurant, maar niet met het idee hier nogmaals te komen.

Gegeten op 31 mei 2014

JannaKees

Ik kom maandelijks in dit leuke restaurant!
De bediening is hartstikke vriendelijk en de gast vrouw vooral.
het eten was erg lekker, je proeft natuurlijk dat het echt Italiaans is.
M.v.g Janna

Gegeten op 3 februari 2013

plooy

• Uitstekend

goede bediening, lekker eten, pizza net iets anders qua ingredienten en dus net iets anders dan andere pizzaria's.
De prijs kwaliteit was ook goed, ik ga er zeker nog eens heen.

nb8

• Uitstekend

Vorige week hebben ik en mijn vriendin hier heerlijk gegeten. Er wordt louter gebruik gemaakt van verse ingrediënten en dat proef je. Bediening is vriendelijk en attent. Het restaurant mag wel wat aan de naamsbekendheid doen, we liepen er toevallig langs. Gelukkig weten we het nu wel te vinden.

MP13

• Redelijk

• Redelijk

Heb hier nu 3 keer gegeten, alle keren heb ik lang op voor/hoofd en nagerecht moeten wachten, afgelopen woensdag kreeg ik als argument dat ik een voorgerecht had moeten bestellen dan had het hoofdgerecht niet zo lang op zich laten wachten...
Aankleding mag wat meer, nu erg steriel en bediening mag actiever en oplettender zijn (en niet met 3 man achter de bar staan te giebelen)

Schrijf zelf een recensie over Mio Girasole in Barneveld

Schrijf hieronder je recensie over Mio Girasole. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.