Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sushi Qube Utrecht

2. Fusion
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 030 71 16 688

ruth9

Er is een nieuwe kaart waardoor er stuk minder sushi is, erg jammer, service was goed maar moest zelf een serveerster aanhouden om nog een drankje te bestellen, we gaan volgende keer naar een ander sushi restaurant.

Gegeten op 17 oktober 2014

J.Drijver

Was jaren mij favoriet maar vanavond werden we echt onvriendelijk ontvangen. De kaart is een stuk ingeperkt, afbeeldingen ontbreken. Kortom niet meer de Sushi Qube die we gewend waren. Zonde! Uiteindelijk opgestaan en elders gaan eten.

koen39

Sushi Qube heeft een nieuwe menukaart en de gerechten zijn lekker. De bediening was zeer vriendelijk en snel maar niet opdringerig. Op de menukaart ontbreken nog de afbeeldingen en een uitgebreide beschrijving, het maakt het wel spannend wat er op tafel komt. Jammer vind ik het gebrek aan kraanwater, ze serveren alleen bronwater uit flesjes.

Gegeten op 10 september 2014

Jean_L

Kwamen wat later op avond binnen en werd gelijk gezegd dat de keuken om 22:30 zpu sluiten: een ruim uur voor 'all-you can eat'...

Service om te huilen: iedereen was bezig met het schoonmaken en sluiten van de tent. Eten kwam weliswaar snel, na eerste bestelling, en was op zich goed. kleine porties, smaakvol en sommige gerechten verre van vers, andere juist kakelvers.

Grootste afknapper was de bediening: de menselijke factor in de beleving van een restaurant: bitter teleurgesteld zijn we (nog voor officiële sluitingstijd van de keuken) vertrokken. Voor altijd...

Gegeten op 21 juni 2014

ciaobella2707

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Vol verwachting, maar helaas erg tegengevallen. Weinig sfeer, sobere inrichting en kale muren (geen decor). Voldoende keus op menukaart. Eten was heel erg zoutig en de porties waren erg klein. Sushi's smaakten niet vers. Bediening was supersnel. Je bestelt en ze komen het vrijwel direct brengen. Een glimlach ontbrak bij de bediening. Voor ons eens en nooit meer.

Gegeten op 3 april 2014

foodiseverything

Ben hier sinds de opening al, maar helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan. De sushi bestaat nu uit hele brokken rijst, wat naar mijn mening erg plakkerig is vergeleken eerst. De warme gerechten zijn allemaal erg zout, ik kan er nog wel liters water bij drinken. Erg jammer, deze zaak was 1 van de beste uit Utrecht. Maar nu zou ik toch sneller een andere adres zoeken voor het eten wat wel waard is voor mijn geld. Qua service en decor vind ik het wel een leuk restaurant. Zodra er weer verandering is in het eten zou ik snel weer een keer terug gaan. Ik geef ze nog een jaartje de tijd om dan pas weer daar te gaan eten.

Gegeten op 29 maart 2014

bsm88

Lieflijke/intieme setting, vooral in vergelijking met de wat grotere sushi-restaurants in Utrecht.
80 % van de sushi was heel erg lekker (vers, mals) en 20 % viel wat tegen.
Ruime keuze, dus voor ieder wat wils. Wel erg zout, maar ik geloof dat ik net pech had. Mijn tafelgenoten hadden nergens last van.
Bediening vlot en vriendelijk. Af en toe werd wel iets vergeten, maar dat werd door alle vriendelijkheid vergeven en vergeten.
Tot slot: zowel eten als service zou ik eigenlijk een 7,5 willen geven, maar toch eerder een 7 dan een 8 gezien vorenstaande.

Gegeten op 24 februari 2014

monedoos

Biedining is vlot, iets te vlot naar mijn mening. Sommige gerechten staan te snel op tafel of worden vergeten.
Prima eten genoeg keus maar zeker niet een van de betere zaken in Utrecht.
Het mist allemaal smaak, net allemaal te vlak.
Het is geen straf om hier te eten maar ik kies voortaan voor een andere zaak.

Gegeten op 18 januari 2014

Toering

All you can eat concept, lekkere gerechten, zeer afwisselend, teveel om per ronde op te kunnen. Wijnen zouden wat beter kunnen, verder prima service en bediening

Gegeten op 8 januari 2014

smaris

Pas ontdekt en nu al vele keren geweest. Iedereen die meekomt is ook elke keer erg enthousiast. Heerlijk eten, ook als je niet van sushi houdt. Bediening dringt zich volgens japans gebruik niet op en bedient snel. Super tevreden dus.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Sushi Qube Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Qube Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.