Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sushi Qube Utrecht

2. Japans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 030 71 16 688

Jean_L

Kwamen wat later op avond binnen en werd gelijk gezegd dat de keuken om 22:30 zpu sluiten: een ruim uur voor 'all-you can eat'...

Service om te huilen: iedereen was bezig met het schoonmaken en sluiten van de tent. Eten kwam weliswaar snel, na eerste bestelling, en was op zich goed. kleine porties, smaakvol en sommige gerechten verre van vers, andere juist kakelvers.

Grootste afknapper was de bediening: de menselijke factor in de beleving van een restaurant: bitter teleurgesteld zijn we (nog voor officiële sluitingstijd van de keuken) vertrokken. Voor altijd...

Gegeten op 21 juni 2014

ciaobella2707

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Vol verwachting, maar helaas erg tegengevallen. Weinig sfeer, sobere inrichting en kale muren (geen decor). Voldoende keus op menukaart. Eten was heel erg zoutig en de porties waren erg klein. Sushi's smaakten niet vers. Bediening was supersnel. Je bestelt en ze komen het vrijwel direct brengen. Een glimlach ontbrak bij de bediening. Voor ons eens en nooit meer.

Gegeten op 3 april 2014

foodiseverything

Ben hier sinds de opening al, maar helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan. De sushi bestaat nu uit hele brokken rijst, wat naar mijn mening erg plakkerig is vergeleken eerst. De warme gerechten zijn allemaal erg zout, ik kan er nog wel liters water bij drinken. Erg jammer, deze zaak was 1 van de beste uit Utrecht. Maar nu zou ik toch sneller een andere adres zoeken voor het eten wat wel waard is voor mijn geld. Qua service en decor vind ik het wel een leuk restaurant. Zodra er weer verandering is in het eten zou ik snel weer een keer terug gaan. Ik geef ze nog een jaartje de tijd om dan pas weer daar te gaan eten.

Gegeten op 29 maart 2014

bsm88

Lieflijke/intieme setting, vooral in vergelijking met de wat grotere sushi-restaurants in Utrecht.
80 % van de sushi was heel erg lekker (vers, mals) en 20 % viel wat tegen.
Ruime keuze, dus voor ieder wat wils. Wel erg zout, maar ik geloof dat ik net pech had. Mijn tafelgenoten hadden nergens last van.
Bediening vlot en vriendelijk. Af en toe werd wel iets vergeten, maar dat werd door alle vriendelijkheid vergeven en vergeten.
Tot slot: zowel eten als service zou ik eigenlijk een 7,5 willen geven, maar toch eerder een 7 dan een 8 gezien vorenstaande.

Gegeten op 24 februari 2014

monedoos

Biedining is vlot, iets te vlot naar mijn mening. Sommige gerechten staan te snel op tafel of worden vergeten.
Prima eten genoeg keus maar zeker niet een van de betere zaken in Utrecht.
Het mist allemaal smaak, net allemaal te vlak.
Het is geen straf om hier te eten maar ik kies voortaan voor een andere zaak.

Gegeten op 18 januari 2014

Toering

All you can eat concept, lekkere gerechten, zeer afwisselend, teveel om per ronde op te kunnen. Wijnen zouden wat beter kunnen, verder prima service en bediening

Gegeten op 8 januari 2014

smaris

Pas ontdekt en nu al vele keren geweest. Iedereen die meekomt is ook elke keer erg enthousiast. Heerlijk eten, ook als je niet van sushi houdt. Bediening dringt zich volgens japans gebruik niet op en bedient snel. Super tevreden dus.

Gegeten op 18 januari 2014

Jamie01

Ik ben naar sushi qube gegaan omdat het een all you can eat concept is in tegenstelling tot een paar andere sushi zaken in de binnenstad (is toch wel makkelijk dat je verschillende dingen kunt uitproberen maar toch weet waar je aan toe bent qua prijs). Ik en de vriendin met wie ik was zijn beiden dol op sushi eten maar vanavond vonden we het beiden niet lekker, niet smakelijk en de ingedrienten leken niet vers. Zoals andere reviewers zeiden waren de mannen wel vriendelijk maar leek de vrouwelijke bediening wel robots, kan zeker meer betrokken. Ik zou zeker een hele tijd wachten totdat kwaliteit van het eten en de bediening weer ok is voordat ik terug zou gaan.

Gegeten op 11 januari 2014

Inari

Sushi Qube was eens m'n favoriete sushirestaurant... vanwege de smaakvolle en verse gerechten, maar de kwaliteit is op de een of andere manier zeer hard achteruit gegaan: taai vlees en vooral uitgedroogd, erg vettige hapjes, deegbeslag om gefrituurde hapjes gillen ook 'oud' of 'opgewarmd' uit. Ik ben hier in totaal 4-5x geweest, maar voortaan verkies ik toch liever een ander sushiplekje, want met alle nieuwe sushiplekjes overal en nergens is de concurrentie onderling hoog.

De service is nog steeds hetzelfde: aardige jongen in de bediening en chagrijnig-ogende vrouwen in de bediening. Geen persoonlijkheid en welgemeende vragen zoals 'heeft 't gesmaakt' (en daarna weglopen zonder verandering in uitdrukking van pokerface) draagt helaas niet bij aan de sfeer in het restaurant. Robots... Wederom: kan er nooit een glimlachje af bij die mensen hier? Ze werken allemaal heel hard en we zijn zeker niet onbeschoft behandeld, dat dan weer wel, maar de focus ligt in ieder geval niet op het ophalen van bestellijstjes en de service vind ik maar zeer matig.

Decor, wat valt daar over te zeggen? Modern/hip.. schoon toilet(!). Zoals bij vele andere restaurants.. krijg hier lichtelijk 't 'vreetschuurgevoel' en de tafels zijn veel te klein.. vooral als je een ronde aan gerechten op je tafel krijgt die de bediening net als een tetrisblokken op je tafel moet zien te passen.

Helaas pindakaas.

Gegeten op 30 december 2013

ievk

Ik heb hier met plezier gegeten na een avondje Sinterklaas-inkopen. Het is altijd de kunst om zoveel mogelijk van de kaart te bestellen, zonder te gauw vol te zitten. Is erg goed gelukt; we hebben de vijf rondes volgemaakt. Het eten is oké. Vooral de zalm was van erg lekker en de eend smelt op je tong. De sushi's zouden wel wat robuuster kunnen. En alle porties zijn aan de relatief kleine kant; je kunt alleen ook op wat je voor twee bestelt. Voor dessert één bolletje ijs met keuze uit drie smaken. Lekker ijs en bijzondere smaken, maar ik had liever wat meer keus gehad. Service was prima.

Gegeten op 21 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Qube Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Qube Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.