Sushi Qube Utrecht

1. Restaurant
  2. Fusion
  1. Toon telefoonnummer 030 71 16 688

bsm88

Mijn tweede recensie voor dit restaurant. Daar waar ik eerder tevreden was, ben ik nu volledig gekeerd. Zelden zo onbeschoft behandeld in een restaurant. Wat ging er mis? Alles.
Dit restaurant biedt all you can eat sushi. Je moet dan wel binnen twee uur bestellen.
In ons geval duurde het opnemen van de drankjes en het brengen van de drankjes lang, alsook het ophalen van onze bestelling (die je zelf invult op een kaartje). Zo lang zelfs dat we op een gegeven moment naar voren zijn gelopen om zelf maar de bestelling af te geven. Als we dan eindelijk eten kregen, waren het gerechten die we niet hadden besteld, of het was koud. Ook werd het eten op tafel gesmeten en kon er geen lachje of contact van af.
Toen we aangaven dat we niet tevreden waren, kregen we een vaag excuus "iets met de keuken". Daardoor zou het allemaal lang duren. Hier zouden we begrip voor kunnen hebben, ware het niet dat er andere tafels waren die constant wel bediend én voorzien werden van grote schalen eten. Toen we dit tegenwierpen kregen we als wonderbaarlijk excuus "maar zij bestellen ook veel"... (???). Hierop antwoordden wij dat wij ook veel bestelden maar we dit niet kregen geserveerd. Toen we nadat we al twee uur zaten nog maar de helft van onze tweede ronde (van de 5 die je binnen de twee uur zou moeten kunnen bestellen) hadden gekregen, hebben we het eten maar geannuleerd en daarbij onze klachten herhaald. Hierop kregen we (ik meen oprechte) excuses en hoefden we alleen maar de drankjes te betalen. Daarom een 3 in plaats van een 1. Heel jammer, want ik kwam hier graag en het eten is lekker. Maar dan moet je het wel krijgen.

Gegeten op 25 februari 2015

jona4

Drie kwartier na de tijd van onze reservering konden we pas zitten. Hierna duurde het een uur voordat we twee sushi stukjes kregen, met een mompelend 'sorry de keuken is een beetje vertraagd'. Tegen de tijd dat we de eerste rondes op hadden, werd medegedeeld dat de keuken dichtging. Ondertussen werd er niet gevraagd of we nog iets wilde drinken en werden de tafels voor de volgende dag ingedekt. Ook bij het afrekenen werd geen excuses gemaakt. De sushi smaakte goed, maar door de slechte service gaan we hier niet meer naartoe.

Gegeten op 14 februari 2015

robvw-utrecht

Restaurant is oké. Sushi wordt vers gemaakt maar er is niet bijzonder veel keus. De bediening is vriendelijk en je kan er prima zitten. Het decor is goed genoeg maar ook niet bijzonder. Het restaurant wil zich graag onderscheiden van andere all-you-can-eat sushi concepten maar dat lukt nog niet.

Gegeten op 14 november 2014

ruth9

Er is een nieuwe kaart waardoor er stuk minder sushi is, erg jammer, service was goed maar moest zelf een serveerster aanhouden om nog een drankje te bestellen, we gaan volgende keer naar een ander sushi restaurant.

Gegeten op 17 oktober 2014

J.Drijver

Was jaren mij favoriet maar vanavond werden we echt onvriendelijk ontvangen. De kaart is een stuk ingeperkt, afbeeldingen ontbreken. Kortom niet meer de Sushi Qube die we gewend waren. Zonde! Uiteindelijk opgestaan en elders gaan eten.

koen39

Sushi Qube heeft een nieuwe menukaart en de gerechten zijn lekker. De bediening was zeer vriendelijk en snel maar niet opdringerig. Op de menukaart ontbreken nog de afbeeldingen en een uitgebreide beschrijving, het maakt het wel spannend wat er op tafel komt. Jammer vind ik het gebrek aan kraanwater, ze serveren alleen bronwater uit flesjes.

Gegeten op 10 september 2014

Jean_L

Kwamen wat later op avond binnen en werd gelijk gezegd dat de keuken om 22:30 zpu sluiten: een ruim uur voor 'all-you can eat'...

Service om te huilen: iedereen was bezig met het schoonmaken en sluiten van de tent. Eten kwam weliswaar snel, na eerste bestelling, en was op zich goed. kleine porties, smaakvol en sommige gerechten verre van vers, andere juist kakelvers.

Grootste afknapper was de bediening: de menselijke factor in de beleving van een restaurant: bitter teleurgesteld zijn we (nog voor officiële sluitingstijd van de keuken) vertrokken. Voor altijd...

Gegeten op 21 juni 2014

ciaobella2707

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Vol verwachting, maar helaas erg tegengevallen. Weinig sfeer, sobere inrichting en kale muren (geen decor). Voldoende keus op menukaart. Eten was heel erg zoutig en de porties waren erg klein. Sushi's smaakten niet vers. Bediening was supersnel. Je bestelt en ze komen het vrijwel direct brengen. Een glimlach ontbrak bij de bediening. Voor ons eens en nooit meer.

Gegeten op 3 april 2014

foodiseverything

Ben hier sinds de opening al, maar helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan. De sushi bestaat nu uit hele brokken rijst, wat naar mijn mening erg plakkerig is vergeleken eerst. De warme gerechten zijn allemaal erg zout, ik kan er nog wel liters water bij drinken. Erg jammer, deze zaak was 1 van de beste uit Utrecht. Maar nu zou ik toch sneller een andere adres zoeken voor het eten wat wel waard is voor mijn geld. Qua service en decor vind ik het wel een leuk restaurant. Zodra er weer verandering is in het eten zou ik snel weer een keer terug gaan. Ik geef ze nog een jaartje de tijd om dan pas weer daar te gaan eten.

Gegeten op 29 maart 2014

bsm88

Lieflijke/intieme setting, vooral in vergelijking met de wat grotere sushi-restaurants in Utrecht.
80 % van de sushi was heel erg lekker (vers, mals) en 20 % viel wat tegen.
Ruime keuze, dus voor ieder wat wils. Wel erg zout, maar ik geloof dat ik net pech had. Mijn tafelgenoten hadden nergens last van.
Bediening vlot en vriendelijk. Af en toe werd wel iets vergeten, maar dat werd door alle vriendelijkheid vergeven en vergeten.
Tot slot: zowel eten als service zou ik eigenlijk een 7,5 willen geven, maar toch eerder een 7 dan een 8 gezien vorenstaande.

Gegeten op 24 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Sushi Qube Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Qube Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.