Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Woodstock

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0573 785 078

henk195

Eetcafé Woodstock.
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, lekker relaxte sfeer, muziekje welke je verwacht bij de naam Woodstock. Prachtige foto posters aan de wand. Kortom het was helemaal top, na één avond hoefden we niet te vragen waar we de avond daarna gingen eten, Woodstock Eetcafé.
Gerechten prima, prijs-kwaliteit helemaal top !

Gegeten op 18 oktober 2014

guitartiger

Ruime porties en prima kwaliteit. Ook originele gerechten: pannetje mosselen als voorgerecht, salade gerookte kip & brie. De zalm was heerlijk - als je je mes er tegen aan zette viel het uiteen. Bediening was bijzonder vriendelijk. Koffie en thee was incl. likeurtje.

Gegeten op 24 juli 2014

jacquelinevdmunckhof

Ik verheugde me op een stoofpotje uit de oven met 3 soorten vis, in roomsaus. Het enige wat klopte was het potje.....niet in de oven geweest, behalve misschien om op te warmen, saus die uit een pakje leek te komen, geen room, geen smaak, één moot droge en smaakloze tonijn, zalm en kabeljauw ter grote van een euromuntje....salade voor 4 personen was benedenmaats, o.k. de frietjes waren goed gebakken. We hoorden de eigenaars van het restaurant voortdurend opmerkingen maken tegen het personeel, niet al te vriendelijk. Toen ik mijn beklag deed over mijn gerecht, werd daar niks mee gedaan, wat gemompel en ze verdween langzaam uit het zicht.
Echt slecht en dat heb ik nog nooit gezegd over een restaurant, nog nooit een recensie geschreven maar dit was zo erg en ik voel me zo niet gehoord dat ik dit kwijt wilde.

Gegeten op 19 juli 2014

angelavankooten

Gisteravond heerlijk gegeten bij eetcafe woodstock! Samen met mijn man en twee kleine kindjes (al een ervaring op zich).

We hebben door het vriendelijke personeel zelfs drie gangen kunnen doen, voor de kleintjes werden zelfs pannenkoeken gebakken! De carpaccio was heerlijk, mijn man had verse vis en ik een kogelbiefstukje. Super kwaliteit voor een leuke prijs!! Een koffie speciale maakte het helemaal af.

Echt niets anders als lof!

Team woodstock bedankt voor de heerlijke avond, wij komen zeker nog eens terug! Groetjes Angela van Kooten & fam.

Gegeten op 15 september 2013

-RVW-

Hadden positieve reacties gehoord en daarom hier gegeten. We zaten buiten op het terras.
Woodstock is een eetcafé en heeft ook die uitstraling en prijszetting.
We hadden hoge verwachtingen, maar het eten was helaas (ook voor de gevraagde prijs) toch nog aan de magere kant:
• een moot zalm die in en in droog is.
• gebakken aardappelen: vet en slap
• en... tussen de gebakken aardappelen vinden we dan ook nog eens (restjes ?) pasta.
Kortom, met heel veel moeite, kunnen we voor het eten een mager zesje geven!
Bediening was, ondanks dat het niet erg druk was, niet altijd alert.

Gegeten op 9 juli 2013

johan45

Heerlijk gegeten! Prettige sfeer, schoon en netjes, comfortabel. Leestafel en zithoek. Vriendelijke en attente bediening. Voortreffelijke sauvignon blanc. Gunstige prijzen. Aanrader

Ronald1973

Hier gegeten met vrienden. Geschikte gelegenheid voor een eenvoudige maaltijd op eetcafé-niveau. Bediening is vriendelijk.

Gegeten op 15 december 2012

Jacques21

Heerlijk gegeten in Woodstock: champignons in knoflooksaus, mosterdsoep met knoflook, zalm. Lekkere wijn! Allemaal dik in orde. Een heel klein minpuntje: de bediening mag wat persoonlijker, het moet niet zo zijn dat je ze overal hetzelfde riedeltje hoort afdraaien. Maar afgezien daarvan: een aanrader.

Gegeten op 25 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Woodstock in Lochem

Schrijf hieronder je recensie over Woodstock. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.