Woodstock

• 7.4

• 7.5

angelavankooten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk gegeten bij eetcafe woodstock! Samen met mijn man en twee kleine kindjes (al een ervaring op zich).

We hebben door het vriendelijke personeel zelfs drie gangen kunnen doen, voor de kleintjes werden zelfs pannenkoeken gebakken! De carpaccio was heerlijk, mijn man had verse vis en ik een kogelbiefstukje. Super kwaliteit voor een leuke prijs!! Een koffie speciale maakte het helemaal af.

Echt niets anders als lof!

Team woodstock bedankt voor de heerlijke avond, wij komen zeker nog eens terug! Groetjes Angela van Kooten & fam.

Gegeten op 15 september 2013

-RVW-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hadden positieve reacties gehoord en daarom hier gegeten. We zaten buiten op het terras.
Woodstock is een eetcafé en heeft ook die uitstraling en prijszetting.
We hadden hoge verwachtingen, maar het eten was helaas (ook voor de gevraagde prijs) toch nog aan de magere kant:
• een moot zalm die in en in droog is.
• gebakken aardappelen: vet en slap
• en... tussen de gebakken aardappelen vinden we dan ook nog eens (restjes ?) pasta.
Kortom, met heel veel moeite, kunnen we voor het eten een mager zesje geven!
Bediening was, ondanks dat het niet erg druk was, niet altijd alert.

Gegeten op 9 juli 2013

johan45
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Prettige sfeer, schoon en netjes, comfortabel. Leestafel en zithoek. Vriendelijke en attente bediening. Voortreffelijke sauvignon blanc. Gunstige prijzen. Aanrader

Ronald1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met vrienden. Geschikte gelegenheid voor een eenvoudige maaltijd op eetcafé-niveau. Bediening is vriendelijk.

Gegeten op 15 december 2012

Jacques21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in Woodstock: champignons in knoflooksaus, mosterdsoep met knoflook, zalm. Lekkere wijn! Allemaal dik in orde. Een heel klein minpuntje: de bediening mag wat persoonlijker, het moet niet zo zijn dat je ze overal hetzelfde riedeltje hoort afdraaien. Maar afgezien daarvan: een aanrader.

Gegeten op 25 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Woodstock in Lochem

Schrijf hieronder je recensie over Woodstock. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!