Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rivers

2. Internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 531 40 00

lebon

Het is beter soms om iets niet te zeggen, dan dat je moet zeggen "dat hebben we nu niet want de tap is stuk"! Bestel je een ander biertje, "sorry, maar de tap is leeg". Een open keuken kan zijn charme hebben, maar om nou onder eten te zien hoe een kok stapels biefstuk staat te vacumeren, hoeft ook niet, zet die machine dan ergens achter in een hoek. De spaanse rode dagwijn was erg lekker, de amuse verfrissend en lekker. Beide hadden we het dagmenu besteld, bestaande uit pompoensoep, goed van smaak, alleen nog wat veel stukjes van de bast/schil erin. De hertenbiefstuk was heerlijk evenals de groente erom heen. Jammer dat we aan tafel meerder keren werden gestoord door fruitvliegjes waarvan er 2 verdronken in mijn bier en 1 in de zo lekkere wijn. We hebben daar niets van gezegd, slechts uit onze glazen gevist. Men kan daar op het moment zelve toch niets aan doen. De gastvrije bediening wilde zonder problemen onze desserts inruilen voor cappuccino en koffie met bonbons erbij. Zo hoort serves te zijn.

Gegeten op 22 oktober 2014

bianca102

Via online reservering

We hadden zalm wat erg goed smaakte.
Bediening was goed en ook attent.

Vroeg ook of we het nagerecht wilde na dat we ons drankje op hadden.
Wat erg rustig over kwam..

Leuk restaurant op nog eens heen te gaan.

Gegeten op 12 oktober 2014

Louelle1996

Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten bij deze nieuwe tent, voorafje lekker buiten in het zonnetje en daarna de overheerlijke lounge plate tot in de late uurtjes zijn wij verwend door vriendelijk personeel en de koks. Bedankt voor deze leuke avond!!!

Gegeten op 3 oktober 2014

ans29

Via online reservering

We hadden kortingskaarten via Albert heijn, daardoor hadden we beperkte keuze in het menu.
Maar zowel de zalm als de hamburger en ook het voorgerecht waren heerlijk.
Ook het dessert, cheese cake met een bolletje ijs was heerlijk.
We werden bediend door een zeer vriendelijke jongeman.
Kortom keurig en lekker allemaal!

Gegeten op 5 oktober 2014

koffietante

Via online reservering

We hadden geboekt via een Albert Heijn aanbieding; tweede menu gratis. Omdat het een aanbieding was waren onze verwachtingen niet al te hoog. Maar we hebben heerlijk gegeten, bediening was prima en de lokaliteit was ook Oké. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 oktober 2014

Culinair99

Tegenvallend. Via de AH actie terecht gekomen bij deze vrij nieuwe zaak. Kaal interieur, witte plastic tafels met centrale poot zonder kleedje oid, vreemde schilderijen aan de muur, overall kaal en kil. Bediening in overvloed aanwezig, echter dat is geen pluspunt, iedereen kijkt naar je tafel, waar wel een gerecht staat maar geen drankje en pas de 4e die vraagt of je nog wat wilt drinken... Vast AH menu, vooraf 2 keuzes, wij namen carpaccio, die was prima. Daarna hamburger, oké. Niet heel verassend. Toetje zou Lemon cheesecake zijn, echter er kwam iets van chocolade taart. Omgeruild, maar beide toetjes waren niet zo lekker. Eten werd ook erg snel opgediend. Geen gezellig avondje uit al met al. Jammer.

leonie38

Via online reservering

Rommelige service. Drinken, petit four, broodje en voorgerecht bijna tegelijk op tafel. 1 hoofdgerecht kwam kwartier later door niet goed opgeschreven.

Gegeten op 20 september 2014

Met 3 personen gegeten. Mijn voorgerecht bestond uit een lekker pompoen soepje en als hoofdgerecht kabeljauw met gamba's.
Het hoofdgerecht was mooi gepresenteerd en lekker, de vis was mooi glazig en goed gegaard. De bediening was vriendelijk. jammer dat ze ons tegenover de deur passeerden terwijl er voldoende betere plaatsen waren. Omdat wij niet hadden gereserveerd en niet wisten hoeveel gasten er verwacht werden hebben we de tafel geaccepteerd maar na ons zijn er geen gasten meer gekomen.

Gegeten op 21 september 2014

monique_maarten

Via online reservering

We hadden vrienden gevraagd voor een etentje bij Rivers, in het kader van de AH-actie twee voor de prijs van één. We kregen een speciaal menu van € 29,50 met keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten. Ik vond het menu de prijs niet waard. Want: voorgerecht: tomatensoep of carpaccio. Twee van ons gezelschap kozen de tomatensoep, die op bleek te zijn. We mochten een kerry-kokossoepje kiezen, wat een beetje waterig was.
Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit zalm of een hamburger. Beiden geserveerd met een beetje groenten (vis) en patatjes.
Toet was oké maar niets bijzonders: bolletje ijs, stukje taart en chocolademousse.
Kortom: prijs/kwaliteit was niet in orde. Geen goede kennismaking met Rivers. Ik ga er niet meer eten.

Gegeten op 13 september 2014

jacqueline107

Bediening zeer gastvrij, voelden ons welkom. Prachtig terras aan het water, met mooi uitzicht op de stad. Eten was goed, smaakvol, mooi op gediend. Interieur modern en stijlvol. Wij gaan er zeker nog een keer eten.

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Rivers in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Rivers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.