Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rivers

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 531 40 00

EllenVR

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Rivers. we vonden het vooral een gezellig restaurant. Mooi uitzicht op de stad en het water van de gracht.

Gegeten op 21 december 2014

Hongerig

Via online reservering

Heerlijk! Met het AH-zegel menu. Goede service, sfeervolle ambiance. Vooraf bordje brood met aioli en salami was ook heerlijk (van het huis).

Gegeten op 19 december 2014

visroker

Een portie prima hollandse garnalen op een bak met ijs zetten en serveren met wat stukjes slecht geroosterd brood en kappers in plaats van de beloofde cornichons. Is dat koken?Mijn kleinzoon van 6 kan dat ook .
De tonijn werd done en dus droog geserveerd op een bordje mie met teveel ketjap.Ik had medium tonijn besteld .Er was verder niets met de tonijn gedaan.Zonde.Hier kom ik niet meer

Gegeten op 7 december 2014

fenna11

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Geen commentaar.
Het kwam wel te snel na elkaar. We hadden de broodjes nog niet of meteen het voorgerecht stond voor je neus. Had nog geen broodje op. Dat was wel jammer.
Verder goed geholpen. Aardige mensen.

Gegeten op 17 december 2014

MarjaDuchatteau

Met collega's eerst op het terras gezeten. Duurde allemaal erg lang voor we ons drankje kregen. Uiteindelijk binnen gegeten. Het was lekker maar de prijs-kwaliteit verhouding deed dit snel vergeten. Erg duur voor wat je krijgt, hierdoor zal ik niet zo snel meer terug gaan.

Gegeten op 23 oktober 2014

Manoni

Het voormalige restaurant Babylon in Alkmaar heet tegenwoordig Rivers. Wij aten hier met de ah aanbieding. Het voorgerecht, de carpaccio, was erg lekker. De keuze was voor het hoofdgerecht zalm of een huisgemaakte hamburger. Mijn hamburger was denk ik nog wat rauw in het midden, ik kon het niet goed zien vanwege het weinige licht. In ieder geval niet spectaculair. De bediening was erg vriendelijk.
De open keuken was aan de ene kant leuk om te zien, aan de andere kant kreeg ik er een beetje 'massaproductie - gevoel' van.

Gegeten op 29 november 2014

lisette50

Via online reservering

we werden hartelijk ontvangen, vriendelijk bediening en heerlijk gegeten. een goede prijs/kwaliteitverhouding, een echte aanrader.

Gegeten op 5 december 2014

eettest

Na reservering vriendelijk ontvangst. Het tafelblad wiebelde ontzettend. Het kan niet anders dan dat dit eerder opgemerkt werd, dus kennelijk maling aan de clientèle.
Als voorgerecht de gegratineerde oesters besteld. Deze waren smakeloos: dat kan echt anders!
Als hoofdgerecht bestelde ik de gegrilde tonijn met vermelding deze zeer kort aan te schroeien. De tonijn werd praktisch "done" geserveerd op een onduidelijk, misselijk makende spaghetti-prut met hier en daar een stukje volledig doorgegaarde courgette. Het dessert was smakelijk.
Ook mijn tafelgenoten waren over de kwaliteit van het eten beslist niet te spreken. Kortom: onder de maat en niet voor herhaling vatbaar!
Men dient zich te realiseren dat gasten bij een avondje-uit geen zin hebben over van alles en nog wat te klagen.

Gegeten op 29 november 2014

Marianne 53

In het kader van de Iens/AH-actie hier terecht gekomen. Vriendelijke ontvangst, onze peuter kreeg gelijk een kleurboek en potloden (leuk). Maar van het speciale Iens/AH-menu werden wij niet echt blij. Meer van: dat-kan-ik-zelf-ook-wel-thuis-maken. Wij hebben dus gewoon van de kaart gegeten en de zegels in de tas gehouden en dat was dus een prima keus. De Nicoise, 5 spice tonijn, de gai pad, kipsaté en gambas alioli waren allemaal dik in orde en goed op smaak. De bediening doet haar best, maar kan nog best wat ondersteuning gebruiken. Een zaak met potentie, doe daar wat mee. Aan de locatie zal het niet liggen.

Gegeten op 26 november 2014

suzanne106

Via online reservering

Het hoofdgerecht kwam iets te snel na het voorgerecht daardoor zaten we iets te vol voor het dessert. Maar voor de rest heerlijk gegeten! Wijntje was ook erg lekker. En erg vriendelijk personeel.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Rivers in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Rivers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.