a TripAdvisor company

foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 1 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 2 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 3 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 4 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 5 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 6 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 7 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 8 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 9 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 10 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 11 foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 12

Aandacht voor Eten Deli

2. Italiaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 223 17 01
  2. www.aandachtvooreten.nl

Private dining en smaakmakende workshops

Hier kun je heerlijk ontspannen dineren in een privérestaurant. Dus geen jengelende kinderen aan de tafel naast je of gasten die net iets te luidruchtig zijn. Daarnaast worden maaltijden op topniveau geserveerd. Denk aan de lange Italiaanse familietafels gevuld met lekkernijen en mooie flessen wijn. Liever zelf de touwtjes in handen maar kun je nog wel wat goede tips gebruiken? Teken dan in voor één van de workshops en geef je kooktalent een boost!

Let op: je kunt hier niet telefonisch reserveren.

maurice64

Top avond gehad hier! prefect voor een team uitje! Lekker eten! leuke informatieve workshop van 2 gezellige koks! en niet al te duur. Aanrader!

Gegeten op 20 april 2015

MacPherson

Voor een speciale gelegenheid hier heerlijk gegeten en fantastisch verwend door het personeel. Wij gingen voor het hele pakket inclusief wijnarrangement. De mooie gerechten waren een feest voor het oog. Verder niets dan lof. Zijn een mooie ervaring rijker.

Tante_Nel

Wij hebben hier een geweldige avond gehad. We hadden hier een intiem huwelijksdiner met een klein gezelschap. Aandacht voor eten was perfect voor ons! De hele entourage heeft ervoor gezorgd dat deze bijzondere dag op een geweldige manier werd afgesloten. Vanaf het eerste contact met Dimitri hadden wij al een goed gevoel en dat gevoel heeft ons niet bedrogen! Dimitri is erg flexibel en we konden met hem alle kanten op. De sfeer op de avond zelf was ongedwongen en heerlijk luxe dat we met ons bescheiden gezelschap privé konden dineren. Het eten zelf was ook verrukkelijk! We hebben Dimitri zelf een menu laten samenstellen en het was heerlijk met lekkere bijpassende wijntjes erbij.

Wij hebben echt genoten en ik zou dit zeker aanbevelen aan anderen!

Gegeten op 16 januari 2015

tarri

Hier met 10 vrienden in private dining setting gegeten. Eten heerlijk, wijn prima. Setting excellent. Meer heb je niet nodig om een perfecte avond te hebben.

Gegeten op 13 september 2014

Proever36208

Wij hebben een topavond gehad hier! Het restaurant is stijlvol ingericht en er hangt een gezellige, ongedwongen sfeer. We hadden een kerstdiner met 21 vrienden. Chef Dimitri dacht echt mee ne stond overal voor open. Hij heeft een fantastisch walking dinner in 7 gangen bereid, rekening houdend met alle wensen en allergieën.Ook had hij een sommelier uitgenodigd, Yuri Koster, die prachtioge bijpassende wijnen had uitgekozen en vol passie toelichting gaf op de wijn-spijscombinaties. Samen met Sebastian in de bediening kwamen we op z'n zachts gezegd niets tekort. Wij liepen aan het eind van de avond stuiterend van enthousiasme het pand uit. Een topavond en een absolute aanrader! Bedankt Dimitri, Sebastian en Yuri!

Gegeten op 19 december 2014

Barbara_726

Wij hebben met een kookworkshop het menu esperti gemaakt (we waren met 12 man). Dit was echt geweldig leuk om te doen. Het menu was erg veelzijdig en avontuurlijk, met oa oesters, kreeft en duifjes. De kok was heel fijn om mee te werken. Hij had een goed overzicht en vond het leuk om ons nieuwe dingen te leren. Het eten zelf was heerlijk, bijna niet te geloven dat we dat zelf gemaakt hadden. Ver boven het niveau van een doorsnee brasserie. We hebben echt genoten.
Overige pro's: een sfeervol ingerichte studio. Los van het restaurant en dus helemaal voor ons gezelschap. Naast de kok ook een ober die ons van drankjes voorzag.
Geen echte con's eigenlijk. Helaas was ik de bob en kan dus niets zeggen over de wijnen.

Gegeten op 18 oktober 2014

Merel11

Zo jammer dat er geen lunch meer geserveerd wordt hier. Het was altijd by far mijn favoriete lunch adresje in Utrecht. Onbegrijpelijk dat er niet genoeg animo bleek om de lunch te handhaven. Eeuwig zonde! Heerlijk eten, goede hoeveelheden en een meer dan vriendelijke gastheer!

Gegeten op 6 september 2014

odette817

Het is een gezellige zaak waar aandacht aan kleine details is gegeven. Wij beginnen met een Antipasti van knoflook en tomaat. De Antipasti mix was mooi opgemaakt. Kalfspotje met citroen en salie is overheerlijk. Als dessert Carnolli van limoen, maakt het geheel compleet.

Gegeten op 26 september 2014

betina

Hier met een groepje vriendinnen gegeten. Chef Dimitri zorgde ervoor dat wij niets te kort kwamen, en zelfs met alle voedselallergieen werd rekening gehouden. Het is een mooi, gezellig en kleinschalige zaak, en maakt het vriendelijk en toegankelijk. De open keuken zorgt voor een echte huiskamer sfeer. Het eten is op en top Italiaans, wij hadden een proeverij met verschillende gerechtjes. Rustiek plankje met kazen en vleeswaren, maar ook een heerlijk bietencarpaccio en fluweelzachte risotto. Na het toetje wilde ik eigenlijk niet meer weg. Dimitri kwam tevens met uitstekende wijnkeuzes. Top middag gehad en bedankt voor de goede zorgen.

Gegeten op 8 maart 2014

marharjen

Ter gelegenheid van ons 12 1/2 jarig huwelijk met een gezelschap van 10 hier vanavond gegeten. 'Private Dining' onder de bezielende leiding van chef Dimitri. In 1 woord heerlijk! Als opener een mooie salade met lauwwarme coquille en ham, daarna zalige gekonfijte eendebout met paddestoelen en truffelbrood, hoofd lam op twee manieren, rack en stoof van lamsnek, met schorseneren en in appelsap gestoofde lof, en een afsluiter van donkere chocolademousse, spekkoek, pannacotta en gecarameliseerde ananas.
Vergezeld van een aantal lekkere wijnen en een perfecte gastheer die met sommige zeer specifieke wensen en gevoeligheden super rekening hield en ook nog eens een geweldige ambiance wist te scheppen, onze avond kon niet beter. Ook onze gasten waren stuk voor stuk meer dan enthousiast, kortom een absolute aanrader. Dimitri: bedankt voor een geweldige avond!

Gegeten op 16 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Aandacht voor Eten Deli in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aandacht voor Eten Deli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.