marharjen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter gelegenheid van ons 12 1/2 jarig huwelijk met een gezelschap van 10 hier vanavond gegeten. 'Private Dining' onder de bezielende leiding van chef Dimitri. In 1 woord heerlijk! Als opener een mooie salade met lauwwarme coquille en ham, daarna zalige gekonfijte eendebout met paddestoelen en truffelbrood, hoofd lam op twee manieren, rack en stoof van lamsnek, met schorseneren en in appelsap gestoofde lof, en een afsluiter van donkere chocolademousse, spekkoek, pannacotta en gecarameliseerde ananas.
Vergezeld van een aantal lekkere wijnen en een perfecte gastheer die met sommige zeer specifieke wensen en gevoeligheden super rekening hield en ook nog eens een geweldige ambiance wist te scheppen, onze avond kon niet beter. Ook onze gasten waren stuk voor stuk meer dan enthousiast, kortom een absolute aanrader. Dimitri: bedankt voor een geweldige avond!

Gegeten op 16 maart 2014

dirkjan3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net heerlijk gegeten in dit zeer gezellige restaurant. We hadden een proeverij van 10 gerechten. Vier voorgerechten, een tussengerecht, twee hoofdgerechten en drie nagerechten. Met name de voorgerechten vonden wij erg lekker. Onder andere bietencarpaccio. Verbazend lekker! Daarnaast zagen de gerechten er oogstrelend uit. Het restaurant zat ook helemaal vol. Wat ons betreft een topper!

Gegeten op 6 december 2013

brug50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet te snappen dat de hele tent niet vol zit met mensen die een heerlijke lunch waarderen.
Waar krijg je in Utrecht een beter broodje, met een uitstekende bak koffie en een fraai glas witte wijn?

Gegeten op 24 november 2013

gewoongezellig
  • Recensies in de laatste twee jaar

zeer leuke lunchzaak met goede verse pasta.
Pasta met truffel en parmaham gegeten Goed op smaak en het leuke is dat de kok ook de bediening doet en je alles goed kan volgen in de open keuken. Wijn was ook heerlijk.
goed verzorgde zaak!

Gegeten op 25 juli 2013

Bladderdough
  • Recensies in de laatste twee jaar

laatst een lekker broodje gegeten in de middag.
Het broodje was heerlijk rijk belegd, met vers gebakken kip, verse kaas, groenten en vooral aandacht.
Het maakt zijn naam zeker waar!
Ook de eigenaar is zeer gepassioneerd.
Je word snel geholpen, en de sfeer is echt rustiek en Italiaans, erg leuk!

Gegeten op 2 juli 2013

mrgeronimo
  • Recensies in de laatste twee jaar

afgelopen zondag gezocht na restaurantje samen met goede vriend. na uurjte lopen kwamen we hiero uit. proverij a 16 p/p genuttigd... heerlijk. alles goed op smaak. mooie combinaties en verse producten, 6 gangen met mooie glas chardonnay. waaronder risotto van gort met geitenkaas en verse truffel. heerlijke vitello tonato met stukje kakelverse tonijn... ik kan wel evne doorgaan. maar voor een lekkere lunch. waar je heerlijk bij kan tafelen en genieten van goede wijn. is dit zeker een aanrader...

Gegeten op 13 januari 2013

Annethe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wát en verrukkelijk verrassing, een proeverij van maar liefst zes tong- en oog strelende gangen. Duidelijk met heel veel liefde gemaakt en opgediend. Dit was een middag waar je spontaan erg blij van wordt. We komen hier zéker terug, deze ervaring gunnen we aan meer vrienden. Prijs/ kwaliteit is trouwens tóp. En wat vekopen ze leuke en lekkere delicatessen, ook erg leuk als cadeau. Echt een aanrader!!

Gegeten op 30 december 2012

Ingritje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een sfeervol plekje in Utrecht waar op za en zo een 6-gangenproeverij geserveerd wordt voor de lunch. De smaken van de gerechtjes zijn prima, de porties werden als wel erg klein ervaren. De bediening kan nog wat bijgespijkerd worden over het wijnadvies bij de gerechten. De kok moet gezien de kleine ruimte creatief omgaan bij het bereiden van de gerechten, wat hem prima lukt. Door het open geheel vallen sommige dingen in de keuken je op, bv de tonijn constant op de werkbank en niet in de koeling, het 'schoonmaken' van een koksmes met een niet al te schoon werkdoekje. Neemt niet weg dat we hier heerlijk gegeten hebben, binnenkort gaan we ook zeker Aandacht voor Eten Restaurant een paar deuren verder proberen.

Gegeten op 24 november 2012

martinos136
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kan in utrecht maar weinig plekken vinden waar de ambience zo lekker is als hier. Je krijgt door de inrichting al snel een huiselijk gevoel. je voelt je er welkom. Ik heb er een proeverij gehad van zes kleine gerechtjes met heerlijke wijnen. vooral de huisgemaakte rillette van eend met vijgen was geweldig. als ik mag aanraden waar je in utrecht lekker kan lunchen, dan raad ik aan om naar aandacht voor eten te gaan in de bildstraat.

Gegeten op 20 oktober 2012

Wittevrouwensingel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker geluncht! Heerlijke pasta met een glas droge witte wijn.
Gezellige ambiance, goede bediening. Helemaal af, ook betaalbaar.
Eerder haalden we hier al verrukkelijke broodjes. Kortom een aanrader!

Gegeten op 5 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Aandacht voor Eten Deli in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aandacht voor Eten Deli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!