Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Aandacht voor Eten Deli in Utrecht - 1

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 223 17 01
  2. www.aandachtvooreten.nl

Barbara_726

Wij hebben met een kookworkshop het menu esperti gemaakt (we waren met 12 man). Dit was echt geweldig leuk om te doen. Het menu was erg veelzijdig en avontuurlijk, met oa oesters, kreeft en duifjes. De kok was heel fijn om mee te werken. Hij had een goed overzicht en vond het leuk om ons nieuwe dingen te leren. Het eten zelf was heerlijk, bijna niet te geloven dat we dat zelf gemaakt hadden. Ver boven het niveau van een doorsnee brasserie. We hebben echt genoten.
Overige pro's: een sfeervol ingerichte studio. Los van het restaurant en dus helemaal voor ons gezelschap. Naast de kok ook een ober die ons van drankjes voorzag.
Geen echte con's eigenlijk. Helaas was ik de bob en kan dus niets zeggen over de wijnen.

Gegeten op 18 oktober 2014

Merel11

Zo jammer dat er geen lunch meer geserveerd wordt hier. Het was altijd by far mijn favoriete lunch adresje in Utrecht. Onbegrijpelijk dat er niet genoeg animo bleek om de lunch te handhaven. Eeuwig zonde! Heerlijk eten, goede hoeveelheden en een meer dan vriendelijke gastheer!

Gegeten op 6 september 2014

odette817

Het is een gezellige zaak waar aandacht aan kleine details is gegeven. Wij beginnen met een Antipasti van knoflook en tomaat. De Antipasti mix was mooi opgemaakt. Kalfspotje met citroen en salie is overheerlijk. Als dessert Carnolli van limoen, maakt het geheel compleet.

Gegeten op 26 september 2014

betina

Hier met een groepje vriendinnen gegeten. Chef Dimitri zorgde ervoor dat wij niets te kort kwamen, en zelfs met alle voedselallergieen werd rekening gehouden. Het is een mooi, gezellig en kleinschalige zaak, en maakt het vriendelijk en toegankelijk. De open keuken zorgt voor een echte huiskamer sfeer. Het eten is op en top Italiaans, wij hadden een proeverij met verschillende gerechtjes. Rustiek plankje met kazen en vleeswaren, maar ook een heerlijk bietencarpaccio en fluweelzachte risotto. Na het toetje wilde ik eigenlijk niet meer weg. Dimitri kwam tevens met uitstekende wijnkeuzes. Top middag gehad en bedankt voor de goede zorgen.

Gegeten op 8 maart 2014

marharjen

Ter gelegenheid van ons 12 1/2 jarig huwelijk met een gezelschap van 10 hier vanavond gegeten. 'Private Dining' onder de bezielende leiding van chef Dimitri. In 1 woord heerlijk! Als opener een mooie salade met lauwwarme coquille en ham, daarna zalige gekonfijte eendebout met paddestoelen en truffelbrood, hoofd lam op twee manieren, rack en stoof van lamsnek, met schorseneren en in appelsap gestoofde lof, en een afsluiter van donkere chocolademousse, spekkoek, pannacotta en gecarameliseerde ananas.
Vergezeld van een aantal lekkere wijnen en een perfecte gastheer die met sommige zeer specifieke wensen en gevoeligheden super rekening hield en ook nog eens een geweldige ambiance wist te scheppen, onze avond kon niet beter. Ook onze gasten waren stuk voor stuk meer dan enthousiast, kortom een absolute aanrader. Dimitri: bedankt voor een geweldige avond!

Gegeten op 16 maart 2014

dirkjan3

Net heerlijk gegeten in dit zeer gezellige restaurant. We hadden een proeverij van 10 gerechten. Vier voorgerechten, een tussengerecht, twee hoofdgerechten en drie nagerechten. Met name de voorgerechten vonden wij erg lekker. Onder andere bietencarpaccio. Verbazend lekker! Daarnaast zagen de gerechten er oogstrelend uit. Het restaurant zat ook helemaal vol. Wat ons betreft een topper!

Gegeten op 6 december 2013

brug50

Niet te snappen dat de hele tent niet vol zit met mensen die een heerlijke lunch waarderen.
Waar krijg je in Utrecht een beter broodje, met een uitstekende bak koffie en een fraai glas witte wijn?

Gegeten op 24 november 2013

gewoongezellig

zeer leuke lunchzaak met goede verse pasta.
Pasta met truffel en parmaham gegeten Goed op smaak en het leuke is dat de kok ook de bediening doet en je alles goed kan volgen in de open keuken. Wijn was ook heerlijk.
goed verzorgde zaak!

Gegeten op 25 juli 2013

Bladderdough

laatst een lekker broodje gegeten in de middag.
Het broodje was heerlijk rijk belegd, met vers gebakken kip, verse kaas, groenten en vooral aandacht.
Het maakt zijn naam zeker waar!
Ook de eigenaar is zeer gepassioneerd.
Je word snel geholpen, en de sfeer is echt rustiek en Italiaans, erg leuk!

Gegeten op 2 juli 2013

mrgeronimo

afgelopen zondag gezocht na restaurantje samen met goede vriend. na uurjte lopen kwamen we hiero uit. proverij a 16 p/p genuttigd... heerlijk. alles goed op smaak. mooie combinaties en verse producten, 6 gangen met mooie glas chardonnay. waaronder risotto van gort met geitenkaas en verse truffel. heerlijke vitello tonato met stukje kakelverse tonijn... ik kan wel evne doorgaan. maar voor een lekkere lunch. waar je heerlijk bij kan tafelen en genieten van goede wijn. is dit zeker een aanrader...

Gegeten op 13 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Aandacht voor Eten Deli in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aandacht voor Eten Deli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.