Miles Food, Drinks and Jazz

• 8.2

• 8.2

Ruud1957
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond, 1e Kerstdag, gedineerd mij Miles. Was pas 2e keer dat wij hier gingen eten, hoewel we al 6 jaar in Delft wonen. Het werd een onvergetelijke avond. Voortreffelijk gegeten, heerlijke wijnen en een zeer warme bediening. Kortom, de hele ambiance was uitstekend. Als klap op de vuurpijl kregen wij ook nog van de gastheer een paar glaasjes grand marnier en grappa van het huis. Prachtige man, vol leuke anekdotes, en met hart voor zijn zaak. Erg leuk was ook dat mijn vrouw als kerstcadeau een dubbel cd van Miles Davis kreeg. Hier gaan we nog vaak terugkomen.

Gegeten op 25 december 2013

PaulRens1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant. Het eten is prima en erg leuke mensen in de bediening. De ossenhaas is mals, zeker een aanrader. hier kom ik zeker nog een keer terug

Gegeten op 27 september 2013

ljvb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maanden meerdere malen gegeten en iedere keer zeer tevreden weer naar huis gegaan. Het eten, vooral de mediterrane gerechten, vielen zeer in de smaak en we hebben genoten van de jazzmuziek. Maar wat iedere avond top maakte was de bediening; zeer attent en beleefd. Kleine details als dames eerst bedienen en regelmatig vragen of alles nog naar wens is, maakten dat ik zeker vaker terug wil komen!

Gegeten op 7 oktober 2013

contessa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een live jazz avond hier gegeten. De reservering was niet doorgekomen terwijl er een ontvangstbevestiging was. We kregen een tafel voorin, veel te krappe tafel voor 4 personen. De muziek was in het begin van de avond iets te luid, zodat je haast geen gesprek kon voeren. Bediening vriendelijk. Het voorgerecht met mezze was smakelijk, evenals de wijn die we gekozen hadden. Op het hoofdgerecht hebben we te lang moeten wachten. De frieten waren te zout, de ossehaasspies taai. De aardappelpartjes en salade waren wel lekker, maar de gekookte groente zeer smakeloos. De biefstuk in kleurloze bladerdeeg was bedekt met zurige tomatensaus. Het vlees was wel correct gebakken, maar ook zonder smaak. Jammer!

Gegeten op 20 september 2013

Erik_Tamminga
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig gegeten. Goede persoonlijke bediening.
We waren hier op een avond met life jazz van het Delfts Jazz Duo. Zeer geslaagd gezellig informeel. Maar ook professioneel.
Eten was zeer goed. Goed van smaak. Goede huiswijn erbij. Op tijd geserveerd. Niet te lang wachten maar ook absoluut niet gehaast.

Een aanrader voor iedereen. Ze gaan de kaart aanpassen. Ik ben nieuwsgierig en ga deze zeker een keer proberen.

Gegeten op 20 september 2013

Johanvvliet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van de week bij Miles gegeten met zijn vieren. Ontzettend gezellige sfeer en dikke plus voor de live muziek. We werden leuk ontvangen en hebben vervolgens in de tuin gezeten. Wat hier opvalt is de leuke indeling wat een mooi verlengstuk vormt bij de rest van het restaurant. Vandaar een 9 voor een heerlijke ambiance. Begonnen met een ceasar salade. Als hoofdgerecht de ossenhaas gegeten, een aanrader! Als dessert de cheesecake wat ook een zeer groot succes was. Goede wachttijd tussen de gerechten in. Goed bier op de tap: Jupiler en Hertog Jan en een aanvulling op fles. De service is erg aangenaam. In voor een dolletje en vrolijk. Al met al een persoonlijke favoriet in Delft en omgeving.

Gegeten op 31 augustus 2013

Charw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier heerlijk gegeten met vrienden. De muziek was heerlijk, en de service perfect. Het eten echter was nog beter. Ik was hier op een gamba avond (onbeperkt gamba's voor 18,50 per persoon) hoewel ik zelf geen vis eet, heb ik hier een heerlijke ossenhaas gegeten, lekker mals met frietjes en salade. Vooraf hadden we brood met aoli besteld. De aoli was helemaal super. Daar kon je je al bijna vol aan eten. Na de ossenhaas heb ik nog een huisgemaakte cheesecake besteld. De cheesecake was hemels!

Gegeten op 15 augustus 2013

Beer55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer eens heerlijk in Miles gegeten. Wat als eerste opvalt is de ontvangst en bediening. Je waant je bijna een koninklijke gast, zo wordt je behandeld. De heerlijke jazzmuziek was hoorbaar, maar niet te luid. Zeker sfeerverhogend. De witte huiswijn die werd aanbevolen was lekker koel en had een frisse nasmaak. We kozen voor de ossenhaas. Het mes viel er bijna doorheen en dat zegt niet alleen iets over de scherpte van het mes! Kortom voortreffelijk gegeten en we komen hier zeker weer terug.

donald6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week donderdag heerlijk in de tuin gegeten. Bij fantastische live muziek. Mooie gitaar muziek ondersteund met een Bas, heerlijk subtuel bij het mooie weer. Als hoofdgerecht had ik een marokkaans gerecht (denk ik..) Couscous met kip en allerlei verse dingen er door heen. De crsotini er na was goddelijk :-) Ik ga zeker terug.

Gegeten op 29 augustus 2013

coachdennis52
  • Recensies in de laatste twee jaar

met een groep mensen op zaterdagavond lekker ontspannen bij Miles gegeten. Iedereen had een verschillend gerecht besteld van soep tot sateh en hamburger alles was werkelijk zalig. Combinatie van live jazzmusic and food is voortreffelijk. Gezellige bediening en leuke inrichting. Je waant je een beetje in New York. We gaan zeer zeker terug om op een donderdagavond de spare-ribs of gamba's te proeven.

Gegeten op 27 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Miles Food, Drinks and Jazz in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Miles Food, Drinks and Jazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!