a TripAdvisor company

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 053 431 84 56
  2. www.bistrohetkoetshuis.nl

genieteralex

Wat een verbetering ten opzichte van de oude bedrijfsleiding van drie jaar geleden! Alles was fijn deze avond. We hebben hier met drie personen gegeten op een zaterdagavond. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en door iedereen goedenavond gewenst. Mooie tafel aan het raam. Later kwam de pianist spelen, wat fijn! We hadden sharing menu genomen, dit houdt in dat je drie gerechten bij elke gang kan proberen, ideaal. Onze tafelgenoten had als hoofdgerecht ossenhaas puntjes, verrukkelijk, smelten in je mond wat mals. Mooie keuzes op het menu, ook Angus en zelfs Kobe beef. Achter het restaurant is een tuin en ook een moestuin, waar de keuken gebruik van maakt.

Gegeten op 11 juni 2016

PMEnschede

Met een groepje geweest voor een 6 gangen menu voor € 24,90 per persoon. Vooraf hadden we een wat laag verwachtingspatroon want wat mag je verwachten voor deze prijs? De locatie van het restaurant maakt al meteen duidelijk dat het toch iets meer is dan dat je vooraf wellicht verwacht. Parkeren is een beetje moeizaam omdat het erg druk was toen wij er kwamen. Bij binnenkomst werden we overrompeld door de inrichting, wat gezellig! We hadden geluk omdat we die avond tussendoor ook nog live muziek hadden. Het eten was absoluut goed, natuurlijk mag je voor het bedrag van € 24,90 niet de duurste en grootste stukken vlees en/of vis op je bord verwachten en om tot de 6-gangen te komen was er soms ook wel een heel erg simpel gerecht aan het menu toegevoegd maar ondanks dat was het allemaal wel erg goed en smaakvol bereid. Het 6-gangen menu is een avondvullend programma en als je er dan ook nog eens live muziek bij hebt, dan heb je een geweldige avond op een leuke locatie met lekker eten.

Gegeten op 11 december 2015

Henk-V

Onlangs heerlijk ontspannen genoten bij het Koetshuis te Enschede. Samen met gedeelde vaste gasten genoten van een ontspannen vakantiesfeer in dit mooie sfeervolle restaurant. Eten goed, bediening goed, sfeer goed. Eigenlijk een mooi compleet plaatje. Wij komen zeker vaker terug...

Gegeten op 12 mei 2016

Swissink

Mooi gelegen restaurant wat vraagt om ervaren personeel en goed eten. Dit viel erg tegen, het personeel was erg afstandelijk en onervaren. Een 5 gangen menu is erg aantrekkelijk qua prijs maar de kwaliteit was erg slecht. Toen wij hadden aangegeven dat de witte wijn saus wel heel erg zuur was, kregen wij te horen dat dit zo hoort. Een andere tafel naast ons had precies hetzelfde aangegeven waarbij zij ook te horen kregen dat het zo hoort. Dat is gewoon niet waar! Daarnaast kwamen ze nauwelijks langs voor drankjes, en bij het vragen van de rekening was er 10 min. geen personeel buiten geweest. Al met al, proberen ze een chique tent uit te stralen maar komen ze dat totaal niet na. Iss

Gegeten op 8 mei 2016

StevenvanderDoest

Hier een heerlijke brunch gehad. Voor 18,75 exclusief drank volop keuze van heerlijke salades, crostine, vlees en visgerechten, vers zalm, gerookte forel en zalm, warme gerechten, vandaag botervis, stokbrood, broodjes, als dessert vers fruit en diverse petit fours en ik ben nog heel veel vergeten. Vriendelijke bediening, gastvrije ontvangst. Goede kwaliteit. Live piano muziek maakt het geheel extra aantrekkelijk. Echt ruime keuze en goede kwaliteit verse producten.

Gegeten op 15 mei 2016

Lucas69

Het eten was lekker. We hadden het shared dinner, het was een beetje jammer dat de voorgerechten een beetje dicht op elkaar op de schotel lagen, maar de kwaliteit was verder uitstekend. De pianist speelde best goed, maar naar onze smaak een beetje te hard.

Gegeten op 20 mei 2016

p_c_v

Geweldig gegeten in een super sfeer. Het was gezellig druk op het terras waar we heerlijk zaten. Mijn vriendin had het 6 gangen menu en ik had de Black Angus steak en we hadden ons laten adviseren over de wijn die ook heerlijk was en perfect bij het menu paste. Jaren geleden waren we ook al eens naar het Koetshuis geweest maar naar mijn mening is de kwaliteit alleen maar beter geworden de laatste tijd. Ik reis zelf veel en kom in veel goede restaurants maar bistro het Koetshuis komt zeker in mijn top 3!
Ik zit zelf in een kookclub en zal de gerechten en de wijnen die bij het Koetshuis geserveerd worden daar zeker aanbevelen. Of wij kunnen tippen aan de kwaliteit is de vraag.
Zeker een aanrader en wij zullen er nog vaak gaan eten. Ik zou in Enschede en omstreken geen betere plek weten, zeker niet om lekker buiten te eten.

Gegeten op 7 mei 2016

rianne102

Vandaag 10 April zijn we met 17 personen aangeschoven voor de brunche bij het koetshuis.
Het Buffet was overweldigend, voor een ieder wat wils en het heeft ons meerdere malen uitgenodigd om op te scheppen. Verse producten,uitstekend van smaak! De gastvrouw en de bediening was zeer voorkomend en vriendelijk,het heeft ons allen erg aangesproken!We hebben ons zeer welkom gevoeld.
We gaan voor het volgende bezoekje aan het Koetshuis

Gegeten op 10 april 2016

toniaad

We werden met vier personen thuis gratis opgehaald door een Engelse taxi. (En ook weer teruggebracht). Wacht een feest! Trendy restaurant met vriendelijke, accurate bediening. Zes-gangenmenu à € 24,50 was van begin tot eind fantastisch. Mooie wijnen op de kaart, waarvan zelfs de huiswijn (Gascogne) prima smaakte. Gratis karaf kraanwater werd snel geserveerd, trouwens, alles wat je vroeg werd snel gebracht, ondanks de drukte. Snel terugkomen!

Gegeten op 27 februari 2016

Robertels

Gisteren echt heerlijk gegeten bij bistro het koetshuis,
We waren met z'n drieën alle drie iets anders gegeten , voor en hoofd gerecht,
Alles was zeer smakelijk en goed bereid, ben altijd zeer kieskeurig, en een verwende eter( koks achtergrond) dus ik weet waar ik over spreek, als iets niet goed is vind ik dat je het moet vermelden maar andersom ook, zag ook echte beleving van het personeel dat sinds mijn vorige bezoek redelijk gewijzigd is.
Ook de wijnen waren top, ook bijzondere wijnen per glas te verkrijgen , was absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Bistro Het Koetshuis in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Het Koetshuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.