Bistro Het Koetshuis

• 7.6

• 8.1

graphicdog
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten in Het Koetshuis in Enschede. bAH wat een afzetterij. Zogenaamd alles met natuurlijke ingredienten, Angusbeef, etc etc. Het was echt niet te vreten. Mijn ossehaaspuntjes waren zo doorbakken, het smaakte naar lever. De salade was gisteren al gesneden. Er zaten croutons in die leken uit een zakje te komen, bAH! Reteduur, en zielloos, dat was het! De ober stond tussen de gangen door te roken en wijntjes te drinken met twee dames en stonk naar rook als hij kwam bedienen. Nooit meer naar Het Koetshuis als het aan mij ligt!

Gegeten op 18 juni 2013

rts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met 3 personen gegeten, werkelijk voortreffelijk. Chateau Briand van Noord Amerikaans Black Angus, perfect. Mijn vrouw had zeetong, ook voortreffelijk. Bovendien wat een ambiance. De beste bistro van Twente.

Gegeten op 15 mei 2013

fawr48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant is gevestigd in een groot koetshuis van een grote villa. Ruime tuin met terras.Vriendelijke ontvangst. Grote eetzaal met ca 70 plaatsen. Niet ongezellig. Vriendelijke bediening.
We aten daar met twee personen. We kozen voor het maandmenu van april. Zeer redelijke prijs: van €29,50 v00r €23,50. Liefst 6 gangen voorafgegaan door een amuse, warme broodjes. Amuse: parmaham met truffelolie: prima. Fricandeau met tonijnmayo en salade. Daarna soepje van gele tomaat met mascarpone. Vervolgens salade met gerookte forel vergezeld van salade met citroendressing. Hierna parelhoenfilet met risotto en champignonsaus. Als hoofdgerecht maishoen met aardappelpuree en madeirasaus. Als dessert hangop vanille en bosvruchten, citroenijs. Zeer toegankelijke huiswijn van Australische dominicwines cabernet sauvignon.
Als met al goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs.

Gegeten op 9 april 2013

Ingrid1958
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrije bediening, gezellig interieur en verzorgd, smaakvol. Het eten werd aantrekkelijk gepresenteerd en smaakte voortreffelijk. Een prima kennismaking en zal zeker een vervolg hebben. Goede actie dat het personeel ons bij vertrek attendeerde op een maandaanbieding: actieve houding: ze laten merken dat je welkom bent! Alleen jammer dat er in de serre gerookt wordt.

Gegeten op 23 februari 2013

Li-jo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond met mijn dochter bij Bistro Het Koetshuis gegeten. In een woord geweldig ! We hadden het 6 gangen menu voor € 20.00 en de gerechten overtroffen mijn stoutse verwachtingen. Het zijn kleine portie's, maar bij elkaar ruimschoots voldoende, we hebben zelfs geen gebruik gemaakt v.d. saladebar, anders was het echt veel te veel.In tijden niet zo heerlijk gegeten, en zeker niet voor die prijs! Complimenten voor de keukenbrigade ! Gezellige piano muziek op de achtergrond, en voor het toetje en de koffie na, zijn we verhuisd naar de serre, een gezellige ruimte voor het naborrelen. Lidy

Gegeten op 23 februari 2013

menninga
  • Recensies in de laatste twee jaar

met mijn vriendin gegeten, we kwamen eigenlijk voor het 6 gangendier voor €29,50 maar na het bekijken van de a la carte kaart toch maar besloten om hiervan te kezen. in 1 woord geweldig. heerlijke carpaccio en daarna gamba's koetshuis. gamba's waren lekker pittig en de pasta erbij super. mijn vriendin is vegetarisch en heeft de geitenkaas als voorgerecht gehad en daarna de pasta met bospaddenstoelen. commentaar van haar "eindelijk een bistro waar je vegetarisch ook lekker kunt eten". dat zegt genoeg.
mijn complimenten en tot snel

Gegeten op 27 januari 2013

Hvb3010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was onze eerste kennismaking met het Koetshuis. De binnenkomst feestelijk, jassen werden aangenomen, aan de vleugel zat een echte pianist. Het Koetshuis heeft een haast Amerikaanse uitstraling met de vele zwart wit foto's. Veelbelovende menukaart met ouderwetse gerechten als slakken en uiensoep. Een heel uitgebreide beschrijving van de verschillende biefstukken deed het water al in de mond lopen. Het brood werd snel gebracht in een bruine zak, weer eens iets anders.
De amuse was een anticlimax. Een glaasje met een cremiige substantie was vettig en leek kant en klaar uitde supermarkt te komen.
De voorgerechten: avocado met Hollandse garnalen. De avocado was keihard en met geen mogelijkheid uit te lepelen. De garnalen helaas ondergesneeuwd in een oranje-achtige sauce.
De geitensalades waren niet knapperig en het brok geitenkaas "gegratineerd" met een gasbrander. De slakken werden als lekker bestempeld.
De hoofdgerechten:
Wij hadden tagiatelli uit de Parmesaanse kaas bereid. Een treurige berg wittige slierten was overcooked en er was geen smaak te bekennen...de
De versie met bospaddestoelen was niet veel beter.
De tonijn was goed gebakken en lekker.
Wij hebben maar niet om het nagerecht gevraagd.
De bediening was vlot, maar niet heel erg betrokken; Bij de rekening zijn de probleemgerechten ervan af getrokken.
Wij komen voorlopig niet terug, tenzij er een nieuwe keukenbrigade wordt aangesteld.

Gegeten op 26 januari 2013

Robertels
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier reeds meerdere keren gegeten met ons gezin, altijd super, maar afgelopen dinsdagavond overtrof het alles, super gegeten, verrassingsmenu , met heerlijke gerechten, en ongelofelijk malse ossenhaas! En ook de wijn keuze van de sommelier was een schot in de roos, kortom een heerlijke avond gehad, als iets niet goed is vermeld ik dit, maar als het super is ook, En dit maal dus een hele dikke plus voor het koetshuis in Enschede , Fam. Kötter

Gegeten op 22 januari 2013

EddyVersteeg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een keer Koetshuis geprobeerd. Ik kende het vorige restaurant, maar was hier nog nooit geweest. Leuk verbouwd en gemoedelijke sfeer. Personeel aardig. Het eten was erg goed. Aanrader carpaccio waarbij ik zelf alles kon toevoegen en biefstuk! Ik weet van een vriendin dat zij hier altijd komt voor de biefstuk. Pianomuziek zorgde voor een leuke sfeer, maar mocht iets iets zachter. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 januari 2013

Lvanbarneveld
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor ik denk de tiende keer gegeten in Het Koetshuis.
Dit zegt op zich al genoeg. We hadden hun 6 gangen menu.
Voor die prijs zou je eigenlijk niet veel kunnen verwachten, maar het
was gewoon perfect. We hebben bijpassende wijnen gedronken en het
was echt een avond uit. Ik ben normaal niet zo 'n recensie schrijfster,
maar doe het bij deze dan toch maar een keer.

Groet Lara van Barneveld=

Gegeten op 10 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Bistro Het Koetshuis in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Het Koetshuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!