a TripAdvisor company

Wokgarden

1. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 013 505 49 39

Asje55

Hier de 1e keer gegeten en tot volle tevredenheid. Kwaliteit van eten is goed en wb versheid en productkwaliteit duidelijk onderscheidend van andere Wok restaurants. Ruime keuze van 150 gerechten!
Heerlijke vis en vleesgerechten zoals Black Angus biefstuk en slibtong. Echt genoten.
Wel druk bij de bakplaat, daar moet je echt in een rij wachten tot je aan de beurt bent.
De service was ook goed en aankleding was van het restaurant was ook weer beter en onderscheidend van andere Wok restaurants.

Gegeten op 10 mei 2015

wico68

vanavond, in verband met Moederdag hier met 6 personen gegeten.
Wij hadden gereserveerd in de serre, dat is een rustiger gedeelte van het restaurant, waar het goed toeven was. Wij hebben heerlijk en uitgebreid kunnen eten, en de rode wijn is ook een aanrader ( behalve als je de bob bent ) Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk genoten van dit restaurant.

Gegeten op 9 mei 2015

buufje

Een vd betere wokrestaurantjes in de regio tilburg e.o. Gezellig, warm en knus, veel keus in voorgerechten, soepen, salades, vis, sushi. Dan t wokbuffet. Ook uitgebreide keuzes voor in de wok. Op de bakplaat is de zalm of biefstuk echt heerlijk. Ook nasi, bami, sateetjes etc verkrijgbaar.. Frisdranken uit flesjes, pils en wijn op de tap, koffie en thee allemaal inbegrepen. En de heerlijke toetjes alspanna cotta en kokosmousse etc.

En de kleintjes kunnen zich vermaken in de ballenbak

Gegeten op 26 oktober 2014

PTerence

vanavond hebben we met een gezelschap van 4 personen gegeten bij Wokgarden in Biest Houtakker. De entourage van het restaurant ziet er goed uit, een mooie en warme aankleding. Het eten was voortreffelijk, heerlijk vers en uitstekend bereid. Een grote keuze uit voorgerechten, vlees, vis, sauzen en dranken. Wat erg plezierig was, was dat de eigenaresse kwam informeren of alles naar wens was. Dit gaf een zeer gastvrij gevoel. Het was onze eerste ervaring met een wokrestaurant, maar zeker niet de laatste. Ik geef dit restaurant een dikke en welverdiende 8.

Gegeten op 10 januari 2015

Marcel_en_Nelleke

Erg goed wok restaurant! In de verre omtrek ken ik geen betere (bijv veel beter dan de zaken in loon op zand, waalwijk, tilburg etc). Er is erg veel keus, alles ziet er gewoon vers uit (vlees, vis, groentes, bijgerechten etc), veel verschillende toetjes etc etc.

Er wordt best veel rondgelopen rond de bakken met gerechten om te zorgen dat ze worden bijgevuld (uiteraard) maar ook om ze zuiver en schoon te houden. Altijd fijn om te zien dat ze zo goed met hygiene omgaan en hun producten goed in de gaten houden. Dat eet wel zo lekker.

Helaas is het mooie reinigingssysteem voor de wokpannen gesneuveld en wordt er nu zoals bijna overal met een staalsponsje schoongemaakt. De bakplaat ziet er ook goed uit

Uiteindelijk leid al deze aandacht voor de producten en bereiding voor heerlijke gerechten en een voldaan gevoel. Drinken moet je zelf halen en dat heeft ook wel zijn voordelen in dit soort ketens.

Groot verschil met andere wokrestaurants is dat de tafels hier wel fatsoenlijke tussenruimte hebben zodat je lekkerder kan eten, gemakkelijker een nieuwe ronde kan doen en je niet het idee hebt dat je als een sardientje aan tafel zit.

Cijfers moeten gezien worden met als referentie dat dit een wok restaurant is (en niet alleen wok maar bijv ook chineese gerechten etc etc).

Gegeten op 1 juni 2013

marco22

Eén van de lekkerste wokrestaurants in de omgeving. 2 uur je buikje rond eten met een heel uitgebreide keuze in het warm buffet, wok en grill. Zelf drinken pakken (inclusief bier en wijn) en een mooi dessertbuffet maakt het helemaal af. Het zorgt wel voor een gevoel van weinig service, maar als je iets nodig hebt staan ze altijd klaar en de tafels worden vlot afgeruimd.

Gegeten op 28 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Wokgarden in Biest-Houtakker

Schrijf hieronder je recensie over Wokgarden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.