a TripAdvisor company

Het Begin

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 033 277 83 14

mtijsterman

Met 2 personen gegeten. We hadden een restaurant cadeaubon die hier geaccepteerd werd. Het was erg rustig. Na ons kwam er nog een groep van 9 en dat was het verder. Ondanks dat moesten we toch steeds lang wachten. Daarom een 7. Zeer vriendelijke bediening. Voorgerecht met carpaccio en eendenborst was prima. Hoofdgerecht met ossenhaas en vangst van de dag zalm was ook goed. Hoeveelheid frites was echter voor 1 persoon. De bediening kwam pas vragen of alles naar wens was toen we bijna klaar waren. Er had natuurlijk bijbesteld kunnen worden, maar dat duurt natuurlijk even.
Dessert met soes en notentaartje was lekker. Het was dus een 3 gangenmenu, en daardoor was de prijs kwaliteit verhouding in orde. Anders is het gezien de hoeveelheden aan de dure kant.

paul474

Een hele gezellige avond gehad met erg vriendelijk en leuk personeel.
Het eten was heerlijk en top verzorgd.
De mixed grill smaakte super! Echt een aanrader.
Prijs kwaliteit is goed.

Gegeten op 14 februari 2016

jeroen495

We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid.De menukaart was qua keuze zeer beperkt. Bij de vraag om een glas chardonnay vertelde de serveerster dat ze die niet hadden terwijl die wel als 1 van de 3 wijnen op de kaart stond, later bleek ze zich vergist te hebben en kregen we een naar azijn smakende wijn. Na een redelijk voorgerecht hebben wij bijna een uur op het hoofdgerecht moeten wachten .De schnitzel leek wel een vaatdoek en de mixed grill waren drie kleine stukjes vlees, die allemaal dezelfde smaak hadden. En zelfs bij het melden dat het eten en de wijn slecht waren, werd er nauwelijks vreemd van opgekeken en kregen we de gepeperde rekening gepresenteerd. Wat een gezellig avondje uit had moeten worden was echt een fiasco, misschien was de kok ziek, want wij kunnen niet geloven dat een vakman zulk slecht eten aan zijn gasten voorschotelt.

Gegeten op 14 februari 2016

TiMaR

We kwamen met een redelijk grote groep binnen zonder reservering, maar het was rustig en gelukkig was het geen probleem. Het menu is niet zo uitgebreid, maar het dagmenu sprak veel van ons wel aan. De courgettesoep vooraf was redelijk. Er leek meer room dan courgette in te zitten en de smaak was tamelijk zout. Het hoofdgerecht, een stuk zalm in witte wijnsaus was ook redelijk. Er lag op een enorm bord een klein stukje zalm. Het kan ook zo lijken door het grote bord, maar dat roept gelijk een soort van teleurstelling op. De bereiding van de zalm was goed, maar de saus maakte het niet bijzonder. De desserts smaakten goed en zagen er mooi uit. De service was prima, ook werd er rekening gehouden met de kinderen aan tafel. Als de gerechten wat verfijnder worden uitgewerkt en de kaart qua keus wat wordt aangepast, zouden ze wat mij betreft een hoger cijfer krijgen.

Gegeten op 11 oktober 2015

eterlien

Prima eetgelegenheid midden in Scherpenzeel. Het ziet er niet heel bijzonder of opvallend uit allemaal maar de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Dringt zich niet op maar vraagt wel op gezette tijden of er behoefte is aan drankjes of iets anders. Het eten is prima, maar niet bijzonder. Ik zie het Begin meer als een eetcafé dan als een restaurant. Qua prijs zijn ze dan niet aan de goedkope kant, maar ook weer niet te duur. Een beetje overal tussenin dus.

Gegeten op 20 mei 2015

wilhelmina55

We aten hier met een grote groep(19) en dat ging prima.
We hadden een keuze menu en alles kwam warm en voor iedereen tegelijk op tafel.
De voorgerechten (zalm of carpaccio) waren heerlijk, de hoofdgerechten wat wisselend van kwaliteit.
Service was prettig, vriendelijk en alert.
We hebben ervan genoten.

anna98

Gezin met 3 kinderen wezen eten bij Het Begin. Vriendelijk personeel. Alle wensen werden vervuld. Zo hadden we als voorgerecht twee maal het begin vd wandeling wat de volwassenen met 1 kind zouden delen. Daarom hadden ze er 3 soepjes bij gedaan. Helemaal leuk. Het warme brood vooraf was zonder kruidenboter al heerlijk. Het toetje eind vd wandeling was een genot. De chocolademousse tongstrelend. Leuke en nette inrichting. Zeker een aanrader.

Gegeten op 21 februari 2015

ErnaGroeneveld

Wat een aangename verassing! We kwamen per ongeluk bij Het Begin terecht. Goeie sfeer, vriendelijk en ontspannen. Fijne bediening! Maar met het eten maakt Het Begin echt het verschil. Werkelijk prachtig opgemaakte borden met overheerlijk eten. De liefde en passie spatten van je bord af. De meloen en de geitenkaas bruschetta waren echt top! Daarna wederom een prachtig opgemaakt hoofdgerecht. We konden na dit moois een nagerecht niet weerstaan en ook dit stelde niet teleur.
Echt een fijne avond gehad, heerlijk gegeten, een lust voor het oog. Een echte aanrader.
De kaart die ik meekreeg bij het afrekenen (met 10% korting) heb ik opgestuurd naar een vriendin die iets meer in de buurt woont, als ze slim is gaat ze!

Gegeten op 6 september 2014

weizmann

Gegeten op 12 juli 2014

truida1

Hebben hier heerlijk op het terras gegeten. Spareribs lekker mals en zacht. Mixed grill ook heerlijk. Een aanrader om te gaan eten.

Gegeten op 23 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Begin in Scherpenzeel

Schrijf hieronder je recensie over Het Begin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.