Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve

• 7.8

• 7.7

Dickluijkx234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, bediening jong maar super lief en enthousiast, decor boerderij met een leuke binnen en buiten speelplaats. Super ook zonder kinderen. Want de kinderen zaten elke keer in de speelkamer.

Gegeten op 2 juli 2013

hoorenwerck
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant. Er is genoeg speelgelegenheid voor de kleinste gasten. Zowel binnen als buiten. Zowel voor de kleintjes als voor de iets grotere. Genoeg keus op de kaart. De pannenkoeken zijn niet al te duur en voor de kleintjes is er een menu voor rond de €5,- Voor de volwassenen is er volop keuze in lekker combinatie pannenkoeken. Dus ook een met ui, tomaat en kaas. Maar er staan ook andere lekkere dingen op het menu zoals sate of biefstuk. Als je hebt betaald krijgen de kleintjes nog muntjes waar ze in het winkeltje nog iets kunnen halen. Bij ons altijd een groot succes

Gegeten op 18 augustus 2012

dushi70

• Matig

Misschien lag het aan opstartproblemen, maar wij waren niet onder de indruk. Bediening/service is niks mis mee, erg vriendelijk. We moesten echter anderhalf uur wachten op 3 pannenkoeken en 3 biefstukjes, waarna de pannenkoeken nog steeds bleek waren en de biefstukken alweer koud. Verder ontbrak er garnering op de borden, waardoor het er niet echt smakelijk uitzag (een stukje biefstuk met wat friet ernaast - dat kan leuker!). Nog een beetje oefenen jongens, en we wensen jullie veel succes!

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve in Rijsbergen

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!