Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve

1. Pannenkoeken e/o poffertjes

Maidenofmay

Met onze tweejarige naar het pannenkoekenhuis. Mooi terras waar je lekker kunt zitten. Er was een aftands speeltuintje bij, met merendeels kapotte spullen. Binnen zag het er goed uit. Ik had verwacht dat er bij zo'n op kinderen gericht restaurant wel een stoelverhoger of klein bestek zou zijn, maar dat was niet zo of het werd ons althans niet aangeboden. Het meisje dat ons bediende leek net nieuw, ze stond pal naast onze tafel rond te kijken maar kwam niet op het idee om te vragen of we iets wilden drinken of bestellen. Daarna kwam er bedienend personeel dat wel attent en vriendelijk was. Ik vond mijn pannenkoek met kaas en spek helaas niet zo lekker, terwijl er toch niet veel aan te verprutsen valt zou je denken. De naturel pannenkoek voor de kleine was prima. Ze zouden beter echte schenkstroop op tafel kunnen zetten, want wat er nu staat smaakt nergens naar. Kortom: ondanks de duidelijk goede bedoelingen gaan we gaan volgende keer ergens anders heen.

Gegeten op 8 augustus 2014

Dickluijkx234

Heerlijk eten, bediening jong maar super lief en enthousiast, decor boerderij met een leuke binnen en buiten speelplaats. Super ook zonder kinderen. Want de kinderen zaten elke keer in de speelkamer.

Gegeten op 2 juli 2013

hoorenwerck

Een leuk restaurant. Er is genoeg speelgelegenheid voor de kleinste gasten. Zowel binnen als buiten. Zowel voor de kleintjes als voor de iets grotere. Genoeg keus op de kaart. De pannenkoeken zijn niet al te duur en voor de kleintjes is er een menu voor rond de €5,- Voor de volwassenen is er volop keuze in lekker combinatie pannenkoeken. Dus ook een met ui, tomaat en kaas. Maar er staan ook andere lekkere dingen op het menu zoals sate of biefstuk. Als je hebt betaald krijgen de kleintjes nog muntjes waar ze in het winkeltje nog iets kunnen halen. Bij ons altijd een groot succes

Gegeten op 18 augustus 2012

dushi70

• Matig

• Matig

Misschien lag het aan opstartproblemen, maar wij waren niet onder de indruk. Bediening/service is niks mis mee, erg vriendelijk. We moesten echter anderhalf uur wachten op 3 pannenkoeken en 3 biefstukjes, waarna de pannenkoeken nog steeds bleek waren en de biefstukken alweer koud. Verder ontbrak er garnering op de borden, waardoor het er niet echt smakelijk uitzag (een stukje biefstuk met wat friet ernaast - dat kan leuker!). Nog een beetje oefenen jongens, en we wensen jullie veel succes!

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve in Rijsbergen

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.