a TripAdvisor company

YuMe

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 055 522 11 57

michelle58

met kerst wezen eten. De algemende indruk was oke. Aardig personeel maar het liep soms een beetje langs elkaar waardoor we een beste tijd op ons drankje en rekening moesten wachten. Het was druk ivm kerst dus daar heb ik begrip voor. Echter het eten zelf is niet voor herhaling vatbaar. De keuze is naar mijn idee beperkt en op de tablet staan alleen de japanse namen vannde gerechten waardoor je steeds op de kaart moet kijken wat wat is. Enige gerecht waar ik echt over te spreken was is de lamskotelet. Verder merkte ik op dat de sushi niet netjes gerold was, het viel zowat uit elkaar, het was flauw en de temperatuur was niet constant (bovenkant koud en onderkant warm). Ik heb zelf de indruk dat de sushi's vooruit zijn gemaakt ipv op bestelling.

Gegeten op 25 december 2015

wimencobi

Super lekker gegeten. Bestellen via een tablet. Deze was nog wel vet van de vorige besteller, dus Yume : hier ook een doekje over halen als je de tafel schoonmaakt! Verder was het echt perfect. Erg lekker en snelle bediening.

Gegeten op 9 januari 2016

jeanette14

Als verwend sushi eters, vandaag op aanraden van vrienden bij YuMe wezen eten.
Heerlijke sushi, ziet er mooi uit, bestellingen via tablet.
Heerlijk gelunched, snelle levering , vriendelijke bediening.
Kortom een geslaagde lunch

Gegeten op 7 oktober 2015

hjdewolde

Vanavond zijn we een hapje wezen eten bij Yume. Normaliter kan je over de hoofden lopen maar vandaag was het rustig. We kregen een net plaatsje bij de bar en begonnen via het tablet te bestellen. Al gauw kwam het ene lekkere hapje na het andere uit de keuken. Niet te grote sushi zoals bij sommige Sushi-tenten maar goed geproportioneerd. Afgezien van de sliptong , die niet lekker was (normaal wel) en er een gerechtje vergeten was, was het een lekkere maaltijd. Wel jammer dat je via het tablet de ober roept maar tot 2 keer toe niet komt. al met al een iets minder dan gemiddelde avond bij dit sushi restaurant.
We komen zeker terug en hopen dat de volgende keer alles weer glad zal verlopen.

Gegeten op 17 juni 2015

Wilveld

Prima eten, lekkere sushi en warme gerechten, vooral de lamsrack zijn een aanrader. Het dessert vinden wij niet lekker en volgens mij velen niet. We zien vaak dat het word overgeslagen. Jammer. Bediening onpersoonlijk, uiteraard is dit een gevolg van het concept. Het "all you can eat concept" is hier goed uitgevoerd. Voor ons blijft het luxe snacken. Leuk voordat je de bioscoop of iets dergelijks bezoekt, maar voor ons geen avondje uit.

Gegeten op 15 december 2014

romazoba

Lekker, voldoende keuze ook voor mijn vegetarische disgenote. Zelfs onze dochter van anderhalf kon hier wat weg knabbelen. Drukke tent en de bestellingen staan snel op tafel, zijn goed van smaak en alhoewel het bestellen via de tablet niet altijd goed gaat ( het merendeel wel ), bijv. de gerechten van een ronde niet allemaal serveren of op het moment dat je al uit gegeten bent maakt de snelheid waar het eten mee komt veel goed. Voor een All You Can Eat concept een van de restaurants waar je goed en smakelijk kan eten zonder dat je het idee hebt dat kant en klaar eten is dat wordt opgewarmd... We komen er vaker en zullen dit bij regelmaat ook blijven doen...

Gegeten op 3 januari 2015

Roxanne

Ik kom regelmatig bij Yume, en ik blijf het altijd erg lekker vinden! De sushi staat altijd vlot op tafel en is altijd van goede kwaliteit. Helaas is de bediening door het werken met tablets, wat onpersoonlijk. Maar ik ben mij er van bewust dat dat er bij hoort! Laatste keer kreeg de hele tafel vieze wijnglazen, toen ik zei dat ik niet uit dat glas wilde en hoefde te drinken, kreeg ik de opmerking: ze zijn allemaal zo. Jammer. Uiteindelijk wel een schoon (lees omgespoeld) glas gekregen. Een avondje Yume staat snel weer op de planning!

Gegeten op 18 april 2015

LarsNL

Ondanks dat we gereserveerd hadden, kwamen we boven in het restaurant te zitten waar het 'erg rustig' was. Wat voor anderen juist weer een groot voordeel heeft. Ik vond het wat ongezellig. Bestellingen eenvoudig via het tablet, maar op 'call voor ober' werd niet gereageerd. Sushi was erg erg lekker. Vers gemaakt en veel keuze. Ik blijf fan van grote ketens, maar deze 'kleinere' zal zeker nog een keer bezocht gaan worden.

Gegeten op 31 december 2014

Mister_Black

Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern

Gegeten op 23 februari 2015

EdRotterdam

Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).

Gegeten op 10 december 2014

Schrijf zelf een recensie over YuMe in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over YuMe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.