YuMe

YuMe

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 055 522 11 57

Mister_Black

Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern

Gegeten op 23 februari 2015

hjdewolde

Gisteren lekker bij Yume in Apeldoorn gegeten. Dit keer konden we boven zitten wat net even mooier en gezelliger is als beneden. Het goed verzorgde interieur straalt rust uit.
Het personeel is accuraat, netjes en vriendelijk, geen gehaast en geen moeite te groot.
De sushi is prima en is vers. De uitgebreid kaart heeft voor ieder wat wils.
Goed restaurant, wel reserveren want het is altijd druk!

Gegeten op 5 maart 2015

EdRotterdam

Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).

Gegeten op 10 december 2014

hjdewolde

Heerlijk sushi gegeten, goede service en goede buzz in het restaurant, elke keer is het weer goed eten. Met name de sashimi is erg lekker.
Wel reserveren want het is hier altijd gezellig druk!

Gegeten op 12 oktober 2014

foodi

Bij een bezoek aan Apeldoorn en omstreken is yume voor ons een gegarandeerd goed restaurant dus zoeken naar iets anders hoeft bij een besluit zonder eisen niet gedaan te worden. Het eten is gewoon goed, alle gerechten zijn van een perfecte gaarheid en temperatuur. De gefrituurde gerechten zijn lekker mals en krokant van buiten.
Merendeel van de gerechten zijn alleen wel vaak voorzien van lente ui, gefrituurde ui en sojasaus dus als je vaak vlees en vis besteld dan heb je dat wel een keer gezien. Maar mijn Japanse kookkennis rijmt niet zo ver dat ik kan beoordelen of dit in de basis zo hoort.
Service is uitmuntend iedereen van de zwarte brigade is even open en vriendelijk. Bij betalen met de pin draait de desbetreffende gastheer zich van je weg om alleen de indruk weg te nemen dat hij meekijkt. En wij zaten deze keer boven, en een jongeman liep van boven mee tot aan de deur om ons een fijne avond te wensen.
Fijn was het zeker weer. En tot een volgende keer.

Gegeten op 10 oktober 2014

Floppzzy

Rauwe yakitori, biefstuk die smaakt als kauwgum (zoals bij de Chinees) . Met uitzondering van de sliptongetjes die veel te droog gebakken waren waren de vis en de gamba's goed. Namelding van de rauwe kip werd hij (zonder excuses te maken!) Meegenomen.

Gegeten op 16 augustus 2014

Edinevp

Groot liefhebber van Yume en ben er meerdere malen per maand te vinden. Heerlijke sushi. Verse producten. Warme gerechten zijn niet vet bereid. Bediening is zo als in ieder ander all you can eat restaurant. Prima maar onpersoonlijk. Eigenaar is een goede vent en let goed op. Kent z'n vaste bezoekers. Sfeer zeker beter dan in meeste all you can eat restaurant. Zeker aanbeveling. Zit wel liever boven. Rustiger.

_M_M_

Jammer jammer dat het eten en de service bij Yume zo snel achteruit holt. Een aantal keren heb ik hier heerlijk gegeten, maar toen ik hier begin januari voor het laatst kwam, viel het restaurant me erg tegen.
Omdat Yume ook de bovenverdieping heeft betrokken, staat er nu pontificaal een trap beneden in het restaurant en heb ik het gevoel dat ze beneden de tafels korter op elkaar hebben gezet. Rustig eten zonder direct met de buren mee te moeten luisteren, zit er helaas niet meer bij. De lijstjes zijn vervangen door tablets, ik snap dat dit efficient werkt voor het personeel, maar ik vind het onpersoonlijk overkomen. De enige keer dat je iemand van de bediening spreekt, is als zij eten en/of drinken op je tafel neerzetten. Je merkt dat er minder bediening rondloopt, lastig als je iets wilt vragen.
Over het eten ben ik ook minder tevreden, daar waar we eerst minstens 10 stukjes eendenborstfilet kregen geserveerd, moesten we nu genoeg doen met 6 kleine plakjes. De maki leek een slag kleiner te zijn geworden! Mijn favoriet, de spicy tuna maki, leek bijna net zo groot als een sake maki, eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar het lijkt alsof de koks opdracht hebben gekregen om de porties kleiner te maken, onvoorstelbaar!
Zoals u kunt raden, heb ik hier niet fijn gegeten en voelde ik me achteraf afgezet. Ik vind het erg jammer, want heb eerder altijd erg fijn bij Yume gezeten en gegeten. Afgelopen keer was wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik bij Yume geweest ben.

Gegeten op 5 januari 2014

josj

Waren hier met 4 collega's, waarvan 1 met gluten-allergie: die kon niet via de tablet bestellen maar moest vanaf een papieren menu bestellen. Ging redelijk - er werd aangestreept wat hij niet mocht - maar er slipte toch 1 gerechtje door: dat werd netjes door de kok tegengehouden. Hij werd wel "een keer een rondje bestellen overgeslagen" - maar dat werd later weer ingehaald.
Het serveren gaat vlot - het eten is erg lekker en "er is voor ieder wel wat wils" te kiezen van de kaart!

Gegeten op 15 januari 2014

Mattieu_J

Gewoon goede sushi. Erg gezellig om met een wat grotere groep aan te schuiven. Het eten wordt electronisch besteld: ieder groepje krijgt een tablet op tafel. Dit soort gemak moet je wel aanstaan. verwacht ook geen lange uitleg van het personeel: alles is goed, snel, gemakkelijk en betaalbaar. De gefrituurde inktvisringetjes zijn een klein beetje taai, maar toch goed te eten.

Gegeten op 21 december 2013

Schrijf zelf een recensie over YuMe in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over YuMe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.