a TripAdvisor company

YuMe

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 055 522 11 57

romazoba

Lekker, voldoende keuze ook voor mijn vegetarische disgenote. Zelfs onze dochter van anderhalf kon hier wat weg knabbelen. Drukke tent en de bestellingen staan snel op tafel, zijn goed van smaak en alhoewel het bestellen via de tablet niet altijd goed gaat ( het merendeel wel ), bijv. de gerechten van een ronde niet allemaal serveren of op het moment dat je al uit gegeten bent maakt de snelheid waar het eten mee komt veel goed. Voor een All You Can Eat concept een van de restaurants waar je goed en smakelijk kan eten zonder dat je het idee hebt dat kant en klaar eten is dat wordt opgewarmd... We komen er vaker en zullen dit bij regelmaat ook blijven doen...

Gegeten op 3 januari 2015

Roxanne

Ik kom regelmatig bij Yume, en ik blijf het altijd erg lekker vinden! De sushi staat altijd vlot op tafel en is altijd van goede kwaliteit. Helaas is de bediening door het werken met tablets, wat onpersoonlijk. Maar ik ben mij er van bewust dat dat er bij hoort! Laatste keer kreeg de hele tafel vieze wijnglazen, toen ik zei dat ik niet uit dat glas wilde en hoefde te drinken, kreeg ik de opmerking: ze zijn allemaal zo. Jammer. Uiteindelijk wel een schoon (lees omgespoeld) glas gekregen. Een avondje Yume staat snel weer op de planning!

Gegeten op 18 april 2015

LarsNL

Ondanks dat we gereserveerd hadden, kwamen we boven in het restaurant te zitten waar het 'erg rustig' was. Wat voor anderen juist weer een groot voordeel heeft. Ik vond het wat ongezellig. Bestellingen eenvoudig via het tablet, maar op 'call voor ober' werd niet gereageerd. Sushi was erg erg lekker. Vers gemaakt en veel keuze. Ik blijf fan van grote ketens, maar deze 'kleinere' zal zeker nog een keer bezocht gaan worden.

Gegeten op 31 december 2014

Mister_Black

Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern

Gegeten op 23 februari 2015

hjdewolde

Gisteren lekker bij Yume in Apeldoorn gegeten. Dit keer konden we boven zitten wat net even mooier en gezelliger is als beneden. Het goed verzorgde interieur straalt rust uit.
Het personeel is accuraat, netjes en vriendelijk, geen gehaast en geen moeite te groot.
De sushi is prima en is vers. De uitgebreid kaart heeft voor ieder wat wils.
Goed restaurant, wel reserveren want het is altijd druk!

Gegeten op 5 maart 2015

EdRotterdam

Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).

Gegeten op 10 december 2014

hjdewolde

Heerlijk sushi gegeten, goede service en goede buzz in het restaurant, elke keer is het weer goed eten. Met name de sashimi is erg lekker.
Wel reserveren want het is hier altijd gezellig druk!

Gegeten op 12 oktober 2014

foodi

Bij een bezoek aan Apeldoorn en omstreken is yume voor ons een gegarandeerd goed restaurant dus zoeken naar iets anders hoeft bij een besluit zonder eisen niet gedaan te worden. Het eten is gewoon goed, alle gerechten zijn van een perfecte gaarheid en temperatuur. De gefrituurde gerechten zijn lekker mals en krokant van buiten.
Merendeel van de gerechten zijn alleen wel vaak voorzien van lente ui, gefrituurde ui en sojasaus dus als je vaak vlees en vis besteld dan heb je dat wel een keer gezien. Maar mijn Japanse kookkennis rijmt niet zo ver dat ik kan beoordelen of dit in de basis zo hoort.
Service is uitmuntend iedereen van de zwarte brigade is even open en vriendelijk. Bij betalen met de pin draait de desbetreffende gastheer zich van je weg om alleen de indruk weg te nemen dat hij meekijkt. En wij zaten deze keer boven, en een jongeman liep van boven mee tot aan de deur om ons een fijne avond te wensen.
Fijn was het zeker weer. En tot een volgende keer.

Gegeten op 10 oktober 2014

Floppzzy

Rauwe yakitori, biefstuk die smaakt als kauwgum (zoals bij de Chinees) . Met uitzondering van de sliptongetjes die veel te droog gebakken waren waren de vis en de gamba's goed. Namelding van de rauwe kip werd hij (zonder excuses te maken!) Meegenomen.

Gegeten op 16 augustus 2014

Edinevp

Groot liefhebber van Yume en ben er meerdere malen per maand te vinden. Heerlijke sushi. Verse producten. Warme gerechten zijn niet vet bereid. Bediening is zo als in ieder ander all you can eat restaurant. Prima maar onpersoonlijk. Eigenaar is een goede vent en let goed op. Kent z'n vaste bezoekers. Sfeer zeker beter dan in meeste all you can eat restaurant. Zeker aanbeveling. Zit wel liever boven. Rustiger.

Schrijf zelf een recensie over YuMe in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over YuMe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.