YuMe

• 7.0

• 7.4

Edinevp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Groot liefhebber van Yume en ben er meerdere malen per maand te vinden. Heerlijke sushi. Verse producten. Warme gerechten zijn niet vet bereid. Bediening is zo als in ieder ander all you can eat restaurant. Prima maar onpersoonlijk. Eigenaar is een goede vent en let goed op. Kent z'n vaste bezoekers. Sfeer zeker beter dan in meeste all you can eat restaurant. Zeker aanbeveling. Zit wel liever boven. Rustiger.

_M_M_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammer jammer dat het eten en de service bij Yume zo snel achteruit holt. Een aantal keren heb ik hier heerlijk gegeten, maar toen ik hier begin januari voor het laatst kwam, viel het restaurant me erg tegen.
Omdat Yume ook de bovenverdieping heeft betrokken, staat er nu pontificaal een trap beneden in het restaurant en heb ik het gevoel dat ze beneden de tafels korter op elkaar hebben gezet. Rustig eten zonder direct met de buren mee te moeten luisteren, zit er helaas niet meer bij. De lijstjes zijn vervangen door tablets, ik snap dat dit efficient werkt voor het personeel, maar ik vind het onpersoonlijk overkomen. De enige keer dat je iemand van de bediening spreekt, is als zij eten en/of drinken op je tafel neerzetten. Je merkt dat er minder bediening rondloopt, lastig als je iets wilt vragen.
Over het eten ben ik ook minder tevreden, daar waar we eerst minstens 10 stukjes eendenborstfilet kregen geserveerd, moesten we nu genoeg doen met 6 kleine plakjes. De maki leek een slag kleiner te zijn geworden! Mijn favoriet, de spicy tuna maki, leek bijna net zo groot als een sake maki, eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar het lijkt alsof de koks opdracht hebben gekregen om de porties kleiner te maken, onvoorstelbaar!
Zoals u kunt raden, heb ik hier niet fijn gegeten en voelde ik me achteraf afgezet. Ik vind het erg jammer, want heb eerder altijd erg fijn bij Yume gezeten en gegeten. Afgelopen keer was wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik bij Yume geweest ben.

Gegeten op 5 januari 2014

josj
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waren hier met 4 collega's, waarvan 1 met gluten-allergie: die kon niet via de tablet bestellen maar moest vanaf een papieren menu bestellen. Ging redelijk - er werd aangestreept wat hij niet mocht - maar er slipte toch 1 gerechtje door: dat werd netjes door de kok tegengehouden. Hij werd wel "een keer een rondje bestellen overgeslagen" - maar dat werd later weer ingehaald.
Het serveren gaat vlot - het eten is erg lekker en "er is voor ieder wel wat wils" te kiezen van de kaart!

Gegeten op 15 januari 2014

Mattieu_J
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon goede sushi. Erg gezellig om met een wat grotere groep aan te schuiven. Het eten wordt electronisch besteld: ieder groepje krijgt een tablet op tafel. Dit soort gemak moet je wel aanstaan. verwacht ook geen lange uitleg van het personeel: alles is goed, snel, gemakkelijk en betaalbaar. De gefrituurde inktvisringetjes zijn een klein beetje taai, maar toch goed te eten.

Gegeten op 21 december 2013

MJ_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enthousiaste eigenaar, attente dames in de bediening. De sushi was van goede kwaliteit en de keuze ruim. Ook zat er een lekkere vaart in het serveren van onze gerechtjes. (Wij aten hier op maandag, niet de drukste dag van de week, wel gezellig gevuld.) Hele nette prijs. De concullega in Apeldoorn is geen concurrentie.

Gegeten op 9 december 2013

NancyV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier vorige maand wezen lunchen.
Een erg mooi modern restaurant, al is er niet echt iets Japans aan.
Het concept is erg leuk, en omdat we in de middag kwamen hoefden we niet lang te wachtten op de volgende ronde.
Mijn vriend is niet zo van de sushi en vis, maar er was genoeg voor hem om te kiezen.
Zelf ben ik gek op sushi en vis, en het smaakte allemaal erg goed.
De bediening was vriendelijk, niks op aan te merken.
Het enige mindere is dat je tijdens de lunch de oesters niet kunt bestellen.
Maar ergens was dat ook wel te verwachten dat je niet alles kreeg bij de lunch.
Al om al, goed gegeten, snelle service.

Wij komen uiteraard terug.

Gegeten op 26 september 2013

judithhoudtvaneten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag na een tripje Apenheul hier snel wat gegeten. Ontvangst was niet heel vriendelijk, de dame die ons ontving keek nogal chagrijnig. We wilden alleen wat losse dingen a la carte bestellen, dus niet het all you can eat voor 21,50 concept. Dat was prima (al was men dit bij het afrekenen alweer vergeten, dus moest de rekening opnieuw opgemaakt worden). Overigens was de rest van het personeel best aardig en vriendelijk, op twee chagrijnen na. Het eten vonden we zozo. We zijn een super goed sushi restaurantje bij ons in Amsterdam Oost gewend en dit restaurant kan daar echt niet aan tippen. De edamame (sojabonen) waren droog, de maki's en nigiri leken niet vers gemaakt (vielen bijna uit elkaar, rijst was nogal droog). De verse groenten en het courgettegerecht waren wel echt lekker, net als de kip yakitori spiesjes en de gyoza pasteitjes. Alleen de spicy zalm rolls leken niet met verse zalm gemaakt, meer met een soort zalmsalade. Niet echt lekker. Kortom, uit ervaring weet ik dat het beter kan!

Gegeten op 23 oktober 2013

rien1968
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met een groep van 18 personen. Het is een beetje hutje mutje zitten en het restaurant oogt niet echt heel gezellig maar er is toch ook niet heel veel mis mee. Het sanitair was schoon, de tafels en het restaurant ook. Het eten was vrij standaard maar zeker niet slecht. De Sushi is prima in orde en lekker vers, zoals zo vaak zijn de warme hapjes niet allemaal optimaal. Chicken meat balls zijn net stuiterballen, yaki tori smakeloos. Tori Karaage was prima, zalm lekker op smaak, zoetzure komkommer was heerlijk, gebakken garnalen standaard van de groothandel maar niet slecht. Miso soep aan de zoete kant. De witte huiswijn was goed, niet bijzonder maar goed te drinken. Komen we nog eens terug. ? Nou als we weer in Apeldoorn zijn zou dat best kunnen maar dan wel op een rustigere dag.

Gegeten op 11 mei 2013

jnieuwen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima sushi restaurant, netjes aangekleed eigenlijk wat je er van verwacht. We hebben er dan ook goed gegeten. Wel een beetje een 'vreetschuur' restaurant. Het personeel was op de avond dat wij er waren wel onvriendelijk, niet hartelijk. Het mag dan druk zijn maar je hebt als restaurant nog steeds te maken met gasten wat mensen zijn en geen nummers.

Gegeten op 28 mei 2013

foodi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier voor het eerst gegeten tijdens ons verblijf hier in de buurt. Het ontvangst is hier aller vriendelijkst en zeer attent. Bij binnenkomst heb je gelijk het gevoel opgemerkt te zijn en wordt je netjes begeleid naar een tafel en in ons geval de keus tussen binnen of buiten gezien het weer.
Tijdens het gehele verblijf wordt je continu attent behandeld en hoef je niet bang te zijn te moeten wachten, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het decor is strak en smetteloos. Niet japans ingericht zoals je van een sushi restaurant zou verwachten maar wel geheel van deze tijd en niet storend.
Het eten is goed te noemen, van alle gerechten die wij gehad hebben, en je hebt hier echt een hele ruime keus. Kan je stellen dat alles goed van temperatuur is en de structuren en smaken in hun waarde gelaten zijn. De gerechten worden zonder te veel opsmuk gepresenteerd en bereid. Hier en daar zou er misschien net iets meer spanning in een gerecht gebracht mogen worden door wat meer gebruik van zoeten en zuren in combinatie van elkaar.
Voor de prijs, hoeveelheid en service is dit restaurant een bezoekje waard.

Gegeten op 4 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over YuMe in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over YuMe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!