a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Het eten is hier helaas niet vers en daar zijn we erg van geschrokken. Voorheen altijd heerlijk gegeten, maar nu bang om ziek te worden na de uitslagen van de controleurs van de Consumentenbond. Hopelijk gaat Yume hier heel hard mee aan de slag. Wij komen voorlopig niet meer.

Gegeten op 1 augustus 2015

hjdewolde

Vanavond zijn we een hapje wezen eten bij Yume. Normaliter kan je over de hoofden lopen maar vandaag was het rustig. We kregen een net plaatsje bij de bar en begonnen via het tablet te bestellen. Al gauw kwam het ene lekkere hapje na het andere uit de keuken. Niet te grote sushi zoals bij sommige Sushi-tenten maar goed geproportioneerd. Afgezien van de sliptong , die niet lekker was (normaal wel) en er een gerechtje vergeten was, was het een lekkere maaltijd. Wel jammer dat je via het tablet de ober roept maar tot 2 keer toe niet komt. al met al een iets minder dan gemiddelde avond bij dit sushi restaurant.
We komen zeker terug en hopen dat de volgende keer alles weer glad zal verlopen.

Gegeten op 17 juni 2015

Wilveld

Prima eten, lekkere sushi en warme gerechten, vooral de lamsrack zijn een aanrader. Het dessert vinden wij niet lekker en volgens mij velen niet. We zien vaak dat het word overgeslagen. Jammer. Bediening onpersoonlijk, uiteraard is dit een gevolg van het concept. Het "all you can eat concept" is hier goed uitgevoerd. Voor ons blijft het luxe snacken. Leuk voordat je de bioscoop of iets dergelijks bezoekt, maar voor ons geen avondje uit.

Gegeten op 15 december 2014

romazoba

Lekker, voldoende keuze ook voor mijn vegetarische disgenote. Zelfs onze dochter van anderhalf kon hier wat weg knabbelen. Drukke tent en de bestellingen staan snel op tafel, zijn goed van smaak en alhoewel het bestellen via de tablet niet altijd goed gaat ( het merendeel wel ), bijv. de gerechten van een ronde niet allemaal serveren of op het moment dat je al uit gegeten bent maakt de snelheid waar het eten mee komt veel goed. Voor een All You Can Eat concept een van de restaurants waar je goed en smakelijk kan eten zonder dat je het idee hebt dat kant en klaar eten is dat wordt opgewarmd... We komen er vaker en zullen dit bij regelmaat ook blijven doen...

Gegeten op 3 januari 2015

Roxanne

Ik kom regelmatig bij Yume, en ik blijf het altijd erg lekker vinden! De sushi staat altijd vlot op tafel en is altijd van goede kwaliteit. Helaas is de bediening door het werken met tablets, wat onpersoonlijk. Maar ik ben mij er van bewust dat dat er bij hoort! Laatste keer kreeg de hele tafel vieze wijnglazen, toen ik zei dat ik niet uit dat glas wilde en hoefde te drinken, kreeg ik de opmerking: ze zijn allemaal zo. Jammer. Uiteindelijk wel een schoon (lees omgespoeld) glas gekregen. Een avondje Yume staat snel weer op de planning!

Gegeten op 18 april 2015

LarsNL

Ondanks dat we gereserveerd hadden, kwamen we boven in het restaurant te zitten waar het 'erg rustig' was. Wat voor anderen juist weer een groot voordeel heeft. Ik vond het wat ongezellig. Bestellingen eenvoudig via het tablet, maar op 'call voor ober' werd niet gereageerd. Sushi was erg erg lekker. Vers gemaakt en veel keuze. Ik blijf fan van grote ketens, maar deze 'kleinere' zal zeker nog een keer bezocht gaan worden.

Gegeten op 31 december 2014

Mister_Black

Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern

Gegeten op 23 februari 2015

EdRotterdam

Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).

Gegeten op 10 december 2014

hjdewolde

Heerlijk sushi gegeten, goede service en goede buzz in het restaurant, elke keer is het weer goed eten. Met name de sashimi is erg lekker.
Wel reserveren want het is hier altijd gezellig druk!

Gegeten op 12 oktober 2014

foodi

Bij een bezoek aan Apeldoorn en omstreken is yume voor ons een gegarandeerd goed restaurant dus zoeken naar iets anders hoeft bij een besluit zonder eisen niet gedaan te worden. Het eten is gewoon goed, alle gerechten zijn van een perfecte gaarheid en temperatuur. De gefrituurde gerechten zijn lekker mals en krokant van buiten.
Merendeel van de gerechten zijn alleen wel vaak voorzien van lente ui, gefrituurde ui en sojasaus dus als je vaak vlees en vis besteld dan heb je dat wel een keer gezien. Maar mijn Japanse kookkennis rijmt niet zo ver dat ik kan beoordelen of dit in de basis zo hoort.
Service is uitmuntend iedereen van de zwarte brigade is even open en vriendelijk. Bij betalen met de pin draait de desbetreffende gastheer zich van je weg om alleen de indruk weg te nemen dat hij meekijkt. En wij zaten deze keer boven, en een jongeman liep van boven mee tot aan de deur om ons een fijne avond te wensen.
Fijn was het zeker weer. En tot een volgende keer.

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over YuMe in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over YuMe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.