a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 524 79 78

gerbil04

Vanmiddag met mijn vriendin via vakantieveiligen een high tea gedaan bij chez Alexander in Almere. Wat een slechte high tea ik kan u vertellen wat we kregen.
4 kleine sandwiches een heel klein ragoutbroodje 2 stukjes spekkoek een stukje wortel taart
2 scones ( heel.klein) 2 hele kleine cupcakes
4 kaaskoekjes 2 bonbonnetjes en thee ik denk dat de waarde 8 euro voor 2 personen was dus absoluut geen aanrader. Gewoon zonde van je geld. Je bent als je gewoon normaal eet binnen een half uur klaar. :-(
Ik was er vorig jaar een keer geweest maar toen was het stukken beter met nog wat warme dingen erbij. Erg jammer

Gegeten op 29 april 2015

Almeerse-familie

Met ons tweetjes waren wij in 45 min klaar met de zgn high tea. Ja ook met langzaam eten en tijdrekken. De hapjes waren uitzonderlijk klein en weinig en eenvoudig. Hier moest EUR 16,95 p.p. voor worden betaald. Het is geen vergelijk met een echte Engelse High Tea. We zouden onbeperkt thee mogen drinken maar het personeel zit hier echt niet te wachten bestellingen. Er wordt letterlijk weg gekeken wanneer je nog een kopje thee wenst te bestellen. Na afloop hebben we gezellig op de markt wat gegeten want onze maag bleef knorren.
De locatie van Chez Alexander is makkelijk te bereiken en het interieur heeft een moderne uitstraling. Het gebruik van de wc is af te raden wanneer je 1,80m of langer bent. Het is een te krappe ruimte waar men aan alle wanden wel een wc-rol houder, handdoek automaat, zeeppomp etc heeft hangen. Ook bij de hygiëne plaats ik vraagtekens. Nee, dit lokaal doen wij niet meer aan.

Gegeten op 22 april 2015

wijniejongenotter

Via vakantie veilingen bon verkregen.
traktatie voor mijn vriendin, maar helaas wat een tegenvaller was dit.
De high tea was erg weinig. Met een
half uur waren we klaar. Jammer
Ik vond het genant tegenover mijn vriendin, om een reis hiervoor
vanuit Rotterdam te ondernemen.

Gegeten op 18 april 2015

larissa18

Ik was met 2 vriendinnen en vonden het leuk om een high tea te proberen ik had een voucher voor 4 personen we kwamen binnen de gastheer hielp ons goed we kregen 3 glaasjes prosecco en heerlijke teeen waar we uit konden kiezen toen de gastheer aan kwam met de etagère het was precies voor ons 3 terwijl we voucher van 4 hadden ik zei het toen maar der werd niks anders voor geregeld het werd het zo op tafel gegooid en het enige wat meneer zij was eetsmakelijk we moesten maar zelf ondervinden wat de hapjes waren (al was het heel weinig) maar de hapjes waren veel te weinig heel klein en ik zat echt niet vol na de high tea ik had bijzonderheden en ze hadden daar helemaal geen rekening mee gehouden en ik kreeg der niks voor terug en we moesten elke keer erg lang wachten op de Teeen ik schaamde me eigenlijk tegen over me vriendinnen want, ik had ze dit als cadeau gegeven dus als je wilt high tea zal ik het af raden om daar te doen.

Gegeten op 15 april 2015

reijersen

Vandaag met mijn dochter een high tea genoten van Vakantie Veilingen. Prima ontvangt en bediening. Vlot stond een etagere op tafel en een glaasje procecco. Thee was onbeperkt en een keuze in ruime mate. Hapjes waren klein, maar wel erg lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de scones, de kruidkoek en de chocolademousse waren erg lekker.

Gegeten op 27 maart 2015

petra123456789

Dinsdagavond uitgestorven. Wij waren de enige. Ik schrijf deze recencie puur op mijn eigen ervaring. Inrichting is netjes en verzorgd. Voorgerecht Carpaccio met truffelmayonaise (niet te proeven zo weinig!) was heerlijk. Mijn hoofdgerecht een zalm met krokante korst was saai en niet krokant (kleine zalmmoot voor €16.90) Geen sausje erbij. Dikke frieten waren lekker. Naar mijn mening prijst deze tent zich uit de markt met betere en voordeligere alternatieven om zich heen. Een 3-gangen keuzemenu voor bijvoorbeeld rond de €25 zou eerder passen. Prijs / Kwaliteit vond ik onvoldoende. Voor 145euro voor 4 personen kan en moet dat beter kunnen.

Gegeten op 17 maart 2015

Dananoontje

via vakantie veilingen een high tea gekocht. we gingen op zaterdag middag. 13:00 - 15:00 uur was de tijd die we mochten gebruiken. na dik 30 minuten stonden we weer buiten.
je zat praktisch bij je buren aan tafel 10 a 15 cm ruimte tussen de tafels is echt veel te weinig, ik durfde niet eens iets te bespreken met mijn partner dit omdat de mensen naast ons, ons letterlijk volgden.
de high tea was gewoon veel te min voor 2 en de producten die er op lagen waren mini.
daarbij vroeg ik me af of het niet allemaal gewoon ingekocht was. het leek niet vers of zelf gemaakt.
de thee was wel lekker en daarvan had je een ruime keuze in smaken.
wij gaan er nooit meer heen en ik zal het andere ook afraden, ik weet wel betere adressen waar je veel gezelliger zit.

Gegeten op 13 december 2014

Saraavr

We kwamen aan voor een lunch, en werden erg aardig geholpen door een jongen die zijn overhemd net even te laag open had. Turks brood tosti en broodjes kroket besteld. Helaas kwam na 3 kwartier(!!) wachten, de ober om te vertellen dat er iets mis was gegaan met de bestelling. Kan gebeuren, wij wachten verder. Na nogmaals 20 minuten wachten op ons eten (wij hadden verwacht dat ze wat sneller kwamen, we wachtten tenslotte al een dik uur op onze lunch) kregen we eindelijk ons eten. Prima gegeten. Bij het afrekenen kregen we de rekening, en was er tot onze verbazing niks gedaan aan de gewachtte tijd. Een echte tegenvaller dit restaurant, terwijl het er wel erg leuk uitziet.

Gegeten op 29 december 2014

wandelschoen

Via een bon met 2 personen High Tea genuttigd. Nog nooit zo weinig gekregen bij een high tea! Dit is meer voor 1 kind dan voor 2 volwassenen! Aanvang met een half glaasje prosecco en daarna een etagere met daarop per persoon 2 mini sandwiches, 1 mini cupcake, 2 mini zoutjes, 1 mini plakje spekkoek, plakje cake, 2 stuks bonbon, 1 mini bladerdeeghapje en 1 scone uit de supermarkt. Per persoon kon je wel net zoveel thee bestellen als je wilt, maar wat moet je met alleen thee!!? Zich verschuilen achter een bon moet men niet doen, want ik weet zeker dat er mensen zijn die de prijs die men normaal rekent van rond de 16 euro ook nu betalen.
Al met al een slechte high tea!! Dus mensen bezint er gij begint!! Eens maar nooit meer!!

Gegeten op 11 december 2014

eline44

Vanavond heerlijk gegeten hier. Meer dan perfecte prijs kwaliteit verhouding. Het eten was uitstekend en meer dan genoeg voor maar 20€ voor een driegangen diner. Het personeel is supervriendelijk en gastvrij. Een absolute aanrader!

Gegeten op 10 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Chez Alexander in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Chez Alexander. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.