a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 524 79 78

Hacabala

Mijn ervaring: slecht: afspraak via website: snel en makelijk. 4 personen, gregen een plek toegewezen precies onder een luidspreker waardoor het voor ons idee deze te luid stond
bestelde een carpaccio, echter deze was " warm" ipv koud geserveerd....
Bestelde een mix grill...3 kleine stukjes vlees op een spies gelegt op een hoopje smurrie mixje van groentes voor €19,80 smaak redelijk tot goed
Bestelde 2 x een biefstuk, waarvan er 1 taai was,
M.a.w weinig voor veelste veel geld, ( op verschillende websites staan nog oude prijzen)
Bediening: loopt rond in een gescheurde broek op gypen...bij de naam "Chez" had ik meer verwacht, eens maar nooit meer.
Barry

Gegeten op 15 juli 2015

vinhon

vanmiddag wezen luchen bij chez alexander in almere
wij hebben 2 soepen genomen en beenham met honing mosterdsaus
de soep die we genomen hadden waren tom ka kai soep en de champignon soep met truffel
was lekker geen op en aanmerking erover
beenhaam met honing-mosterd saus was goed belegd en goede smaak .
locatie was prima
service was snel en restaurant zag strak uit.

Gegeten op 13 juni 2015

Mich75

Hier high tea gedaan samen met mijn weder helft. Datum weet ik niet meer zo heel goed paar maanden geleden ergens in januari. Kan kort zijn hoeveelheid: minimaal kwaliteit: slecht service: slecht. Met kop en schouders een van de slechtere restaurants in Almere(vind ik).

Wij komen er nooit meer.

Gegeten op 9 januari 2015

Bettiek

Weggejaagd bij een ander restaurant vanwege de slechte service kwamen we hier terecht en gelukkig maar. Heerlijk gegeten en geweldige service. Eten was vers en met zorg bereid. Wij komen zeker terug. Moest wel erg lachen om die mensen met zo'n high tea bon. Kom op zeg, voor een dubbeltje op de eerste rang?

Gegeten op 11 mei 2015

ellen106

High tea is gewoon slecht! Ik was met mijn dochter van 10 en maar goed want anders was het veel te weinig geweest. Personeel vraagt niet of je nog een extra kopje thee wilt want hebben ze geen tijd voor ........ Zitten constant aan hun mobiele telefoon te frunniken. Ons zien ze hier nooit meer in ieder geval!

Gegeten op 14 maart 2015

gerbil04

Vanmiddag met mijn vriendin via vakantieveiligen een high tea gedaan bij chez Alexander in Almere. Wat een slechte high tea ik kan u vertellen wat we kregen.
4 kleine sandwiches een heel klein ragoutbroodje 2 stukjes spekkoek een stukje wortel taart
2 scones ( heel.klein) 2 hele kleine cupcakes
4 kaaskoekjes 2 bonbonnetjes en thee ik denk dat de waarde 8 euro voor 2 personen was dus absoluut geen aanrader. Gewoon zonde van je geld. Je bent als je gewoon normaal eet binnen een half uur klaar. :-(
Ik was er vorig jaar een keer geweest maar toen was het stukken beter met nog wat warme dingen erbij. Erg jammer

Gegeten op 29 april 2015

Almeerse-familie

Met ons tweetjes waren wij in 45 min klaar met de zgn high tea. Ja ook met langzaam eten en tijdrekken. De hapjes waren uitzonderlijk klein en weinig en eenvoudig. Hier moest EUR 16,95 p.p. voor worden betaald. Het is geen vergelijk met een echte Engelse High Tea. We zouden onbeperkt thee mogen drinken maar het personeel zit hier echt niet te wachten bestellingen. Er wordt letterlijk weg gekeken wanneer je nog een kopje thee wenst te bestellen. Na afloop hebben we gezellig op de markt wat gegeten want onze maag bleef knorren.
De locatie van Chez Alexander is makkelijk te bereiken en het interieur heeft een moderne uitstraling. Het gebruik van de wc is af te raden wanneer je 1,80m of langer bent. Het is een te krappe ruimte waar men aan alle wanden wel een wc-rol houder, handdoek automaat, zeeppomp etc heeft hangen. Ook bij de hygiëne plaats ik vraagtekens. Nee, dit lokaal doen wij niet meer aan.

Gegeten op 22 april 2015

wijniejongenotter

Via vakantie veilingen bon verkregen.
traktatie voor mijn vriendin, maar helaas wat een tegenvaller was dit.
De high tea was erg weinig. Met een
half uur waren we klaar. Jammer
Ik vond het genant tegenover mijn vriendin, om een reis hiervoor
vanuit Rotterdam te ondernemen.

Gegeten op 18 april 2015

larissa18

Ik was met 2 vriendinnen en vonden het leuk om een high tea te proberen ik had een voucher voor 4 personen we kwamen binnen de gastheer hielp ons goed we kregen 3 glaasjes prosecco en heerlijke teeen waar we uit konden kiezen toen de gastheer aan kwam met de etagère het was precies voor ons 3 terwijl we voucher van 4 hadden ik zei het toen maar der werd niks anders voor geregeld het werd het zo op tafel gegooid en het enige wat meneer zij was eetsmakelijk we moesten maar zelf ondervinden wat de hapjes waren (al was het heel weinig) maar de hapjes waren veel te weinig heel klein en ik zat echt niet vol na de high tea ik had bijzonderheden en ze hadden daar helemaal geen rekening mee gehouden en ik kreeg der niks voor terug en we moesten elke keer erg lang wachten op de Teeen ik schaamde me eigenlijk tegen over me vriendinnen want, ik had ze dit als cadeau gegeven dus als je wilt high tea zal ik het af raden om daar te doen.

Gegeten op 15 april 2015

reijersen

Vandaag met mijn dochter een high tea genoten van Vakantie Veilingen. Prima ontvangt en bediening. Vlot stond een etagere op tafel en een glaasje procecco. Thee was onbeperkt en een keuze in ruime mate. Hapjes waren klein, maar wel erg lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de scones, de kruidkoek en de chocolademousse waren erg lekker.

Gegeten op 27 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Chez Alexander in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Chez Alexander. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.