a TripAdvisor company

foto's van Treffen in Arnhem - 1 foto's van Treffen in Arnhem - 2 foto's van Treffen in Arnhem - 3 foto's van Treffen in Arnhem - 4 foto's van Treffen in Arnhem - 5 foto's van Treffen in Arnhem - 6 foto's van Treffen in Arnhem - 7 foto's van Treffen in Arnhem - 8 foto's van Treffen in Arnhem - 9

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 750 60 75

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

AmOLS1

Via online reservering

We hebben op 1e Pinksterdag bij Treffen gegeten. Het eten was weer geweldig. In de gerechten proef je de Aziatische (Vietnamese) invloeden. Nu eens niet een restaurant waar de nadruk ligt op alleen vlees of vis. Groenten zijn ook ruim aanwezig bij elk gerecht. Heerlijk. Daarnaast vind je in de gerechten ook kruiden als koriander, pepertjes, wasabi etcetera. Wij hadden vooraf vegetarische loempiaatjes met mie en spicy shrimps. De loempiaatjes en garnalen waren heerlijk. Bij de mie zat naar mijn smaak iets te veel sojasaus. Als hoofdgerecht de hot tub (gerecht met mosselen en andere schaaldieren) en de baramundi (witte vis). Ook bij de vis zat weer iets te veel saus. Verder was het overheerlijk. Als nagerecht verschillende ijssoorten met exotisch fruit. Een prima afsluiter van een prachtig menu. Het meisje dat ons bediende had ons al vaker gezien en kon zich dat nog herinneren. Altijd fijn. De service was uitmuntend. Vriendelijk en met een lach. Met persoonlijke aandacht zonder dat het te veel werd. Op verzoekjes reageerde ze meteen. Ik kreeg bijvoorbeeld direct een extra servet toen ik daar om vroeg. We hadden voor hoofdgerechten van het a la carte-menu gekozen en dachten dat we dan alleen het extra bedrag hoefden te betalen, maar het bleek dat we dan meteen niet meer het menu maar de a la carte-prijs moesten betalen voor alle gerechten. Toen we dat meldden bij het betalen van de rekening, kregen we de desserts cadeau. De serveerster had het namelijk niet expliciet vermeld. Wat een service! Het enige wat jammer was, was dat het heel erg rustig was. Niet verdiend! Zeker niet bij zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 24 mei 2015

raimond3

Bjzonder rustig, 18.30 gerserveerd. Wij waren de eerste en dat op zaterdag. Gereserveerd via de iens diner dagen. Vol verwachting waren wij.

Alles was op zich in orde, eten ok, bediening ok ed., maar de wow factor ontbrak, jammer. Zaak kan veel potentie hebben, maar moet net de stap extra gaan zetten, gelet op de vele nieuwe restaurants in Arnhem momenteel.

Gegeten op 2 mei 2015

Gerardina

Lekker gegeten bij Treffen. 2 minpuntjes ; voorgerechten overwegend gefrituurd en bij het hoofdgerecht hadden we graag wat extra rijst gehad. Deze was helaas op. Werd goed gemaakt met een kopje koffie. Toetjes waren heerlijk.
Aardige bediening en een hele attente kok die veel aandacht besteedde aan een allergie.

Gegeten op 25 april 2015

p.s.de nooy

Op zaterdagavond, 4 april 2015 met 4 personen gegeten.
Wij vonden de bediening erg vriendelijk en attent. Men kan het menu kiezen en er van afwijken met een gerecht van de a la carte kaart.
De voorgerechten waren allemaal verschillend gekozen en door iedereen volmondig als erg lekker gevonden, evenals het hoofdgerecht, begeleid door een fantastische 'sauvignon' wijn uit Frankrijk.
Wat het eten zo smaakvol maakt is vooral die oosterse twist in de gerechten!
De nagerechten waren mooie en lekkere creaties!
En.......de glaasjes kraanwater gratis......wat wij een must vinden voor een goed restaurant!
De inrichting is modern, maar goed doordacht, gezellig en ruimte voor iedereen.

Gegeten op 4 april 2015

Gfijter

Via online reservering

Prima eten voor een redelijke prijs. Drie gangen menu met voldoende keuzen, hoeveelheden en alles goed klaargemaakt (fusion) en opgediend. Prettige bediening.

Gegeten op 28 maart 2015

luuk83

Via online reservering

Eén van onze favoriete restaurants, en sinds zaterdag een beetje meer.
Lekker eten, leuke en goede bediening en een geweldige (ietwat overdonderende) afsluiting.
I.v.m. verloving daarheen gegaan, kregen we het dessert met een kaarsje op een gezamenlijk bord. Bij afrekenen werden we nogmaals gefeliciteerd door bediening en Niq (chef-eigenaar). Als afsluiter kwam Niq ons snel nog achterna en drukte pardoes een flesje Prosecco in de handen met de mededeling om de fles nog even koud te leggen voor vanavond. Voordat we van onze verbijstering waren bekomen, was hij alweer naar binnen.
Top top top!

Gegeten op 28 maart 2015

Walt21

Lekker gegeten met een Aziatische (Vietnamese) twist. Veel variatie dus voor ieder wat wils. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker een aanrader als je gewoon lekker en verrassend wilt eten zonder te veel poeha.

Gegeten op 25 maart 2015

Voorntje

Treffen is een leuk restaurant met een mooie kaart. De gerechten zijn Aziatisch georiënteerd of Westers met een verrassend Aziatische tint. Met een groep van 4 hebben wij het driegangenmenu genomen en iedereen heeft heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteitverhouding was meer dan prima. Verder aardige en alerte bediening. Van de beetje kleurige gekunstelde entourage moet je houden. Al met al een hele goede aanwinst voor Arnhem!

Gegeten op 14 maart 2015

brarbrar

Via online reservering

De schilderijen vloekten bij het paars van de lampen. De orchideeën waren van plastic. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was lekker, vooral het toetje.

Gegeten op 21 maart 2015

jan15

Via online reservering

Prima eten , de vegetarische kaart zou iets uitgebreider kunnen
Gezellige ongedwongen service, goede zitplaatsen en natuurlijk gemakkelijk parkeren

Gegeten op 21 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Treffen in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Treffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.