a TripAdvisor company

Toon telefoonnummer Bel 026 750 60 75

1. 8,7 10 1 390

2. 8,9

3. 8,2

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

sas0909

Via online reservering

van alle restaurants die ik bezocht heb met deze actie was deze verre weg de beste zeer kundig en vriendelijk personeel het eten was ook erg lekker en de borden zagen er ook mooi opgemaakt uit. En het restaurant zag er keurig en verzorgd uit

Gegeten op 26 mei 2016

deliefste

Via online reservering

Gisterenavond met de dochters en schoonzonen bij Treffen gegeten toen wij binnen kwamen voelde de sfeer gelijk goed aan.Personeel zo vriendelijk.
Mijn dochter is vegetariër en op het hoofdmenu stond tahoe en shiitakes iets wat mijn dochter niet graag eet.Ik heb s'middags telefonisch contact gehad met de vraag of mijn dochter wat anders kan krijgen er werd mij gezegd dat de kok een verrassing zou maken. Nou die heeft zij gehad echt genoten van het eten wij allemaal.Kan niet anders zeggen dan dat het prima was.

estherrrrr

Via online reservering

Ontzettend vriendelijke en goede bediening. Eten was heerlijk. Alle gerechten hadden een tintje Aziatisch over zich heen. Vrij grote porties

johnnysmeenge

Via online reservering

De gerechten zijn leuk gepresenteerd en verrassende smaken. Vooral de voorgerechten voor 2 personen zijn aan te raden en daarbij word je ook nog eens geholpen door vriendelijk personeel.

Abrakenhoff

Via online reservering

Het eten was super lekker en de bediening vriendelijk en vrolijk.
Kortom wij komen zeker terug.
Groetjes
Familie Brakenhoff

j.h.harkema

Via online reservering

Hier staat ook soep op het menu. Wonson soep. Dat is werkelijk een verrassing. Ook de wijn was verrukkelijk bij de agnus beef. Alles smaakt hier lekkerder!

Gegeten op 20 mei 2016

joris.svintha

Via online reservering

Eten was goed, geen standaard 'groente'. Voor iedereen wel wat te kiezen (vis, vlees, vegi, gerechtjes voor twee).
Smaakvolle inrichting.
Service helemaal top! Zeer vriendelijk en attent personeel.
Kortom, supergezellige en smakelijke avond gehad.

Gegeten op 20 mei 2016

Asterixdecavia

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Lekker pittig vegetarisch gerecht dat standaard op de kaart stond en bereid was met fantasie en bijzondere ingrediënten zonder te vervallen in de geijkte combinaties met kaas oid. Mijn partner had een black angus biefstuk met oa chocolade in de saus. Erg smakelijk en een royale portie. Ook het toetje met ijs van een bekende ijsmaakster uit Ede was heerlijk. Zowel het gemberijs van mijn tafelgenoot als mijn eigen aardbeienijs met madame Jeanette waren erg lekker en verrassend van smaak. Aan te raden en wij zullen zeker terugkomen om de nieuwe zomerkaart uit te proberen. Ps. Ook de bediening was erg vriendelijk en correct zodat je je meteen welkom en op je gemak voelde. Alle lof !

Gegeten op 18 mei 2016

miepiemoog

Via online reservering

Erg leuke bediening, mooie locatie met echte kunst aan de muur. En niet te vergeten echt heerlijk eten. We kozen voor als voorgerecht de anti pasti, lekker samen van een plankje prikken wat je lekker vindt. Als voorgerecht had mijn tafelgenoot de ribs en ik koos voor de biefstuk met chocoladetwist. Echt helemaal niks mis mee. Het toetje, ijs voor 2, was wel erg groot, maar ook te lekker om te laten staan. We komen zeker terug.

Gegeten op 18 mei 2016

Alex-VV

Via online reservering

Verrassend drie gangen menu met eigen twist. Lof voor de chef en complimenten voor de hartelijke bediening. Hier komen we zeker terug.

Gegeten op 12 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Treffen in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Treffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.