• foto's van Treffen in Arnhem - 1

• 8.5

• 7.8

Treffen doet mee!

Reserveer nu!

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

Vryland1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke Aziatische fusion keuken, Lekker vers en smakelijk, basic interieur, vriendelijke bediening, schone toiletten, altijd belangrijk! Prijs kwaliteitsverhouding prima,

Gegeten op 19 april 2014

evert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond weer eens binnengewandeld bij restaurant Treffen aan de markt in Arnhem. Laat ik het simpel houden; het eten was weer heel erg goed, de service gastvrij en gemakkelijk. Zeer geschikt restaurant voor mensen die op een leuke manier zonder veel poeha voor een normale prijs willen eten en gewoon kwaliteit van de kok krijgen! Complimenten! Echt een aanrader (sowieso de beste ribbetjes van arnhem volgens mijn tafelgenoot!!)

Gegeten op 3 april 2014

PvI
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren met zn tweeen de andere bezoekers afgelopen vrijdag (zie recensie hieronder), en wat een fantastische ervaring! Heerlijk eten, gerechten die misschien op de kaart wat eenvoudig lijken maar perfect in balans zijn uitgevoerd. Bediening die enthousiast en gezellig maar absoluut niet opdringerig of irritant is, oprechte inzet voor een goede avond, geen manieren uit een boekje. En dat alles voor een nette prijs.... ongelofelijk dat het vrijdag zo rustig was, volledig onterecht!

Gegeten op 21 maart 2014

Arno2u
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op vrijdagavond maar zes bezoekers binnen. Moderne, lichte inrichting. Veel kunst aan de muren, niet storend. Al met al krijgt het hierdoor een eigen ongedwongen sfeer. 4 gangen en 3 gangen menu mogelijk voor max 30 euro. Mooie prijs. De menukaart is klein, maar voor ieder wat wils. Bediening vlot. Eenvoudige gerechten leuk opgemaakt en soms verrassend smaakvol. Biefstuk met chocolade in de saus verwerkt, goed geslaagd. De gerechten vind ik zodanig van kwaliteit dat een 'simpele' bak friet erbij de smaakbeleving naar beneden haalt. Er is aandacht besteed aan het nagerecht, heerlijk. De keuken is in te zien vanaf eettafels, vind ik prettig. Dit restaurant aan te raden voor een ongedwongen avondje eten. Met name de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gegeten op 1 maart 2014

ejbouw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Treffen is echt treffen. We hadden al op Iens gezien dat zij hoog scoorden, en dat is meer dan waargemaakt. Reserveren is noodzakelijk, zo lijkt het, want het liep vol op de zaterdagavond om 7 uur. In dit restaurantje wordt je prinselijk onthaald. Je voelt je direct heel welkom. Het restaurant is modern ingericht, met een expositie van schilderijen aan de muur. De eigenaar vertelde ons dat er soms op zondag muziek in de kelder is, met hapjes. En daarna kun je boven natuurlijk heerlijk eten. Wij hebben het 4 gangen menu genomen en ik moet zeggen, alles was overheerlijk. De wijn die erbij geserveerd was (gewoon per glas, want er moest nog gereden worden), was een Sauvignon uit Frankrijk. Heerlijk, en dat voor huiswijn! In het vier-gerechten-menu kun je diverse mogelijkheden gebruiken, waarvan wij er een aantal hebben uitgeprobeerd. De Vietnamese smaakjes komen in de fusion keuken uitstekend tot hun recht. En dan de rekening. Wij (mijn vrouw en ik) komen uit Utrecht, maar een dergelijk kwalitatief goed restaurant is in Utrecht al moeilijk te vinden, maar zeker voor de prijs-kwaliteit verhouding die Treffen weet waar te maken. Wij hebben ons voorgenomen in de toekomst af en toe naar Arnhem af te reizen, om dit restaurantje te bezoeken. Een echte aanrader dus, uitstekende sfeer, prima bediening, mooie entourage, maar bovenal: uitstekend eten.

Gegeten op 1 maart 2014

kalleveen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op grond van recencies gaan eten bij Treffen. Bij binnenkomst vallen een aantal dingen op. Ondanks de vrijdagavond is het erg rustig (uiteindelijk 4 tafels bezet) de ruimte is verder minimalistisch ingericht waarbij met name de bakstenen muur en noppenfolie op het plafond opvallen. Iets langer binnen valt met name de uitlichting van de schilderijen aan de muur op waardoor je je waant in een expositieruimte. Wat mij betreft minder schilderijen ophangen en belichting richten op de eters.

Dan het eten voorgerecht (kiptrio) is smakelijk maar nog niet heel fantasierijk. De hoofdgerechten (biefstuk met chocalodesaus & ribs van de chef) zijn bijzonder vol smaak en worden geserveerd met smakelijke groenten en friet. Nagerechten (chocoladecake & frutti) wederom keurig opgemaakte borden en vol van smaak.

Service doet wat ze doen moeten daarmee voldoende.

Gegeten op 28 februari 2014

ilja79
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben afgelopen weekend bij Treffen gegeten, absoluut een aanrader. Het was een rustige avond, het personeel was zeer attent. We hebben een drie gangen menu gekozen: vooraf de 'hot tub' (garnalen, mosselen en een heeeeeerlijk sausje) Als hoofdgerecht een biefstuk met saus van chocolade en wijn. Als toetje spekkoek. Het was allemaal perfect op smaak, kan niet anders zeggen! En de prijs was vriendelijk. Een toppertje in Arnhem.

Gegeten op 21 februari 2014

53BertBert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Reeds meerdere malen bij dit restaurant gegeten. De verwachting is nog niet erg hoopvol als je voor het pand staat. Des te verrassender na binnenkomst (overigens ook makkelijk dat je de wagen pal voor de deur kunt parkeren en meestal gratis!) Warme ontvangst, en prettig verblijf. Niet onvermeld mag blijven, de eigenaar/kok blijkt gepassioneerd. We blijven telkens enthousiast, evenals onze meegenomen gasten. Het menu geeft een leuke keuzemogelijkheid en kiezen voor het menu blijkt dan ook nog financieel aantrekkelijk. Ik wens de eigenaar alle goeds en hoop oprecht dat mensen zijn restaurant weten te vinden (ligt niet echt in de loop, want dan zou het ongetwijfeld veel drukker worden)

Gegeten op 8 februari 2014

Mangkon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier wezen eten op Valentijnsdag, samen met mijn vriendin.

Het eten:
Ge-wel-dig, het eten was erg lekker. We hadden beiden het 3-gangen menu. Als voorgerecht hadden we de trio van kip en de varkens/kip spiesjes, deze waren erg goed van smaak en om aan te raden. Als hoofdgerechten hadden we de biefstuk met wijn/chocolade saus (apart,maar o zo lekker) en de gegrilde maishoen met sereh/hoisin-saus (ook o zo geweldig en o zo mals en sappig.) De toetjes daarentegen waren wat minder, we hadden beiden de frutti met vers fruit, vanille room en spekkoek. De spekkoek was goed, de vanille room ook maar het fruit had weinig smaak.

De service:
De service was erg goed, we kregen al het eten op een perfecte tijd geserveerd. Ze legde ook goed uit wat alles was.

Het decor:
Een gezellige warme sfeer, helaas was onze ronde tafel minder gezellig aangezien ik alleen een hout blok voor mijn neus zag.

Ik zou hier super graag terug komen voor nog een lekkere maaltijd!

Gegeten op 14 februari 2014

smaakvol_eten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verassend goed, prachtige presentatie van de gerechten en ook nog erg smakelijk. De kaart is niet al te groot maar heeft voldoende keus in vlees, vis en vegetarisch. Met 4 personen 3 gangen menu gekozen waarbij steeds minimaal 3 verschillende gerechten werden gekozen. Iedere gang was even verassend en smaakvol. Aardige ontvangst en bediening. De omgeving van de markt en de uitstraling vanaf buiten doet niet vermoeden dat hier zo'n aardig restaurant zit. Muziek af en toe wat te luid maar steeds kortstondig. Hier komen we zeker nog eens terug. Aanrader!

Gegeten op 10 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Treffen in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Treffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!