Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Treffen in Arnhem - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 750 60 75

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

karolina2

Via online reservering

Het eten is heerlijk, mooi opgediend. Niet al te veel keus maar daardoor maakt het wel makkelijker kiezen. Bedieding is goed.

Gegeten op 22 augustus 2014

jblauw

Dit is een aanrader! Heerlijk eerlijk eten, prettige persoonlijke bediening en een fijne ambiance met muziek zonder boem-bassen. Ga eten!

Gegeten op 23 augustus 2014

wouter82

Via de Albert Heijn actie hier terecht gekomen, en echt een ontdekking! Hoe wel de voorgerechten niet zo bijzonder was, waren beide hoofdgerechten dit zeker wel. Bijzondere smaakcombinaties, vers en zeer verzorgd. De toetjes (vooral het aardbeipeperijs) waren een spektaculaire afsluiter. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 23 augustus 2014

joopdeweerd2

Via online reservering

Afgelopen donderdag wezen eten met zijn tweetjes met de ah kortingsbon.Het eten was heerlijk,het decor zag er leuk en verzorgd uit,en de bediening was snel en keurig.Echt leuke bediening van de jonge dame en ook leuk dat de kok zelf kwam serveren.Echt een aanrader wij komen er zeker nog een keer en gaan zeker reclame maken voor dit restaurant.Echt top!!
Gr 2 zeer te vrede klanten uit Ede!

Gegeten op 20 augustus 2014

Geza1

Via online reservering

Afgelopen donderdag met onze zoon en schoondochter bij Treffen gegeten. Er was sprake van een verrassende kaart (althans met gerechten die daar op stonden). De keuze voor het voorgerecht voor mij was Mixed Up. Zeer smakelijke gegrilde gehaktspiesjes van varkensvlees en kip. Mijn tussendoor bestond uit Makreel die zeer smakelijk was echter aan mijn tafel zag ik ook de Lucky Duck voorbijkomen welke er prachtig uitzag en ook voortreffelijk smaakte.

Het hoofdgerecht bestond voor ons allemaal uit de Choco Sensation. Een verrassende combinatie van biefstuk met een saus van rode wijn en chocolade. Een zeer smakelijke combinatie. Als nagerecht werd door de mannen gekozen voor Sweet Sour & Spicy, o.a. met gepeperd aardbeienijs. Onze zoon vertelde dat hij nog nooit zulk lekker ijs had geproefd. De dames namen beide Frutti. Een nagerecht met heerlijke spekkoek en vers fruit. De bediening (zij was alleen) was prima en informeerde regelmatig of alles naar wens was. Al met al hebben we allemaal heerlijk gegeten en een voortreffelijke avond gehad.

Gegeten op 14 augustus 2014

Etertje76

Eind juni hier gegeten. Voordien gereserveerd, wat bij binnenkomst ook nodig bleek te zijn, restaurant zat vol. Ondanks dat toch snel geholpen aan een eerste consumptie en de menukaart. Vier gangen besteld volgens het Treffen concept, waarna de eerste en tweede gang in no-time op tafel stonden, hierna ook gevraagd of men met het hoofdgerecht even wilde wachten, wat geen enkel probleem was. Kwaliteit van het eten was niks mis mee, maar het barstte ook niet van de creativiteit (af en toe hoog frituurgehalte...) Heerlijke Chileense rode wijn gedronken en een aangename avond gehad.

Gegeten op 21 juni 2014

loesvisser77

Samen met een vriendin hier gegeten. Het ligt wat achteraf, dat is jammer want het is een geweldig goed restaurant! Ik ga vaak uit eten en ben behoorlijk kritisch. Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om een recensie te schrijven.
De aankleding is combi industrieel/met warme kleuren, heel smaakvol. Ik vond de ligging van de bar en de doorkijk naar de keuken heel mooi.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Het voorgerecht was voor mij calamares. Mooi geserveerd, verfijnde smaken.
Tafelgenoot had heerlijke pompoen in bladerdeeg. Mijn hoofd waren de goddelijke ribbetjes en vriendin had vergetarisch gerecht, de tafoe met madras marinade.
Allemaal even smakelijk en de bijgerechten (frietjes en gewokte groenten) allemaal even vers en lekker.
Nagerecht had ik een overheerlijk truffeltaartje en mijn vriendin had een pistache-(nog wat?) taartje met aardbei-madame jeanet-sorbetijs, wat een uitvinding.
Deze kok kookt met passie, finesse en geweldige smaakcombinaties.

Ik zou iedereen ten zeerste aanraden dit bijzondere restaurant te bezoeken!

Gegeten op 12 juli 2014

nls

Op zich prima gegeten. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Waarschijnlijk is dit het concept (en pas ook bij de prijsstelling), maar de gerechten hebben allemaal nogal dezelfde opbouw/ingrediënten. Het is niet heel verrassend en best basic.

Het minste punt is toch wel de inrichting. Die is niet heel sfeervol te noemen. Lange muren met schreeuwerige kunst (die te koop is).

Dus als je niet op zoek bent naar een intiem restaurant met culinaire verrassingen, maar enkel voor goed eten voor een eerlijke prijs gaat, dan kan je hier prima terecht.

Gegeten op 31 mei 2014

Dinkies

Bij toeval bij Treffen terecht gekomen, en zonder verwachtingen, want we kenden het restaurant niet en we hadden grote trek. Tot onze grote verrassing heerlijk gegeten: thais-achtige smaak met limoen b.v. overheerst waardoor eten niet zwaar in de mond proeft. Keuken met duidelijk aandacht voor (smakelijke) details! We onthouden hem zeker voor een volgend bezoek aan Arnhem.

Gegeten op 2 mei 2014

petra118

Afgelopen zaterdag, onder te reserveren naar binnen gelopen. We hadden geluk. Na ons stroomde het vol. Dertigers en een enkele "oudere", zoals wij. Basic interieur met kleurige kunst. Prettige ongedwongen sfeer.
Het eten heerlijk met een Oosters "sausje". Wat vooral opviel was de perfecte timing tussen de gerechten. Niet te snel, ook niet te langzaam. En erg prettige persoonlijke aandacht. Niet te.
Een leuk avondje "uit eten".

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Treffen in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Treffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.