a TripAdvisor company

foto's van Treffen in Arnhem - 1 foto's van Treffen in Arnhem - 2 foto's van Treffen in Arnhem - 3 foto's van Treffen in Arnhem - 4 foto's van Treffen in Arnhem - 5 foto's van Treffen in Arnhem - 6 foto's van Treffen in Arnhem - 7 foto's van Treffen in Arnhem - 8 foto's van Treffen in Arnhem - 9

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 750 60 75

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

raimond3

Bjzonder rustig, 18.30 gerserveerd. Wij waren de eerste en dat op zaterdag. Gereserveerd via de iens diner dagen. Vol verwachting waren wij.

Alles was op zich in orde, eten ok, bediening ok ed., maar de wow factor ontbrak, jammer. Zaak kan veel potentie hebben, maar moet net de stap extra gaan zetten, gelet op de vele nieuwe restaurants in Arnhem momenteel.

Gegeten op 2 mei 2015

Gerardina

Lekker gegeten bij Treffen. 2 minpuntjes ; voorgerechten overwegend gefrituurd en bij het hoofdgerecht hadden we graag wat extra rijst gehad. Deze was helaas op. Werd goed gemaakt met een kopje koffie. Toetjes waren heerlijk.
Aardige bediening en een hele attente kok die veel aandacht besteedde aan een allergie.

Gegeten op 25 april 2015

p.s.de nooy

Op zaterdagavond, 4 april 2015 met 4 personen gegeten.
Wij vonden de bediening erg vriendelijk en attent. Men kan het menu kiezen en er van afwijken met een gerecht van de a la carte kaart.
De voorgerechten waren allemaal verschillend gekozen en door iedereen volmondig als erg lekker gevonden, evenals het hoofdgerecht, begeleid door een fantastische 'sauvignon' wijn uit Frankrijk.
Wat het eten zo smaakvol maakt is vooral die oosterse twist in de gerechten!
De nagerechten waren mooie en lekkere creaties!
En.......de glaasjes kraanwater gratis......wat wij een must vinden voor een goed restaurant!
De inrichting is modern, maar goed doordacht, gezellig en ruimte voor iedereen.

Gegeten op 4 april 2015

Gfijter

Via online reservering

Prima eten voor een redelijke prijs. Drie gangen menu met voldoende keuzen, hoeveelheden en alles goed klaargemaakt (fusion) en opgediend. Prettige bediening.

Gegeten op 28 maart 2015

luuk83

Via online reservering

Eén van onze favoriete restaurants, en sinds zaterdag een beetje meer.
Lekker eten, leuke en goede bediening en een geweldige (ietwat overdonderende) afsluiting.
I.v.m. verloving daarheen gegaan, kregen we het dessert met een kaarsje op een gezamenlijk bord. Bij afrekenen werden we nogmaals gefeliciteerd door bediening en Niq (chef-eigenaar). Als afsluiter kwam Niq ons snel nog achterna en drukte pardoes een flesje Prosecco in de handen met de mededeling om de fles nog even koud te leggen voor vanavond. Voordat we van onze verbijstering waren bekomen, was hij alweer naar binnen.
Top top top!

Gegeten op 28 maart 2015

Walt21

Lekker gegeten met een Aziatische (Vietnamese) twist. Veel variatie dus voor ieder wat wils. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker een aanrader als je gewoon lekker en verrassend wilt eten zonder te veel poeha.

Gegeten op 25 maart 2015

Voorntje

Treffen is een leuk restaurant met een mooie kaart. De gerechten zijn Aziatisch georiënteerd of Westers met een verrassend Aziatische tint. Met een groep van 4 hebben wij het driegangenmenu genomen en iedereen heeft heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteitverhouding was meer dan prima. Verder aardige en alerte bediening. Van de beetje kleurige gekunstelde entourage moet je houden. Al met al een hele goede aanwinst voor Arnhem!

Gegeten op 14 maart 2015

brarbrar

Via online reservering

De schilderijen vloekten bij het paars van de lampen. De orchideeën waren van plastic. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was lekker, vooral het toetje.

Gegeten op 21 maart 2015

jan15

Via online reservering

Prima eten , de vegetarische kaart zou iets uitgebreider kunnen
Gezellige ongedwongen service, goede zitplaatsen en natuurlijk gemakkelijk parkeren

Gegeten op 21 maart 2015

GertFranssen

Via online reservering

Prima gegeten bij Treffen. Druk was het er om 19:00 uur deze donderdagavond in maart nog niet, maar daar hadden we ook juist behoefte aan. Op vrijdag- en zaterdagavond zit de ruimte meestal wel vol, zo verzekert de alleraardigste gastvrouw ons.
We hebben ala carte gegeten en het voorgerecht (een starter van aziatische hors d'oeuvres) gedeeld. Lekker en smakelijk opgediend en toegelicht. Het hoofdgerecht bestaat uit een set pittig gemarineerde spare-ribs met garnituur van heerlijke frieten en mooie salade. Ook die is erg smakelijk. Ondertussen nemen en krijgen we de tijd om met elkaar een goed gesprek te voeren, en het eten en de setting helpen zeer dit gesprek zingeven (en zintuig-strelend) te laten zijn.
Overal: goede bereiding van gerechten, gerechten zelf niet super bijzonder maar wel smakelijk. De service en bediening was alleraardigst; een nog hoger cijfer was zeker aan de orde geweest als ik niet een paar keer had moeten zwaaien alvorens we de rekening konden krijgen. Ook het decor is goed, misschien iets gedateerd maar wel weer aangenaam verlicht en met voldoende ruimte tussen de tafeltjes in voor de benodigde privacy.
Al met al wat mij betreft zeker een aanrader.

Gegeten op 19 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Treffen in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Treffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.