Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant-Pizzeria Sorrentino

1. Italiaans
  2. 15% Duurzaam

Restaurant-Pizzeria Sorrentino

1. Italiaans
  2. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 053 750 51 66

Merkelens

Zondag 27 juli rond 19:30 pizza gegeten pizza zag er ovaal en rommelig uit door serveerster op tafel gezet en ze zei hij ziet er niet mooi uit maar smaakt wel lekker !!!!!!! Mijn vrouw had de pizza sorentina waar de groentes slijmerig waren met veels te veel olie en mijn zoon had een verbrande pizza kort om heel erg slecht kom hier niet weer m.van erkelens

Gegeten op 27 juli 2014

lesley6

Nieuw in Enschede kwam ik bij Sorrentino met mijn vriend. Heb voor een ple k bij de raam gereserveerd. Bij aankomst werden we verwelkomd door het vriendelijke personeel. Met een stokbroodje en kaart. Heerlijk gegeten en goed advies over wijn gekregen.

Achteraf koffie Sorrentino gehad ( houdt in een verassings koffie) was echt de moeite waard

Zeker een aanrader

Gegeten op 1 juli 2014

Renee88

Wij komen regelmatig bij Pino eten. Vooraf kenden wij hem niet, maar de chef verstaat het vak van gastheerschap ook zeer goed. Na enkele keren te zijn geweest was de herkenning daar en sindsdien voelen wij ons er kind aan huis. Altijd een warm welkom, met een glunderende brede lach en blijdschap om je bezoek. Vol passie verteld hij over zijn aspiraties en passie voor de Italiaanse keuken en dat proef je! Wij genieten altijd van verschillende voorgerechtjes, waarbij vooral de carpaccio di tonno en parmigiana(?) de melanzana opvallend lekker zijn. Daarna gaan wij vaak voor een lekkere pizza afgesloten met een torta limone, huisgemaakt en vergezeld door een ijskoude limoncello. Een goede espresso maakt het voor ons helemaal af en ben je hier voor aan het juiste adres.
Waarom die ene 9 ipv een 10? De jonge en ogenschijnlijk onervaren bediening willen je glas nog wel een vergeten. Doe je de gast en de uitbater mee te kort, want voor ons hoort een lekker wijntje er zeker bij!

Gegeten op 5 mei 2014

Iris_85

Zoals altijd heerlijk authentiek Italiaans eten bij Sorrentino, je proeft echt de smaak van Italië. Warme ontvangst, de kok heeft op eigen initiatief een feest van het voorgerecht gemaakt (antipasti). We blijven hier graag komen.

Gegeten op 22 april 2014

PaulRo

Heerlijk Italiaanse gerechten voor een mooie prijs. Zeker geen standaard Italiaan en de lekkerste pizza's die je ooit hebt geproefd! Een vast adres voor ons wanneer we in de buurt van Enschede vertoeven!

Gegeten op 25 mei 2013

AlexanderDH

Op een zaterdagavond met z'n tweeen een goede pizza willen eten, dat moet hier kunnen zou je zeggen. Op zich waren de pizza's ook van betere kwaliteit dat bij een doosnee pizzeria. De bodem was redelijk knapperig (geen houtoven) en de groenten vers. Dat was t ook wel. De smaken waren vlak, de pizzakeus niet gevarieerd en flinke lappen cervelaat verwacht is dus elders en niet hier waar de prijzen beginnen bij een tientje. Jammer.

Gegeten op 11 mei 2013

Herjan74

Vanavond wezen eten en een carpacio en een pizza besteld.
De carpacio had een zoete dressing en op mijn pizza carbonara moest je de ham salami en spek zoeken
Echt schandalig voor 11 euro!!!
Hebben gezegd dat we niet tevreden waren maar geen enkele reaktie verder ....
Eens maar nooit weer, zonde van het geld !!!

Martinvdb

Zijn na de film hier binnen gelopen om snel nog een pizza te eten. Natuurlijk kon dat. In de zaak zaten een aantal Italianen nog te eten. Als er italianen komen bij een Italiaan zal het wel goed zijn, dachten wij. En dat is zeker zo! Leuke bediening en goed eten, gezellig en geen luidruchtige muziek maar beschaafd op de achtergrond. Aanrader!

Topstar

Leuk restaurant met goede vriendelijke en meedenkende bediening. Eten is goed klaargemaakt. Pizzabodem is misschien wel een van de beste die ik ooit geproefd heb. Vlees was goed op smaak en de grote garnalen ook. Prima dessert met eigen gebakken taart.
Locatie van binnen is netjes en leuk, maar de stadsgravenstraat zelf is op het randje.

Gegeten op 14 augustus 2012

Anne227

• Uitstekend

• Uitstekend

Erg goed gegeten. Aanzienlijke porties. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Heerlijke Italiaanse wijn, goed advies. Prettige bediening en de open keuken laat goed zien dat er op 'zijn Italiaans' gekookt wordt, met passie.
Aanrader en zeker een 'blijvertje'.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant-Pizzeria Sorrentino in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant-Pizzeria Sorrentino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.