Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• 8.0

• 7.8

PaulRo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk Italiaanse gerechten voor een mooie prijs. Zeker geen standaard Italiaan en de lekkerste pizza's die je ooit hebt geproefd! Een vast adres voor ons wanneer we in de buurt van Enschede vertoeven!

Gegeten op 25 mei 2013

AlexanderDH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zaterdagavond met z'n tweeen een goede pizza willen eten, dat moet hier kunnen zou je zeggen. Op zich waren de pizza's ook van betere kwaliteit dat bij een doosnee pizzeria. De bodem was redelijk knapperig (geen houtoven) en de groenten vers. Dat was t ook wel. De smaken waren vlak, de pizzakeus niet gevarieerd en flinke lappen cervelaat verwacht is dus elders en niet hier waar de prijzen beginnen bij een tientje. Jammer.

Gegeten op 11 mei 2013

Herjan74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond wezen eten en een carpacio en een pizza besteld.
De carpacio had een zoete dressing en op mijn pizza carbonara moest je de ham salami en spek zoeken
Echt schandalig voor 11 euro!!!
Hebben gezegd dat we niet tevreden waren maar geen enkele reaktie verder ....
Eens maar nooit weer, zonde van het geld !!!

Martinvdb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn na de film hier binnen gelopen om snel nog een pizza te eten. Natuurlijk kon dat. In de zaak zaten een aantal Italianen nog te eten. Als er italianen komen bij een Italiaan zal het wel goed zijn, dachten wij. En dat is zeker zo! Leuke bediening en goed eten, gezellig en geen luidruchtige muziek maar beschaafd op de achtergrond. Aanrader!

Topstar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant met goede vriendelijke en meedenkende bediening. Eten is goed klaargemaakt. Pizzabodem is misschien wel een van de beste die ik ooit geproefd heb. Vlees was goed op smaak en de grote garnalen ook. Prima dessert met eigen gebakken taart.
Locatie van binnen is netjes en leuk, maar de stadsgravenstraat zelf is op het randje.

Gegeten op 14 augustus 2012

Anne227

• Uitstekend

Erg goed gegeten. Aanzienlijke porties. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Heerlijke Italiaanse wijn, goed advies. Prettige bediening en de open keuken laat goed zien dat er op 'zijn Italiaans' gekookt wordt, met passie.
Aanrader en zeker een 'blijvertje'.

Luca-Emilio

• Redelijk

De bediening is erg vriendelijk en attent.
Prijs/kwaliteitverhouding matig, Het eten is aan de flauwe kant. (vlak van smaak)
Pasta met krab gegeten. Waar was de krab? Risotto met venus schelpen. Waar zijn de venus schelpen? Tiramisu was te veel savoiardi.(Italiaanse langevingers) Waar was de mascarpone? Het smaakt allemaal wel redelijk maar het mag net ietjes meer zijn gezien de prijs voor een bord krab of risotto met venus schelpen.

ronald4

• Redelijk

Mooi ingerichte zaak met vriendelijke bediening.
De porties zijn iets kleiner omdat je, op z'n italiaans, meerdere gangen eet.
Toch zijn de gerechten vrij duur, 20 euro voor zo'n 100 gram biefstuk met 3 garnaaltjes.....
Persoonlijk vond ik alles vrij vlak van smaak, het had allemaal iets kruidiger gekund.

renebello

• Goed

Een gezellig en sfeervol Italiaans restaurant. omdat de keuken volledig open is zie je de passie waar mee wordt gekookt. een mooi vermaak en tegelijk de waarborg dat het eten wat wordt geserveerd met aandacht is klaargemaakt.
bediening is ook prettig; vriendelijk en laagdrempelig.
de kaart ziet er goed uit. Speciale gerechten die je niet bij elke italiaan tegenkomt, en erg smaakvol.
de prijs is redelijk hoog voor de gerechten, maar dat is de kwaliteit ook.

wshoe

• Redelijk

Wij moesten zelf onze jassen ophangen in een hal voor het restaurantgedeelte. Gevaar van diefstal. Ontvangst was er eigenlijk niet. Het bleek dat er door onverwachte ziekte te weinig personeel was. Wij werden verwezen naar een een tafeltje op een verhoging waar weinig ruimte was. Het restaurant is niet groot. Het was om 19.00 uur al vrijwel vol. Vrij veel rumoer dat deels wel bij een echte Italiaan past. Het interieur doet niet Italiaans aan. Geen grote, maar wel mooie kaart. Er was (nog) geen wijnkaart. Voor rode wijn was er keuze uit twee wijnen. De gerechten smaakten prima. Ondanks de drukte was de bediening attent. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Sorrentino zal zich op een aantal aspecten ( meer bediening, wijnkeuze e.d.) nog moeten bewijzen om in concurrentie met vergelijkbare restaurants een aanwinst voor Enschede te zijn.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant-Pizzeria Sorrentino in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant-Pizzeria Sorrentino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!