Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Maoz vegetarian

1. Vegetarisch

Maoz vegetarian

1. Vegetarisch
  1. Toon telefoonnummer 024 324 19 27

johan99

Het eten is fantastisch en de service is gewoon goed. De binnenkant ziet er niet zo fantastisch uit, maar daarentegen zit je op het terras op de Grote Markt, wat wel een goed uitzicht is. De smaken van de falafel met de verschillende sauzen en salades zijn een intense smaakexplosie (het klinkt heel cliché om het zo te zeggen, maar het voelt wel echt zo, intense smaak, verse peterselie, sla, saus, echt intens). Bovendien is falafel vegetarisch en veganistisch, als je met de sauzen ook rekening houdt geen melk-gebaseerde sauzen te nemen, heb je dus geen dierenleed op je geweten als je hier eet. Falafel is een absolute aanrader en Maoz falafel is de beste.

Gegeten op 8 mei 2014

wilmasiccama

Zin in een snelle maaltijd met daarin ook iets krokants. Zoiets als een bitterbal of kroket, maar die vind ik nergens naar smaken. Maar eens een gefrituurd balletje falafel uitproberen bij Maoz. Maoz is centraal gelegen (de Grote Markt in Nijmegen), heeft niet veel zitplaatsen, maar ik wilde snel even een echt lekker hapje eten. Gelukt!
Falafel is gemaakt van kikkererwtjes, maar deze hadden veel smaak gekregen door de noten en de diverse kruiden en specerijen die waren gebruikt. Ik kreeg ze in een pitabroodje die van binnen zacht, maar van buiten fijn krokanterig was. Je kunt bij je hapje diverse extra’s doen (zoals avocado, ei, humus, feta) en ik nam er een plak gebakken aubergine bij. Als drankje bestelde ik een jus ‘d orange, die echt supervers was, want die werd uitgeperst waar ik bijstond. Interessant was het grote aanbod aan salades waaruit ik zelf een keuze kon maken (zeker zeven verschillende). Alles zag er goed verzorgd en smakelijk uit. Ook fijn was de grote hoeveelheid aan sauzen (nog meer, ik telde er negen) die ik in mijn broodje met krokante bolletjes kon scheppen. Moeilijk te kiezen en ‘t werd de knoflooksaus. Ik kom terug en de volgend keer (nee, de volgende keren) ga ik andere salades en sauzen proeven.

Gegeten op 24 februari 2014

peterverda

Gegeten op 18 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Maoz vegetarian in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Maoz vegetarian. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.