Trattoria Impero Romano 1

• 6.5

• 7.4

hmshms
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat n treurige ervaring. Vroeger goed, nu alles matig tot slecht. Smakeloze risotto, pasta niet goed, en 160 euro voor drie man met in totaal 4 glazen wijn en geen nagerecht.,trage bediening, zelfs de espresso niet OK.
Een karafje water " is niet mogelijk".
Gelukkig zijn er allang echt goede Italianen in DH.

Boudewijnveldhoeven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder lekker gegeten bij deze Italiaan. Mijn partner en ik zijn de avond begonnen met een mooi glas prosecco. Vervolgens gekozen voor het dagmenu van drie-gangen voor 39,- euro. De Wijnkaart biedt een ruime keuze en bevat een aantal Italiaanse top wijnen. De pasta met verse truffel die aan tafel wordt klaargemaakt in de Parmezaanse kaas is een absolute aanrader. Na afloop een sterke espresso met een limoncello van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 februari 2014

smaaktlekker
  • Recensies in de laatste twee jaar

een teleurstelling voor 240 e voor 3 personen mag je meer verwachten. we vroegen om een vegetarische versie van het dagmenu. Dit was een grote teleurstelling, we kregen eerst een bord sla olijven en champignons, hoofdgerecht waren in paneermeel gefrituurde courgette en paddestoel. smaakte vooral naar het vet. De pasta - was zozo en vooral show met de parmakaas, maar niet geweldig. nee we komen hier niet weer terug. jammer.

Gegeten op 21 januari 2014

TvW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige zaak, er hangt sfeer. Maar wat een teleurstelling was het eten . De Tagliata di Manzo :gegrilde rib-eye met rucola en geschaafde Parmigiano was goed van smaak maar het tomatentaartje en de gebakken aardappelen waren lauw en er zat een fabriekssmaak aan.
De Cotolette in Crosta ,Lamskoteletten in een jasje van Pistachenoten, zijn bij 1 persoon teruggegaan : was niet te snijden en niet goed gebakken.
De bediening is onattent.
Slechte prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 17 januari 2014

JenJ2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dramatisch. Zo kunnen we ons bezoek aan dit restaurant zeker omschrijven. Wij kwamen regelmatig in het "oude" Impero Romano, dat inmiddels niet meer bestaat. Nu dan maar naar de 2e lokatie die flink is uitgebreid qua oppervlakte. Evengoed zitten we weer hutje mutje, maar dat is iets wat je kunt accepteren als de kwaliteit van het eten dit compenseert. Helaas, dat was niet het geval. We kozen voor het 3-gangen vismenu. Vooraf 3 coquilles met in het midden 1 blaadje sla. Smakeloos en veel te droog. Zelf met de peper- en zoutmolen nog wat smaak moeten aanbrengen. Vervolgens de pasta in de parmezaan met truffel. De smaak was redelijk, echter het gerecht lauw en het geheel dreef werkelijk in een laag olijfolie. We hoopten dat het hoofdgerecht een en ander kon goedmaken. Wat een deceptie als dit het dieptepunt van het diner blijkt te zijn. Zwaardvis, wat inhield 2 plakjes (waarschijnlijk uit de vriezer) vis zonder enige smaak en wederom vreselijk droog! Daarbij een stukje "spinazietaart" van 2 x 2 cm en een soort rijsttaartje waar ook geen enkele Italiaanse touch aan te ontdekken was. Wij waren er klaar mee en hebben de koffie maar gelaten voor wat die was. Aandacht voor de gasten is er niet, we moesten zelf om een menukaart vragen nadat we al zeker een half uur binnen waren. Eigenlijk moesten we steeds de aandacht van de ober trekken, want uit zichzelf liet hij zich niet zien. Bij het afrekenen werd ons nog medegedeeld dat we wel "meer konden pinnen hoor". Toen we aangaven dat we de avond niet bepaald fooiwaardig vonden kregen we onze jassen in onze handen geduwd en werden we de zaak uitgekeken. Voor ons nooit meer een bezoek aan Impero Romano!!

Gegeten op 21 december 2013

JPFBrown
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een absolute deceptie. Het begint al slecht als we een plaats toegewezen krijgen bij de deur. Iedere keer als er een nieuwe gast binnenkomt zitten we in een koude tocht en slaat het gordijn tegen ons aan. Eén van de nieuwkomers vat het kernachtig samen: 'Mijn hemel, wat zitten jullie hier lullig!' Waarvan akte. Wij willen niet te lang eten en kiezen voor de pasta met boter, salie, gesmolten Parmezaanse kaas en truffelschaafsel. Het eten staat binnen vijf minuten op tafel. Gortdroge, voorgekookte 'taglione', met een sterk overheersende botersmaak, waarin de truffel en kaas met geen mogelijkheid te proeven zijn. Met veel omscheppen ontwaren we enkele zwarte schilfers, maar van de gesmolten kaas ontbreekt ieder spoor. Een van de slechtste pastagerechten die ik ooit voorgeschoteld heb mogen krijgen, en dat voor de toch niet geringe prijs van € 18,95. De ober laat ons, als we voorzichtig ons beklag doen, weten dat de smaak van de gesmolten kaas en truffel 'zijn opgenomen in de pasta' en biedt dan aan of we nog wat kaas uit de keuken willen. Nee dank U, wij wilden warme gesmolten kaas. Binnen tien minuten zijn we wel klaar met de berg spaghetti-met-niks en vragen we de rekening. Die blijkt maar liefst € 59,-- te bedragen voor 2x de taglione, 2 biertjes en 2 glazen wijn, waar zonder blikken of blozen € 6,95 per glas voor wordt gerekend. Woedend en hongerig verlaten we het restaurant. Wat een ontzettende oplichterij. Wij komen hier nooit, maar dan ook nooit meer terug.

Gegeten op 21 december 2013

Klaasen86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier afgelopen donderdag met mijn vrouw wezen eten, we hadden gereserveerd om 20;00 maar toen we binnen kwamen was onze tafel nog niet klaar.
de gast heer vroeg ons eventjes bij de bar te wachten met wat olijfjes een glaasje prosecco van het huis. Prima! na 15 minuten te hebben gewacht was onze tafel klaar een klein tafeltje tussen 2 grote tafels in. het was even krap maar toch erg gezellig. ( net als in italie)
we hebben op aanrader van de gast heer het dagmenu genomen met een mooie bijpassende wijn die ze zelf iporteren.
al met al een drukke maar hele leuke avond, Super gegeten!

divino
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag ben ik hier met een paar vriendinnen komen eten. om acht uur kwamen we binnen AFGELADEN. na 15min wachten met een glas prosecco van het huis was onze tafel klaar. We hebben toen genoten van de aanbevolen kwartel met een lekkere rode wijn. We komen graag terug want. We zijn erg onder de indruk van een pasta die wordt bereid in een grote parmazaanse kaas. Een aanrader!

Nicolette Veenstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opnieuw uitstekend gegeten hier, in puur Italiaanse sfeer. Mooi vijfgangenmenu gekozen, inclusief wijnarrangement. Was voortreffelijk. Sfeervolle inrichting, attente bediening. Niet heel goedkoop maar je krijgt er veel voor terug. Het mag bij deze Italianen best middernacht worden voordat je buiten staat. Topavond!

Gegeten op 18 januari 2013

angellinn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier nu een keer of 6 gegeten. Het eten is voor een pizzaria trattoria goed! Lekkere voorgerechten, lekkere pizza's. Ik heb de specialiteiten nog nooit geproefd, omdat deze best aan de prijs zijn. De meeste beoordelaars zijn gek van de Tagliolini al Tartufo. Nou net niet mijn ding. Van mij mogen ze dat in het restaurant klaarmaken achterwege laten ivm met de penetrante lucht van parmezaanse kaas en truffel. Moet je van houden :S

Naast dat het een goeie pizzaria is, kom ik er voornamelijk vanwege de intieme sfeer en de uitstekende wijnen. Je zit dicht op elkaar, maar toch kan je er persoonlijke gesprekken voeren. Misschien juist door de rumoerigheid op de achtergrond.

Voor iedereen die van wijn houdt: de Valpolicella Ripasso is uitstekend, maar je moet er dan ook wat meer voor neer tellen dan de huiswijn; tussen de %u20AC 30 en %u20AC 40. Maar het is dan ook compleet genieten :)

Service ok?, maar communicatie wordt idd bemoeilijkt door slecht Italiaans sprekend personeel. `Maar mag geen naam hebben :)

Met vriendelijke groet

Gegeten op 26 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Trattoria Impero Romano 1 in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria Impero Romano 1. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!