Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Impero Romano

1. Italiaans

Impero Romano

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 363 24 25

Jojo5

Heerlijk gegeten! Tradiotioneel Italiaanse gerechten met heerlijke wijn. De service was goed en vriendelijk en alles liep zoals het moest. Wij komen Zeker terug.

Gegeten op 18 juni 2014

Proever38495

Met mijn verjaardag heerlijk gegeten met mijn moeder, om haar eens echt Italiaans mee uit eten te nemen. Omdat het zaterdagavond was, was het gezellig druk en naar mijn idee veel mensen die met enige regelmaat komen eten. Mijn favoriete Italiaanse gerecht op de kaart, dus de keus was zo gemaakt; Sauté di Vongole. Een echte aanrader en ik waande me even in Italie. Als hoofdgerecht gekozen voor een dagspecial, pasta met Kreeft, ook dit smaakte me uitstekend. Mijn moeder had gekozen voor de Carpaccio Cipriani en Saltimbocca, wat aan de hand van het grondig lege bord ook zeer goed heeft gesmaakt. De bediening sprak nog niet echt Nederlands, maar deed erg zijn best om in het Nederlands met ons te communiceren. Ik was nog niet in de verbouwde Impero geweest; het is erg mooi geworden, de sfeer is goed behouden en met ons tafeltje keken we uit op het Lange Voorhout wat de avond complimenteerde. Al met al een succesvolle en smakelijke avond die zeker voor herhaling vatbaar is! Een echte aanrader.

Gegeten op 3 mei 2014

bjorn15

Samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten. Wij hadden iets te vieren en zijn door vrienden geattendeerd op dit Italiaanse restaurant. Wij hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu maar ik wilde toch, op aanraden, erg graag de zeebaars in zoutkorst proberen. Het was gelukkig geen enkel probleem om dit gerecht te verwerken in het menu.
Personeel was vriendelijk en een heuse operazanger maakte de avond compleet

Gegeten op 21 juni 2014

Alexander60

Eens een Haagse hotspot. Sfeer en goed eten destijds. Hoge prijzen. Dat wel. Maar daar kreeg je toen ook wat voor. Enfin, de hoge prijzen zijn gebleven. En daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. Taaie (opgewarmde?) saltimboca die het moet doen met een vaag bruin sausje. Jammer, jammer, jammer. Italiaans koken is toch niet echt moeilijk. Werk met verse gerechten en kook eerlijk. Dan is het al snel top. De eigenaren moeten snel ingrijpen met nieuw keukenpersoneel, anders gaat ook deze eermalige topzaak ten gronde. Ook de service van het slecht Engels sprekende personeel deelt in de malaise.

Gegeten op 17 juni 2014

bloem554

Prima Italiaans gegeten, wel een beetje krap bij sommige tafels. Leuke specialiteiten, bijv. De pasta in de grote kaas! Ik had Amerikanen. Bij me , die vonden het geweldig.
Sommige wijnen flink aan de prijs , overal een leuk restaurant !

Gegeten op 2 april 2014

Sjimber

Iedere keer als wij bij dit restaurant gaan eten, hebben wij een top avond! De vongole vooraf is echt heerlijk de saus is net een soepje! De zeebaars in zoutkorst is ook echt een aanrader ! De service was ook dit keer weer prima ! Altijd aardig en Attent ! Volgende keer Italiaans? Imperi Romano!!!

hmshms

Wat n treurige ervaring. Vroeger goed, nu alles matig tot slecht. Smakeloze risotto, pasta niet goed, en 160 euro voor drie man met in totaal 4 glazen wijn en geen nagerecht.,trage bediening, zelfs de espresso niet OK.
Een karafje water " is niet mogelijk".
Gelukkig zijn er allang echt goede Italianen in DH.

Boudewijnveldhoeven

Bijzonder lekker gegeten bij deze Italiaan. Mijn partner en ik zijn de avond begonnen met een mooi glas prosecco. Vervolgens gekozen voor het dagmenu van drie-gangen voor 39,- euro. De Wijnkaart biedt een ruime keuze en bevat een aantal Italiaanse top wijnen. De pasta met verse truffel die aan tafel wordt klaargemaakt in de Parmezaanse kaas is een absolute aanrader. Na afloop een sterke espresso met een limoncello van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 februari 2014

smaaktlekker

een teleurstelling voor 240 e voor 3 personen mag je meer verwachten. we vroegen om een vegetarische versie van het dagmenu. Dit was een grote teleurstelling, we kregen eerst een bord sla olijven en champignons, hoofdgerecht waren in paneermeel gefrituurde courgette en paddestoel. smaakte vooral naar het vet. De pasta - was zozo en vooral show met de parmakaas, maar niet geweldig. nee we komen hier niet weer terug. jammer.

Gegeten op 21 januari 2014

TvW

Een gezellige zaak, er hangt sfeer. Maar wat een teleurstelling was het eten . De Tagliata di Manzo :gegrilde rib-eye met rucola en geschaafde Parmigiano was goed van smaak maar het tomatentaartje en de gebakken aardappelen waren lauw en er zat een fabriekssmaak aan.
De Cotolette in Crosta ,Lamskoteletten in een jasje van Pistachenoten, zijn bij 1 persoon teruggegaan : was niet te snijden en niet goed gebakken.
De bediening is onattent.
Slechte prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 17 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Impero Romano in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Impero Romano . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.