Zee op Tafel

• 7.9

• 7.6

angela47
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden en uitnodiging heb ik een leuke avond gehad bij ZOT.
Ik at een heerlijke kreeftensoep en verse oesters met een drankje. Diezelfde nacht ben ik ontzettend ziek geworden. Kan gebeuren maar de prijs was even te hoog.

Gegeten op 21 februari 2014

jaap55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waanzinnig verse tonijntartaar en heerlijke mahi-mahi, bekroond met een prachtige en zeer degelijk geprijsde wijn! Klasse!

Gegeten op 21 februari 2014

Pcitroen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister verjaardag gevierd met een groep van 7 mensen. Vooraf sashimi en Tempura in het midden op de tafel waar iedereen van kon snoepen. Daarna kleine schelpdieren in een heerlijke fond. Vervolgens bood de keuken aan om de hapjes door te zetten met diverse kleine koude en warme vishapjes. Daar gingen wij natuurlijk graag op in. Grote schalen met veel soorten zalm, zeebaars en meer. Nadeel was dat we geen ruimte meer hadden voor het toetje.

Gegeten op 19 februari 2014

Ferran Wie?
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastische aanwinst voor de Archipel buurt! Briljante combinatie tussen visboer en visrestaurant. Eerder gezien in Thailand en in mediterrane landen maar nog nooit in ons kikkerlandje. Met vrienden hier gegeten op een zaterdagavond. Volle bak. Later wordt duidelijk waarom. Reserveren is helaas niet mogelijk, dus even wachten tot er een tafeltje vrij komt. Het wachten wordt gelukkig rijkelijk beloond. Je kunt een leuk visje aanwijzen in de vitrine, aangeven hoe je die graag bereid wilt hebben en niet veel later ligt hij dan op je bord, maar je kunt uiteraard ook à la carte eten. Wij besluiten dat laatste te doen en gaan voor drie gangen, begeleid door een overheerlijke Sancerre van Domaine Raimbault. Staat voor 26 eurootjes op de kaart. Daar kan de vijf-keer-over-de-kop maffia nog wat van leren! De chef verstaat gelukkig de 'kunst van het weglaten', voor kraakverse vis geldt nou eenmaal: hoe minder je er aan doet, hoe beter. We kennen hem nog uit de tijd dat hij bij een bekende vishandel in Scheveningen vaardig het fileermes hanteerde, maar nu heeft hij - gepokt en gemazeld - eindelijk zijn eigen droom vervult. En hoe!

Gegeten op 12 oktober 2013

Jippie2006
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten hier, mijn zalm in pestokorst, de wokschotel en surf en turf van mijn tafelgenoten, allemaal even lekker en puur.Ik waande me in een authentiek mediterraan tentje. Daarbij een overheerlijke Franse witte wijn, de lekkerste ooit. Kortomk, weer dik tevreden weg gegaan. Alleen toch wel jammer dat je niet kunt reserveren.

Gegeten op 14 september 2013

lukke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sliptong gegeten. Mijn vrienden hadden zalm en gamba's welke ook erg lekker waren. Door de winkel in het restaurant kan je ook leuk mensen kijken. De wijn smaakte fantastisch en ook de amuze was heerlijk. Zeker een aanrader.

Gegeten op 17 juli 2013

reinier1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede keer gegeten bij ZoT, bij binnenkomst krijg je al trek bij de aanblik van al die verse vis. Gezellige bediening en gezellige eigenaren die verstand hebben van hun product. Eten smaakte weer heerlijk, er wordt gevraagd welke bijgerechten je er bij wilt, op verspilling wordt zo gelet. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Absolute aanrader.

Gegeten op 2 juli 2013

herald3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk vis eten, een goed glas wijn. Zeer goede prijs-kwaliteit. Vooral prettig voor dinner/lunch van middellange duur. De bediening geeft je bijna het gevoel thuis te eten, maar houdt zeker gepaste afstand.

Gegeten op 5 februari 2013

Nicolette Veenstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, wat een verrassing! Gezellige sfeer, vooral het eten en de wijnen waren top en zeker voor deze prijs! Absolute aanrader. Er wordt super veel aandacht besteed aan het eten, verzorgd en smaakvol. Plus de hele avond een vol glas ijswater, wat een service! Interieur mag wat netter afgewerkt worden.

Gegeten op 9 februari 2013

Bart--
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik worstel met het schrijven van deze recensie daar ik een zwak heb voor dit restaurantje en ze het beste toewens. Echter het was niet goed gisteravond. De bediening niet en het eten niet. De 75 euro was echt weggegooid. Ook raad ik ze sterk aan om met reserveringen te werken daar vaste gasten zich beginnen te ergeren (je kunt niet reserveren). Jullie waren goed bezig maar ik raad jullie echt aan om bij de les te blijven. Voorlopig komen wij even niet eten.

Gegeten op 12 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Zee op Tafel in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Zee op Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!