a TripAdvisor company

Grand Garden

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 71

canis

Woensdagavond weer eens gegeten, met twee personen. Vriendelijke bediening. De gerechten zijn zoals we gewend zijn van heel goede smaak. Authentiek Chinese gerechten.

Gegeten op 15 april 2015

Kaatje_L

Personeel heeft het druk en is niet zo attent, maar ze zijn wel vriendelijk.
Heerlijk geluncht, lekkere dim Sum, vooral ha kau was heerlijk.

Gegeten op 13 april 2015

YasmineHo

Ik kom hier regelmatig eten, omdat we het heel lekker vinden. Zelf zijn we ook Chinees en vinden het een heel lekker en goed restaurant!
De mensen zijn aardig, restaurant is heel mooi en chique en het eten is lekker.

canis

We hebben met twee personen gegeten op donderdag. En hebben gekozen voor een menu: Kreeft Menu. Het eten is lekker, authentiek Chinese gerechten en smaak. Zeker een Aanrader. We komen zeker terug.

Gegeten op 12 februari 2015

stefferd

Ik kom hier regelmatig sinds een aantal maanden. Er zitten voornamelijk chinezen te eten. Het eten, dimsum en andere specialiteiten is goed. De kaart is ideaal voor kleine gerechten. Zowel voor lunch als diner is er genoeg aanbod. Kindvrindelijk restaurant omdat deze erg welkom zijn.

Gegeten op 2 januari 2015

Petronella68

Ik herken de vorige recensies over onvriendelijke bediening niet. Heerlijk gegeten en "service with a smile". Voor herhaling vatbaar, zeker omdat het mogelijk is om steeds weer een ronde dim sum te bestellen. Lekker lang getafeld in goed gezelschap.

Gegeten op 16 januari 2015

CaVanS

Nieuwjaarsdag hier gegeten met zijn zessen. We kregen zo'n leuke grote ronde tafel met draaiplateau, ideaal om alle gerechtjes te delen. De dimsums waren allemaal prima in orde, de ronde met de pekingeend incl. pannekoekjes waren ook erg lekker, hoewel ik de eend aan de kleine kant vond voor 6 personen, zeker gezien de prijs. De gerechten erna (onder andere inktvis) waren ook in orde. Je kunt hier lekker eten, waarbij ik aanteken dat de dimsums hier het lekkerst zijn. Vooral ook eens het krokante buikspek proberen!

Gegeten op 1 januari 2015

mijnonlinewinkeltje

Het eerste wat opvalt is de moderne inrichting. Wij werden netjes ontvangst genomen door de eigenaar en toegewezen naar de mooie loungebanken. Tijdens kerst heb ik samen met mijn groep collega's heerlijk gegeten, voornamelijk pannenkoek met pekingeend en kleine dimsum gerechtjes. De bediening was goed ook ivm de drukte, klasse. Wij komen zeker binnenkort weer terug. Top avond gehad!

Gegeten op 25 december 2014

jan383

Slechte servies( erg onbeleefd) , het eten niet goed gesneden (dikke plakken), moest nog een tijdje wachten voor het eten. maar het gebouw ziet er goed uit.

Gegeten op 29 december 2014

sujachen

Hier gegeten vanwege een bruiloft. Dit restaurant is gelegen in een hotel. Bij binnenkomst valt me de moderne ambience op. Mooi ingericht. De meeste dimsum restaurants hebben toch een ouderwetse decor en moet je meer van het eten hebben. We kregen verschillende luxe gangen met onder andere speenvarken, kreeft, oesters, coquilles, echte haaienvinnensoep, nasi etc. Goed en lekker verzorgd eten. Ook leuk geserveerd. Aan het einde zoete soepjes en toetjes met bonen erin, maar dit vond ik zelf niet zo lekker. Bediening was snel en voorziet je van genoeg drinken. Ik heb hier zelf ook de dimsum eerder geprobeerd en die was ook erg goed.

Gegeten op 25 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Garden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.