Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand Garden

1. Chinees

Grand Garden

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 71

Petronella68

Ik herken de vorige recensies over onvriendelijke bediening niet. Heerlijk gegeten en "service with a smile". Voor herhaling vatbaar, zeker omdat het mogelijk is om steeds weer een ronde dim sum te bestellen. Lekker lang getafeld in goed gezelschap.

Gegeten op 16 januari 2015

CvanS

Nieuwjaarsdag hier gegeten met zijn zessen. We kregen zo'n leuke grote ronde tafel met draaiplateau, ideaal om alle gerechtjes te delen. De dimsums waren allemaal prima in orde, de ronde met de pekingeend incl. pannekoekjes waren ook erg lekker, hoewel ik de eend aan de kleine kant vond voor 6 personen, zeker gezien de prijs. De gerechten erna (onder andere inktvis) waren ook in orde. Je kunt hier lekker eten, waarbij ik aanteken dat de dimsums hier het lekkerst zijn. Vooral ook eens het krokante buikspek proberen!

Gegeten op 1 januari 2015

mijnonlinewinkeltje

Het eerste wat opvalt is de moderne inrichting. Wij werden netjes ontvangst genomen door de eigenaar en toegewezen naar de mooie loungebanken. Tijdens kerst heb ik samen met mijn groep collega's heerlijk gegeten, voornamelijk pannenkoek met pekingeend en kleine dimsum gerechtjes. De bediening was goed ook ivm de drukte, klasse. Wij komen zeker binnenkort weer terug. Top avond gehad!

Gegeten op 25 december 2014

jan383

Slechte servies( erg onbeleefd) , het eten niet goed gesneden (dikke plakken), moest nog een tijdje wachten voor het eten. maar het gebouw ziet er goed uit.

Gegeten op 29 december 2014

sujachen

Hier gegeten vanwege een bruiloft. Dit restaurant is gelegen in een hotel. Bij binnenkomst valt me de moderne ambience op. Mooi ingericht. De meeste dimsum restaurants hebben toch een ouderwetse decor en moet je meer van het eten hebben. We kregen verschillende luxe gangen met onder andere speenvarken, kreeft, oesters, coquilles, echte haaienvinnensoep, nasi etc. Goed en lekker verzorgd eten. Ook leuk geserveerd. Aan het einde zoete soepjes en toetjes met bonen erin, maar dit vond ik zelf niet zo lekker. Bediening was snel en voorziet je van genoeg drinken. Ik heb hier zelf ook de dimsum eerder geprobeerd en die was ook erg goed.

Gegeten op 25 november 2014

klaus_

Gegeten op 15 november 2014

SanneL

Ik heb begrepen dat niet alleen de naam is omgedoopt, maar dat van eigenaar is gewisseld. De oude eigenaar is nu in loondienst in het nieuwe restaurant.

Het oude paramount was armoedig en rook muffig. De nieuwe grand Garden is statig en schoon.
De gedeeltelijk nieuwe bediening is iets oplettender dan voorheen, maar er is nog veel ruimte voor verbetering.

Ik ben dol op Chinees en woon midden in het centrum en kom bij vele restaurants. Grand garden is zeker één van mijn favorieten. Ik merk namelijk dat ik minder last heb van stevige dorst dan bij de overige chinezen. Dat dorstige verlangen naar water is een kenmerk van het gebruik van smaakversterkers, vetsin, E621 of iets wat er op lijkt; daar lijkt grand garden naar mijn vermoeden er minder van in het eten te doen dan z'n concurrenten.

Deze week heb ik met een stel oude studiegenoten heerlijk genoten van lekker eten en relaxt bijgepraat in een prachtig decor van paarse bloesems.

Gegeten op 22 oktober 2014

Hans_U

Hebben hier met een groot gezelschap gegeten. In ons gezelschap waren enkele Chinese jongens die het bestellen regelden. Ik denk dat dat hielp want we hebben onwaarschijnlijk lekker gegeten met lekker jasmijnthee. Enkele schotels met vlees, enkele schotels zonder voor de vegetariërs (die waren ook te spreken over het eten). Geen dimsum gegeten overigens. Bediening liep gewoon goed.
Ik kan al met al de negatieve recensies niet zo goed begrijpen die ik hier lees.

Gegeten op 11 oktober 2014

colik

Dimsum kwaliteit is erg teleurstellend sinds de verandering naar Grand Garden. Kleinere porties, die minder lekker zijn, tegen hogere prijzen. Dat praat je op geen enkele manier goed. Ook de vaste bankstellen zijn niet handig. De halve tafel moet voor je opstaan als je naar het toilet moet. Kortom erg jammer.

Gegeten op 27 september 2014

Panemera

Dim sum hier is goed,veel variaties. Peking eend met flensjes is lekker krokant geroosterd.
De bediening is wel wat matig.

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Garden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.