Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Grand Garden in Rotterdam - 1

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 71
  2. www.restaurant-paramount.nl

Panemera

Dim sum hier is goed,veel variaties. Peking eend met flensjes is lekker krokant geroosterd.
De bediening is wel wat matig.

Gegeten op 30 augustus 2014

ijsberg

Sinds de verbouwing omgedoopt tot Grand Garden. Mooi ingericht! Bediening was matig; bij ontvangst werd er niet om drankjes gevraagd, moest er helaas zelf naar vragen. Eten was voldoende, eendenstukjes met zeekwal was flauw en al op kamertemperatuur. Al met al een redelijk OK ervaring, kan nog wat verbeteren op klantvriendelijkheid.

Gegeten op 23 augustus 2014

agroo

Onder in het voormalige Atlanta Hotel in Rotterdam aan de Coolsingel zit dit Chinese restaurant. Het oogt erg armoedig en de bediening is niet erg vriendelijk . De Mais soep is zotig zoals het hoort en is goed. De daarop volgende Dim Sums zijn niet van hoogstaande kwaliteit. Er wordt geen saus bij geserveerd. De ossenhaas met walnoten en broccoli en de kip met zoetzure saus en ananas vergezeld door witte rijst zijn redelijk van smaak maar koelen heel snel af doordat het eten, dat al niet erg warm was toen het werd geserveerd was, niet op een rechaud staat.
De smaak heeft hier helaas nadelig onder te lijden.
Gezien de matige bediening het armoedige decor en het niet al te goede eten komen wij hier zeker niet meer terug.

Gegeten op 5 juni 2014

bappa

Het is hier goed chinees eten. Je kan je er geen buil aan vallen en afgezet tegen de prijs kan je zelfs zeggen zeer goed (5 soorten prima dim sum + buikspek en spare ribs + vier (overigens prima witte) wijn, drie appelsap) totaalkosten 54 euro. Drink alleen chinese thee en je zit waarschijnlijk op 32 euro voor iets waar je makkelijk met twee volwassenen en twee kinderen kan eten. Sterker het was zelfs teveel. Zeker een aanrader voor mensen met kinderen en/of groepen. Bediening was zeer attent, snel, (ook kind)vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 3 juli 2014

joey2

Ik zal de standaardzinnen over "ik was de enige Nederlander" en "geen typische Chinees" achterwege laten, want dat spreekt voor zich anno 2014. Ik heb gemixte gevoelens over Paramount. Aan de ene kant: De dim sum is overheerlijk en echt een aanrader, je wordt goed geholpen, en het is niet duur. Maar toen we 's avonds gingen dineren waren de porties wel heel teleurstellend. Vooral de Pekingeend in flensjes, waar we eigenlijk voor kwamen, was veel te weinig. Ook qua smaak teleurstellend, vond ook mijn Chinese tafelgenoot.
Voor de dim sum kom ik zeker terug, maar voor een diner slaan we Paramount over. Jammer.

Gegeten op 14 mei 2014

BenR

We zijn hier gaan eten met een groupon en kregen vooraf Chinese Seafood Soep. Gelukkig was het menu al bij ons bekend, want er werd niet gezegd wat we voorgeschoteld kregen. De soep vond ik niet heel lekker, maar mijn partner wel. Daarna kregen we geroosterde pekingeend met pannenkoekjes. Dit was echt overheerlijk! Vervolgens witte rijst met ossenhaas in honingsaus met walnoten/broccoli en garnalen in zoetzure saus met verse ananas. Met name de ossenhaas was superlekker, maar de garnalen waren ook erg smakelijk. Wij komen nog eens terug, in ieder geval voor de pekingeend.
De bediening was oké, niet erg hartelijk maar ook niet onbeleefd. Het restaurant zelf ziet er netjes uit.

Gegeten op 1 mei 2014

jj01

In tegenstelling tot eerdere reacties was de bediening zeer vriendelijk en correct. We hebben met 4 personen van de Groupon aanbieding gebruik gemaakt en hebben uitstekend gegeten. Vooral de Peking eend was erg goed. Wij komen zeker, ook zonder Groupon, terug.

Gegeten op 3 mei 2014

ovdhee

We hebben hier met een groep van 10 man met een Groupon uitstekend gegeten. Het voorgerecht was een smakelijk goed gevuld kippen/garnalensoepje. Daarna volgde het mooiste gerecht van de avond: flensjes met eend. Op tafel verscheen een groot portie prima bereide eend, pannenkoekjes, saus en smalle reepjes groente waarmee jezelf je flensje in elkaar kon vouwen. We hebben gesmuld. Hierna kwamen echter nog twee uitermate goede hoofdgerechten op tafel; grote porties, verse ingrediënten en buitengewoon smakelijk. Vooral het rundvlees met walnoten smaakte geniaal. Dit restaurant durft duidelijk ook de niet standaard Chinese gerechten te serveren en doet dat prima. Het nagerecht bestond helaas uit een te klein portie fruit. Maar na al die heerlijke gerechten was dat eigenlijk geen probleem.
De bediening gedurende de avond is correct maar niet uitermate vriendelijk. De zaak oogt netjes en groot.

Gegeten op 5 april 2014

Zuster_Klivia

De dim dum lunch die we bij Paramount nuttigden, was prima. De hapjes smakelijk, vers en goed gepresenteerd. Standaard gerechten, geen echte zaken die eruit sprongen, maar daar is niks mis mee, zolang de kwaliteit goed is. De bediening was wisselend. Er liep een zeer aardige en attente meneer rond, maar ook een jonge dame die duidelijk niet haar dag had en waar geen sprankje levensvreugde vanaf straalde. Jammer! We drunken er Chineese thee bij. Ter afsluiting een espresso die verschrikkelijk was. Geen schuimkraagje, slap, te groot. Dat kan beter! De entourage is wat je kunt verwachten van een Chinees, veel rood en weinig smaakvol, hoge plafonds, iets ongezellig wel. Maar dat weet je van te voren. Prijs-kwaliteit: ruim in orde. Voor zo'n 36 euro aten wij ons buikje daar meer dan rond.

Gegeten op 7 maart 2014

colik

We dachten altijd dat dim sum voor de lunch was, maar blijkbaar kan je dat ook ’s avonds hier bestellen. Behalve dan de flensjes, die hebben ze alleen overdag. Verschillende heerlijke dim sum gerechten geproefd. Lekker grote pasteitjes zoals het hoort. Bediening mag wel wat attenter zijn op lege glazen. En ook als je ze wenkt dan duurt het een tijdje voordat ze komen.

Gegeten op 6 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Garden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.