Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Grand Garden in Rotterdam - 1

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 71
  2. www.restaurant-paramount.nl

SanneL

Ik heb begrepen dat niet alleen de naam is omgedoopt, maar dat van eigenaar is gewisseld. De oude eigenaar is nu in loondienst in het nieuwe restaurant.

Het oude paramount was armoedig en rook muffig. De nieuwe grand Garden is statig en schoon.
De gedeeltelijk nieuwe bediening is iets oplettender dan voorheen, maar er is nog veel ruimte voor verbetering.

Ik ben dol op Chinees en woon midden in het centrum en kom bij vele restaurants. Grand garden is zeker één van mijn favorieten. Ik merk namelijk dat ik minder last heb van stevige dorst dan bij de overige chinezen. Dat dorstige verlangen naar water is een kenmerk van het gebruik van smaakversterkers, vetsin, E621 of iets wat er op lijkt; daar lijkt grand garden naar mijn vermoeden er minder van in het eten te doen dan z'n concurrenten.

Deze week heb ik met een stel oude studiegenoten heerlijk genoten van lekker eten en relaxt bijgepraat in een prachtig decor van paarse bloesems.

Gegeten op 22 oktober 2014

Hans_U

Hebben hier met een groot gezelschap gegeten. In ons gezelschap waren enkele Chinese jongens die het bestellen regelden. Ik denk dat dat hielp want we hebben onwaarschijnlijk lekker gegeten met lekker jasmijnthee. Enkele schotels met vlees, enkele schotels zonder voor de vegetariërs (die waren ook te spreken over het eten). Geen dimsum gegeten overigens. Bediening liep gewoon goed.
Ik kan al met al de negatieve recensies niet zo goed begrijpen die ik hier lees.

Gegeten op 11 oktober 2014

colik

Dimsum kwaliteit is erg teleurstellend sinds de verandering naar Grand Garden. Kleinere porties, die minder lekker zijn, tegen hogere prijzen. Dat praat je op geen enkele manier goed. Ook de vaste bankstellen zijn niet handig. De halve tafel moet voor je opstaan als je naar het toilet moet. Kortom erg jammer.

Gegeten op 27 september 2014

Panemera

Dim sum hier is goed,veel variaties. Peking eend met flensjes is lekker krokant geroosterd.
De bediening is wel wat matig.

Gegeten op 30 augustus 2014

ijsberg

Sinds de verbouwing omgedoopt tot Grand Garden. Mooi ingericht! Bediening was matig; bij ontvangst werd er niet om drankjes gevraagd, moest er helaas zelf naar vragen. Eten was voldoende, eendenstukjes met zeekwal was flauw en al op kamertemperatuur. Al met al een redelijk OK ervaring, kan nog wat verbeteren op klantvriendelijkheid.

Gegeten op 23 augustus 2014

agroo

Onder in het voormalige Atlanta Hotel in Rotterdam aan de Coolsingel zit dit Chinese restaurant. Het oogt erg armoedig en de bediening is niet erg vriendelijk . De Mais soep is zotig zoals het hoort en is goed. De daarop volgende Dim Sums zijn niet van hoogstaande kwaliteit. Er wordt geen saus bij geserveerd. De ossenhaas met walnoten en broccoli en de kip met zoetzure saus en ananas vergezeld door witte rijst zijn redelijk van smaak maar koelen heel snel af doordat het eten, dat al niet erg warm was toen het werd geserveerd was, niet op een rechaud staat.
De smaak heeft hier helaas nadelig onder te lijden.
Gezien de matige bediening het armoedige decor en het niet al te goede eten komen wij hier zeker niet meer terug.

Gegeten op 5 juni 2014

bappa

Het is hier goed chinees eten. Je kan je er geen buil aan vallen en afgezet tegen de prijs kan je zelfs zeggen zeer goed (5 soorten prima dim sum + buikspek en spare ribs + vier (overigens prima witte) wijn, drie appelsap) totaalkosten 54 euro. Drink alleen chinese thee en je zit waarschijnlijk op 32 euro voor iets waar je makkelijk met twee volwassenen en twee kinderen kan eten. Sterker het was zelfs teveel. Zeker een aanrader voor mensen met kinderen en/of groepen. Bediening was zeer attent, snel, (ook kind)vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 3 juli 2014

joey2

Ik zal de standaardzinnen over "ik was de enige Nederlander" en "geen typische Chinees" achterwege laten, want dat spreekt voor zich anno 2014. Ik heb gemixte gevoelens over Paramount. Aan de ene kant: De dim sum is overheerlijk en echt een aanrader, je wordt goed geholpen, en het is niet duur. Maar toen we 's avonds gingen dineren waren de porties wel heel teleurstellend. Vooral de Pekingeend in flensjes, waar we eigenlijk voor kwamen, was veel te weinig. Ook qua smaak teleurstellend, vond ook mijn Chinese tafelgenoot.
Voor de dim sum kom ik zeker terug, maar voor een diner slaan we Paramount over. Jammer.

Gegeten op 14 mei 2014

BenR

We zijn hier gaan eten met een groupon en kregen vooraf Chinese Seafood Soep. Gelukkig was het menu al bij ons bekend, want er werd niet gezegd wat we voorgeschoteld kregen. De soep vond ik niet heel lekker, maar mijn partner wel. Daarna kregen we geroosterde pekingeend met pannenkoekjes. Dit was echt overheerlijk! Vervolgens witte rijst met ossenhaas in honingsaus met walnoten/broccoli en garnalen in zoetzure saus met verse ananas. Met name de ossenhaas was superlekker, maar de garnalen waren ook erg smakelijk. Wij komen nog eens terug, in ieder geval voor de pekingeend.
De bediening was oké, niet erg hartelijk maar ook niet onbeleefd. Het restaurant zelf ziet er netjes uit.

Gegeten op 1 mei 2014

jj01

In tegenstelling tot eerdere reacties was de bediening zeer vriendelijk en correct. We hebben met 4 personen van de Groupon aanbieding gebruik gemaakt en hebben uitstekend gegeten. Vooral de Peking eend was erg goed. Wij komen zeker, ook zonder Groupon, terug.

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Garden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.