a TripAdvisor company

Grand Garden

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 71

bianca72

Hier met 10 personen gegeten. Wij eten geregeld met een groot gezelschap bij Chinese (dimsum)restaurants, dit was onze eerste keer 'Grand Garden'. De entree is al erg luxe (oud pand met prachtige trappen), de ontvangst was erg vriendelijk. Ruime zaak met veel (ronde) tafels met enorme kroonluchters aan het plafond. We bestelden wat bekende gerechten/dimsum , maar ook voor ons vreemde gerechten (runderorganen). Stuk voor stuk heerlijk bereid en bloedheet geserveerd. En ruim voldoende van alles. Je moet wel je best doen de aandacht van het personeel te trekken. Een doggybag was ook hier weer geen enkel probleem.
Jammer: melkafdeling van de koffiemachine was kapot, dus er was geen cappuccino. Medewerkster stelde voor koffie verkeerd te maken met melk uit de magnetron: prima. Werd echter door haar collega in de keuken geweigerd, omdat men ook desserts voor andere gasten aan het maken was. Anders was 'service' punt hoger uitgevallen.
Al met al heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Voor ons zeker niet de laatste keer!

Gegeten op 8 november 2015

Zuster_Klivia

Zalig gegeten, alles vers en warm en goed op smaak. Heerlijke dim sums, ik kan nooit kiezen, alles is even lekker.
Bediening moet je wel even roepen, komen niet uit zichzelf, alleen om af te ruimen. Das jammer. Ze lopen als een speer voorbij en kijken nergens naar.
Ik vind de ruimte voor een Chinees zeer sfeervol te noemen, modern zelfs.
Al met al kom ik hier toch wel het liefste, als ik ga dim summen in Rotterdam.

Gegeten op 2 oktober 2015

Thi-le-Chef

Dit is de chinees waar ik minimaal 2 maal per maand kom. Ook al ben ik een student met een minimaal inkomen eet ik hier erg graag. De prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee nergens beter. Het decor maakt mij bij een chinees vaak vrij weinig uit want ik kom immers voor het eten. Daarnaast is de service niet speciaal maar jouw eten wordt gebracht en daar draait het om.

De Hau Kaw, garanalen in sojavel en Vietnamese loepmia's zijn hier dan ook uitstekend.

Gegeten op 21 oktober 2015

MST17

Leuk verjaardagsetentje gehad hier!

We hebben gedimsumd en zoals altijd was het erg lekker. Het personeel is, vergeleken met andere Chinese restaurants (Tai Wu, Lange Muur, Orient), relatief vriendelijk (afgezien van 1 dame die moeite had met glimlachen, was de rest wel vriendelijk en behulpzaam).
Ik ben hier vaker geweest en ook de gerechten zijn zeer lekker en je wacht niet lang tot je je eten hebt.

Ik vind het over-de-top interieur wel wat hebben (de verschillende kroonluchters en verlichting).

Gegeten op 17 september 2015

mflores

Lekker gegeten met het gezin. Dim sum en een paar gerechten. Krokante eend is een aanrader. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 19 september 2015

pikachuu3

Prima gerechten, wel is het handig om goed te weten wat men kan serveren. De keus is namelijk erg groot. Je kan je ook laten adviseren door het personeel, alleen is hun Ned. niet zo goed. Dus moet je soms lef hebben om iets raar en nieuws te proberen maar het is vaak wel lekker. Runder ingewanden, beetje vreemd maar in overheerlijke soepie! Dat slik je zo weg.

En gratis parkeren, don, vrij, zat, zond in Parking! 2uur.
Baby vriendelijke 5x baby stoeltjes aanwezig, type Ikea, prima dus.

Wel goed met je handje zwaaien, dan pas komt het personeel, beetje traag, beetje afwachtend. Ze lopen nooit niet zo naar je toe, om te vragen....is alles naar wens?

Mooi modern decor....en met wat Aziatische touches.

Gegeten op 26 juli 2015

Michael-leahciM

Gisteren een gezellige avond met vrienden gehad bij Grand Garden. in tegenstelling tot restaurants met een vergelijkbare kaart in de buurt (Tai Wu, Oriënt Parel) ziet dit restaurant er een stuk mooier uit. Het personeel was zéér vriendelijk en behulpzaam. De Dim Sum was lekker. De eend was smakelijk. de kleine dessert hapjes en de bonensoep om van te watertanden. en de prijs is goed.

Gegeten op 17 juni 2015

Tienienie

We zijn hier al meerderen keren geweest. Het eten is volgens mij nog steeds het beste onder categorie chinees eten.
De bediening is redelijk goed. Na het eten krijg je ook nog een toetje of fruit erbij, dat vind ik prettig. Prijzen zijn ook erg aantrekkelijk. Qua decor zitten de stoelen ook lekker comfortabel, en kindervriendelijk ingericht. Dus we komen zeker vaker terug!

Gegeten op 7 juni 2015

CCindyyy

Het eten was matig, het vlees was niet warm en de groente leek niet vers. Toen we dit hadden doorgegeven aan de bediening was er veel ongeloof en het leek alsof wij teveel eisten. Toen we dit hadden aangegeven aan de manager (Mr. Lam) vertelt hij dat dit nooit eerder was overkomen en dat ze de gerechten altijd op dezelfde wijze voorbereiden. Om geen ophef te maken in de restaurant hebben wij de rekening maar betaald en zijn we weg gegaan. Erg jammer maar dit is niet de manier waarop je met klanten om moet gaan, wij komen hier nooit meer terug.

Gegeten op 13 april 2015

Epicure

Hier vandaag geluncht. Was top drukte en we hadden geluk dat er toen we binnen kwamen net een tafel vrij kwam. Vooral dim sum is hier aan te raden. Inktvis in pittige saus was goed bereid en zeer mals. Ook de salade van eend met kwal was fris en duidelijk vers. De gefrituurde bonen-vel-rol was smakelijk en licht doordat deze niet in reuzel was gefrituurd (zoals wel eens gedaan wordt) maar in gewone olie. Het groentegerechtje met oestersaus was ook goed bereid en precies beetgaar. Van de bediening moet je niet al te veel verwachten. Je moet goed je best doen om aandacht te krijgen. Wat betreft decor is vooral het gebouw zelf (uit 1935) interessant met art deco elementen. Het interieur van het restaurant is behoorlijk standaard en aan geluidsdemping is niets gedaan.

Gegeten op 17 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Grand Garden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.