Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 55 31

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

pieterzijffers

voor de tweede keer een bezoek gebracht. de kip vooraf was fijn op smaak en de vis curry niet minder. cobraatje ernaast maakte het feest compleet en de bediening verdient ook een pluim! ga zo door.

Gegeten op 18 december 2014

H-vP

Via online reservering

Prima eten, bediening zeer vriendelijk, soms moesten we wel even wachten voordat we de aandacht wisten te trekken voor een bestelling

Gegeten op 15 december 2014

kdeutekom

Het eten was heerlijk, een ruime keuze uit Indiase gerechten die je in een milde of pittige variant kon bestellen. Daarbij vers gebakken naan-brood en een heerlijke rode of witte wijn.
Een van ons had een vegetarisch gerecht gekozen, dat viel ook zeer in de smaak.
Ik vond de inrichting rustig en klassiek met aan de wand borduurwerken van pauwen, wat ook de naam van het restaurant is (mayur = pauw). De bediening was prettig en attent.
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 12 december 2014

elisangela

Via online reservering

Het personeel is zeer vriendelijk en laat ook echt zien dat je de gast bent en dat geeft je een rijkelijk gevoel. Het eten vond ik wat minder, maar dat komt omdat ik de smaken en kruiden niet gewend ben. Het restaurant was warm en sfeervol en zeer knus. zelfs de stoelen zijn heerlijk om op te zitten. Al om het al een top ervaring bij Mayur Kitchen

Gegeten op 5 december 2014

AndreainZwolle

Via online reservering

Voor een Indiase sfeer moet je echt naar Kitchen Kitchen. Authentieke gerechten die voortreffelijk smaken en de aankleding is erg mooi. De bediening is ook erg vriendelijk en correct. Enige mindere puntje: je moet als gast erg assertief zijn, bestelde wijn of extra water laat anders erg lang op zich wachten. En ook details als een warmhoudplaat onder het proefmenu werd afgelopen keer door de drukte vergeten. Maar verder is het echt een keurig restaurant met heerlijk eten!

Gegeten op 5 december 2014

mismacher

Wij hebben het speciale Indiase weekmenu gegeten. Bijzonder lekker vooral de verschillende curries. Vooral de vis curry is echt aan te bevelen. Ook de bediening was uitstekend maar het was niet erg druk. Je zit er heel rustig. Alleen door de stoelen zit je een beetje laag aan tafel.

Gegeten op 19 november 2014

emile3

Perfecte avond gehad. Vriendelijke ontvangst.
Goed om te reserveren, zelfs op maandag bijna alle tafels bezet!
Eten was uitstekend. Alles goed kruidig, maar niets overdadig.
De bediening erg attent en vriendelijk.
Ga hier zeker vaker heen.

Bedank Zaman en personeel!

Gegeten op 17 november 2014

mariƫtte29

Onlangs heb ik een geweldige avond gehad bij Mayur Kitchen. Na de hartelijke ontvangst werden onze jassen opgehangen en konden we plaatsnemen in de heerlijke fauteuils. Vooraf namen we een typisch indiase melk chai en werd er als aperitief papadum gebracht met een aantal lekkere sausjes. Oh wat was het moeilijk om te kiezen! de menukaart staat vol met exotisch klinkende curry's en gerechten uit de tandoori oven. Het kon dan ook niet missen dat mijn maaltijd verrukkelijk smaakte (vindaloo met gamba's). Lekker pittig, pfff :) Tijdens de avond kwam de chefkok persoonlijk bij elke tafel langs om te vragen hoe het smaakte en gelukkig hoefden wij hem niet teleur te stellen.

Gegeten op 12 november 2014

RosettaS

Pluspunten zijn de curry's, de samosa's , de mooie inrichting en het vriendelijke personeel.
Minpunten de papadums, vet en niet de beste kwaliteit, het naan brood is erg slecht, waarschijnlijk diepvries variant, niet luchtig, kruidig en warm, maar plat, koud/lauw, droog, niet gerezen en smakeloos. Smaak van de chicken Vindaloo is erg goed, jammer van de voorgekookte schijfjes aardappel die erin zaten. Er hoort weliswaar aardappel in, maar dit was taai en flauw, zonde van de overheerlijke curry. Rijst kan veel beter.
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Vriendelijke ober gaf ons gelijk en beloofde het brood niet te berekenen. Die belofte slechts ten dele nagekomen. De helft stond toch op de rekening.
Met meer oog voor kwaliteit van de ingrediënten kan dit een top zaak zijn. Zo sfeervol en met zulk prettig personeel.

Gegeten op 8 november 2014

Keessss

Via online reservering

Je wordt gastvrij ontvangen en het eten is erg lekker. Ik had een gerecht van de menukaart met 3 "pepertjes". Dit was inderdaad vrij pittig, maar je kon nog goed de andere smaken onderscheiden en was zeker niet te overheersend. Reserveren is op zaterdag avond in ieder geval nodig, want het zat helemaal vol.

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.