• foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 1

Toon telefoonnummer 038 423 55 31

• 8.2 10 71

• 8.2

• 8.5

Mayur Kitchen Indiaas Restaurant doet mee!

Reserveer nu!

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

celi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant ligt aan een mooi plein. Binnen is het modern en sfeervol ingericht. De achtergrondmuziek is rustig en prettig. Het eten is heerlijk. Wij vinden Mayur Kitchen het beste en mooiste Indiase restaurant waar we ooit gegeten hebben.

Gegeten op 9 april 2014

MarcelenGreetje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond voor het eerst hier gegeten. Het restaurant heeft een prettige open sfeer met voldoende 'ruimte' en plezierige muziek (soort lounge-muziek met enkele Aziatische accenten). We hadden een rustige tafel voor twee. Van de dipsausjes bij de papadum vonden we die met uien extra lekker. Daarom vroegen we om bij het hoofdgerecht hiervan nog wat te serveren. Was kennelijk een compliment want we kregen een royale portie!

Gegeten op 5 april 2014

servas
  • Recensies in de laatste twee jaar

gereserveerd in de restaurant week voor 5 personen. Was volgens eigenaar niet binnen terwijl ik en uitdraai met nummer had . kregen uiteindelijk een 4 persoons tafel naast de toiletten waar we geen, genoegen mee namen, andere tafel werd gezocht ook voor 4 personen. Wat niet prettig zit. De hele avond kregen we constant alles voorgeschoteld voor 4 personen de fles wijn werd dan wel in een koeler op tafel gezet maar niet geopend laar staan dat we konden voorproeven, en mijn zus moest inderdaad weer om een glas vragen .weer iemand anders kwam onze keuze opvragen ,ik zei dat we voor het verassing menu kwamen .o, ja was goed Begonnen met een bodempje soep zonder extra lepel, de kleine hapjes erna waren voor 4 personen,Het hoofd gerecht waren 4 kleine schaaltjes met kip en een daarvan was wsch. rundvlees en een de ober maakte ons wijs dat er ook een schaaltje met lam bij zat maar dat was volgens mij niet het geval. een schaaltje wat heet uit de oven kwam met 2 drum sticks en u raad het al 4 stukjes naan brood, wij houden alle 5 van pittig eten en dit was dat absoluut niet, het zou een klein moeite geweest zijn om dat aan ons te vragen .
Het klapstuk van de avond: op een bord dreven 3 smeltende bolletjes ijs met in het midden toefje slagroom en daar kregen we dan 5! lepels bij, Geen woord van excuus niet even een kopje koffie of iets dergelijks .gelukkig bevonden we ons in goed gezelschap en hebben er samen om kunnen lachen maar uit eindelijk moesten we 185 euro betalen en toen ik later hun menu kaart zag voelde ik me helemaal bekocht.
conclusie: Heel snel voorbij lopen en dit restaurant is een schande voor de restaurantweek!!

Gegeten op 20 maart 2014

maarten118
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben heerlijk gegeten en voelden ons zeer welkom. Het eten is van hoogstaande kwaliteit voor een zeer aannemelijke prijs. De bediening helpt goed, maakt een grapje maar houdt ook gepaste afstand. Zeer professioneel, lekker en een fijne atmospheer.

Gegeten op 15 maart 2014

Suhred
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom heerlijk gegeten hier. Elk gerecht was mooi klaargemaakt. Elke gerecht was gevuld met heerlijke kruiden die duidelijk maar niet overheersend terug kwamen in de geur. Het vlees was mals en niet droog. de wijnen die werden aanbevolen gingen ook prachtig samen met de kruidige smaken van de gerechten. Wederom een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 9 maart 2014

wilts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant. Ruime porties en gevariëerde kaart. Klantvriendelijk. Scherpte van gerechten valt mee. Dit is denk ik aangepast aan de Hollandse keuken.

Pieper
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gegeten met 24 collega's. Nou, ik kan zeggen dat dit goed geregeld was. Met de eigenaar waren van te voren uitstekende afspraken gemaakt, zodat we niet te lang op het eten hoefden te wachten. Eerst kwamen de pappadums met een keuze uit o.m. tamarindesaus en mint-yoghurt. Vooraf kregen we een combinatie van voorgerechten zoals samosa (bladerdeeg driehoekjes met heerlijke groentes) en uien-badji (gefrituurde uienballetjes die echt heerlijk zijn).
Vervolgens een keuze van een aantal gerechten uit de kaart als kip tandoori, boona en saag. kortom, een geslaagde avond met heerlijke gerechtjes uit India.

De inrichting van Mayur Kitchen is prettig stijlvol: goeie stoelen, veel pauwenveren aan de muur (mayur betekent pauw) en daarbij een zeer vriendelijke bediening die graag uitleg geeft over de gerechten. Er zijn trouwens speciale wijnen te krijgen bij Mayur die uitgekozen zijn door stadsgenoot en top-sommelier Thérèse Boer. Mooi hoor, zo'n onderlinge samenwerking!

Ik kom hier graag nog eens terug!
Groet van Pieper

Gegeten op 28 januari 2014

freddie1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst een Indiaas restaurant bezocht. Vriendelijk personeel, inrichting wat modern, niet geheel mijn smaak, maar het lijkt de trend van tegenwoordig om restaurants modern in te richten. Het eten was heerlijk. Wij hadden een Valentijn's menu met 5 bakjes met verschillende ingredienten voor bij de rijst. Mijn vriendin die uit Engeland komt vond het erg lekker, aangezien zij veel Indiase curry in Engeland at, en het eten goed kent, is dat een flink compliment voor de keuken :-) De keuken was zichtbaar vanaf de tafels, ook een goed teken. Ik vond het zelf ook erg lekker, en we gaan zeker vaker hier eten! De eigenaresse bood ons aan om Chicken Korma, wat niet op het menu staat, speciaal voor ons te maken. Tussen al het geweld van chinese, griekse,italiaanse, japanse restaurants is dit een leuk alternatief, eens wat anders! Aanrader!

Gegeten op 14 februari 2014

Leonardos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Primaire reden om een tafeltje bij Mayur Kitchen te reserveren was de maandagavond; dan is dit restaurant open, in tegenstelling tot de meeste andere restaurants. Vervolgens werden we aangenaam verrast door de vriendelijke begroeting en lieftallige bediening, het kostelijke eten en de warme, authentieke atmosfeer. We bestelden gerechten met resp. kip en gamba's en die waren minstens zo smaakvol als ze werden opgediend. Aan de hand van de menukaart kun je zelf bepalen hoe heet/scherp je 't wilt hebben. Op de menukaart valt eveneens te lezen de eigenaars, Zaman en Asha Akther, in de loop der jaren tot deze onderneming zijn gekomen; onze complimenten voor hun ondernemerschap!

Gegeten op 10 februari 2014

LaLoupe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer hier gegeten. Eten is kwalitatief goed. Qua smaak is "mild" erg flauw. Heb gevraagd om peper (stond niet op tafel). Bijgerechten werden gebracht wanneer het hoofdgerecht al half op is. Bediening is vriendelijk, maar niet erg alert. Blijkbaar geen duidelijke verdeling wie welke tafel bedient. Aankleding van het restaurant is erg smaakvol met voldoende ruimte rond de tafels.
Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Ga hier zeker nog eens eten en probeer een gerecht met een "pepertje" of vraag om een pittiger versie van het gerecht.

Gegeten op 9 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!