a TripAdvisor company

foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 1 foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 2 foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 3 foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 4 foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 5 foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 55 31

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Naiche120

Via online reservering

Eigenlijk was alles uitstekend. Het enige jammere was dat we bij de deur zaten, die nogal eens open ging en niet weer werd dichtgedaan. Daardoor zaten we regelmatig in een koude luchtstroom.

Het eten was daarentegen heerlijk en de bediening behulpzaam en vriendelijk. Ook de kok kwam nog even langs om te vragen of alles naar wens was.

Een aanrader voor wie van Indiaas eten houdt.

Gegeten op 23 mei 2015

Leo85

We hebben het verrassingsmenu gekozen en de chef-kok en eigenaar van het restaurant heeft ons inderdaad verrast met heerlijke smaken. Hij gaf ons ook wat extra gerechten om te proeven en kwam regelmatig bij ons langs om te vragen of alles naar wens was. Kortom, een voortreffelijke service en heerlijk eten. Bovendien is het restaurant mooi aangekleed.

Gegeten op 14 mei 2015

MLRaalte

Het eten is hier heerlijk, goed op smaak maar wel pittig. Een aanrader is de Lassie, een mango yoghurt drankje die het pittige eten compenseert. De kok komt aan tafel vragen of alles naar wens is. De bediening is soms wat onervaren, maar wel vriendelijk.

Gegeten op 25 april 2015

Johannes60

Als wij Indiaas willen eten gaan we meestal naar den haag.
Wij wonen vlakbij Zwolle dus niet geheel logisch.
Op aanraden zijn we gisteravond (bevrijdingsavond) hier gaan eten.
Wat een warm interieur en wat een gastvrij onthaal.
Je kunt lekker eten en je kunt heel lekker eten, gelukkig was het laatste hier het geval .....
Wij hebben nl. heel erg lekker gegeten.
De bediening was zeer vriendelijk en attent.
De eigenaar kwam ook nog aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Dat alles maakt dat je je zeer welkom voelt en je voelt de betrokkenheid.
Wij hoeven niet meer naar den haag om Indiaas te gaan eten, wij hebben ons restaurant hier gevonden.
Mayur Kitchen hartelijk dank voor een heerlijke avond.
Een aandachtspunt heb ik maar ;
Wij hadden een fles heerlijke witte wijn besteld en die werd in de koeler neergezet ;
Misschien dat het eerste glas wijn door jullie kan worden ingeschonken?
Dat maakt het helemaal af.

Gegeten op 5 mei 2015

schelte

Via online reservering

Via Iens het classic menu besteld voor 25e. Hiervoor een uitgebreide en lekkere driegangen maaltijd gekregen, al had ik wat pittiger eten verwacht.
Helaas werd er niet vaak gevraagd of we nog wat wilde drinken waardoor mijn partner bijna de hele avond niets te drinken heeft gehad. Ook wisselde de inhoud van de glazen wijn afhankelijk van het serverende personeel, eerste keer kreeg ik maar een kwart glas ingeschonken en de tweede keer een erg vol glas. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk. Al met al een gezellige avond gehad bij Mayur kitchen!

Gegeten op 3 mei 2015

Zonderling

Heerlijk eten, alles is bereid met verse ingrediënten, soms wel wat heet maar dan mochten we iets anders proberen. Bijzondere vriendelijke bediening, goede wijn en kraanwater was geen probleem. Ook de akoestiek in de hoge ruimte is onder controle.

marjan55

Via online reservering

Afgelopen zaterdag met 4 personen bij Mayur Kitchen gegeten. Twee van ons namen het verrassingsmenu en de 2 anderen hebben á la carte gegeten. Alles was goed verzorgd en smaakvol! Bediening erg vriendelijk, het eten heerlijk en de ambiance gezellig. Kortom, wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker een keer terug.

Gegeten op 2 mei 2015

Lammertenkarin

Ik heb inmiddels al een paar keer hier gegeten.
Gezellige sfeer, goede bediening en vooral heerlijk eten.
Ik waande me qua smaak van het eten weer in India.
Verschillende mogelijk heden wat pttigheid betreft dus iedereen komt aan zijn trekken of je nu van mild of pittig houd.
Heerlijke curry's, gisteren eenheerlijke vegetarisch Indiase kaas curry gehad. Maar ook de lam en vis curry's zijn erg smakelijk.
Een aanrader!!

Gegeten op 1 mei 2015

Plein87

We wilden na ons bezoek aan De Fundatie ergens lekker eten en buiten op een verwarmd terras ons aperitiefje nemen. Mayur-restaurant voldeed hieraan. De verwarming brandde echter niet, doch de zon scheen heerlijk op het terras.
Bij ons wijntje kregen we iets heel luchtigs krokants geserveerd met dipsausjes erbij. Lekker luchtig en eetlustopwekkend.
In het restaurant namen we beiden het Rogan Josh menu. Heerlijk zacht lamsvlees met Basmati-rijst en groenten. Het smaakte voortreffelijk en de bediening was heel prettig.
Ook de koffie toe was erg goed. Wat ik achteraf het meest waardeerde was dat het een gezonde maaltijd betrof, want mijn gewicht was na het genieten van zoveel heerlijks niet toegenomen. Probeer dat laatste maar eens voor elkaar te krijgen bij een doorsnee restaurant.
Mayur is een echte aanrader en wanneer we weer in Zwolle zijn, we wonen zelf in Het Gooi, is dát ons restaurant om heerlijk uit te gaan eten!

Gegeten op 22 april 2015

hlh47

Op onze terugreis naar huis aangeland in Zwolle. We hadden zin in iets pittigs, maar wel smaakvol. We hebben beiden een lamscurry gegeten. Ik de scherpe variant en mijn partner de milde. We hebben er van genoten. Van de huiswijn (wit) heb ik een tipje geproefd (ik moest rijden) en het is een hele vriendelijke wijn. Kan met zonder meer worden aanbevolen.
Bediening is erg vriendelijk en attent.

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.