Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 55 31

Mayur Kitchen Indiaas Restaurant doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

HRLenters1972

Vanavond wederom heerlijk gegeten. De menukaart was aanpast en bevatte weer veel heerlijke gerechten. Ik vind de smaar authentiek Indiaas. Verse kruiden en alles in de juiste proporties. De smaken zijn uitstekend de combineren met de mooie wijnkaart. Het blijft een cullinair feest om bij dit mooie restaurant te eten. We komen zekers terug een aanwinst voor de regio Zwolle.

Gegeten op 30 augustus 2014

MH_Schot

Via online reservering

Afgelopen vrijdagavond heb ik bij Mayur Kitchen in Zwolle gegeten. De start was lastig, want er valt veel te kiezen op de kaart. Als hoofdgerecht wilde ik wat pittigs, dus als voorgericht de Kip Tikka gekozen. Deze werd fraai opgediend en smaakte prima.
Daarna gekozen voor de Lam Madras. Daar de meeste Indiase restaurants zich aanpassen aan de nederlandse smaak, heb ik gevraagd of de Madras 2 stappen pittiger kon. En dat kon! En hij was ook echt pittig. Niet door er een extra sausje bij te doen, maar zoals het hoort. Heerlijk! Peschwari nan erbij genomen, die was ook goed. Halverwege nog een extra bijbesteld en die kwam nog mooi op tijd.

De aankleding van Mayur Kitchen is ook prima. Veel Indiase restaurants zien er versleten uit, maar dat is hier niet het geval. Alle ingrediënten van het decor passen ook bij elkaar.
Bediening is ook dik in orde. Mensen werken daar omdat ze het leuk vinden. Zelf de kok/eigenaar kwam nog een praatje maken.

Samenvattend: Mayur Kitchen is een echte aanrader voor ieder die eens Indiaas wil eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

kfgijsbers

Onlangs ben ik met een goede vriend wezen eten bij restaurant Mayur Kitchen ter gelegenheid van ons 25-jarig vriendenjubileum. We werden er heel hartelijk ontvangen door de bediening. Ook hielpen ze ons graag bij het samenstellen van een diner. Als voorgerecht namen we allebei de soep van de dag. Dat was een huisgemaakte Indiase soep met een stukje nanbrood. Als hoofdgerecht nam ik lamsvlees in een romige currysaus met ceshewnoten, rozijnen, amandelschaafsel en exotische vruchten. Mijn vriend nam lamsvlees in een rijke currysaus van gember, knoflook, tomaten en Indiase kruiden. Als toetje nam ik nog een Kufi ijsje en mijn vriend nam een klets mayur, vanille ijs met een kletskop, chocoladesaus en slagroom. Het eten was heel erg lekker en het decor was ook om vrolijk van te worden. Naar mijn menig heeft het restaurant de titel "Topper 2014" echt verdiend.

Gegeten op 26 juli 2014

carin14

Op een mooie zonnige zomeravond op het terras met ons gezin, 3 jonge kinderen, heerlijk gegeten bij Mayur. De service is meer dan uitstekend. Onze kinderen konden zo op een heel prettige manier kennis maken met de Indiase keuken. En dat alles voor een zeer vriendelijke prijs!

Gegeten op 27 juli 2014

Voor een Indiaas restaurant waren alle smaken een erg vlak. Er zat gewoon te weinig pit in. De thali kreeg op de menukaart één pepertje maar van enige scherpte was geen sprake. Ook het voorgerecht met de maximale drie pepertjes was niet bepaald erg heet. Een nanbrood is pas lekker wanneer het direct warm uit de oven wordt opgediend. Hier proefde het oud en koud. Niet echt een aanrader.

Gegeten op 25 juli 2014

jkwiemer

Heerlijk gegeten. Vriendelijke attente bediening. Uitleg bij de gerechten. Op initiatief bediening na het voorgerecht verplaatst naar tafeltje buiten, toen daar plek vrij kwam.

Gegeten op 22 juli 2014

ptouw

We hebben lang moeten wachten op het hoofdmenu en kregen eerst abusievelijk het Albert Heijn verrassingsmenu, wat we niet hadden besteld. We vonden het gerecht met twee sterren (wat aangeeft hoe heet het is) vrij mild. Ook was het niet duidelijk wie wat had besteld. De huis rosé was goed te drinken en goed geprijsd. Weinig groente bij de maaltijd. Terras op de melkmarkt is heerlijk bij dit warme weer.

Gegeten op 22 juli 2014

Esdoorntje

Voor de tweede keer heerlijk gegeten! We kregen het verrassingsmenu i.v.m. de spaaractie van de AH. De rijst was wat weinig voor bij de 5 gerechtjes, rijst bijbesteld en binnen 5 minuten weer op tafel.
Leuke en vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 20 juli 2014

moxy

Mooie moderne zaak met vriendelijke bediening. De borden zijn warm en het eten wordt op mooie schaaltjes gepresenteerd. Wat ik echter wat vind tegenvallen is de authentieke smaak van de Indiase keuken; de smaken zijn mij iets te 'Hollands'. Ik mis de koriander, garam masala.....De samosa was pittig maar bestond vooral uit deeg met weinig vulling. De kashmiri kip leek niet echt op een curry; de structuur was niet vloeibaar maar het leek een dik papje om de kip heen, weinig uitgesproken van smaak. De melkballen waren wel superlekker.
Al met al, prima gegeten maar voor mij geen aanrader.

Gegeten op 23 juni 2014

kaatje6

Vanavond met de A.H actie zegeltjes bij Mayer Kitchen gegeten, het eten was in één woord voortreffelijk. We kregen een 3 gangen verassingsmenu, de gastvrouw kwam zelf uitleg geven over de gerechten. Het eten was meer dan voldoende en de bediening was top....Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 22 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.