Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 55 31

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

celi

Via online reservering

De bediening was in eerste instantie niet zo hartelijk. We bestelden Thali Royal en die werd helaas koud geserveerd. Na een opmerking daarover kregen we de gerechten wel heerlijk warm opgediend met een extra schaaltje spinazie erbij, die lekker was. De gerechten van de Thali vond ik echter over het algemeen niet heel smakelijk. Alleen de lam en de uienringen waren goed gekruid. De rest smaakte wat flauw. Als 2e goedmakertje kregen we ook nog een gratis dessert naar keuze. We hebben ondanks de minpuntjes wel een gezellig etentje gehad.

Gegeten op 15 oktober 2014

Sjann

Via online reservering

Een gezellig restaurant met een zeer mooie aankleding. Het eten was erg lekker en werd op een mooie manier opgediend. Een echte aanrader!

Gegeten op 14 oktober 2014

arinda

Hier vanavond met de restaurant wezen eten. Aangezien we veel restaurantjes willen proberen in Zwolle en deze zagen staan bij de restaurantweek hebben we gelijk gereserveerd.
In 1 woord geweldig, alles klopt aan dit restaurant. We hadden het verrassingsmenu van de chef en alles was super lekker. Vooral het hoofdgerecht waar je lekker van alles kon proeven, 3 verschillende soorten curry's en nog is een plaat met 2 soorten vlees erop en de spinazie erbij was ook heerlijk.
De service was ook helemaal geweldig, je merkt dat iedereen met plezier werkt en het steeds beter wilt doen. Zelfs de eigenaar/kok kwam langs om te vragen of alles naar wens was, of er genoeg tijd tussen zat tussen de gerechten. En 1 van de bediening stond bij de deur om gedag te zeggen in het Indiaas tijdens het weg gaan.
Echt een aanrader om hier te eten, hier wordt je vrolijk van.

Namaste

Gegeten op 5 oktober 2014

kenny1213

Hier via de iens dinnerdagen gegeten! We kregen een 3 gangen dinner waar we zelf mochten aangeven hoe pittig we het wilde en of we nog iets niet lekker vonden.
We kregen als starter een combinatie van 3 starters maar vond de gefrituurde aubergines toch wel het lekkerst. Voor het hoofdgerecht kregen we 5 verschillende gerechten, waarvan 1 van ons toch 2 gerechten te pittig vond, maar dat was geen probleem we kregen er gewoon nog 2 gerechten bij die niet pittig waren! Favorieten van het hoofdgerecht waren de mixed grill (kip/lam/groenten) en de kip masala! Als toetje nog heerlijk mango ijs gehad met slagroom en een soort zoet meelballetje.
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen, heb hier al vaker gegeten en zal hier ook nog vaker terug komen!

Piety

Heerlijk gegeten! We hadden een menu voor 3 personen uitgekozen en tot onze verrassing werden er bij de rijst een grote verscheidenheid aan schaaltjes met fantastische groenten en vleesgerechtjes bij geleverd! De bediening was heel vriendelijk en vlot. Wat ik niet onvermeld wil laten is de mooie inrichting en de zeer comfortabele stoelen! Echte aanrader!

Gegeten op 28 september 2014

JZijffers

Vooraf de garnalen uit de Tandoor, als hoofdgerecht de curry van spinazie met lam, heerlijk met een lekker koude Cobra Premium pilsener. De zaak is mooi ingericht, de bediening is wat jong en mist iets persoonlijkheid. Maar zeker de moeite waard qua eten!

Gegeten op 26 september 2014

JohannaM

Omdat mijn vriend en ik tijdens onze vakantie in Engeland voortreffelijk indiaas hadden gegeten vonden we het hoogste tijd om de Indiase restaurants in zijn woonplaats uit te proberen
Mayur heeft een schitterende inrichting en de bediening was buitengewoon aardig en snel, niets op aan te merken dus.

Helaas viel het eten ons tegen, niet lekker gekruid, het lamsvlees van mijn vriend smaakte naar soepvlees, de spinazie en groentenschotel waren niet goddelijk zoals in A passage to India in Lyndhurst et cetera
Kortom, van geen enkel gerecht raakten we in vervoering zoals in Engeland wel het geval was. Desondanks hebben we wel genoten van de fijne en rustige sfeer in dit restaurant zonder storende achtergrondmuziek

Gegeten op 20 september 2014

bobsmith23

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik ben fan van de Chicken tikka masala, en ik kan je zeggen dat die zeer goed smaakt hier. Service was goed en snel.
Kom hier zeker nog terug.

Gegeten op 17 september 2014

Moniquevanderhulst

Via online reservering

Prima restaurant. Super lekker gegeten! Ook heerlijke wijn! Zelfs de eigenaar/kok komt aan je tafel informeren of alles naar wens is geweest

Gegeten op 20 september 2014

MultiCultiKitchen

Beste Indiase restaurant waar wij ooit gegeten hebben. (En we hebben er veel meer gehad dan ik op Iens heb beoordeeld...)
Smaken zijn heerlijk.
Porties zeer ruim.
Vlees mals.
De keuken snapt de do's&don'ts rondom glutenvrij eten goed.
De bediening is allerhartelijk.
Het decor mooi en sfeervol.
Omdat pappadum niet gegarandeerd glutenvrij was,kregen we als appetizer gefrituurde aubergine in kikkererwtendeeg. Heel lekker.
Wij kozen voor 2 hoofdgerechten om te delen: Roogan Josh (heerlijk kruidig, pittig en mals lamsvlees)en Kip Kashmir. Deze werd op mijn dieet aangepast door yoghurt voor kokosmelk te vervangen. Zacht en zoet. Dit werd geserveerd met gekleurde rijst en groente in heerlijke saus. Als bijgerechten kozen we nanbrood knoflook (mijn man) en ik koos voor dal. Te veel om op te krijgen, genoeg om een heerlijke avond te hebben. Voor-en nagerechten waren voor ons overbodig.
Als we weer een keer in Zwolle zijn, komen we zeker terug.

Gegeten op 18 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.