a TripAdvisor company

foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 1 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 2 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 3 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 4 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 5 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 55 31

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

Christien-27

Tijdens een weekendje Zwolle hier gegeten. Gevonden via Iens. We hebben lekker gegeten. Het voorgerecht met aubergine was goed en de drie hoofdgerechten (vegetarisch, met kip, met vis) hebben prima gesmaakt.
Fijn dat we een apart bakje kregen om de curry op smaak te brengen.
De witte wijn die we erbij geserveerd kregen was lekker.
Gastvrij en vriendelijk.
Inrichting is mooi en smaakvol.
De stoelen vond ik net iets te diep en te zacht. (Maar dat is persoonlijk. Ik zit liever wat harder en zonder armleuningen.)
We komen graag een keer terug.

MWPoel

Het is een erg mooi restaurant met een gezellige inrichting. Wij hadden het geluk dat wij nog aan het laatste ongereserveerde tafeltje konden zitten. Het eten werd snel geserveerd en was erg lekker. Indien je nog nooit bij een Indiaas restaurant bent geweest valt het aan te raden om gewoon van alles samen te bestellen, zodat je kunt proeven.
Ook het personeel was erg aardig, ze hielpen zelfs nog even mee met het zoeken naar een verloren muts.
Wij hebben erg genoten van de avond en hopen weer een keer tijd om hier uit eten te gaan

Gegeten op 22 januari 2016

ongelooflijk

Vanavond heerlijk gegeten bij Mayur Kitchen zelf als voorgerecht garnalen, hoofdgerecht licht pittig lamsvlees en ijs als dessert ,als handicap notenallergie maar daar werd prima rekening mee gehouden.
De bediening is meer dan goed bij herhaling word gevraagd of alles naar wens is.
De klant is hier koning en wie niet voldaan het restaurant verlaat heeft dat aan zichzelf te danken.

Gegeten op 31 januari 2016

diana_katuin

Via online reservering

We hadden netjes reserveert met de AH actie. We hadden er zin in. Ik vind bepaalde gerechten heel lekker.

Bij aankomst werden er vriendelijk een tafel aangewezen. Daar lag de menukaart al klaar. Deze gingen we al watertanden de bestuderen. Toen de man kwam om de bestelling op te nemen bleek dat we alleen keuze hadden in wat we wilden drinken.
Geen keuze in het menu. Wat een grote teleurstelling mede doordat dit van te voren niet kenbaar was gemaakt.

We kregen linzensoep vooral terwijl wij geen soepliefhebbers zijn en ook geen linzenfan. Het hoofdgerecht was een kippenpoot met stukjes ui erbij, een klein bakje kip in tomatensaus, kip in cocossaus en een klein bakje lam met heerlijke pittige saus. De lam was helaas hard en zat een grote knaster is. (Dit heb ik ook gemeld) Daarnaast zat er een bakje linzenpuree, spinazie en gemengde groente erbij en rijst. Andere gerechten zoals het naanbread moest je erbij bestellen.

Toen alles opgehaald was kwam de kok met een klein bakje lam. Hij vroeg of ik het wilde testen. Dit bakje zag er beter uit. Het was warmer en minder hard. Ik mocht het opeten. Nou dat wilde ik niet want mijn bord, en de rijst en groente waren al weg. Ik voelde mij eigenlijk voor schut gezet.

Het dessert was wel heel lekker.

Wij komen niet meer terug in dit restaurant en zullen ook geen gebruik meer maken van een Iens actie. Denk je leuk uit eten te gaan met een aantrekkelijke korting waarvoor je gespaard hebt heb je geen keuze wat je wil eten. Dan is het nog best prijzig voor iets wat je eigenlijk niet had willen eten. Een enorme tegenvaller.

Gegeten op 30 januari 2016

frans3750

Via online reservering

Voor de 'zoveelste keer' daar lekker gegeten via de AH-actie. Blijft heel smakelijk. Alleen de kwaliteit van de koffie is ruimschoots voor verbetering vatbaar.

annet60

Via online reservering

Het eten was lekker, heel iets anders dan je gewend bent dat is ook het leuke ervan.
We hadden gereserveerd omdat ik op die dag jarig was, nou het was een zeer geslaagde avond.
De bediening is erg vriendelijk en ook zeer attent.
Een fijne ervaring we gaan zeker nog eens.
Het decor is rustig en stijlvol.

Mvg Annet van Oosten

hopr777

Via online reservering

Het was gewoon erg genieten van alles, Het eten heerlijk en bijbestellen van het huis! Waar vind je dat nog! Leuke bediening, een ober die iets xtra's doet door iemand in ons gezelschap even Indiaase whiskey te laten proeven! Een serveerster die keurig uitlegt wat ze serveert. De muziek was authentiek, maar aan ons niet besteed en toch begrijpen we de keus. Het interieur ook alsof je in oosterse sferen verblijft. Gewoon TOP!

r-walda

Via online reservering

Goede en gastvrije ontvangst en bediening. Het menu was een verrassing en een mooie kennismaking voor ons met de Indiaanse keuken. Ook de wijnen waren naar onze smaak

IlseSigrid1968

Via online reservering

We zijn al 2x bij Mayur Kitchen wezen eten. Wilden gisteren eens een wat pittiger gerecht proberen. Dit bleek te pittig te zijn. Hoewel we zelf het verkeerde hadden gekozen, was het personeel heel voorkomend. Ze maakten uit zichzelf een nieuw gerecht klaar en omdat we natuurlijk al wat op hadden, mochten we de rest van het 2e gerecht meenemen. Hier hoefden we nauwelijks voor te betalen. De klantvriendelijkheid die uit deze actie sprak, heeft me geraakt.
Het personeel was vriendelijk, en deed het voorkomen alsof we belangrijke gasten waren. IK zou het restaurant zeker aanraden aan vrienden, omdat het eten exclusief en lekker is, maar ook omdat je er met alle egards wordt behandeld. Het personeel is duidelijk enthousiast en doet zijn werk graag. Ook komen ze steeds vragen of alles naar wens is en geven ze adviezen over wat goed bij elkaar past.
We komen zeker terug als er weer iets te vieren valt.

Gegeten op 28 januari 2016

Richard1010

Vanwege de goede cijfers naar dit restaurant gegaan. Het viel mij heel erg tegen. Het eten was na 5 minuten op doordat het kleine bakjes waren. Er zat veel vet aan de lamsvlees en de bediening kwam niet naar ons toe om te vragen of alles naar wens is. Kwartier zonder drinken gezeten, door de drukte keek niemand naar ons om. Tafels zijn te hoog voor de stoelen wat resulteerde in een pijnlijke rug na een uurtje. Helaas 1x maar nooit weer.

Gegeten op 22 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.