a TripAdvisor company

foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 1 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 2 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 3 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 4 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 5 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 6

1. Restaurant

1. 8,3 10 1 455

2. 8,3

3. 8,2

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

kees.han

Via online reservering

Wij gingen naar Mayur Kitchen met een bon van AH, 2e 3-gangenmenu gratis. Toen we wilden bestellen werd ons gezegd, dat we niets konden kiezen, maar een door hen vastgesteld menu kregen. Vervolgens kregen we de goedkoopste gerechten van de kaart voorgeschoteld, erg minimaal. We moesten daarvoor toch €32,50 betalen, dezelfde prijs die op de menukaart stond, waarvoor heel wat lekkerder gerechten te bestellen waren. Bij de voorwaarden van AH staat, dat je altijd minimaal uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten kunt kiezen. Toen we daar iets van zeiden kregen we 10% korting en een glas thee aangeboden.

Gegeten op 23 juli 2016

JeWeGe

Goed advies over de traditionele Indiase keuken. Super lekker tandoori mixed vleesschotels. Diverse Naan broodsoorten gegeten. Alleen ijs was te korrelig en vlak van smaak.

Gegeten op 25 juli 2016

wilmabuitenhuis

Via online reservering

Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Heerlijk eten, ongeacht of je van pittig of minder pittig eten houd.

Gegeten op 24 juli 2016

RG1978

Via online reservering

Lekker eten, vriendelijke en attente bediening. Fijne sfeer en ambiance. Niet pretentieus, gewoon goed eten in een gezellig restaurant.

Gegeten op 22 juli 2016

slot-e

Via online reservering

Wij kwamen wat eerder dan de reservering en dat was geen probleem. Heel goede service, lekker voorgerecht, lekker hoofdgerecht. Het restaurant liep wat voller waardoor het tempo er wel wat uitging, enige tijd op het ietwat simpele toetje moeten wachten. Wij waren met de restaurant actie van AH, 3-gangen menu voor 32,50 is wel erg aan de prijs voor wat we kregen, maar gelukkig kregen we er dus 1 gratis en viel het uiteindelijk mee.

Gegeten op 23 juli 2016

hgroothand

Via online reservering

Absoluut een aanrader. Heerlijk eten. Perfecte service en bediening. Alles is echt super.
Komen er zeker nog eens terug!!!

Gegeten op 22 juli 2016

Gertje76

Via online reservering

Heerlijk gegeten, super gastvrije bediening. Ook voor onze kinderen van 5 en 6 werd enorm hun best gedaan het ze naar de zin te maken. De gerechten waren allemaal heerlijk en je gaat zeker niet met honger naar huis. Het restaurant is ook prachtig ingericht, het enige minpuntje, als we dan iets moeten noemen, is dat er geen airco was en het was een erg warme dag. Verder echt top

Gegeten op 21 juli 2016

Codie

Ik heb hier gegeten met de AH actie. Dat viel zeker niet tegen. Ik had van te voren aangegeven dat ik vegetarisch eet en dat was geen probleem. Het voorafje was een heerlijke linzensoep met naanbrood, licht maar toch vullend. Daarop volgend lekkere basmatirijst met 4 kleine hoofdgerechten pp. Mijn tafelgenoot kreeg 4 bakjes met kruidige vleesgerechten. Ik kreeg o.a een groentemix in pittige saus en zoete curry. Heerlijk! Het toetje bestond uit yoghurt met mango, mango ijs en slagroom. Voor ons was het zeker vullend genoeg en liepen voldaan de deur uit. Enige nadeel was de serveerder die waarschijnlijk nieuw was en daardoor erg zenuwachtig en klunzig overkwam. Verder is Mayur Kitchen zeker een aanrader!

Gegeten op 20 juli 2016

b1234

Via online reservering

Eten (ah actie) was prima maar niet heel bijzonder. Toetje was erg klein. Drankjes duur. Kinderen kregen kleurpotloden en een kleurplaat maar de kleurpotloden waren zeer slecht.

Gegeten op 16 juli 2016

theadebadts

Via online reservering

Wij zaten buiten op het terras,en dat is sfeerloos,maar ondanks dat is het natuurlijk fijn als het weer dat toelaat je buiten kan eten.
Binnen ziet het er heel sfeervol uit!!
Bediening heel gezellig!
Eten erg lekker en uitgebreid.
Met acht personen was het heerlijk genieten en mede dankzij de AH zegels heel betaalbaar! We komen vast nog eens terug!

Gegeten op 17 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.