a TripAdvisor company

foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 1 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 2 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 3 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 4 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 5 foto's van Mayur Kitchen in Zwolle - 6
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,3 10 1 425

2. 8,4

3. 8,3

De intense smaak van India

Overheerlijke gerechten uit de prachtige, exotische, kruidige keuken van India. Uit de wijde omgeving komen mensen naar dit prachtige restaurant om te genieten van de bijzonder smaakvolle en verse gerechten.

Jonnie en Therese van De Librije over Mayur:

"Een goed Indiaas restaurant. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en het eten is kwalitatief goed. Vraag hier naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes."

judith209

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Mooi, sfeervol restaurant. Bediening over het algemeen vriendelijk.
Chef kwam persoonlijk vragen of het eten naar wens was. Aanrader!

Gegeten op 22 april 2016

conan1

Voor de verjaardag van mijn echtgenote was ik op zoek naar een sfeervol restaurant. Met een groep van 8 personen hebben we ontzettend lekker gegeten bij Mayur. Op de menukaart prijkt er een gerecht genaamd Vindaloo (curry met ofwel lam, gamba's, kip) die op de kaart als zeer pittig werd vermeld. Die heb ik dan ook genomen. Het was een hemelse ervaring om zo pittig te eten. Het personeel is zeer vriendelijk en de bediening is vlot. De chef kwam zelf bij onze tafel om te vragen of alles in orde is. Wij komen hier zeker terug. Als je lekker wil eten in Zwolle dan moet je bij Mayur zijn. Er is voor elk wat wils. Belangrijker is dat je ook aan food-sharing kan doen. Dat geeft het eten nog een andere dimensie want je bent dan niet alleen gebonden door wat jij hebt besteld.

Gegeten op 23 april 2016

Pappe67

Via online reservering

Erg net restaurant. Het was er ezelin druk op de zaterdagavond. Dus goed dat we gereserveerd hadden. Hele nette vlotte bediening. Zowel de eigenaresse als de eigenaar komt persoonlijk vragen of alles naar wens is, erg leuk. Het eten komt vlot en is erg lekker. Ook onze kinderen vonden het leuk en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 april 2016

petricia

Het restaurant heeft een mooie weelderige inrichting en comfortabele zitplekken. De menukaart is niet te groot en voor zowel vleesliefhebber als vegetariër (zoals wij) is er voldoende keuze.

Het eten is zeer smaakvol; ze weten kruiden perfect toe te passen met de juiste hoeveelheid. Overigens liegen ze niet als er bij het eten wordt vermeld dat het pittig is, voor de echte liefhebber!

Al met al een fantastische ervaring met fantastische bediening. Wij komen zeker snel weer terug!

Gegeten op 2 april 2016

Hans19805

Onlangs bij Mayur Kitchen gegeten.

Het eten was prima. Sfeervolle ambiance. En als slagroom op de taart een meer dan prima interactie met het personeel. Ik zal een restaurant niet zo snel een tweede keer bezoeken, maar van de afhaalservice ga ik zeker nog eens gebruik maken.

Een aanrader voor iedereen die van (pittig) Aziatisch eten houdt.

Gegeten op 12 maart 2016

Aandachtvooreten

Ik zocht een restaurant in Zwolle waar ook ruime keuze is in vegetarisch. We waren met 4 personen en hebben heerlijk gegeten. Er is ruime keuze in gerechten en ook variatie in pittigheid. Alle gerechten die wij kregen waren ontzettend lekker! Ook krijg je van alles ruim voldoende. Als je ook van toetjes houd bestel dan niet teveel want dan past het er niet meer bij... De service en bediening zijn zeer vriendelijk en weten veel over de gerechten die geserveerd worden. Ik was ook verrast door de kwaliteit/prijs verhouding. Aanrader!

Gegeten op 5 april 2016

harry123456

Vriendelijke en correcte bediening. Kip Madras was zoals de Engelsen het noemen 'succulent'. Lam Biryani was goed. Tarka dal heel lekker. Peswari Nan een beetje dik. Inrichting sfeervol. Kortom een herhaling waard

lubke1411

Via online reservering

Je kunt er prima zitten en het geluid is goed.
Vriendelijke Personeel kon de hoeveelheid klanten niet aan, hierdoor moesten we wat wachten op voorgerecht.
Eten was heerlijk, de pepertjes bij de gerechten konden we niet zo volgen.: met 1 peper bleek scherper dan met 2.
De kok kwam vragen naar onze ervaring ,dat stel ik zeer op prijs.
Het is een aangenaam restaurant waar ik zeker nog een keer naar toe wil!

Gegeten op 28 maart 2016

Srpslv

Het eten was super, wij zijn met een groep van 7 personen wezen eten en iedereen vond het lekker. Als je van pittig houdt raad ik de madras aan! Zelf had ik het met garnalen en het was geweldig. De service mocht van mij wat vriendelijker voor de rest heb en wij een hele mooie avond gehad.

Gegeten op 19 maart 2016

john115

Via online reservering

Eigenaar en personeel heel attent en betrokken.
Lieve mensen en lekker eten. Sfeervolle inrichting
We komen er dan ook vaak.

Gegeten op 18 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Mayur Kitchen in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Mayur Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.