Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Houdt van Eten in Groningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 31 85 666

Ontspannen sfeer, veel persoonlijke aandacht

In het hart van Groningen kookt chef Chris met liefde overheerlijke culinaire gerechten voor je. Geniet, laat de bediening een goede wijn voor je inschenken en geef je over aan de verrassende smaken in dit knusse restaurant.

Tara123

Een super avond gehad! Enige tijd geleden hier geweest ter ere van mijn ouders 30 jarig huwelijk. Er was een prachtig menu voor ons samengesteld met alles erop en eraan. De eigenaar van tevoren gesproken, erg vriendelijk over de telefoon en begreep goed wat ik in het hoofd had. Bij binnenkomst stonden er bloemen op tafel en bij het dessert hadden ze voor mijn ouders een prachtig groot bord met tekst erop voor hun huwelijk. De bediening weet wat hospitality inhoud, het zijn mensen die passie en plezier hebben voor het vak en niet alleen maar werken voor het geld zoals je veelal ziet in Groningen. Goede gerechten die in balans waren en de wijn combineerde er goed bij. Een kleine tip voor de vrouwelijke sommelier: de omschrijvingen van de wijn waren lang en gingen erg snel, voor een kenner misschien begrijpelijk maar voor de leek niet erg duidelijk. Super vriendelijk persoon maar je kunt haar omschrijvingen niet bijbenen, zeker niet na al een aantal glazen op te hebben. Verder top! Complimenten en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 november 2014

robin27

Via online reservering

Heerlijk eten. Goede bediening met goede uitleg van de wijnen. Het was wel met vlagen koud in het restaurant als de deur openging.

Gegeten op 10 december 2014

just-serious

Via online reservering

Prima restaurant. Heerlijk gegeten met goede ervaren bediening. Prima afgestemde porties en pure smaken. Niet de goedkoopste maar zeker een aanbeveling waard en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 december 2014

foky-anna

Via online reservering

Eten was super, bediening goed.
Alleen niet van dat alles kunnen genieten vanwege kou!
Zaten aan 2 persoonstafeltje, waar het verschrikkelijk tochtte.
Elke keer als de deur openging was er weer een ontzettend koude windvlaag, evenals elke keer dat de bediening langsliep en kou van voorin het restaurant meenam. Erg jammer.

Gegeten op 2 december 2014

Jan-Bien

Wat hebben wij hier fantastisch lekker gegeten. Van de geweldige carpaccio tot de heerlijke toetjesverrassing met zalige kwartel als hoofdgerecht. Elke hap was zalig, we hadden gewoon een beetje spijt dat het op was. In tijden niet zo goed gegeten in Groningen en ook de bediening was top!

Gegeten op 25 oktober 2014

Amyy

Dit blijft mijn/onze favoriet!
Wil je gegarandeerd lekker goed eten, gewoonweg heerlijk genieten, dan moet je hier zijn! :)
Al 30x teruggekomen en altijd meer dan tevreden weggegaan. Dat zegt toch meer dan genoeg?
Het eten ziet er altijd mooi en creatief uit. Daarbij is de proeverij van nagerechten onovertreffelijk! Echt de beste!

Houdt van Eten voor de echte liefhebbers! Grootste complimenten aan de masterchef(s)! Dankjulliewel HvE, het was wederom genieten :)

Gegeten op 17 oktober 2014

marnix68

Service is hier uitgevonden. Continu aandacht voor de gasten. Bijna persoonlijk contact zonder te vrij te zijn. Als vier vrienden hier gegeten. Zij voor de 1e en wij voor de 2e keer. Wederom overtuigend. Lekker eten, in mooie porties en goed tempo opgevoerd. Desalniettemin avondvullend programma. Heel mooi wijnarrangement bij de verschillende gangen. In 1 woord: top!

Gegeten op 7 november 2014

Mulder01

Na een uitstekend ontvangst met amuse mochten we met 8 personen getrakteerd worden op een heerlijke proeverij van voorgerechten. De wensen (enkelen vegetarisch en andere dieetwensen) werden goed vertaald naar smakelijke alternatieven. Het a la carte gekozen hoofdgerecht was smullen geblazen en de wachttijd van alle gerechten was precies naar wens! Uitstekende begeleiding van zowel wijn als spijs plus een gezellige ambiance zorgden voor een culinaire top avond!

Gegeten op 31 oktober 2014

helenapatje

Het eten was heerlijk!! De proeverij was fantastisch. Wat ik helemaal niet lust is vis, maar de gerookte zalm.. Dit is de eerste keer dat ik vis lekker vond. Bedankt hiervoor. De rest van de gerechten waar ook heerlijk! Ik had er een wijn arragement bij en mijn vriend kreeg er bier bij. Heel erg leuk dat dit beide kon. De bediening was voor ons wat te stijfjes.. Wij houden van wat losser. Maar dat neemt niet weg dat we hier absoluut nog een keer gaan eten. Zeker een aanrader!

Gegeten op 1 november 2014

rockyfood

Al veel over gehoord, maar nog niet zelf ondervonden.... Vanavond zonder reservering binnengelopen.... We hadden een 3 gangen menu en werden verrast met een bijzondere amuse. De bediening was persoonlijk en vriendelijk... Het viel ons op dat ze veel kennis hadden over de gerechten, die heerlijk waren.... Vis en vlees, voor een ieder wat wils...Het restaurant ademt een luxe en warme sfeer uit.... Mooie kunst aan de wanden... We komen zeker terug en nemen onze vrienden mee :)!!

Gegeten op 22 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Houdt van Eten in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Houdt van Eten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.