Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Houdt van Eten in Groningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 31 85 666

Ontspannen sfeer, veel persoonlijke aandacht

In het hart van Groningen kookt chef Chris met liefde overheerlijke culinaire gerechten voor je. Geniet, laat de bediening een goede wijn voor je inschenken en geef je over aan de verrassende smaken in dit knusse restaurant.

rockyfood

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Al veel over gehoord, maar nog niet zelf ondervonden.... Vanavond zonder reservering binnengelopen.... We hadden een 3 gangen menu en werden verrast met een bijzondere amuse. De bediening was persoonlijk en vriendelijk... Het viel ons op dat ze veel kennis hadden over de gerechten, die heerlijk waren.... Vis en vlees, voor een ieder wat wils...Het restaurant ademt een luxe en warme sfeer uit.... Mooie kunst aan de wanden... We komen zeker terug en nemen onze vrienden mee :)!!

Gegeten op 22 oktober 2014

Ienatoventana

Via online reservering

Leuke ontvangst.menukaart.......muoahhh:4oestervoorgerechten, geen soepen (behalve padestoelen,moet je maar gek op zijn) ver gezochte smaakcreaties van vis of vleeskeuze met garnituur, waardoor een keus moeilijk wordt. Geen bijgerechten, zodat je eigenlijk plateservice hebt. Hmmmmm. Maar..... Wat je eet is uitstekend van smaak. In combinatie met een luisterend oor voor een kritische noot en een prettige sfeer ontstaat deze waardering.

Gegeten op 16 oktober 2014

Ch-D

Via online reservering

Goed eten, wel qua stijl meer richting een eetcafé diner dan een luxer restaurant en dat had ik eigenlijk niet verwacht toen ik het restaurant reserveerde. Houd hier dus rekening mee! Ik vond de prijzen dan ook iets te hoog voor wat we hebben gegeten en de hoeveelheid van het hoofdgerecht veel te groot (is echt niet nodig als je het mij vraagt...). De inrichting is erg sfeervol en de bediening heel vriendelijk.

Gegeten op 15 oktober 2014

Brenda66

Waar ga je eten in een voor ons onbekende stad. De IENS deal bood uitkomst, gebeld en ja we konden nog terecht. We werden hartelijk ontvangen door een heel enthousiaste medewerkster die gedurende de avond ook erg veel over de geserveerde wijnen kon vertellen. Het eten was heerlijk, voldoende en geserveerd op mooi opgemaakte borden. We hebben genoten en als dan ook je vergeten zonnebril nog kosteloos wordt nagestuurd dan kun je niet anders dan de service een 10 geven.

Gegeten op 8 augustus 2014

Nagtegaal

Via online reservering

Voorgerecht en dessert bestond uit mooi opgemaakte borden met een 'proeverij' van diverse gerechtjes. Hoofdgerecht entrecote met garnituur. Lekkere wijnen, attente bediening.
Heerlijke avond uit met gerechten waaraan echt aandacht is besteed!
Wellicht kan iets worden gedaan aan de akoestiek in het restaurant.

Gegeten op 3 oktober 2014

EvertDirks

Via online reservering

Een heerlijk goed afgestemd menu, met prachtige gerechten en een zeer goed wijn advies.
Zoals we gewend zijn was het weer prima.

Gegeten op 2 oktober 2014

Martine_

Afgelopen dinsdag heb ik samen met 8 collega's gegeten in Houdt van Eten. Ik was hier al vaker geweest; mijn collega's nog niet. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit restaurant er 8 nieuwe enthousiaste klanten bij heeft. We hebben genoten van het 4-gangen-menu van de chef: een proeverij voor voorgerechten, de gazpacho, een surf-and-turf en afgesloten met een proeverij van nagerechtjes. Maar het meest bijzonder was de aandacht en het menu voor mijn collega met een ernstige ei- en koemelk allergie -- een lastige combinatie. Hij heeft heerlijk gegeten en heeft van alle gangen mee kunnen genieten. Om met zijn woorden te spreken: dit heb ik nog nooit meegemaakt! Complimenten aan de keuken en tot de volgende keer.

Gegeten op 23 september 2014

leonie30

Gegeten op 21 september 2014

bellavita

Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn vriend. We hebben genoten van een 4 gangen diner.
De bediening was ook top! Wij zijn rode wijnliefhebbers en onze ober (Richard) had goede wijnkennis en kon hier ook enthousiast over vertellen en ons adviseren. Erg leuke avond gehad.

Gegeten op 13 september 2014

annet16

Via online reservering

Een nieuwe menu . Alles was uitstekend maar één nieuw hoofdgerecht was , helaas, een grote teleurstelling. De lamsrack. Bloederig, taai en ongekruid. Geen jus of saus, geen peper op tafel. En achteraf gezien was er ons helaas niet gevraagd hoe we het vlees wilden hebben.
Verder perfect zoals we gewend zijn.

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Houdt van Eten in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Houdt van Eten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.