Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Villa Suikerberg

2. Regionaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 230 49 30

trantor

Leuke stek voor een lunchroom. Via iens.nl uitgezocht op basis van de recencies. En het is prima eten tegen normale prijzen. Tafelgenote nam 2 garnalenkroketten en was zeer tevreden. Ik nam de lokale kaas met mostermayo en sla op 2 heerlijke broodjes. Bediening is niet heel snel hoewel er voldoende personeel aanwezig was. (Ik denk dat ze niet voldoende mensen in de keuken hadden) Decor prima, leuke uitleg over het onstaan van villa Suikerberg.

Een geslaagde lunch die ik een ieder kan aanbevelen.

Gegeten op 31 augustus 2014

Februari

Prima eten: Wrap met zalm en Ciabatta met humus. We zaten heerlijk buiten mooi uitzicht. Op een gegeven moment kwam er een heer en een dame van rond de 20 ook op het terras zitten. Kennelijk bekenden van de bediening. De dame ging er uitgebreid voor zitten: met haar voeten op de tafel. Een bediende kwam de bestelling opnemen: een late en een koffie, vroeg uitgebreid hoe het was maar geen commentaar over de schoenen. De volgende bediende kwam langs, met haar werd uitgebreid gesproken of ze er nog bleef werken naast haar studie, geen commentaar over de schoenen. De derde bediende kwam langs om de bestelling te brengen en er volgde een gesprek over een ver oord waar de dame en heer naar toe zouden gaan, geen commentaar over de schoenen die de hele tijd op de tafel bleven liggen! Het is een prima locatie, het eten is van uitstekende kwaliteit maar hier gaan we niet meer naar toe. Van deze tafels moeten de gasten ook eten!!! En er was niemand die er wat van zei, ze keken er naar meer niet. En voor betreffende dame gelden kennelijk andere fatsoensnormen, walgelijk!

Gegeten op 26 augustus 2014

Zwollenaartjes

Tussen de middag op een warme dag geluncht met twee dames. Vlotte bediening. Wij kozen de wrap met zalm. Niet verkeerd, maar ook niet echt bijzonder. De wrap zelf was iets te droog en taaiig. Vulling wel ok, en verder wat bordvulling met sla etc. Met een glaasje rosé erbij en met het uitzicht op de gracht etc. is het toch een leuk stekje om te lunchen. De cappuccino was ook goed.

Gegeten op 16 juli 2014

Praline

Ruime keuze uit lunchgerechten: warme en koude broodjes, salades, soepen. Wij kozen de zomerse salade, met o.a. kip, de ciabatta met kip cajun en de ciabatta met humus/feta/gegrilde paprika. De gerechten smaakten allemaal heerlijk en de porties waren royaal en met verse ingrediënten belegd. De cappuccino was ook goed. De bediening was vriendelijk, adequaat en vlot. Villa Suikerberg is een prachtige en sfeervolle locatie met een gezellig terras. Het ligt direct naast museum De Fundatie, ideaal lunchplekje dus na een bezoek aan het museum.

Gegeten op 4 juni 2014

spiens48

Wat een leuk plekje, vlak naast De Fundatie. Klein, maar fijn terras met uitzicht op de singel. Heerlijke lunch met broodje caprese, zeer rijk vol bord, en scampisalade. Bij de laatste kozen we voor de kleine variant, maar voor een normale eter is dat een hele maaltijd. Verrukkelijk klaargemaakt met lauwwarme gezonde broccoli en bietensla, champignons en veel scampi's. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijke frisse wijn uit de Pays d'Oc erbij. Als we in Zwolle woonden gingen we er vast vaak lunchen.

Gegeten op 27 mei 2014

Marieke100

Top locatie in Zwolle in een sfeervolle villa. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Belangrijkste: je kan zien dat er aandacht besteed is aan de gerechten. Het ziet er niet alleen prachtig uit, het smaakt ook uitstekend. Als we nog eens in Zwolle zijn gaan we zeker nog een keer langs!

Yffie

Vanuit het station richting het centrum zie je Villa Suikerberg liggen. Tijd om iets te eten, gekozen voor Vloerbrood Chèvre chaud, warme geitenkaas met honing, rozijnen, walnoten en salade dit is zeer leuk gepresenteerd de geitenkaas zit in een glaasje en is verwarmd het brood is ook erg goed. Ook de tomatensoep is goed van smaak.

Gegeten op 5 juni 2013

Richard Leeuwenhart

Voor de 2e maal gelunched. Dit keer viel het tegen. De nog steeds originele broodjes leken dit keer minder belegd of waren "soggy".
We hadden een aantal weken van te voren gereserveerd en hadden erbij gezegd dat het om een 75 jarige ging. We verschenen precies op tijd. Werden niet welkom geheten alleen op een moment werd gevraagd of we nog even wilden wachten omdat er met de mensen die aan onze (ruime ) tafel zaten was afgesproken dat ze weg zouden gaan zodra wij zouden arriveren. Dat lijkt me voor hen niet prettig maar voor ons is zoiets gênant. Bediening was aardig, maar niet attent op lege glazen. De eigenaar, hoewel aanwezig, had toch wel even kunnen reageren op het feit dat er een 75 jarige bij was.
Akoestiek bleek dit keer nog erger omdat er ouderen bij het gezelschap waren. De andere groep ging op een gegeven moment weg. Toen konden we even praten. Toen werd het zaaltje om gebouwd voor een bruiloft(?). Nee, ik had er door mijn vorige ervaring meer van verwacht.

Gegeten op 26 april 2013

mtuinman

Wij hebben vandaag de high tea uitgeprobeerd. En dit is ons prima bevallen. Scones zijn goed en de appeltaart vond onze dochter erg lekker. Je kunt in de villa prima zitten, genoeg ruimte en mooi licht.
Al met al een aanrader dus!

Familie Tuinman

Gegeten op 28 april 2013

milan4

Gezellige restaurant, heerlijke eten. Ook nog eens fatsoenlijke prijzen. Wij hebben hier al vaker gegeten.
In het kort gezegd is dit restaurant een echte aanrader.

Gegeten op 22 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Villa Suikerberg in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Villa Suikerberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.