• foto's van Villa Suikerberg in Zwolle - 1

• 8.1 10 14

• 7.9

• 7.9

Villa Suikerberg over zichzelf

Onze lunchkaart is vernieuwd per 1 februari 2014. Kom genieten van een aantal heerlijke nieuwe gerechten.
- Kip Cajun, salsa en taugé
- Crème paté met cranberry compote
- Gerookte makreelfilet met mieriksworteldressing
- Hummus met feta en gegrilde paprika
- Tosti geitenkaas met appelchutney

Verder:

High bites, heerlijk borrelen met en een keur aan lekkere hapjes.

Ons succesnummer: High tea

Marieke100
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top locatie in Zwolle in een sfeervolle villa. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Belangrijkste: je kan zien dat er aandacht besteed is aan de gerechten. Het ziet er niet alleen prachtig uit, het smaakt ook uitstekend. Als we nog eens in Zwolle zijn gaan we zeker nog een keer langs!

Yffie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanuit het station richting het centrum zie je Villa Suikerberg liggen. Tijd om iets te eten, gekozen voor Vloerbrood Chèvre chaud, warme geitenkaas met honing, rozijnen, walnoten en salade dit is zeer leuk gepresenteerd de geitenkaas zit in een glaasje en is verwarmd het brood is ook erg goed. Ook de tomatensoep is goed van smaak.

Gegeten op 5 juni 2013

Richard Leeuwenhart
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e maal gelunched. Dit keer viel het tegen. De nog steeds originele broodjes leken dit keer minder belegd of waren "soggy".
We hadden een aantal weken van te voren gereserveerd en hadden erbij gezegd dat het om een 75 jarige ging. We verschenen precies op tijd. Werden niet welkom geheten alleen op een moment werd gevraagd of we nog even wilden wachten omdat er met de mensen die aan onze (ruime ) tafel zaten was afgesproken dat ze weg zouden gaan zodra wij zouden arriveren. Dat lijkt me voor hen niet prettig maar voor ons is zoiets gênant. Bediening was aardig, maar niet attent op lege glazen. De eigenaar, hoewel aanwezig, had toch wel even kunnen reageren op het feit dat er een 75 jarige bij was.
Akoestiek bleek dit keer nog erger omdat er ouderen bij het gezelschap waren. De andere groep ging op een gegeven moment weg. Toen konden we even praten. Toen werd het zaaltje om gebouwd voor een bruiloft(?). Nee, ik had er door mijn vorige ervaring meer van verwacht.

Gegeten op 26 april 2013

mtuinman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vandaag de high tea uitgeprobeerd. En dit is ons prima bevallen. Scones zijn goed en de appeltaart vond onze dochter erg lekker. Je kunt in de villa prima zitten, genoeg ruimte en mooi licht.
Al met al een aanrader dus!

Familie Tuinman

Gegeten op 28 april 2013

milan4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige restaurant, heerlijke eten. Ook nog eens fatsoenlijke prijzen. Wij hebben hier al vaker gegeten.
In het kort gezegd is dit restaurant een echte aanrader.

Gegeten op 22 maart 2013

Nikkifood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke aanwinst voor Zwolle om te lunchen. Nemen altijd de club sandwich. Deze is in tegenstelling tot andere restaurants heerlijk puur van smaak met eerlijke producten waardoor het ook nog eens gezond is. Wat ons wel opvalt is, dat je voor de lunch steeds vaker niet meer terecht kunt omdat er veel reserveringen zijn voor een high tea. Ik snap waarom jullie dit doen, maar we gaan er daarom nu wel minder vaak heen. Dat is eigenlijk het enige. Nu maar hopen op een goede zomer, want dan is er weer meer plek!

Gegeten op 8 februari 2013

petravat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht in de gezellige villa,leuk gelegen aan de rand van het centrum.Wij hadden een broodje Chevre chaud,lauwwarme geitenkaas ,die als een mousse erbij geserveerd werd,heerlijk met het verse brood en een Italiaanse bol met lauwwarme pastrami .Je proeft de verse producten en wij waren blij verrast.1 minpuntje ,toilet rook niet zo fris en er hingen gewone gastendoekjes naast het fonteintje ,tip wegwerpdoekjes voor het afdrogen van de handen.

Gegeten op 29 januari 2013

Jupz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige High Tea gehad met groep vriendinnen. Heerlijk eten. Goede en vriendelijke bediening!! Mooie aankleding van zaal en tafel. Vier keer thee bijgevuld, kostte niets meer. Dus onbeperkt thee bij de High Tea. Zeker waar voor ons geld!! En ik hoop hier nog eens weer te komen.

Gegeten op 2 januari 2013

Borm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ga hier heel regelmatig eten, bijna wekelijks. Heel aardig personeel, mooie prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere en originele lunchgerechten. Vooral de Burger uit de Villa is echt een aanrader. Meestal wel parkeerplaats voor de deur.

Richard Leeuwenhart
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker geluncht. Aardig, spontaan personeel. Een open, ruim restaurant. Helder. Beetje slechte akoestiek. Lekkere, originele broodjes en goede koffie. Een aanrader. 19 euri voor 2 pers. ( broodje en een drankje)

Gegeten op 20 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Villa Suikerberg in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Villa Suikerberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!