Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

WEEVA

2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 588 65 55

Erwin_vd_B

WEEVA is een leuk restaurant met een goed prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is erg lekker en van een goede kwaliteit. De bediening is zeer professioneel en service gericht. Zo wil je het graag zien in een restaurant.

Gegeten op 29 november 2014

michaël24

Een oase in het mooie Groningen: wonen en eten voor allen, ofwel WEEVA. het is een prachtige plek met heerlijk eten: van de wildkaart werd hertenbiefstuk gekozen, rose is echt rose,en van de gewone kaart de favoriete sliptong. jammer van de "bijlage", een papje van onbestemde groente, maar de frieten waren weer geweldig. speciaal hulde voor het kundige personeel

Gegeten op 21 oktober 2014

MJM

Erg leuk restaurant en een zeer vriendelijke en vaardige bediening. We hadden gereserveerd en kregen een mooi tafeltje aan het raam. Ik zou graag een opmerking willen maken over het menu wat betreft de keuze voor vegetarische mensen: twee keer geitenkaas of twee keer een gerecht met pompoen is iets te veel van het goede. Mijn suggestie is meer variatie aan vegetarische gerechten. De gerechten waren overigens heerlijk! Kortom: een goed restaurant met een rijke historie.

Gegeten op 19 oktober 2014

jeu

Gegeten op 18 oktober 2014

jeanpaulgraft

Altijd weer een soort van thuiskomen bij Weeva. Verwacht geen top danwel sterrenkeuken maar de prijs kwaliteit is meer dan goed. Topservice, mooie locatie, pomponsoep lekker, kaasfondue mist lef en is vlak. Blijft een aanrader

Gegeten op 11 oktober 2014

saskia28

Toppie. Niets op aan te merken, alles was heerlijk! én de daghap voor maar 10 euro!
Een aanrader voor wie goed bediend wil worden, buiten wil zitten, gemoedelijke sfeer.

Gegeten op 1 augustus 2014

SilentAnnie

Vanavond heerlijk daghap met gebakken kabeljauw met wijnsaus gegeten. Verse snijbonen, salade, en knapperig gebakken aardappelen gegeten. De verse, erbij geserveerde rabarber maakte het geheel mooi af. Vriendelijke, vlotte, en zeer attente bediening.
En dat voor €10,- Super!

Gegeten op 1 augustus 2014

Johanntermunten

Heerlijk gegeten, met 3 personen 2 van ons hadden onbeperkt mosselen. Waren heerlijk, bij de 2e keer bestellen waren er weer nieuwe sausjes bij. Bij de koffie gratis een advocaatje. Al met al een prima prijs/kwaliteit. De bedoeling was boven verwachting. De urinoirs waren buiten werking tijdens ons bezoek daarom een 7

k.den.braven

Hier een prima lunch genoten. Mooi gerestaureerd restaurant dat een prima maaltijd voorschotelt zoals in de tijd van WEEVA (Woon- en eethuis voor allen) het gewoon was. Zeker een zaak om terug te komen om ook het diner uit te proberen. Bij binnenkomst wordt je verwelkomd door de gastvrouw en zij geeft je een tafel of je kan er zelf een uitzoeken. Waar kom je dat nog tegen.

Gegeten op 8 mei 2014

Lisette1973

Afgelopen zondag met moederdag bij de Weeva gegeten. De carpaccio was heerlijk, lekkere kaas er over heen. Mijn kipfilet gevuld met spinazie en pijnboompitje en omwikkeld met spek was ook zalig. Aparte combinatie maar wel erg lekker. Verder waren de bijgerechten ook erg lekker (sla, worteltjes, frietjes en gebakken aardappeltjes). Verder ontzettend vriendelijke bediening. Ook de gastdame bij de deur was erg vriendelijk. Mijn compliment over het eten maar zeker ook over de bediening. We hebben hier vaker gegeten, maar komen zeker nog terug!

Gegeten op 11 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over WEEVA in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over WEEVA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.