Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro 't Anker

1. ? 10 1 0

2. ?

3. ?

sjaak3

Wat een waardeloos restaurant, we waren met vier mensen en zouden onbeperkt varkenssate of kipsate kunnen eten inclusief patat e.d. na de tweede ronde was de varkenssate op dus was de reactie : ja is overmacht is op... gaat natuurlijk nergens over zeker niet omdat we gereserveerd hadden en aangegeven dat we kwamen voor het onbeperkt varkenssate eten... de eerste biertjes waren super slecht, waarschijnlijk oud vat, de bediening kwam geaggiteerd aan de tafel omdat wij tegen andere gasten hadden gezegd dat we het bijzonder slecht vonden hoe het ging, bij betalen moest er voor de extra patat worden betaald terwijl ik zwart op wit heb dat dat all in was... de rekening klopte niet waardoor we weer terug naar binnen moesten maar volgens de dame was dat ook niet haar schuld maar dat van de computer... Bistro 't Anker is bij deze omgedoopt naar Bistro De Domper.eens maar nooit weer

Schrijf zelf een recensie over Bistro 't Anker in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Bistro 't Anker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.