Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Basso brasserie & zalen

1. Brasserie
  2. Indonesisch

Basso brasserie & zalen

1. Brasserie
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 0252 413 404

Cybie

Vanavond een geheel glutenvrije rijsttafel gegeten bij Basso. Keurig verzorgd, de kok had alles speciaal glutenvrij gemaakt met glutenvrij beslag etc. De rijsttafel was erg uitgebreid en smaakte heerlijk! Sommige gerechten waren niet authentiek Indisch, maar alsnog was de smaak prima. Mijn dochter van 3 at mee met de rijsttafel en kreeg sateetjes voor haar extra, die niet in rekening zijn gebracht. Superservice.

Het gezelschap (volwassenen) aan tafel bestelde als toetje een kinderijsje en daar werd niet moeilijk over gedaan. Ik had zelf het kokospannenkoekje met gebrande kokos en dat was verrukkelijk!! Er zat ook veel vers fruit op de desserts. Ik snap niet dat dit restaurant niet elke avond vol zit, aan het eten, de ambiance en de bediening kan het niet liggen en de prijs ook niet. Wij hebben genoten!

Gegeten op 15 oktober 2014

Geert R

We hebben op1 mei 2014 lekker gegeten bij Basso (bon vakantieveiling). Het was Indisch eten, maar het smaakte totaal niet Indisch (niet Indisch gekruid). Het restaurant was zakelijk, maar deze ambiance hoort niet bij Indisch eten. Hetzelfde gold voor de muziek. De bediening was aardig (vriendelijk)

Gegeten op 1 mei 2014

saropa

Via vakantieveilingen hier gegeten.
Toenwe binnen kwamen stond het eten binnen 3 minuten op tafel. Op zich prettig omdat we best trek hadden. Maar hieruit blijkt dus dat ze het eten al klaar hebben staan, en dus niet 'vers' voor je wordt klaargemaakt.
Voor eenniet indorestaurant was de smaak best goed.
Het enige wat we niet lekker vonden waren de gehaktballetjes. Hier hadden ze ketjap over gedaan om het meer indo look te geven, maar het vlees smaakte niet.

De appel met ketjap was verrassend lekker.

Verder waren we binnen 15 minuten klaar met de rijsttafel.
In het vervolg ga ik liever naar een echte indo, maar voor vakantieveilingen bedrag was dit goed.

Gegeten op 10 april 2014

Henrikus

Donderdag 6 maart hier gereserveerd via aanbieding op vakantieveilingen. 2 persoons rijsttafel voor 21 euro. Bij reserveren aangegeven dat we met 2 meer zouden komen. Mooie zaak, erg stijlvol ingericht, warm en gezellig. De rijsttafel was ruim voldoende. Kwam wel snel op tafel, maar was goed van smaak, zeker voor een niet echt indisch restaurant. Enkele gerechten hadden iets warmer gemogen maar het geheel werd erg mooi gepresenteerd. De 2 andere personen namen een Nasi Ramas, een goed gevuld bord werd geserveerd. Ook ruim voldoende en mooi opgemaakt. Vriendelijke serveerster, kwam spontaan over. Al met al lekker gegeten en genoten van de mooie zaak. Hier kom ik met plezier nog eens terug.

Gegeten op 6 maart 2014

Doemaarwat

Met 4 personen hier gegeten, zaten net aan tafel en binnen 3 minuten stond alles op tafel, de smaak was goed maar ik wil niet spreken over 20 gerechten, mini schaaltjes met een beetje seroendeng of gedroogde uitjes of 6 mini stukjes komkommer kan ik niet als gerecht tellen, we waren binnen 20 minuten klaar met eten, veel te weinig voor 4 personen, ik vond het zo een afgang dat wij geen zin meer hadden in een dessert en koffie, eens maar nooit meer!!

Gegeten op 20 februari 2014

europart

Hebben onlangs de Indische rijsttafel bij Basso brasserie genoten. Inrichting comfortabel alleen wel onrustig vanwege de rijk aanwezige, knipperende led-verlichting. De rijsttafel goed verzorgd. Hebben echter het vermoeden dat gerechten in de magnetron opgewarmd waren. En doodzonde in de Indische keuken. Bediening correct en vriendelijk.

Gegeten op 16 januari 2014

kemoanth

Heerlijk genoten van een Indonesische rijsttafel, en zeker voor herhaling vatbaar.
Verrassende gerechten, hele goede en gezellige service.
Zeker voor herhaling vatbaar. Dat de zaak later op de avond een uitgaans gelegenheid wordt merk je tijdens het eten niets van.

Gegeten op 13 juli 2013

RonLiek

Vanavond bij Basso de rijsttafel gegeten via vakantieveiling. Rijsttafel was goed maar niet uitzonderlijk en niet overdadig. Het apart bestelde dessert, gefrituurde ananas met kokosijs en slagroom, was overheerlijk. Bediening koel en zakelijk. Eten, muziek en inrichting matcht niet.

leohoe

We hebben hier heerlijk gegeten, echt origineel Indische rijsttafel met 20 gerechten, service met een glimlach, zoals het hoort.
Dit is een plaats om terug te komen. En om aan te raden!!

Gegeten op 4 oktober 2013

stippeltjestip

via vakantieveilingen rijsttafel gegeten. Alles was verrassend goed. Lekker eten in smaakvolle ambiance, met fijne en attente service voorgeschoteld. Echt iets anders dan chinees eten. Sfeervolle verlichting. Gedempt geluid. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 3 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Basso brasserie & zalen in Lisse

Schrijf hieronder je recensie over Basso brasserie & zalen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.