Bon Appetit

• ?

• ?

J_Binnendijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een snel hapje wipten we hier binnen. Het interieur is netjes maar weinig origineel, voor een broodjeszaak of een theesalon zou dit ook bruikbaar zijn.

Voor het eten even naar het toilet geweest. Dat is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Wel schoon maar alles zag er wat gedateerd uit. Begon toen al wat nattigheid te voelen.

De menu kaart is ruim opgezet, en kronkelt zich om allerlei keukens Italiaans, Grieks, Caraïbisch,Frans/Nederlands Jammer dat items die er niet meer zijn gewoon met Tippex zijn weggewerkt (het kost wat zo'n printje), maar gelukkig een menukaart bijna zonder taalfouten.

Maar het eten. Mijn voorgerecht Soto Ajam met met lontong wat veel te zout en de longtong was nergens te vinden.
Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot, slip/zeetong met champignon kaassaus, leek (en smaakte) meer op een amorfe massa dan op een dier dat ooit in de zee had rondgezwommen. Van de champignons wat weinig terug te vinden. Bij mijn hoofdgerecht gewokte garnalen werd friet geserveerd i.p.v. de gevraagde rijst en alles is zóóó zout, zucht...

Het nagerecht hebben we maar overgeslagen en zijn direct aan de koffie gegaan. Zelfs die smaakte naar slootwater, veel te veel water.

De bediening is correct, maar ook niet meer dan dat.

Jammer, jammer, jammer. Deze zaak dus gewoon links laten liggen, vooral ook omdat de rekening voor het gebodene stevig was te noemen.

Bandita

• Goed

Vandaag hier wezen eten en het was gewoon goed. Stokbrood was heerlijk warm en vers, het voorgerecht was heerlijk ik had de warme champignons gebakken in knoflook en wijn op een bedje van salade, mijn partner had de carpaccio en deze was ook lekker. Als hoofdgerecht had ik de varkenshaasspies, kreeg 2 goed gevulde spiezen met wat groente, bakje salade en friet en mijn partner had de mixgrill van de chef, 3 heerlijk stukken vlees met ook wat groente, bakje salade en friet. Als nagerecht had ik ijs en mijn partner thee. En ja je moet betalen voor de mayonaise en die kosten inderdaad een euro, maar als ik uit ga eten kijk ik niet op een paar centen, anders kan je misschien beter thuis blijven en zelf een frietje gaan bakken dan heb je dat mayo waarschijnlijk gratis.

joanlamme

• Slecht

Ongelofelijk dat dit restaurant nog bestaansrecht heeft!!!!
Ronduit slecht.
Carpaccio was aardig maar voor stokbrood, wat er oorspronkelijk toch bij hoort moesten we 3 euro betalen.
Visspies als hoofgerecht wa gortdroog zo ook de vleesspies van de chef!!! beide dus niet opgegeten!!!
Alleen de frietjes waren nog lekker maar voor 2 zakjes mayonaise (lees; 2 zakjes!!!) moesten we ook 1 euro betalen terwijl we er zelfs maar 1 gebruikt hadden. Wat een drama!!!!!

Schrijf zelf een recensie over Bon Appetit in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Bon Appetit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!