Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bon Appetit

J_Binnendijk

Bandita

• Goed

• Goed

Vandaag hier wezen eten en het was gewoon goed. Stokbrood was heerlijk warm en vers, het voorgerecht was heerlijk ik had de warme champignons gebakken in knoflook en wijn op een bedje van salade, mijn partner had de carpaccio en deze was ook lekker. Als hoofdgerecht had ik de varkenshaasspies, kreeg 2 goed gevulde spiezen met wat groente, bakje salade en friet en mijn partner had de mixgrill van de chef, 3 heerlijk stukken vlees met ook wat groente, bakje salade en friet. Als nagerecht had ik ijs en mijn partner thee. En ja je moet betalen voor de mayonaise en die kosten inderdaad een euro, maar als ik uit ga eten kijk ik niet op een paar centen, anders kan je misschien beter thuis blijven en zelf een frietje gaan bakken dan heb je dat mayo waarschijnlijk gratis.

joanlamme

• Slecht

• Slecht

Ongelofelijk dat dit restaurant nog bestaansrecht heeft!!!!
Ronduit slecht.
Carpaccio was aardig maar voor stokbrood, wat er oorspronkelijk toch bij hoort moesten we 3 euro betalen.
Visspies als hoofgerecht wa gortdroog zo ook de vleesspies van de chef!!! beide dus niet opgegeten!!!
Alleen de frietjes waren nog lekker maar voor 2 zakjes mayonaise (lees; 2 zakjes!!!) moesten we ook 1 euro betalen terwijl we er zelfs maar 1 gebruikt hadden. Wat een drama!!!!!

Schrijf zelf een recensie over Bon Appetit in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Bon Appetit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.